معرفی 21 قالب شرکتی حرفه ای و بازاریابی دیجیتال وردپرس

فایل های هسته وردپرس موارد امنیتی را به خوبی رعایت کرده اند و در به روز رسانی های مداومی که برای هسته وردپرس انجام میشود هم مشکلات احتمالی شناسایی و برطرف میشوند، اما چه چیزی باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی برای سایت های سایت arvanwp وردپرسی میشود؟ بله، وردپرس به خودی خود امن است و اگر باگ امنیتی وجود داشته باشد سریعاً شناسایی و رفع میشود اما توجه داشته باشید که دلیل هک شدن سایتهای وردپرسی معمولاً موارد دیگری مثل استفاده از قالبهای غیراستاندارد، افزونهها با کدنویسی ضعیف، دانلود قالب وردپرس از منابع نامعتبر و… این درگاه علاوه بر تنظیمات ساده و کاربر پسندیاش مزایای ویژهی دیگری نیز دارد.ثبت شماره کارت خریدار در سفارش بعد از خرید موفق، سفارشی سازی پیامها، زیر مجموعهی بانک پارسیان بودن و حفظ امنیت مشتری، خطایابی دقیق، قابلیت استفاده برای تمام کارتهای بانکی و… افزونه های پیامکی در وردپرس دقیقاً همان چیزیست که برای شروع کسبوکار آنلاین، راهاندازی وبسایت یا اپلیکیشن به آن نیاز دارید تا کاربر شما هم خدمات حرفهای دریافت کند، هم دربارۀ چیزی که قرار است به او ارائه شود، مطمئن باشد! به این فضا یا انبار هاست گفته می شود. متأسفانه، مجرمان سایبری را نیز جذب می کند که از نقایص امنیتی این پلت فرم سوء استفاده می کنند.

کاربران می توانند از این افزونه برای قرار دادن سایت خود در حالت پشتیبانی استفاده کنند. این افزونه از صفحات وب سایت شما یک نسخه کش ایجاد می کند تا هنگامی که کاربران از این صفحات بازدید می کنند ، این صفحات با سرعت بیشتری بارگذاری شوند که این نکته در افزایش رنکینگ وب سایت شما، سئوی وب سایت شما و افزایش اعتماد کاربر تاثیر مستقیم دارد. و در نتیجه کاربر رضایت بیشتری خواهد داشت و بیشتر در سایت می ماند و موجب بهبودی رتبه سایت میشوند. در نتیجه برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود به افزونه های امنیتی نیاز دارید. در صورتی که شما در برابر این کار امنیتی را در نظر نگرفته باشید سرگرمی آنها برای شما نتیجه بدی را به همراه خواهد داشت. پس توصیه میکنم که با ما همراه باشین. همه تنظیمات از ابتدا در ویرایشگر WordPress تغییر کرده اند ، به این معنی که دیگر لازم نیست از دو ویندوز کار کنید.

ابتدا “Enable Basic Firewall Protection” را علامت بزنید. اگر از نسخه پرو این افزونه استفاده کنید ، می توانید ببینید چه کسانی وارد سیستم شده اند و کاربران را با یک کلیک از سیستم خارج کنید. در کنار سه افزونه قبلی، این ابزار یکی از قابل اعتمادترین و محبوب ترین ها در بین کاربران وردپرس است. در پایان شما سه ابزار اصلی برای فروش فایل در اختیار دارید. در ادامه یک معیار مهم دیگر برای انتخاب قالب وردپرس معرفی میکنم.. آیا در مورد انتخاب بین این افزونه های امنیتی وردپرس سوالی دارید؟ اگر هاست شما قبلاً این وظایف را برای شما انجام می دهد، نیازی به داشتن افزونه ای برای مدیریت آنها نیست.سپس باید تعیین کنید که آیا با یک افزونه امنیتی همه کاره بهتر هستید یا فقط به ویژگی های خاصی نیاز دارید. این افزونه به شکل رایگان از مخزن وردپرس قابل دانلود و نصب کردن است اما در صورتی که نیاز به ویژگی های پیچیده تر و حرفه ای تر داشته باشید باید پلن پولی افزونه را تهیه کنید. قبل از اینکه به دایرکتوری پلاگین وردپرس بروید تا همه افزونه های امنیتی موجود در این لیست را دانلود کنید، بهتر است در نظر بگیرید که واقعاً به کدام یک نیاز دارید .

مثلا این قالب، دمویی با نام WooR دارد که بهترین نسخه ووکامرس است به طوری که کاربر از همان صفحه هوم پیج میتواند محصولات را به سبد خریدش اضافه کند. نسخه پرو شامل اسکن پیشرفته تر و جلوگیری از فیشینگ با شناسه کاربر است. افزونه امنیتی وردپرس آیتم سکیوریتی فایل ها را اسکن کرده و تغییراتی را که شما اعمال نکرده اید یا به سایت شما نفوذ شده باشد را به شما نشان می دهد. کجا می توان افزونه های وردپرس را پیدا کرد؟ از قالب Litho می توان برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کرد و برای ساخت وب سایت نمونه کار، وبلاگ، تجارت الکترونیک و سایت های تخصصی مناسب می باشد.

این افزونه یک راه حل امن برای پشتیبان گیری از وب سایت های وردپرس و ووکامرس است.شما می توانید از این افزونه برای نگهداری خودکار گزارش فعالیت استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند دقیقاً متوجه شوید چه کسی یا چه چیزی سایت را خراب کرده است. فایروال قوی ، در کنار اسکن قوی برای مشکلات امنیتی: این دو به شما کمک میکند تا سایت وردپرس خود را ایمن نگه دارید. ابتدا به بخش افزونه ها بروید و سپس از طریق بخش جستجوی افزونه ها نام افزونه مورد نظر خود ( reCaptcha ) را وارد کنید, در ادامه با توجه به عکس زیر; با کلیک روی گزینه ( نصب ), افزونه reCaptcha بصورت خودکار نصب خواهد شد. قبل از نصب هرگونه افزونه امنیتی، بهتر است ابتدا در مورد روش های دیگر امنیت وردپرس تحقیق کرده و انجامشان دهید. افزونه های امنیتی زیادی به شکل رایگان و پولی در مخزن وردپرس و سایت های معتبر وجود دارند که هرکدام از آنها با داشتن مزایای متفاوت طرفداران خاص خودشان را نیز دارند. وب سایت های مجله غالبا دارای محتوای زیادی از جمله تصاویر و فیلم ها هستند.

تقویت امنیت سایت : این افزونه با حذف تمام آسیب پذیری های سایت امنیت وب سایت شما را تقویت میکند. این افزونه همچنین این امکان را فراهم میکند که تمامی آیتمهای مرتبط به کامنت را در داشبورد، ویجتها، Admin Menu و Admin Bar حذف کنید. به طور خلاصه، یک قالب وردپرس رستوران درجه یک مهمتر از همیشه است و توسعه دهندگان Rosa2 Lite (PixelGrade) با این قالب وردپرس آن را از پارک حذف کرده اند. هرچند که وردپرس دارای امنیت خوبی است اما هکر های حرفه ای همیشه راه نفوذی پیدا می کنند. در نظر بگیرید که در هر جایی که حضور داشته باشید دو چیز همیشه همراهتان است: گوشی موبایل و اینترنت سیم کارت.

برای مشاهده و تغییر تنظیمات افزونه از گزینه تنظیمات در لیست افزونه ها باید استفاده کنید و یا اگر چنین گزینه ای در لیست افزونه ها نداشت در بخشی از پیشخوان به دنبال نام افزونه ای که نصب کردید باشید و با انتخاب آن وارد بخش تنظیمات افزونه مورد نظر شوید. در اصل ویژگی در نصب پیش فرض WordPress قرار گرفته که میتوان آنرا از طریق دنبال کردن مراحل مشخص شده از داشبورد WP فعال نمود. قالب های وب سایت عموماً با زبان های برنامه نویسی html و css ایجاد می شوند و به افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند، این امکان را می دهند تا براحتی و بدون نیاز به استخدام یک توسعه دهنده و یا طراح وب اقدام به ساخت سایت کنند. برای ایجاد یک پلاگین برای سایت خود یا برای مصرف عمومی، لازم نیست یک توسعهدهنده وب باشید، اما باید حداقل تا حدودی با بلوکهای اصلی سایتهای وردپرس آشنا باشید PHP، CSS و HTML و همچنین جاوا اسکریپت. ما در اینجا شما را با یکی از قابل اعتمادترین افزونه امنیتی آشنا می کنیم. حملاتی را که هکر ها برای یافتن نام کاربری و رمز عبور سایت شما انجام می دهند را Brute Force می نامند.

قالبهای آماده ساده محتوایی برای بارگذاری محتوای تصویری و متنی ایجاد شده است. فقط باید در سایت پرتال ثبت نام کنید تا سایت شما آماده شود. هشدارهای امنیتی و اقدامات امنیتی پس از هک: در صورتی که امنیت وب سایت شما دچار مشکل شود ، این افزونه لیستی از مراحلی که برای رفع مشکل باید انجام دهید در اختیار شما قرار خواهد داد. در صفحه اصلی این قالب یک اسلایدر تمام صفحه وجود دارد که در قسمت بالای صفحه یک منوی ناوبری و لوگو قرار گرفته است. فرم در صفحه بگذارید. تا اینجا بهترین افزونه کد امنیتی برای وردپرس که معرفی کردیم برای فرم های پیش فرض وردپرس بودند. افزونه بعدی در لیست ما ، Google Authenticator که در زمینه 2FA تخصص دارد و با انواع پلاگین های فرم ساز برای ایمن سازی فرآیندهای ورود و ثبت نام شما یکپارچه می شود. شما می تواند در هر زمان که بخواهید افزودنی های فوق را غیرفعال و پاک کنید. میتوانید با غیرفعال کردن ویرایش فایلها از ناحیه مدیریت وردپرس، از کد PHP خود محافظت کنید. میتوانید با مراجعه به تنظیمات » صفحه عمومی در قسمت مدیریت وردپرس، نام فروشگاه خود را تغییر دهید. شما با انتخاب هریک از آنها میتوانید یک وبسایت شرکتی با تمام ویژگیها فنی مناسب به همراه ظاهری جذاب طراحی کنید.

بهروزرسانی در افزونهها، معمولا با رفع باگ و مشکلات و همچنین بهبود عملکرد آنها همراه است. روزانه صدها سایت طعمه این حملات میشوند و مشکلات امنیتی برای آن ها رخ میدهد. بیش از یک سوم سایت های دنیا با وردپرس توسعه داده شده اند و جای تعجب ندارد اگر سایت های وردپرسی به عنوان یکی از مهم ترین طعمه ها برای حملات هکرها باشند. اگر در تنظیم کردن قالب مشکلی داشتید می توانید در بخش نظرات مشکل خود را اعلام کنید تا پشتیبان های سایت مشکل شما رو در سریع ترین زمان ممکن حل کنند. طبق دستورالعملهای وردپرس، همه افزونهها باید از مجوز عمومی گنو نسخه ۲ یا بالاتر پیروی کنند… از ویژگیهای سایت همیار وردپرس، در بحث فروش قالبها، میتوان به این نکته اشاره کرد که این سایت یک دسته بندی بسیار عالی در زمینهی قالبها دارد و شما میتوانید بسته به نیازی که دارید، قالب مورد نظرتان را از دسته بندیهای موجود در سایت انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. محافظت از فایل ها : وردفنس از فایل های شما شامل هسته وردپرس ، افزونه ها و قالب ها مراقبت خواهد کرد. اسکن سایت و شناسایی افزونههای آلوده و قرارگیری این افزونهها در لیست هسته افزونه جهت افزایش امنیت کلی در سایر سایتهایی که از این افزونه استفاده میکنند.

این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است که همراه با نصب بسته اصلی و هسته ورد پرس نصب می شود. بهترین بخش این است که می توانید یک نسخه پشتیبان را از دستگاه دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود بازیابی کنید. افزونه امنیتی آیتم سکوریتی آنها را شناسایی و IP آنها را مسدود می کند. نظارت و مراقبت از فعالیت های امنیتی : افزونه مواردی مثل ورود های ناموفق کاربران را شناسایی میکند. از دیگر مواردی است که نیازمند نظرات تخصصی است. این افزونه کوچک مفید شامل بیش از 50 تست مرتبط با امنیت است که می توانید برای تعیین میزان امنیت سایت خود انجام دهید. افزونه های امنیتی اغلب بسیار سنگین هستند، به این معنی که می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند.

هیچ نسخه پریمیوم وجود ندارد، به این معنی که برخی از ویژگی های محبوب تر را بدون برچسب قیمت بالا دریافت می کنید. هنگام تصمیم گیری بین آنها، ویژگی ها و هزینه هر یک را با دقت در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بیشترین سود را به دست می آورید. این ها نکات اولیه ای هستند که با رعایت کردن آن ها میتوانید سایت خود را تا حد زیادی ایمن نگه دارید ، اما در صورتی که تمایل دارید راه های نفوذ به وب سایت خود را به شکل کامل ببندید پیشنهاد ما استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس است. در صورتی که تمایل دارید وب سایت شما جزو این سایت ها نباشد باید علاوه بر رعایت کردن نکات امنیتی اولیه در وردپرس از یک پلاگین امنیتی خوب استفاده کنید تا از این حملات در امان باشید. امنیت وردپرس هم از مسائلی هست که باید به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار بگیره. فروش ارز دیجیتال و در این بخش در اختیار شما قرار گرفته است.

با ایجاد امکانات بیشتر شرایط وارد کردن محصولات خود و ارائه خدمات از این طریق را فراهم کنید. در این مقاله به معرفی افزونه وردپرس پرداخته و با ماهیتی که این بستههای نرم افزاری وردپرس دارند، به شما کمک کردم که چطور از طریق ۴ روش اقدام به نصب افزونه در سایت وردپرسی خود کنید. امیدوارم این مقاله در خصوص کار با بخش نمایش در وردپرس به شما کمک کرده باشد. خوشبختانه پلاگینهای وردپرسی بسیاری برای کمک به شما در این زمینه وجود دارند. نظارت بر فایل ها : اگر کسی تلاش برای تغییر فایل های شما را داشته باشد افزونه به شما اطلاع میدهد. مطالعات امروزی نشان می دهند که مشتریان بیشتر به صورت بصری جذب کسب و کاری می شوند و اگر وب سایتی این امر را نادیده بگیرد، هرگز نمی تواند مشتریان زیادی را جذب کند. اگر طراح هستید و وب سایت های زیادی دارید خیلی مهم است که از رمز عبورهای مختلف برای هر وب سایت استفاده نمایید. اگر سوالی در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی دارید، در قسمت نظرات آن را بنویسید یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید. مشتریان میتوانند با استفاده از چک، وجه نقد در زمان تحویل کالا و یا کارت های اعتباری تسویه حساب کنند.