نحوه به روز رسانی ایمن وردپرس (اینفوگرافیک)

هنگامی که یک نسخه پشتیبان کامل ایجاد کردید و آن را از راه دور ذخیره کردید، سپس می توانید به مرحله بعدی بروید.

به روز رسانی وردپرس به آخرین نسخه

آیا می خواهید وردپرس را به روز کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اغلب مبتدیان می ترسند که به روز رسانی ممکن است وب سایت آنها را خراب کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد وردپرس را به آخرین نسخه آپدیت کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای گام به گام SEO وردپرس ما برای مبتدیان یا انتخاب های متخصص ما را برای بهترین راه حل های تحلیلی برای کاربران وردپرس ببینید.

وردپرس به طور فعال توسط توسعه دهندگان از سراسر جهان نگهداری می شود. این توسعه دهندگان باگ ها را پیدا کرده و برطرف می کنند، ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند و آسیب پذیری های امنیتی را به طور منظم دنبال می کنند. این تغییرات سپس در نسخه جدید وردپرس منتشر می شود.

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک روی تصویر زیر کلیک کنید یا به خواندن دستورالعمل های متنی ادامه دهید.

راهنمای نهایی برای ارتقا وردپرس - اینفوگرافیک

چرا باید همیشه وردپرس را به روز کنید؟

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه به روز رسانی ایمن وردپرس به آخرین نسخه بیندازیم.

کارهایی که قبل از به روز رسانی وردپرس باید انجام دهید

هنگامی که وردپرس را در وب سایت خود ارتقا دادید، باید مطمئن شوید که همه چیز طبق انتظار کار می کند. به سادگی از وب سایت خود در یک پنجره مرورگر جدید بازدید کنید و تنظیمات را در قسمت مدیریت وردپرس بررسی کنید.

ابتدا وارد قسمت مدیریت وب سایت وردپرس خود شوید و به قسمت مدیریت بروید داشبورد » به روز رسانی صفحه

با این حال، وب سایت شما از قبل دارای نسخه های قدیمی تر از فایل ها با همین نام است. از شما پرسیده می شود که می خواهید با آن فایل ها چه کار کنید. باید «بازنویسی» را انتخاب کنید و کادر کنار «همیشه از این اقدام استفاده شود» را علامت بزنید.

بازنویسی فایل های فعلی وردپرس با استفاده از FTP

دو راه آسان برای ارتقاء سایت وردپرس خود به آخرین نسخه وجود دارد. یکی اتوماتیک و دیگری دستی. ما هر دوی آنها را به شما نشان خواهیم داد.

یک نسخه پشتیبان کامل از وردپرس شامل همه چیز است:

  • پایگاه داده وردپرس شما
  • تمام تصاویر و رسانه های بارگذاری شده شما
  • افزونه ها و تم های وردپرس شما
  • فایل های پیکربندی وردپرس شما
  • فایل های اصلی وردپرس

اعلامیه ای را مشاهده خواهید کرد که نسخه جدیدی از وردپرس در دسترس است. اکنون فقط باید روی دکمه “به روز رسانی به نسخه XXX” کلیک کنید تا ارتقاء آغاز شود.

به روز رسانی هسته وردپرس از داشبورد

سایت شما همچنان برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود، اما تا زمانی که به روز رسانی در حال انجام است، نمی توانید افزونه ها یا تم ها را نصب کنید.

پس از اتمام به‌روزرسانی، به صفحه خوش‌آمدگویی وردپرس هدایت می‌شوید. بسته به هر نسخه، ممکن است صفحه‌ای ببینید که در آن چه چیزهای جدید در وردپرس و ویژگی‌هایی که باید امتحان کنید توضیح می‌دهد.

اکنون مرورگر شما وردپرس را در یک فایل فشرده دانلود می کند. پس از دانلود، باید فایل فشرده را استخراج کنید.

روش 2: به روز رسانی دستی وردپرس با استفاده از FTP

حتی اگر یک افزونه خودکار پشتیبان وردپرس مانند Duplicator راه اندازی کرده اید، همچنان باید یک نسخه پشتیبان جدید ایجاد کنید و آن را به طور ایمن در یک مکان راه دور مانند رایانه یا فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive ذخیره کنید.

به روز رسانی وب سایت وردپرس شما یک کار تعمیر و نگهداری منظم است. ما یک اینفوگرافیک ساده برای دنبال کردن ایجاد کرده ایم که می توانید به عنوان راهنمای مرجع از آن استفاده کنید.

در این راهنمای مبتدی، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با خیال راحت وردپرس را مانند یک حرفه ای بدون شکستن وب سایت خود به روز کنید.

راهنمای مبتدیان: نحوه به روز رسانی ایمن وردپرس (اینفوگرافیک)

این ترس قابل درک است. با این حال، استفاده از آخرین نسخه وردپرس برای بهترین امنیت و عملکرد وب سایت مهم است.

کلاینت FTP شما اکنون شروع به آپلود فایل های وردپرس از رایانه شما در وب سایت شما می کند.

در داخل شما یک را خواهید دید wordpress پوشه این پوشه حاوی تمام فایل های وردپرسی است که برای به روز رسانی نیاز دارید.

همین. شما وب سایت وردپرس خود را با موفقیت به روز کردید.

کارهایی که باید بعد از به روز رسانی وردپرس انجام دهید

اکنون وردپرس آخرین نسخه نرم افزار را دریافت کرده و برای شما نصب می کند.

در مرحله بعد، باید سرویس گیرنده FTP خود را باز کرده و به وب سایت خود متصل شوید. پس از اتصال، به wordpress پوشه ای که به تازگی از فایل فشرده در ستون فایل های محلی استخراج کرده اید.

در این صورت، ممکن است صفحه ای را مشاهده کنید که در آن به به روز رسانی پایگاه داده نیاز است. برای ادامه روی دکمه «به‌روزرسانی پایگاه داده وردپرس» کلیک کنید.

در ستون فایل های راه دور، به پوشه ریشه وب سایت خود بروید. این پوشه می تواند باشد public_html یا با نام دامنه وب سایت شما نامگذاری شده است. در داخل این پوشه فایل ها و پوشه های وردپرس خود را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از FTP برای آپلود نسخه جدید وردپرس

این اطمینان حاصل می کند که تمام فایل های وردپرس در وب سایت شما با نسخه های جدیدتر جایگزین می شوند.

پیشرفت به روز رسانی را روی صفحه نمایش خود خواهید دید. در طول ارتقا، وردپرس سایت شما را در حالت نگهداری قرار می دهد.

پیشرفت به روز رسانی وردپرس

این روش مستلزم استفاده از FTP برای آپلود دستی فایل های وردپرس است. اگر روش اول کار نکرد، می توانید از این استفاده کنید.

این مرحله بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز مشکل، وردپرس را از پشتیبان بازیابی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک



مهمترین کاری که باید قبل از ارتقا وردپرس انجام دهید، ایجاد یک نسخه پشتیبان کامل از وردپرس است.

روش 1: به روز رسانی وردپرس با استفاده از سیستم داخلی (1 کلیک)

شما باید به روز رسانی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما دارای آخرین وصله های امنیتی، جدیدترین ویژگی ها و بهترین سرعت و عملکرد است.

تحقیقات امنیتی پیشرو در وردپرس نشان می‌دهد که اکثر وب‌سایت‌های وردپرسی که هک می‌شوند دارای هسته، افزونه‌ها یا تم‌های قدیمی وردپرس هستند.

شما باید تمام فایل های داخل را انتخاب کنید wordpress پوشه را در رایانه خود وارد کنید و سپس برای انتخاب «آپلود» کلیک راست کنید.

پس از اتمام آپلود، باید به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود بروید. این مرحله ضروری است زیرا گاهی اوقات ممکن است یک نسخه جدیدتر وردپرس نیز نیاز به به روز رسانی پایگاه داده وردپرس شما داشته باشد.

به روز رسانی پایگاه داده مورد نیاز است

اگر با مشکلی برخورد کردید، به لیست خطاهای رایج وردپرس و نحوه رفع آنها نگاهی بیندازید. اگر مشکلی که با آن روبرو هستید در آنجا فهرست نشده است، مراحل راهنمای عیب یابی وردپرس ما را دنبال کنید تا مشکل را پیدا کرده و راه حلی را اعمال کنید.

شما می توانید در مورد این موضوع مهم در راهنمای ما در مورد اینکه چرا باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این روش ساده تر است و برای همه کاربران توصیه می شود.

ابتدا باید آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید. به صفحه دانلود وردپرس بروید و روی دکمه «دانلود» کلیک کنید.

دانلود وردپرس

همین. شما با موفقیت وردپرس را به آخرین نسخه ارتقا دادید.

اگر نسخه بزرگی نباشد، وردپرس می تواند به طور خودکار خود را به نسخه جدیدتر به روز کند. برای نسخه‌های اصلی، مگر اینکه در میزبانی مدیریت شده وردپرس هستید، باید خودتان به‌روزرسانی را به صورت دستی آغاز کنید.