هواساز ایرواشر قیمت هواساز ایرواشر خرید ایرواشر-بتا تهویه

هواساز ایرواشر قیمت هواساز ایرواشر خرید ایرواشر-بتا تهویه

اگر در مورد خرید دستگاه ایروارش صنعتیبه اطلاعات بیشتری نیاز دارید، شرکت سرکان تهویه آماده است که اطلاعات و جزئیات لازم را در اختیارتان بگذارد. فشار مورد نیاز نازل های کوچک که آب را کاملاً پودر می کنند حدود 40 psi در نظر گرفته می شود. بعلاوه در حال حاضر با تولیدات بهینه و مؤثر کارخانجات،ایرواشر ها در انواع مختلفی مانند خانگی و صنعتی تولید و در بازار به فروش می رسند. ایرواشر چیست و چه کاربردی دارد ؟ ایرواشر آپارتمانی چیست؟ تفاوت ایرواشر آپارتمانی و صنعتی در چیست؟کاربرد هواساز یا ایرواشر در چیست؟ما در محتوا به تک تک این سوالات پاسخ خواهیم داد.

اجزاء ایرواشر

در واقع ایرواشر یا هواساز دستگاهی است که هم از عهده تامین هوای گرم بر می آید و هم قادر به تامین هوای سرد نیز خواهد بود. نکته اینکه ما به هیچ عنوان ایرواشرهای آپارتمانی تولید نمی کنیم و فقط ایرواشرهای در مقیاس بزرگ (برای متراژهای بالاتر از ۳۰۰ متر) طراحی و تولید می کنیم. لطفا فقط برای سفارش ساخت و استعلام قیمت ایرواشرهای بزرگ که معمولا برای فضاهای بزرگی مثل سوله ها و سالن ها استفاده می شود ، تماس حاصل بفرمایید. هواساز ایرواشرهای با کلاس ۸ در مناطقی که نیاز به رطوب بیشتری داشته باشند استفاده می شوند. این مزایا در کنار کارکرد آسان و قیمت پایین این دستگاه را به بهترین سیستم تهویه هوا تبدیل کرده است.

در واقع این نوع دستگاه تهویه مطبوع با شست و شو و تمیز کردن هوا دمای فضا را به بهترین شکل تأمین می کند. ساختار این سیستم به گونه ای است که با وصل شدن کویل به آن گرمای لازم در فصل زمستان به بهترین شکل فراهم می شود. همچنین این دستگاه بدون نیاز به تجهیزات خاصی در فصل تابستان به روش سیستم تبخیری سرمایش فضای مورد نظر را به بهترین شکل فراهم می کند. امروزه از این دستگاه به منظور ایجاد هوای تازه و تمیز و حذف آلودگی ها در مکان های عمومی مختلف از جمله تالارها، رستوران ها، هتل ها و … استفاده می شود.

  • در واقع سازه اصلی دستگاه است و تجهیزات یا قطعات داخل آن قرار می ‌گیرند و باعث افزایش استحکام بیشتر و عمر مفید دستگاه می شود.
  • آب سرد تولیدی چیلر، در بسیاری از فرآیند های صنعتی که نیاز به فرآیند سرمایش دارند از جمله خنک کاری مکانیزم ها و ماشین آلات خطوط تولید، در گستره وسیعی از صنایع مختلف استفاده می شود.
  • این شرکت با در نظر گرفتن نوع کاربری و هم چنین آب و هوای بومی منطقه ای، قادر به ارائه بهترین محصول با بهترین کیفیت می باشد.

از آنجا که عملکرد سرمایشی ایرواشرها مبتنی بر روش سرمایش تبخیری (مانند کولرهای آبی) می‌باشد، نباید از آنها انتظار ایجاد سرمایش قوی مانند سیستم‌های سرمایش تراکمی یا جذبی یاداکت اسپلیتو اسپلیت ها را داشته باشیم. ایرواشرها را می‌توان در اکثر نقاط و شهرهای ایران و خاورمیانه که در تابستان دارای آب و هوای خشک (رطوبت نسبی هوا کمتر از 40% تا 45% ) هستند، مورد استفاده قرار داد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت سیستم ایرواشر اتاق تمیز و خرید دستگاه می توانید با کارشناسان مجموعه آژند کلین روم تماس بگیرید. اینکه هر چه فضا بزرگتر باشد، تفاوت بین دستگاه هواساز ایرواشر و سیستم های فشرده سازی بخار از نظر سرمایه گذاری اولیه و هزینه های انرژی، بیشتر می شود.

هزینه زیاد این وسایل باعث می شد که نتوان به صورت فراگیر از آن ها استفاده کرد. قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین و دیگر سیستم های تهویه مطبوع امروزی بسیار پایین تر از گذشته است. به طوری که اکثر مردم می توانند با خرید دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین، از آن استفاده کنند. در سال هزار و نهصد و هفتاد بود که سیستم تهویه هوا وارد خانه اکثر آمریکایی ها شد. بعد از جنگ جهانی دوم، داشتن یک سیستم تهویه مطبوع خانگی نوعی پرستیژ و کلاس اجتماعی به حساب می آمد. نوع پنجره ای این دستگاه ها جزء کالاهای پرسودی بود که تا سال هزار و نهصد و پنجاه و سه حدود یک میلیون از آن ها به فروش رسید.

گرم کردن و خنک سازی فضاهای بزرگ، مانند مساجد ، سالن ها، کارخانه ها و تأسیسات صنعتی، با استفاده از سیستم های فشرده سازی بخار، مانند پکیج یونیت یا چیلرها هم در سرمایه گذاری اولیه و هم در هزینه های عملیاتی بسیار گران تر است. در همین حال، نصب سیستم ایرواشر اتاق تمیز با ظرفیت مشابه، به اندازه یک دهم سیستم فشرده سازی بخار کمتر خواهد بود. گروه صنعتی تهویه کارمانیا تولید کننده انواع ایرواشر و سایر سیستم های تهویه مطبوع می باشد. از تمامی مشتریان عزیز دعوت بعمل می آید تا از کارخانه بازدید کنند تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید ایرواشر اقدام کنند.

با توجه به اینکه این دستگاه دارای آپشن های بسیار است و طبق نیاز مشتری تولید می شود باید اطلاعات کامل و دقیق از امکانات و هوادهی و ظرفیت حرارتی و برودتی مورد نیاز ، جهت استعلام قیمت هواساز در اختیار باشد. در بسیاری از هواسازها کویل مشترک گرمایش و سرمایش در نظر گرفته می شود که بصورت فصلی آبسرد و یا آبگرم وارد آن betatahvie می شود . قیمت انواع هواساز بستگی به کاربری دستگاه، ‌میزان هوادهی، افت فشار و طول کانال کشی ، امکانات درخواستی مشتری دارد. در دستگاه چند منطقه‌ای برای کنترل رطوبت می توان یک کویل پیش سرمایی را در کانالی که حداقل هوای تازه را تأمین می‌کند تعبیه کرد. دستگاه های چند منطقه برای ساختمان هایی مناسب است که مقدار بار محسوس آنها زیاد و احتیاجات تجدید هوای آنها محدود باشد. در این مدل ، کویل دستگاه بعد از فن نصب می شود و جریان هوا روی کویل ها بصورت دمشی است که بتوان هوای سرد و گرم را بصورت مجزا در خروجی کویل ها تهیه کرد.

اجزای اصلی سیستم ایرواشر