وبلاگ نویسی مجدد تجدید می شود – اخبار WordPress.com

5. وقتی آماده شدید، روی “انتشار” کلیک کنید تا پست را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.

تجربه ای لذت بخش تر برای همه

پسندیدن بارگذاری…

اکنون وقتی به ویرایشگر منتقل می شوید تا یک قسمت از محتوا را مجدداً وبلاگ نویسی کنید، قسمت عنوان را خالی خواهید یافت. به جای استفاده خودکار از عنوان پست اصلی، می توانید استعداد خود را اضافه کنید. این به شما آزادی خلاقیت بیشتری می دهد و به مخاطبان شما (و خالق اصلی) اطمینان می دهد که شما به سادگی کار شخص دیگری را به عنوان کار خود نمی گذارید.

2. دیگر تصویر برجسته پیش فرض وجود ندارد

3. سایتی را که می‌خواهید این پست را مجدداً در آن بلاگ کنید انتخاب کنید.

در نهایت، ما بلوک نقل قول را با هسته جاسازی بلوک برای پستی که دوباره وبلاگ می‌نویسید جایگزین کرده‌ایم. این تغییر نمایش دقیق تری از محتوای اصلی ارائه می دهد و تجربه بصری خوبی را برای خوانندگان شما ایجاد می کند. در اینجا به نظر می رسد:

چگونه می توانم یک پست را از WordPress.com Reader دوباره بلاگ کنم؟

وبلاگ نویسی مجدد یک پست در WordPress.com Reader یک فرآیند ساده است. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

4. به ویرایشگر منتقل خواهید شد، جایی که می توانید عنوان خود را به همراه هر نظر یا نظر اضافی اضافه کنید.

ما معتقدیم که این تغییرات باعث می‌شود که وبلاگ‌نویسی مجدد تجربه‌ای محترمانه‌تر و لذت‌بخش‌تر برای همه باشد. مثل همیشه مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم. روند جدید را امتحان کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید!

همچنین وارد کردن خودکار تصویر برجسته را تغییر داده ایم. این کمک می کند تا از تکرار محتوا جلوگیری کنید و همچنین به شما کمک می کند محدودیت های ذخیره سازی رسانه سایت خود را به طور موثرتری مدیریت کنید. این بدان معنا نیست که شما فقط با متن گیر کرده اید – هنوز هم می توانید تصویر ویژه خود را به پست وبلاگ مجدد اضافه کنید.

3. روشی جدید برای جاسازی