ووکامرس چیست و چه امکاناتی دارد؟

بعد از اینکه فایل مورد نظر رو از حالت فشرده خارج کردیم فایل اصلی زیپ رو باید حذف کنیم. شما یک حالت تعمیر و نگهداری اختصاصی دارید که با سایر افزونهها دریافت نمیکنید. این افزونه یکی از مهمترین افزونه های وردپرس است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. اگر با وردپرس آشنا باشید میدانید که یک مدیریت محتوا cms رایگان هست که می توان با آن سایت راه اندازی کرد. به همین دلیل باید این کد ها را فشرده کرده و از تولید اضافی آنها جلوگیری کرد. افزونه های وردپرس با استفاده از ویژگی های اضافی برای کاربران و صاحبان وب سایت ، به بازکردن پتانسیل واقعی وب سایت شما کمک می کند. هنگامی که دوست دارید تصاویر وقتی کاربران از روی آن رد می شوند برجسته شوند یا بچرخند ، جلوه های ویژه برای شما مفید خواهد بود.

خوشبختانه، انجام همه این کارها توسط افزونه های امنیتی وردپرس قابل انجام است. این افزونه بهراحتی از مخزن وردپرس قابل نصبه. اگر شما قصد استفاده از یک پلاگین دارید، این پلاگین را میتوانید استفاده کنید. برای کمک به شما در یافتن این پلاگین، لیستی از بهترین پلاگین های گالری عکس وردپرس را گردآوری کرده ایم، فهرست ویژگی های آنها را جدا کرده ایم و یک تصویر منتخب را انتخاب کردیم تا بدانید که چه نوع گالری می توانید ایجاد کنید. البته لازم به ذکر است که این پلاگین ها به نوع سایت و حوزه فعالیت آن بستگی دارد. اگر شما نمیخواهید پولی برای ویژگی هایی که واقعا کارایی ندارند پرداخت کنید و با یک پلاگین با ویژگی های پایه موافق هستید، این افزونه را امتحان کنید.

این به این معنی است که فرمها و کامنتهای سایت رو از اسپم در امان نگه سایت arvanwp میداره. سایتها روزانه تحت حملات بسیاری از سوی هرزنامهها قرار میگیرند افزونه Akismet بهترین افزونه برای مقابله با اسپمهایی است که معمولاً از طریق کامنتها و فرمها چه توسط افراد و چه توسط رباتها روی سایت ما گذاشته میشوند. تب ایمیل: در اینجا میتوانید پست الکترونیکی مشتریان خود، که جهت آگاهی از محصولات جدید سایت در اختیار شما قراردادهاند، مدیریت کنید. را مدیریت و آنالیز نمود. WP smush: استفاده از تصاویردر سایت به زیباسازی آن کمک بسزایی می کند اما با این حال انتشار تصاویر بزرگ در سایت، سرعت بارگذاری را کاهش می دهد به همین جهت لازم است برای بهینه کردن تصاویر و کاهش حجم تصاویر بدون تاثیر منفی در کیفیت از افزونه های وردپرس استفاده نمود.

با نام و یاد خدای بزرگ ، عرض سلام و ادب خدمت کاربران عزیز وبسایت ژاکت ، امروز هم در خدمت شما هستیم با معرفی و عرضه محصولی بی نظیر و فوق العاده بنام ” افزونه مداد زرد ” که توسط تیم WaspThemes ساخته شده و تاکنون در دنیای وردپرس فروش بسیار زیادی داشته است. در قسمت اول این مقاله با ۵ افزونه کاربردی وردپرس آشنا شدید، با ما همراه باشید تا در قسمت دوم این مقاله ۵ افزونه دیگر را به شما معرفی کنیم. این ویژگی، یکی از بزرگترین ویژگیهای میهن وردپرس در بین سایتهای دیگر است که شما میتوانید هر زمان که به روز رسانی جدیدی برای قالب شما فراهم شد، آن را رایگان دریافت کنید. همچنین شامل وب سایتهای از پیش ساخته شده، پلاگینهای ممتاز، ادغام WooCommerce، به روز رسانیها، پشتیبانی و موارد دیگر است. یکی دیگر از مزایای افزونه ضد اسپم اکیسمت داشتن پلن رایگان برای استفاده در سایتهاست. در این مقاله از رویانو قصد داریم شما را با ضروری ترین پلاگین های موردنیاز برای هر سایت وردپرسی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. قیمت گذاری: پلاگین اصلی رایگان است. از ویژگیهای اصلی این افزونه هستند. در این صفحه باید نام محصول را وارد کرده و توضیحات آن را اضافه کنید.

اما مسئله مهم اینست که از میان پلاگین هایی که وردپرس در مخزن خود برای مدیریت سایت در نظر گرفته است کدام یک ضروری و کاربردی تر است؟ پشتیبانی ما طوری است که کاربران و خریداران می توانند در خواست ها پشتیبانی خود را از طریق تیکت و یا از طریق تلگرام ارسال کنند و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند. اما به یاد داشته باشید هر تغییری که شما در این قسمت ایجاد کنید همان لحظه روی وبسایت شما اعمال میشود. همچنین شما نیاز به تهیه یک هاست دارید تا بتوانید این سیستم را نصب کنید که میتوانید از همان هاست وردپرس یا هاست لینوکس سرور کلیک استفاده کنید. همانطور که در مقاله “مهمترین افزونه های امنیت وب سایت” استفاده از پلاگین های امنیتی یکی از حیاتی ترین اقداماتی است که هر وب مستری باید به آن توجه داشته باشد. این پلاگین همراه با بسیاری از گزینه های سفارشی سازی مانند CAPTCHA و یکپارچه سازی با Akismet برای به حداقل رساندن نظرات اسپم است. پس بهتر است انتخاب کنید که از کدام یکی از این افزونه ها به عنوان نقشه سایت استفاده کنید. مداد زرد ابزاری فراهم می کند که اطلاعات طراحی به شما برای یادگیری اطلاعات عمومی و پیشرفته مانند تایپوگرافی نمایش داده شود.

اما این مسئله را بدانید که هرگز هیچ سایتی در دنیا 100% امن نخواهد بود. بهقدری وجود این افزونه روی سایت مهمه که بهصورت پیشفرض بر روی تمامی وردپرسهای خام از قبل قرار دارد. این افزونه یک نقشه کلی از تمامی لینک ها و منوی های سایت در اختیار گوگل قرا می دهد تا گوگل با بررسی این لینک ها به محتوای صفحات پی برده و آنها را دسته بندی نماید. فقط نیاز دارید تا شما آن را پیکره بندی کنید و یک Api کد وارد آن کنید تا محافظت از سایت شما آغاز شود. اگر در پیکره بندی و استفاده از این افزونه دچار مشکل هستید، میتوانید با کلیک بر روی اینجا و مشاهده این آموزش، نحوه استفاده از این افزونه بسیار کاربردی و مفید را فرا بگیرید. ممکن است بعضی از صفحات سایت دچار مشکل شوند و یا دیگر نیازی به استفاده از آن صفحات نباشد برای همین باید آدرس این صفحات تصحیح شود. افزونه TablePress که یکی از افزونه های ضروری وردپرس برای کسب و کار های آنلاین و از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس است، این مشکل را با بوجود آوردن امکان ایجاد جدول های زیبا در سایت وردپرسی شما حل کرده است. در هنگام نصب و استفاده از این افزونه دقت داشته باشید که در حالت عادی اگر از افزونه XML گوگل و افزونه Yoast SEO به صورت همزمان استفاده کنید تداخل در سایت شما به وجود میآید.

ویژوال کامپوزر نیز یکی دیگر از افزونه های صفحه ساز پر کاربرد در وردپرس است که مورد توجه بسیاری از وبمستران قرار می گیرد. یکی دیگر از افزونه های ضروری برای وردپرس اکیما بوده با نشانه گذاری محتوای وب سبب افزایش ورودی از طریق موتورهای جستجوگر می گردد. این افزونه وردپرس یک افزونه امنیت وردپرس بسیار قدرتمند به شمار می رود. با این کار در وقت گوگل صرفه جوی شده و اعتبار سایت شما نیز در نزد گوگل رشد بسیار بالایی خواهد داشت. چرا که افزونه Yoast SEO خود دارایی یک بخش نقشه سایت است و با این کار سایت شما دارای دو نقشه خواهد بود. به کمک این افزونه می توانید در اسلایدر سایت خود دکمه، عکس، فیلم و …

در منوی کشویی این تب، تمام ویژگی هایی که ساخته اید را مشاهده می کنید. ادان های قدرتمند المنتور که انعطاف پذیری نامحدودی را ارائه می دهند. وجی با شش لایوت مختلف و پنج قالب آماده برای شما تجربه عالی را فراهم می کند. قالب انفولد در سال 2013 منتشر شد و تیم KRIESI با به روزرسانی های مرتبش، باگهای مختلف رو برطرف کرده و ویژگیهای جدیدی رو هم به این پوسته اضافه میکنه. قالب انفولد به خوبی کدنویسی و بهینه شده و ویژگیهای زیادی داره اما در عین حال سرعتِ سایتِ شما رو کاهش نمیده و خیلی سریع لود میشه. با استفاده از این افزونه، سرعت بارگذاری صفحه سایت شما در دستگاه های کاربران سرعت چشمگیری خواهد داشت و سایت شما بهینه تر خواهد شد. این افزونه محتوای شما را با توجه به سئوی انجام شده رتبه دهی خواهد کرد. در نهایت بعد از نصب افزونه، دکمه نصب افزونه به رنگ آبی تغییر خواهد کرد.

از طرف دیگر، میزان محتوایی هم که روی قالب قرار گرفته است بر سرعت تاثیر میگذارد، مثلا یکی از این قالبها ۱۰۰۰ نوع محصول روی خودش داشت در حالی که در دیگری فقط ۵ نوع محصول به عنوان محتوا قرار داده شده بود. حتی میتوانید هزینه های حمل و نقل را نیز در سایت قرار داده تا کاربران شما نوع حمل نقل را نیز خودشان انتخاب کنند. در واقع دلیل این همه محبوبیت اینست که هر فرد با هر میزان دانش فنی طراحی سایت وردپرسی خود را برعهده بگیرد و با استفاده از افزونه هایی که در مخزن جای داده است به راحتی آن را مدیریت کند. افزونه یواست سئو در سال ۲۰۰۸ یعنی حدود ۱۴ سال پیش تولید شد و تا همین یکی دوسال پیش بدون شک انتخاب اول افراد برای سئوی وردپرس بود و همه برای سئوی وردپرس افزونه yoast را میشناختند همه اینها باعث شده این افزونه بیش از ۵ میلیون نصب فعال داشته باشد و جزء افزونه های ضروری وردپرس قرار بگیرد اما الان یکی دو سالی است که ظهور افزونه رنک مث Rank math که بالاتر معرفی کردیم افزونه yoast را بلحاظ محبوبیت و یکه تازی به چالش کشیده است و الان بسیاری از وبسایت ها از جمله خوده ما (وبسافت۳) افزونه رنک مث را بهتر از yoast میدانیم و از yoast به رنک مث کوچ کرده ایم.

ووکامرس یک افزونه بسیار حرفه ای و در عین حال رایگان است که کمتر کسی در حیطه برنامه نویسی پیدا می­شود که اسم آن را نشنیده باشد. شما با استفاده از افزونه WooCommerce میتوانید امکانات بسیار زیادی را برای فروشگاه خود در نظر بگیرید. اگر به دنبال مجهزترین و زیباترین قالب برای راهاندازی وبلاگ خود هستید، قالب Newspaper بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. بهترین افزونه فروشگاه ساز سایت، ووکامرس است؛ این افزونه تمامی ویژگیها و قابلیتهای قدرتمندی که برای راهاندازی یک آنلاینشاپ به آن نیازمند هستید را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد. یعنی هم میتوانید با آن یک فروشگاه اینترنتی بسازید هم یک سایت شرکتی یا شخصی راهاندازی کنید. فرض کنید یک سایت خبری دارید یا یک سایت شرکتی یا هر موضوع کاری یا شخصی دیگر. مثلاً یکی از بهترین سایت های فروش قالب در دنیا سایت تم فارست است که درآمد آن دلاری است و اگر بتونید یک قالب خوب و کاربرپسند طراحی کنید می تونید مثل قالب های آوادا، وودمارت و قالب های پرفروش دیگر میلیاردها تومان بفروشید.

استفاده از سایت های وردپرس یک ایراد دارد و آن هم این است که بعد از مدتی کد های نوشته شده و استفاده شده در سایت زیاد شده و سرعت سایت را کند می کند. در حالی که برای بسیاری از سایت های تجاری این پلاگین هیچ کاربردی ندارد(مانند سایت های شرکتی یا مترجمین آزاد)، اگر شما در حال اجرای یک پروژه آنلاین هستید، ووکامرس یک افزونه بایدی است. پلاگین گرویتی فرم رایگان نیست و باید آن را تهیه کرد. از ویژگی های اصلی این پلاگین می توان به ردیابی فایل های بارگذاری شده در وبسایت وردپرس، بررسی لیست سیاه، اعلان ها و هشدارهای امنیتی و .. اشاره کرد.

در هنگام استفاده از افزونه wp rocket به این نکته توجه داشته باید که این افزونه با دیگر افزونه های بهینه سازی سرعت سایت تداخل دارد. دلیل دیگر را می توان تعداد بالای افزونه ها دانست. افزونه yoast seo: همانطور که می دانید برای آن که سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی را کسب کند و کاربران بیشتری به وبسایتتان سر بزنند لازم است سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. به صورت بی نهایت ایجاد کرده و از آنها در صفحه اصلی فروشگاه یا برگه های دلخواه خود از آنها استفاده کنید . MailChimp for WordPress: یکی از محبوب ترین و بهترین ابزارهای Email Marketing بوده که می تواند ایمیل ها را از وبسایت وردپرسی ما دریافت کرده و به آن ها خبرنامه ی مورد نظر را ارسال کند. جداکننده هزارگان : این تنظیم تعیین میکند که اعداد بزرگتر از 1000 به چه شکل از یکدیگر جدا شوند.