ووکامرس چیست و چگونه با WooCommerce فروشگاه آنلاین بسازیم

در سایتهایی که عضویت در آنها برای عموم آزاد است نمایش دادن آخرین کاربران عضو شده در سایت یکی از مهمترین بخش ها محسوب میشود. یکی از روش ها برای این کار، استفاده از وبسایت های مختلفی است که اغلب امکانات آن ها پولی هستند. همچنین دارای گزینههای مختلفی برای نمایش محصولات موجود در ووکامرس است. این قالب دارای طراحی استاندارد است که باعث افزایش بازدید بیشتر سایت شما میشود. اما در برخورد با کاربرا، گاهی اوقات پیش اومده که هنوز تصمیم قطعی درمورد خدماتی که می خواد ارائه کنه نگرفتن و سریع اومدن سراغ طراحی سایت که این خیلی بده.

که اکثریت ایرانیان آنها سایت arvanwp را نمیپسندند. این ابزارک ساده به شما اجازه میدهد که در جایگاه ابزارکها در سایت، نقشه گوگل دلخواه خود را نمایش دهید. می توان گفت از بهترین افزونه های ورپرس و یکی از قدرتمند ترین ها که برای مدیریت اعضای سایت، ثبت نامی ها، ایجاد دسترسی برای کاربران و سطح بندی دسترسی آن ها به صفحات، عضویت رایگان یا عضویت ویژه با پرداخت و… از امکانات ویژه این افزونه، می توان به کش اتوماتیک صفحات، فشرده سازی فایل ها، یکبار ذخیره صفحات لود شده و بارگزاری آن ها با سرعت بسیار بالا و… می توان گفت پلاگین WP Rocket، بهترین افزونه کش (cache) برای بهبود سرعت بارگزاری صفحات سایت است. به نصب این افزونه و پیکربندی صحیح آن میتوانید تا حد زیادی امنیت ساییتتان را بهبود ببخشید. در مورد ویژگی های اصلی این قالب باید گفت که با ووکامرس سازگاری بسیار خوبی را دارد و همینطور بهینه ساز های زیادی برای بهبود اوضاع کدهای CSS و همینور JS ها در این قالب صورت گرفته است. اما اگر نماد اعتماد دارید و میخواهید از درگاه های پرداخت مستقیم بانکی استفاده کنید، افزونه درگاه پرداخت ملت و علاوه بر آن افزونه بانک سامان و پارسیان هم انتخاب های خوبی هستند.

در این مطلب لیستی از 15 ابزارک کاربردی وردپرس را برای شما فراهم کردهایم که با استفاده از آنها قادر خواهید بود قابلیتهای وبسایت خود را یک شبه چند برابر کرده و بازدیدکنندگان خود را شگفت زده کنید! حال یک قالب فروشگاهی ووکامرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ از ویژگی های این افزونه، می توان به راحتی کارکرد آن اشاره کرد که به راحتی به صورت درگ اند دراگ می توان از آن استفاده کرد. اگر می خواهید در سایت خود، جداولی را نمایش دهید، این افزونه مناسب شماست. استفاده از روش نمایش مطالب به صورت تصادفی چند سالی است که در وب پارسی طرفداران زیادی پیدا کرده است، اگر شما هم میخواهید مطالب خود را به این صورت در ابزارک نمایش دهید، ابزارک Random Posts Widget ویژه شماست.

این افراد تجربه لازم در خصوص طراحی سایت را دارند و به راحتی می توانند ووکامرس را به وردپرس اضافه کنند. بدون شک راحت و ساده بودن راه اندازی قالب یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که میتواند سرعت طراحی را برای شما چند برابر کند. روی هم رفته یک راه حل امنیتی قوی و موثر است که از سایت های وردپرس شما در برابر تهدیدهای شناخته شده یا ناشناخته در هر زمان محافظت میکند. ابزارک یک باکس کوچک است که با فعال کردن آن در سایت یک تابع به خصوص اجرا میشود، این تابع میتواند نمایش آخرین مطالب، نمایش کاربران، نمایش فرم ورود و…

جالب تر این که با حدود 5700 بازخورد، ریت 4.8 ستاره را به خود اختصاص داده است. این افزونه روی حدود 5.7 میلیون سایت فعال بوده و با 3700 بازخورد، ریت 4.5 ستاره را به خود اختصاص داده است! این افزونه رایگان وردپرس، حدود 1 میلیون نصب فعال در وبسایت های سراسر دنیا دارد که این محبوبیت و کارایی خود این پلاگین را می رساند! بیش از 28% از تمام فروشگاه های آنلاین دنیا از این افزونه استفاده می کنند و همچنان محبوب ترین فروشگاه آنلاین برای وردپرس این افزونه است. این مسئله بدین معنیست که اگر بعدها بخواهید نسبت به پاک کردن این افزونه اقدام کنید، عناوین و تگ Alt تصاویر به حالت قبل بر میگردند. توسط ابزارک Recent Posts Widget with Thumbnails شما قادر خواهید بود که علاوه بر عنوان و لینک مطلب، تصویر شاخص را نیز نمایش دهید. اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، ووکامرس یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی شما در این زمینه است! شما باید به دنبال راهی باشید که به طور امن، سایت خود را به HTTPS انتقال دهید که افزونه Really simple SSL دقیقا برای همین کار طراحی شده و در لیست بهترین افزونه های رایگان وردپرس نیز قرار گرفته است.

فرقی ندارد سایت تان وبلاگی باشد یا فروشگاهی، همینطور فرقی ندارد محصولات تان چه چیزهایی باشد، در هر حال برای جلب توجه مخاطب به صفحات مختلف سایت، نیاز به وجود اسلایدر در بعضی صفحات مثل صفحه اصلی تان دارید. همچنین این افزونه، برای طراحی صفحات نیمه کاره یا به زودی، صفحات 404، انواع لندینگ پیج سایت، صفحات تشکر از خرید، صفحه فروش و… انتخاب نوع افزونه دقیقا بستگی به طراحی فروشگاه اینترنتی شما دارد. توجه: دلیل انتخاب قالب های فوق جهت مقایسه میزان دانلود (خرید) آنها و نظرات کاربران است. پشتیبانی: این افزونه ها دارای پشتیبانی هستند از زمان دانلود تا هر زمانی که روی سیستم شما باشد هرمشکلی که برای شما پیش بیاید میتوانید با پشتیبان افزونه مطرح کنید.

اگر با مبانی و مفاهیم ابتدایی راهاندازی یک وبسایت و کار با وردپرس آشنایی ندارید. علاوه بر این یک راهنمای کانفیگ بسیار کاربردی در این ابزار تعبیه شده است که تنظیمات آن را تا حد امکان آسان می کند. نصب افزونه در وردپرس که در نسخه انگلیسی با نام پلاگین شناخته میشود، به شما امکان افزودن قابلیتها و افزایش امکانات در سایت را خواهد داد. همانطور که از نام افزونه WordPress Popular Posts برمیآید، توسط این افزونه قادر خواهید بود که مطالب محبوب سایت خود را به کاربران نمایش دهید. این کار را برای تمام ویژگی هایی که می خواهید محصول داشته باشد، تکرار کنید. ابزارک Image Widget این مشکل را برای کاربران تازه کار حل کرده است، توسط این ابزارک به سادگی آپلود کردن یک تصویر در وردپرس قادر خواهید بود که تصویر دلخواه در ابزارک خود نمایش دهید. اگر افزونه امنیتی خریداری میکنید و نمیدانید چگونه از آن استفاده کنید، اینیک مشکل بزرگ است. به صورت پیشفرض برای نمایش دادن یک تصویر در ابزارک، باید اقدام به نوشتن کد HTML کنید، و نوشتن کد HTML همانا و مشکل کاربران مبتدی با آن همانا! یعنی شما می توانید صفحات سایت خود را با زیبایی تمام، گرافیکی جذاب و پیچیدگی خاص گرافیکی، به سادگی و به صورت کاملا ویژوال و بدون نیاز به حتی یک خط کد دیزاین کنید.

2. گاهی اوقات صاحب سایت ممکن است اطلاعاتی درزمینهٔ ی برنامهنویسی نداشته باشد، پس از طرفی بهترین قالب آموزشی وردپرس قالبی است که برای اینگونه افراد نیز کارایی داشته باشد و شخصی که با کد نویسی آشنا نیست بتواند با آن کار کند. از آن استفاده شده و کار با آن بسیار آسان است. ابزارک Testimonials Widget به صورت اختصاصی برای این کار نوشته شده است که با استفاده از آن میتوانید در بخش ابزارکهای سایت دیدگاه مشتریها را جمع کرده و آنها را در ابزارک جداگانه و یا با استفاده از کد کوتاه در جای دلخواه نمایش دهید. همچنین بسیاری از کسب و کار ها و شرکت ها هستند که نیاز به سایت چندزبانه دارند. Portfolio Gallery بدون نیاز به کد نویسی پیچیده ، گالری های خیره کننده ای را به سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

از دیگر مواردی که قالب فروشگاهی باید داشته باشد صفحه محصول زیبا با امکانات مناسب است که کاربر بتواند به خوبی محصول مشاهده کند و اعتبار سایت را ببیند. حتی می توانید با استفاده از این افزونه، محتوای صفحات را جزء به جزء سئو و بهینه کنید؛ چه از نظر خوانایی و چه از نظر فنی و تکنیکال. همچنین این امکان وجود دارد که از قسمت قالب فروشگاهی وردپرس، انواع قالبهای فارسی و یا قالبهای حرفهای مورد نظر خود را دانلود کنید. اگر فکر می کنید در طول فعالیت خود، صفحه اینستاگرامی نخواهید داشت و یا این گزینه برای شما مفید نخواهد بود، می توانید از هزینه کردن در این مورد صرف نظر کنید. زمانی که می خواهید لینک ها و URL های سایت خود را اصلاح کرده، ریدایرکت یا حذف کنید، افزونه Redirection یکی از بهترین گزینه های روی میز است!

معرفی 5 تا از بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 همراه با پیش نمایش، توضیحات کامل در رابطه با امکانات و امکان دانلود برای استفاده در آژانس دیجیتال ایتروز همراه ما باشید. با این وجود پیشنهاد ما این است که حتما قالب وردپرس انفولد اصلی را خریداری و استفاده کنید. این افزونه، این امکان را می دهد که تعداد زیادی از کاربرانی که سایت شما را بدون انجام هیچ فعالیتی ترک می کنند را، به مشتریان و یا مشترکین ایمیل و ثبت نام در سایت تبدیل کنید. با استفاده از این پلاگین از افزونه های رایگان وردپرس، می توانید بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان تبدیل کنید، نرخ تبدیل سایت خود را افزایش داده و لیست ثبت نامی ها و ایمیل های مخاطبین را افزایش دهید. با کلیک کاربر روی نقشه، نقشه بزرگ تر به صورت lightbox نمایش داده میشود.

ما تجربیات خود را در این زمینه برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا بهترین افزونه های رایگان وردپرس و البته کاربردی ترین ها را به شما معرفی کنیم تا راه برای شما هموار شود. هر وبسایتی با هر موضوعی، نیاز به یک صفحه تماس با ما دارد. در ادامه مطلب همراه ما باشید. این ابزارک برای نمایش تصویر مطالب از تصویر شاخص و یا اولین تصویر آپلود شده در مطلب استفاده میکند، همچنین شما قادر هستید که طول و عرض تصویر شاخص را جهت نمایش در ابزارک مشخص کنید. در قسمت تنظیمات ابزارک میتوانید نحوه نمایش مطالب را تغییر دهید مثلا نمایش عنوان یا نمایش عنوان همراه با خلاصه و تصویر شاخص.

یک راه ساده برای اضافه کردن نقشه گوگل به سایت، استفاده از ابزارک Google Maps Widget میباشد. افزونه yoast یک افزونه حرفهای برای بهینهسازی سایت است. اگر این افزونه فوقالعاده را روی سایتتان نصب نکرده اید پیشنهاد میکنم همین حالا آن را از مخزن وردپرس نصب کنید. این افزونه به شما کمک میکند که کاری کنید تا سایتتان در گوگل رتبه بگیرد و بتوانید از طریق گوگل بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید. افزونه WP forms، یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس و کاربردی برای سایت سایت است که این امکان را به شما می دهد تا به سادگی، به صورت درگ اند دراپ، فرم های تماس با ظاهر دلخواه و فیلد های مورد نیازتان بسازید تا مخاطبین به راحتی با شما ارتباط برقرا کنند!