پیراهن هاوایی خانه مد سیاناو

ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. در این نوع از چاپ یک طرح و منظره با فاصله مشخص، در قسمت میانی لباس تکرار می شود.

امروزه به سبکی از پیراهن های مردانه ی یقه دار و دکمه داری که معمولا آستین کوتاهی دارند و در دوخت آن از پارچه های طرح داراستفاده می شود، پیراهن هاوایی می گویند. معمولا پارچه های به کار رفته در این سبک از پیراهن ها نخی است که بسیار خنک و سبک است و گاهی اوقات از مواد مصنوعی مناسب نیز استفاده می شود. حتی در بسیاری از تبلیغاتهای رسانه های مختلف مشاهده می کنیم که برای نمای جذاب و دلنشین از مدلهایی با استفاده از پوششهای پیراهن هاوایی مردانه استفاده می شود که بسیار با به میل و سلیقه جوانان می باشد و مورد استقبال این قشر از جامعه قرار گرفته است. بهترین پارچه‌های هاوایی از الیاف نخی مرغوب، بسیار ظریف و نرم ساخته می‌شوند. در واقع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیراهن هاوایی خوب این است که رها، نرم، خنک و ساخته‌شده از الیاف طبیعی باشد. به همین دلیل هم هست که این لباس‌ها برای فصل تابستان، سفرهای تفریحی و کنار دریا مناسب هستند.

پیراهن‌های هاوایی در گذر سال‌ها درست مثل جزر و مد امواج در کرانه‌ی اقیانوس آرام به شکلی متناوب به چرخه‌ی مد وارد و از آن خارج شده‌اند. پارچه هاوایی نوعی پارچه لطیف، خنک، غیر رسمی، طرح‌دار و بسیار پرطرفدار است که و با الهام از عناصر طبیعی نواحی گرمسیری طراحی می‌شود. این محصول منحصر به‌فرد تا همین چند سال پیش فقط برای دوخت پیراهن‌های مردانه‌ای به‌کار می‌رفت که در گوشه‌وکنار دنیا با نام پیراهن‌های Aloha هم شهرت دارند. پیراهن‌های Aloha معمولا به‌صورت یقه‌دار با آستین کوتاه یا آستین سه ربع تولید می‌شوند.

هنگام ست کردن پیراهن هاوایی با شلوارهای مختلف، می‌توانید پیراهن را روی شلوار و یا داخل شلوار قراردهید. پیراهن های مردانه داری انواع مختلفی است که بسته به سلیقه تان می توانید مدلی زیبا و شیک را انتخاب کنید و یکی از مدلهای جذاب نوع هاوایی می باشد که بهتر است تا پایان مطلب مدل پیراهن هاوایی همراه ما باشید. مراسم دیگری که در هاوایی براساس اهمیت فرهنگی پوشاک آلوها ایجاد شد، “جمعه ی آلوها” نام دارد. در ۱۹۶۲ یک اتحادیه تولیدی اقدام به راه‌اندازی کمپینی به نام جمعه های آلوها کرد که در آن به کارمندان اجازه داده می شد که در تعدادی از ماه های سال، در آخرین روز کاری یعنی جمعه، با پیراهن مردانه هاوایی سرکار حاضر شوند. در دهه ۱۹۹۰، مراسم جمعه های آلوها، به سراسر کالیفرنیا هم گسترش یافته بود.

پیراهن هاوایی مردانه گوچی

شلوار جینی که انتخاب می‌کنید هم می‌تواند راسته باشد و هم می‌توانید به سراغ شلوارهای جین خمره‌ای و یا شلوارهای دمپا گشاد جین بروید. آنچه باعث می شود پیراهن در تن شما خوب بنظر برسد، اندازه پیراهن است، پیراهن باید کاملا سایز شما باشد، به این معنی که قسمت تنه، سینه، سرشانه ها، یقه، آستین ها و همه قسمت های پیراهن کاملا اندازه است و در هیچ قسمت گشاد یا تنگ یا بلند و کوتاه نیست. همکاران ما در این زمینه شما را برای انتخاب بهتر و شایسته تر یاری خواهند داد که شما خریدی مطمئن و با رضایتمندی بالا داشته باشید که در درجه اول رضایت شما اولویت کار ما می باشد. با انتخاب یکی از این پیراهنها امتیاز ارسال رایگان نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد و این یک مزیت و ویژگی منحصر به فرد برای یک خرید به صرفه و اقتصادی می باشد و با صرف وقت و زمان کمتر به نتیجه دلخواه و مطلوب خود خواهید رسید. با من‌ومد، استایل و آرایشی شیک و مثال‌زدنی داشته باشید و خانه‌ای چشم‌نواز و دیدنی بچینید.

پیراهن هاوایی مردانه طرح منظره ۲

تا این جا، به نکات کلی پوشیدن لباس هاوایی اشاره کردیم و اینکه اصول انتخاب این لباس بر چه اساسی است. اما ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که پیراهن هاوایی مردانه را چگونه ست کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید. مهمترین نکته در مورد انتخاب این طرح این است که احتیاط به خرج ندهید! برای انتخاب شلوار گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید که به آن‌ها خواهیم پرداخت اما به طور کلی بهتر است در نظر داشته باشید که رنگ‌های خنثی و روشن راحت‌تر با پیراهن هاوایی ست می‌شوند. همچنین به خاطر داشته باشید که چون پیراهن هاوایی نماد یک استایل بسیار راحت و کژوال است همراه با شلوارتان احتیاجی به بستن کمربند نخواهید داشت.

انواع پیراهن هاوایی:

پیراهن هاوایی خانه مد سیاناو

اما این روزها، لباس‌های زنانه و بچه‌گانه شاد و زیبایی را هم با استفاده از پارچه‌ها درست می‌کنند. پارچه‌های هاوایی معمولا در طرح‌های بسیار متنوع و با استفاده از الیاف نخی تولید می‌شوند. پیراهن یک پوشش ضروری برای آقایان بوده به همین دلیل پیراهن هاوایی مورد استقبال اکثرا افراد قرار می پیراهن های هاوایی مردانه گیرد. ثابت بودن رنگ لباس باعث شده تا در زمان شستن طرح اصلی آن دچار افت کیفیت نشود. برخی طرح ها ساده و برخی دیگر کاملا شلوغ هستند و انتخاب به سلیقه مشتری است.

حفظ این حالت آزادی و ر‌ها شدگی برای داشتن یک استایل زیبا با پیراهن هاوایی ضروری است. اینکه چه مدل مو و یا رنگ پوستی دارید و یا حتی مواردی مثل رنگ پوست و لاغر و چاق بودن شما در انتخابتون تاثیر داره. به طور کلی پیراهن چهارخانه شمارا کمی چاق تر نشون میده و برای افرادی که قد بلند تری دارند و یا لاغر هستند مناسبه.

اما بعد این مدل پیراهن راه خود را به استایل خیابانی باز کرد و به یکی از طرح‌های اصلی و خاص لباس تابستانی مردانه تبدیل شد؛ پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه‌ای که نه تنها در جنس بلکه در طرح هم احساس خنکی و راحتی را به شما منتقل می‌کنند. آیا انتخاب یک پیراهن مردانه شیک برای شما بسیار حائز اهمیت است؟ یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم با خرید پیراهن مردانه هاوایی ۱۰۰% اورجینال و شیک با ارسال رایگان به همین راحتی و سادگی می توانید صاحب یک پیراهن مردانه شوید. در مسافرت‌های ساحلی و پیک‌نیک‌های خانوادگی و دوستانه یکی از بهترین گزینه‌هایی که در اختیار دارید ست کردن شلوارک با پیراهن هاوایی است. شلوارک‌های جین، شلوارک‌های کتان و یا شلوارک‌های پارچه‌ای گشاد نخی یا لنین از جمله آیتم‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و همراه با پیراهن هاوایی بپوشید و استایلی جذاب و خنک و راحتی داشته باشید. در میانه‌ی دهه شصت میلادی پیراهن هاوایی کاملا همه‌گیر شده بودند و پس از مدتی برندهای گران‌قیمتی مانند «گوچی» با طرح‌هایی الهام گرفته از نمادهای ژاپنی شروع به تولید پیراهن‌های هاوایی کردند که با استقبال فراوانی مواجه شد. با توجه به فاکتورهای مد در آن زمان، پیراهن‌های هاوایی بیشتر مناسب کمد خانم‌ها بود تا آقایان؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پیراهن‌ها در میان مردان این بود که مردان ثروتمند و مشهور آن را می‌پوشیدند.

امروزه برای هر کار و شرکت در هر مراسمی لباس خاصی وجود دارد؛ حالا می خوهد این مراسم یک گردهمایی کاری باشد، مهمانی خودمانی یا آماده شدن برای یک سفر باشد. لباس های هاوایی یکی از همان پوشاکی هستند که طی دهه های اخیر برای مهمانی ها و اتفاقات خاصی به کار می روند. برای اینکه به طور کامل با پیراهن های هاوایی اشنا شوید، لطفا تا پایان مقاله با پوشاک کوهستانی همراه شوید. بنابراین اغلب افراد در هنگام خرید، گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که کمی بزرگ‌تر از سایز معمول‌شان است. با این حال، هرگز نباید پیراهنی را خریداری کنید که بیش از اندازه بزرگ و بلند باشد.