چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهیم نظرات را در وردپرس تعدیل کنند

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اعضا را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

تعدیل نظرات می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند، به خصوص برای وبلاگ های بزرگ که نظرات زیادی دریافت می کنند. اگر در تأیید نظرات یا حذف هرزنامه ها کند هستید، ممکن است بازدیدکنندگان با شما ارتباط برقرار کنند.

اکنون، می‌توانید این نقش را به هر کسی که به اجازه ناظر نظر نیاز دارد اختصاص دهید. برای دستورالعمل های گام به گام، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه افزودن کاربران و نویسندگان جدید به وبلاگ وردپرس خود را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک



پس از انجام این کار، به سادگی بر روی “به روز رسانی” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید. اکنون، هر کسی که این نقش کاربری را داشته باشد، می تواند نظرات وب سایت شما را تعدیل کند.

سپس می توانید ادامه دهید و روی “تغییر” کلیک کنید.

ویرایش نقش های کاربر داخلی در وردپرس

به سادگی از پیوندهای سریع زیر استفاده کنید تا مستقیماً به روشی که می خواهید استفاده کنید بروید.

ستون سمت چپ همه انواع مختلف محتوا، مانند بلوک های قابل استفاده مجدد و محصولات WooCommerce را نشان می دهد. به سادگی روی یک برگه کلیک کنید و تمام مجوزهای مربوط به آن نوع محتوا را مشاهده خواهید کرد.

برای انجام این کار، کافی است ماوس را روی آن نقش نگه دارید و سپس روی پیوند «ویرایش» کلیک کنید.

نحوه ویرایش نقش کاربر در وردپرس

ساده ترین راه برای ویرایش مجوزهای کاربر در وردپرس استفاده از افزونه Members است. این افزونه رایگان به شما این امکان را می دهد که مجوزهای هر نقش کاربری را شخصی سازی کنید و حتی نقش های کاملاً جدیدی ایجاد کنید.

آیا می خواهید به کاربران وبلاگ اجازه دهید نظرات را در وردپرس تعدیل کنند؟

با دادن قدرت به کاربران وبلاگ برای تعدیل نظرات، می توانید با هرزنامه ها مبارزه کنید و تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.

برای اینکه کاربران بتوانند نظرات را تعدیل کنند، باید برگه “عمومی” را در منوی سمت چپ انتخاب کنید. سپس، “مدیر نظرات” را پیدا کنید و کادر “Grant” را علامت بزنید.

دادن مجوزهای نظر متوسط ​​به یک نقش کاربری در وردپرس

پس از فعال سازی، به یک نقش کاربری جدید به نام «مدیریت نظر WPB» دسترسی خواهید داشت.

اگر سایت شما نظرات زیادی دریافت می کند، تعدیل همه آنها می تواند دشوار باشد. یک راه حل این است که یک نقش کاربری جداگانه ایجاد کنید تا افراد دیگر بتوانند نظرات را برای شما مدیریت کنند.

اگر می خواهید به چند نفر اجازه دهید نظرات را تعدیل کنند، این یک انتخاب عالی است.

برای مثال، ممکن است یک تیم نظارت بر نظرات ایجاد کنید یا به مشارکت کنندگان سایت خود اجازه دهید نظرات را تعدیل کنند. این باعث می شود وبلاگ نویسان مهمان به راحتی با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنند.

هنگامی که از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی بودید، فقط روی دکمه “افزودن کاربر جدید” کلیک کنید.

افزودن نقش ناظر نظر جدید در وردپرس

همچنین می توانید یک کاربر جدید ایجاد کنید و نقش ناظر نظر را به او اختصاص دهید. برای انجام این کار، به سادگی به کاربران » افزودن جدید و اطلاعات شخص مانند آدرس ایمیل او را وارد کنید.

ایجاد نقش کاربر ناظر نظر جدید در وردپرس

برای شروع، می توانید مجوز تعدیل نظر را به هر نقش کاربری موجود اضافه کنید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهید به راحتی نظرات را در وبلاگ وردپرس خود تعدیل کنند.

چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهیم نظرات را در وردپرس تعدیل کنند

چرا به کاربران وبلاگ اجازه می دهیم نظرات را در وردپرس تعدیل کنند؟

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهید نظرات را در وردپرس تعدیل کنند. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب های متخصص ما را برای بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک ببینید و راهنمای ما در مورد نحوه اجازه ثبت نام کاربر در سایت وردپرس خود را بخوانید.

اکنون، این شخص می تواند وارد حساب کاربری خود شده و داشبورد تعدیل نظرات را مشابه تصویر زیر مشاهده کند.

گزینه دیگر ایجاد یک نقش کاربری جدید با رفتن به اعضا » افزودن نقش جدید. اکنون می توانید عنوانی را برای نقش جدید تایپ کنید، مانند مدیر انجمن، ناظر نظرات یا موارد مشابه.

چگونه یک نقش کاربری جدید در وردپرس اضافه کنیم

برای تخصیص این نقش به یک کاربر موجود، به سادگی به کاربران » همه کاربران. سپس کادر کنار نام کاربری آن شخص را علامت بزنید.

ویرایش نقش های کاربر در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به اعضا » نقش ها صفحه ای برای مشاهده تمام نقش های مختلف کاربر در وب سایت وردپرسی خود.

ویرایش نقش اعضای وردپرس

پس از آن، به سادگی منوی کشویی «تغییر نقش به…» را باز کرده و نقش «مدیریت نظر WPB» را انتخاب کنید.

همانطور که می بینید، این شخص فقط می تواند نظرات را تعدیل کند و نمایه خود را ویرایش کند. سایر ویژگی های داشبورد مدیریت وردپرس پنهان هستند.

به کاربران اجازه می دهد نظرات را در وردپرس تعدیل کنند

روش 2: قابلیت های نظارت بر نظرات را به هر نقش کاربری اضافه کنید

پلاگین Comment Moderation Role به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی نقش ناظر نظر را به کاربران خاصی بدهید. این افزونه یک نقش ناظر نظر WPB جدید ایجاد می کند که به کاربر امکان می دهد نظرات هر پستی را بدون دسترسی به سایر قسمت های داشبورد وردپرس تأیید، رد یا ویرایش کند.

همچنین می توانید مجوز تعدیل نظر را به یک نقش کاربری اضافه کنید یا حتی یک نقش کاربری کاملاً جدید برای مدیریت نظرات سایت خود ایجاد کنید.

وقتی از نحوه تنظیم نقش کاربر راضی هستید، فراموش نکنید که روی “افزودن نقش” کلیک کنید.

ایجاد نقش مدیر جامعه برای تعدیل نظرات در وردپرس

این کاربران ممکن است اعضای تیم پشتیبانی مشتری، مدیر انجمن یا حتی یک نظر دهنده فعال و قابل اعتماد در وبلاگ وردپرس شما باشند.

در مرحله بعد، باید منوی کرکره ای “نقش” را باز کرده و “WPB Comment Moderator” را انتخاب کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد نقش‌ها و مجوزهای کاربر، لطفاً راهنمای مبتدیان ما در مورد نقش‌ها و مجوزهای کاربر وردپرس را ببینید.

پس از آن، می‌توانید با پیروی از فرآیندی که در بالا توضیح داده شد، مجوز مدیر نظر را به این نقش اضافه کنید. برای دادن مجوزهای اضافی به این نقش، کافی است هر یک از کادرهای دیگر «Grant» را علامت بزنید.

اکنون این شخص به پنل مدیریت نظرات وردپرس دسترسی خواهد داشت.

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد کاربری ایجاد کنید که فقط مسئول تعدیل نظرات باشد. با این گفته، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی به کاربران وبلاگ اجازه دهید نظرات را با استفاده از افزونه وردپرس تعدیل کنند.