یک ویژگی Refresh جدید به فید «For You» TikTok آمده است


اگر از کاربران مکرر TikTok هستید، از قبل می‌دانید که فید «برای شما» چقدر اعتیادآور است، زمانی که می‌خواهید کمی وقت بگذارید. در حالی که فید «دنبال کردن» راهی فوق‌العاده برای تماس با دوستان و سازندگان ترجیحی است، «برای شما» جایی است که کاربران مشتاق TikTok محتوای جدیدی را برای دوست‌داشتن پیدا می‌کنند که البته همه آنها توسط الگوریتم جادویی TikTok توصیه می‌شود.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی «برای تو» کمی کهنه می‌شود؟ آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش راه آسانی برای تنظیم مجدد چیزها وجود داشت؟ اگر چنین است، پس از دانستن اینکه TikTok به تازگی یک ویژگی به‌روزرسانی را آغاز کرده است که به کاربران امکان می‌دهد دقیقاً این کار را انجام دهند، هیجان‌زده خواهید شد.

“Refresh” چگونه کار می کند؟

برای واضح بودن، ویژگی جدید Refresh TikTok این است نه مانند عملکرد استاندارد بازخوانی کشویی که به شما امکان می دهد فید خود را مجدداً بارگیری کنید. برای کاربرانی که احساس می‌کنند محتوای موجود در فیدشان تکراری می‌شود یا دیگر به علایقشان مربوط نمی‌شود، بسیار نزدیک‌تر به انجام تمام‌مقیاس است.

اگر تصمیم به فعال کردن ویژگی Refresh داشته باشید، با یک فید کاملاً بکر برخورد می‌کنید، درست مانند همان چیزی که برای اولین بار در TikTok ثبت نام کردید. برای شروع کار، محتوایی به شما نشان داده می‌شود که ثابت شده است بین طیف وسیعی از کاربران محبوب است.

سپس، با تعامل بیشتر با آنچه به شما نشان داده می شود، فید نام تجاری جدید For You شما در نهایت به چیزی بیشتر مطابق با آنچه در حال حاضر به آن علاقه دارید تبدیل می شود. آن را به عنوان یک راه اندازی مجدد کامل برای یکی از موثرترین ویژگی های TikTok برای کشف محتوای جدید مورد علاقه در نظر بگیرید.

آیا “Refresh” بر تنظیمات دیگر تأثیر می گذارد؟

انتخاب فعال کردن ویژگی Refresh فقط بر فید For You شما تأثیر می گذارد. صندوق ورودی شما را پاک نمی کند یا از شر اعلان های شما خلاص نمی شود. بر لیست های دنبال کننده، نمایه یا محتوای شما تأثیری نمی گذارد. هیچ یک از تنظیمات فعلی شما را نیز تغییر نمی دهد یا لغو نمی کند.

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که نسخه قوی‌تری از ویژگی «علاقه‌مند نیستم» باشد که از قبل برای اطلاع دادن الگوریتم TikTok در زمانی که به چیزی که به شما نشان می‌دهد علاقه‌مند نیستید، دارید. از آنجا که در حالی که “علاقه ندارم” عالی است، آسان است که احساس کنید گاهی اوقات کار را انجام نمی دهد. این زمانی است که Refresh یک گزینه جذاب را نشان می دهد.

چگونه به Refresh دسترسی پیدا می کنید؟

اگر فکر می‌کنید Refresh دقیقاً همان چیزی است که پزشک برای TikTok شما دستور داده است، می‌توانید با وارد کردن تنظیمات خود آن را پیدا کنید. از آنجا، روی تنظیمات برگزیده محتوا کلیک کنید. اگر Refresh برای نمایه شما در دسترس باشد، گزینه‌ای را مشاهده خواهید کرد که «Refresh For You Feed» را می‌خواند.

TikTok مطمئن خواهد شد که می‌دانید با کلیک بر روی Refresh نمی‌توانید آن را لغو کنید. اما هنگامی که ادامه دادید، فید For You شما به معنای واقعی کلمه به همان اندازه جدید خواهد بود.

مزایای استفاده از Refresh چیست؟

بنابراین، چرا یک کاربر خاص TikTok تصمیم می گیرد به جای اینکه منتظر بماند تا فید For You به طور طبیعی در طول زمان تکامل یابد، از Refresh استفاده کند؟

سریعتر است

اگر مدت طولانی از TikTok استفاده کرده‌اید، می‌دانید که ممکن است کمی طول بکشد تا فید For You شما به تفاوت‌های نحوه تعامل شما با پلتفرم پاسخ دهد. این غیرعادی نیست که مردم یک روز واقعاً به چیزی خاص علاقه داشته باشند، اما روز بعد کاملاً به آن توجه کنند.

به عبارت دیگر، گاهی اوقات خوشایندها و ناپسندهای یک فرد تحت بازنگری سریع و کامل قرار می گیرد. Refresh به آن‌ها اجازه می‌دهد برای مطابقت، یکی را در فید For You خود اعمال کنند.

محتوای تکراری را کاهش می دهد

گاهی اوقات، کمتر TikTok محتوای زیادی را به شما نشان می‌دهد که به آن علاقه ندارید و بیشتر تکراری است. خود TikTok اعلام کرده است که بخشی از آنچه که امیدوار است با Refresh انجام دهد، قابلیت کشف پیشرفته است.

این پلتفرم قبلاً سعی می‌کند از نمایش ویدیوهای متوالی از یک کاربر، محتوایی که از صدای یکسانی استفاده می‌کند و غیره اجتناب کند.

چگونه می تواند استراتژی بازاریابی تاثیرگذار را تجدید کند؟

TikTok به دلیل سرعت یادگیری الگوریتم آن مدتی است که از بازی جلوتر بوده است. آنچنان که کاربران ممکن است به اقدامات دستی وابسته نباشد انتخاب کنید در هنگام استفاده از برنامه مصرف کنید. در عوض، تفاوت‌های ظریف نحوه رفتار کاربران را در حین استفاده از TikTok دنبال می‌کند و بر اساس آن محتوا را توصیه می‌کند.

Refresh نشانه آن است که TikTok به اندازه کافی به اثربخشی الگوریتم خود اطمینان دارد و آنها بدشان نمی‌آید که به کاربران اجازه دهد کل تاریخچه تعامل خود را از روی هوس خارج کنند.

بازاریاب‌های دیجیتال باید با تمرکز بر آنچه در TikTok کار می‌کند و ایجاد محتوای مناسب پاسخ دهند. از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید. آخرین روندهای ویروسی TikTok را دنبال کنید و راه هایی را برای مشارکت برند خود بیابید. و مهمتر از همه داشتن سرگرم کننده با حضور TikTok شما، زیرا این چیزی است که کاربران بیشتر به آن پاسخ می دهند.

در پایان، TikTok Refresh جدیدترین راه پلتفرم برای کمک به کاربران برای ارتباط با محتوایی است که می‌خواهند ببینند. برندها باید با ادامه تولید محتوای خیره‌کننده‌ای که ذهن‌ها را برمی‌گرداند و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، واکنش نشان دهند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!