۱۹ قالب برتر راستچین وردپرس

به عنوان مثال اگر به دلایلی اطلاعات سایت شما از بین رفت یا سرور با مشکلی روبرو شد و اطلاعات سایت از دسترس خارج شد، این افزونه به راحتی می تواند سایت شما را به حالت قبل سایت arvanwp برگرداند. اگر لازم باشه به صورت دستی کدی رو برای اصلاح اضافه کنید، در صورت بهروزرسانیِ قالب، کد و تغییرات حاصل از بین میرن. قابلیت ایجاد تخیف برای کاربرانی که در خبرنامه Sendinbluc عضو میشوند. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد که حالت رایگان آن برای سایتهای تازه تاسیس و کوچک مناسب است و نیازی نیست که نسخه پولی را تهیه کنند؛ اما اگر سایت بزرگی دارید و روزانه هزاران بازدید از سایت شما صورت میگیرد، پیشنهاد میکنیم که نسخه پولی را حتماً خریداری کنید، چراکه بسیاری از ویژگیهای اصلی این افزونه در نسخه پولی ارائهشده است. در صورت فروش محصولات فیزیکی، PhotoFocus ممکن است بهترین انتخاب نباشد. قالب Depot هیچ محدودیتی برای ارائه محصولات فیزیکی و دیجیتالی برای شما ایجاد نمیکند.

این افزونه این قابلیت را دارد که شما محصولات و تصاویر نامحدودی را اضافه کنید. این پوسته گزینه های مختلف طرح بندی دارد و همچنین کاملا واکنش گرا می باشد. هسته وردپرس به صورت پیش فرض امنیت بالایی دارد و به دلیل استفاده جهانی از آن، همه روزه باگ های مختلف آن رفع می شوند و به روز رسانی می شود. این افزونه به دلیل امکانات مختلف و بسیاری که دارد، تا کنون بیش از 2 میلیون نصب را داشته است. بیش از ۲ میلیون نفر از افزونه امنیتی محبوب وردفنس استفاده می کنند، این افزونه قادر هست هر گونه آسیب پذیری را شناسایی و محافظت کند. اما خوشبختانه یک افزونه امنیتی قوی وردپرس قادر خواهد بود تا از نفوذ انواع هکرها به داخل سایت جلوگیری کند. حالا که با چند مورد از بهترین افزونه های امنیت وردپرس آشنا شدیم، وقت آن رسیده که بین آنها یک مقایسه مختصر انجام دهیم و به یک جمعبندی برسیم که بالاخره بهترین افزونه امنیتی کدام افزونه است و اگر بخواهیم از بین این لیست تنها یکی را انتخاب کنیم، توصیه ما کدام است. هر وقت که بخواهید میتوانید سایت وردپرستان را برای بررسی امنیت آن اسکن کنید.

امروزه فروشگاهای اینترنتی تقریباً جایگزین بازارهای سنتی شدهاند و بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند که از دلایل این محبوبیت سهولت دسترسی و بهینه شدن وقت و زمان آنها است. اگر سایتی که ساختید امنیت لازم را نداشته باشد، ممکن است در چند ساعت تمام تلاش های شما از بین برود و از لحاظ مالی خسارت های زیادی ببینید. افزونه وردفنس همچنین دارای یک ویژگی جالب ترافیک زنده در زمان حال است. در حال حاضر نزدیک به 3 میلیون نصب فعال از این افزونه انجام شده و امتیاز 5 را به خود اختصاص داده است. البته ویژگی های برجسته دیگری نیز این پلاگین دارد که با پرداخت هزینه ای می توانید آنها را در اختیار داشته باشید. این صفحه ساز یک ویرایشگر قدرتمند دارد که با قابلیت drag and drop ترکیب شده است. کافیست به بخش آموزش نصب وردپرس مراجعه کنید و مراحل را یک به یک انجام دهید. افزونه ی Theme Blvd WooCommerce Patch در ووکامرس به شما این امکان را می دهد که قالب سایت خود را به صورت رسپانسیو و واکنشگرا تبدیل کنید . ما در ادامه لیست ۵ مورد از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را معرفی خواهیم کرد. Defender یکی دیگر از افزونه های امنیتی وردپرس جالب توجه است.

Wordfence با بیش از دو میلیون نصب فعال و امتیاز ۴.۸ از ۵ محبوبترین افزونه امنیتی وردپرس محسوب میشود. این افزونه امنیتی پیشرفته که قبلاً به عنوان امنیت برتر وردپرس شناخته می شد، با استفاده از بیش از ۳۰ روش طراحی شده و داخلی برای محافظت از وب سایت در برابر هکرها و ربات ها، از وب سایت های شما در برابر حملات مخرب و سایر آسیب پذیری های امنیتی محافظت می کند. در صورتی که اصلا اینطور نیست. شکی نیست که موتورهای جستوجو اولین منبع تولید ترافیک برای هر وبسایتی هستند. به کمک این افزونه می توانید، بدافزارهایی که توسط iThemes Security و Wordfence شناسایی نشدند، را شناسایی کنید!

از آنجایی که وردپرس یک پلت فرم منبع باز است، بنابراین برای جلوگیری از نفوذ افراد غیر مجاز یا هکرها به وب سایت شما باید بهترین روش ممکن را اجرا کنید. صاحبان سایت های وردپرسی به دنبال روش ها و افزونه هایی برای افزایش امنیت سایت خود هستند. شما افزونههای افزایش امنیت وردپرس را باید باتوجه به نیاز خود انتخاب کنید. افزایش فروش سایت فروشگاهی! امروزه هر شرکتی برای ارتباط بهتر با مشتریان خود باید از راههای ارتباطی و فروش متنوعی استفاده کند. از این سایت می توان به عنوان پلت فرم ارتباطی با مشتریان استفاده کرد و این موضوع ارزش زیادی دارد.

MalCare امنیت وب سایت شما را تحت کنترل دارد و بسیاری از متخصصین آن را به عنوان بهترین افزونه امنیتی وردپرس می شناسند. اگرچه وردپرس به طور پیشفرض یک سیستم مدیریت محتوای بسیار امن است، اما زمانی که از قالب ها و افزونه های وردپرسی رایگان، نال شده و غیر استاندارد استفاده می کنید، سایت دچار باگ امنیتی شده و در برابر هکرها و بدافزارها آسیب پذیر می شود. ووکامرس میتواند نیاز های شما را در ساخت یک سایت فروشگاهی متوسط یا کوچک جبران کند، اما آیا ووکامرس میتواند نیاز های یک فروشگاه اینترنتی سطح بالا را هم حل و به تمام نیاز ها و مشکلات فروشگاه های بزرگی که در این سطح بالا هستند هم کمک کند؟ شرکتی سازنده آن به عنوان یک شرکت بسیار برجسته و دارای رتبه بالا برای راه حل های امنیتی وب سایت شناخته شده است، بنابراین می توان با چشمان بسته به آن اعتماد کرد. زمانی که وب سایت شما هک می شود، هکرها می توانند اطلاعات سایت شما را بدست آورده و با نصب نرم افزارهای مخرب، دسترسی سایت، را برای شما و کاربرانتان قطع کنند و در ازای حل مشکل، هزینه زیادی را از شما دریافت کنند. شرکت Sucuri یکی از مقامات جهانی شناخته شده در تمام موضوعات مربوط به امنیت وب سایت و دارای تخصص در امنیت وردپرس است.

این افزونه کاملا رایگان است و بررسی کاملی در سایت شما برای هرزنامه، لیست سیاه، بدافزار به همراه سایر مسائل مربوط به امنیت مانند کد مخفی شیطانی، htaccess. سایت پروان وب به عنوان یکی از ارائه کنندگان قالبهای متنوع وردپرس و خدمات مربوط به آن، فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. با توجه به امکانات این افزونه، تاکنون حدود 900 هزار نصب فعال داشته است. امکانات مفید این افزونه بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. عملکرد کلی این پلاگین محافظت از وبسایت شما در مقابل حملات ویروس ها، کرم ها، مخرب ها، اسب های تروجان و .. است.

کار اصلی این آنتی ویروس نیز به مانند عملکرد کلی پلاگین های قبلی است. پلاگین All In One WP Security & Firewall توانایی های زیادی در تامین امنیت سایت دارد و با توجه به جدیدترین تکنیک های امنیتی می تواند سایت شما را در برابر آسیب ها محافظت کند. این افزونه بیش از هفتصد نصب فعال رایگان وغیررایگان دارد. پلاگین امنیتی SecuPress را می توان جزو بهترین افزونه امنیت وردپرس دانست که در سال 2016 عرضه شد و به سرعت رشد کرد؛ از سال 2016 تا سال 2019 بیش از 20 هزار نفر این افزونه رو نصب و فعال کردند. این کار نه تنها امنیت را 100% تامین نمیکند، بلکه ممکن است با اطمینان کردن بیش از حد سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. با این کار از بروز مشکلات در آینده تا حد زیادی جلوگیری میکنید. منتها با توجه به اینکه نام آنتی ویروس را به یدک می کشد شاید گمان کنید کار با آن کمی مشکل باشد. این به شما امکان میدهد تا بهروزرسانیهای آنلاین در مورد ترافیک و همچنین تلاش برای هک کردن سایت خود را دریافت کنید.

در بخش Motion Effects در Sticky، گزینه top و در Sticky on انتخاب کنید. به همین خاطر برای جلوگیری از هک شدن، برای محافظت از وب سایتتان باید از بهترین روشهای امنیتی استفاده کنید. امروزه هکرها می توانند به راحتی به هر وب سایتی نفوذ کنند، که نصب یک افزونه امنیتی برای سایت وردپرس را برای شما ضروری تر می کند. همچنین برخی افراد کانفیگ امنیتی را درست و اصولی انجام نمی دهد و باز هم سایت هک می شود. یکی دیگر از افزونه های امنیتی وردپرس بسیار محبوب و آسان، افزونه امنیتی Sucuri است. در حالی که Divi ممکن است پیچیده ترین قالب موجود در بازار نباشد،اما بسیار کاربر پسند است. برای این کار باید در منوی کشویی روی گزینه سفارشی سازی ویژگی های محصول کلیک کنید و دکمه افزودن را بزنید. زمانی خودتان تلاش برای حفظ امنیت سایت وردپرسی کنید که حداقل آموزش های لازم را دیده باشید. در ادامه به شما آموزش میدهیم که چگونه امنیت سایت وردپرسی خود را تضمین کنید. در صورت نیاز به مجوزهای متعدد ، قیمت هر مجوز بسیار بهتر می شود. این افزونه به صورت نیمه رایگان و پولی در اختیار شما قرار داده می شود و قیمت خرید آن از سایت های ایرانی، حدود 100 هزار تومان خواهد بود.

امکان درج آی پی در لیست سفید برای موارد خاص. امکان تعریف حق عضویت برای کاربران، مزیت دیگر این قالب است که کاربران میتوانند با خرید اشتراکهای دورهای از خدمات سایت استفاده نمایند. به عنوان مثال با انتخاب رنگ دلخواه برای محصول لباس، ویژگی رنگ در سبد خرید به مقدار انتخاب کاربر تغییر میکند و مدیر فروشگاه لباسی که دارای رنگ مورد نظر کاربر است را برای او ارسال خواهد کرد. هدف وودمارت کمک به شما برای ایجاد یک سایت فروشگاهیِ با کیفیت با یک رابط کاربرپسنده که برای تمام فعالیتهای خرید آنلاین مناسبه. با توجه به رابط کاربری کاربر پسند آن، پیکربندی امنیتی افزونه برای هر کسی آسان تر از هر افزونه دیگری است. یکی از مشکلات امنیتی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، ارسال کامنت های اسپم و عدم کنترل بر روی ثبت نام کاربران و ورود آن هاست. عدم نیاز به کدنویسی یکی دیگر از دلایل برتری افزونه ووکامرس نسبت به سایر افزونههای مشابه این افزونه است، شما بدون هیچ گونه دانش کد نویسی میتوانید به راحتی اقدام به ایجاد سایتهای فروشگاهی و فروشگاههای اینترنتی کنید. عده ای به دلیل ترس از عدم امنیت فضای اینترنت، از ورود به کسب و کار اینترنتی جلوگیری می کنند و این یکی از دغدغه های اصلی افراد در حوزه اینترنت است.

برای این کار ما به شما بهترین افزونه امنیتی در این زمینه یعنی Expire Passwords را پیشنهاد میکنیم. برای محافظت از وب سایت وردپرس خود در برابر این خطرات امنیتی ، همیشه استفاده از یک افزونه امنیتی وردپرس ایده خوبی است. به همین دلیل می خواهیم در ادامه افزونه هایی را برای تامین امنیت وردپرس معرفی بکنیم. 🔌 پلاگین ها – این موارد فروشگاه شما را با قابلیت های جدید گسترش می دهند (دقیقاً مانند افزونه WooCommerce ، هسته اصلی نرم افزار وردپرس را با قابلیت تجارت الکترونیکی گسترش می دهد). شما اولین پلاگین وردپرس خود را با موفقیت نصب کرده اید. با نصب این افزونه کافیست یک گزینه را فعال کنید و از این طریق کد امنیتی ارسال نظرات را فعال کرده و از ارسال کامنت های اسپم جلوگیری کنید. یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس، افزونه Wordfence Security می باشد. یکی دیگر از افزونه های امنیتی برای وردپرس، افزونه updraftplus است. بسیاری از کاربران برای امنیت سایت از چندین افزونه نال شده استفاده می کنند که نه تنها امنیت سایت تامین نمی شود بلکه با تداخل این افزونه ها، باگ های امنیتی بیشتر در سایت رخ می دهد و سایت دچار هک می شود.

این افزونه که در واقع نوعی افزونه پشتیبان گیری است، قابلیت برگرداندن تمام اطلاعات سایت شما را به حالت اول دارد. هک کردن یک وب سایت آنقدرها هم کار آسانی نیست، اما به تلاش شما برای حفظ امنیت سایتتان هم بستگی دارد. قبل از اینکه به سراغ بهترین افزونه های امنیتی سایت های وردپرس برویم، بیایید ببینیم که یک افزونه کامل امنیتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، برای محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها یا ورود غیرمجاز بدافزارها، باید یک افزونه امنیتی قوی و در عین حال فوق العاده غنی داشته باشید.