۲۰ افزونه ضروری برای وردپرس به همراه لینک دانلود

در صورتیکه قصد دارد وردپرس خودرا چند زبانه کنید می توانید از این سایت arvanwp افزونه استفاده نمایید. مورد سوم از این افزونه ها نیز یک افزونه گالری ساز است.با استفاده از افزونه Grand Flagallery شما قادر خواهید بود که تصاویر ، ویدئو ها و موسیقی های وب سیات تان را دسته بندی و مرتب کنید و بتوانید آن ها را در یک دسته های بسیار حرفه ای و کامل قرار دهید . خب امیدوارم که تا به اینجای کار خسته نشده باشید و ادامه دهید.رسیدیم به افزونه یازدهم.نمایش دادن مطالب مرتبط ، باعث افزایش بازدید و حضور بیشتر کاربر در وب سایت شما می شود و در کل در وب سایت های اینترنتی مورد مهمی است و بهتر است انجام شود. نمایش به دو شیوه متفاوت ، امکان تغییر استایل نمایش ، الگوریتم محاسبه پیشرفته و نمایش مطالب مرتبط در فید RSS از جمله قابلیت های این افزونه پر طرفدار می باشد پس در صورتی که به این مورد نیاز دارید میتوانید ان را از لینک زیر دریافت نمائید. همچنین امکانی در آن تعبیه شده است که صدور جداول ساخته شده با فرمت های گوناگون را ممکن می سازد که این مورد هم میتواند برای استفاده کنندگان این افزونه بسیار خوب و جذاب باشدپس در صورتی که به ان نیاز دارید ان را از لینک زیر دریافت کنید.

برای دانلود نیاز به حساب کاربری دارید و ثبت نام رایگان هست. اطلاعات اصلی در مورد محصول یا صفحات را به طور خلاصه ارائه می دهد. همان طور در بخش بالا گفتیم برای این که برای یک محصول جدول بسازیم ابتدا باید گروه برای آن تعریف کنیم. این افزونه از هیچ مترجمی استفاده نمیکند و شما باید به شکل کاملا دستی محتویات سایت خود را ترجمه نمایید. به این نکته توجه کنید که شما یک وبسایت خبری یا فروشگاهی و … این افزونه در اصل یک ابزارک فوق العاده منعطف است که با تنظیمات فراوان خود امکان نمایش مطالب محبوب بر اساس معیارهایی نظیر تعداد دیدگاه ها ، بازدیدها و … برخی از قابلیت های کلیدی این افزونه عبارت اند از : کدهای تخفیف ، گزارش فروش ، تاریخچه خرید کاربران ، ذخیره مشخصات دانلود ، درگاه های پرداخت ایرانی و خارجی فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران و… از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود که همه و همه این افزونه را یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه وردپرس کرده است.پس در صورت نیاز ان را از لینک زیر دریافت کنید.

ووکامرس یکی از کاربردیترین افزونههایی است که برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی و تجارت الکترونیک استفاده میشود. افزونههای زیادی برای ساختن پنل کاربری در وردپرس وجود دارد که شما میتوانید از هرکدام آنها استفاده کنید و پنل کاربری خود را بهراحتی ایجاد کنید، برای بعضی از این افزونهها نیاز به پرداخت هزینه است، ولی افزونههایی هستند که رایگان هستند. در فضای وردپرس و سایتهای وردپرسی، یکی از افزونههایی که میتواند این امنیت را تامین نمایید افزونه Wordfence است. برای تامین امنیت وردپرس، بهتر است این بخش را غیرفعال کنید تا اگر شخصی موفق شد به پنل وردپرس وارد شود، نتواند قالب وبسایتتان را به هم بریزد. در صورتیکه وب سرور شما litespeed یا openlitespeed است بهتر است به جای افزونه راکت وردپرس از این افزونه استفاده نمایید این افزونه قابلیت های بیشتری نسبت به راکت وردپرس دارد و همچنین سازگاری بیشتری با وب سرور هایی که به آن ها اشاره کردیم دارد.

کلیه پاسخ های جمع آوری شده با جزییات بالا در دیتابیس سایت ذخیره می شوند ، همچنین امکان ویرایش تعداد پاسخ ها هم برای مدیر وجود دارد پس دیگه به دنبال چه هستید دوستان؟ از امکانات دیگر پوسته وردپرس نیلسن امکان اضافه کردن محصولات به سبد خرید و لیست علاقه مندی ها ، نمایش سریع محصولات در خود قالب است که همه اینا دست به دست هم می دهند که فروشگاه اینترنتی شما ایجاد شود و خیلی راحت از امکانات آن استفاده کنید و وب سایت خود را به بهترین نحو سفارشی سازی کنید. به سادگی یک کلیک کردن می توانید با فعال کردن ۱۶ افزونه دیگر آن امکانات جدید را به ویرایشگر دیداری وردپرس اضافه کنید و این افزونه و این قابلیت را در وب سایت خود در بهترین نحو ایجاد کنید. دوستان مورد بعدی یک افزونه برای امتیاز دهی در وردپرس است.دوستان این افزونه ای که به شما معرفی میشود یک افزونه قدرتمند برای ایجاد سیستم امتیازدهی برای مطالب ، برگه ها و دیدگاه های سایت شما است که در وب سایت های وردپرسی بسیار خوب و مورد نیاز است.دوستان توجه کنید که این افزونه با قدرت AJAX کار می کند و دارای چندین قالب آماده نظیر ستاره ای ، امتیازی ، لایکی و …

قالب چشالو شامل چندین ناحیه متنی جعبه انتخاب و بر روی گزینه Create کلیک نمایید و. می باشد که خب قدرت انتخاب خوبی را نیز به شما میدهد. هنگامی که کاربر یک کلمه را با استفاده از این افزونه جستجو می کند، در نتایج جستجو کلمه مورد نظر به صورت هایلایت نمایش داده می شود که این تنها یکی از ویژگی های این افزونه می باشد. فک کنم با این توضیحات به همه ثابت شد که استفاده از افزونه ها چقدر می تواند برای کسب و کار ما مفید باشد. دوستان رسیدیم به مورد چهارم از این افزونه های حرفه ای و کاربردی در وردپرس.دوستان این افزونه مربوط به شبکه های اجتماعی است.دوستان توسط این افزونه مطالب و برگه های شما به صورت خودکار روی پروفایل و یا صفحه فیسبوک تان ارسال می شوند و در این حالت تمامی اطلاعات شما روی صفحه فیسبوک شما شیر میشود و کاربران شما در این شبکه اجتماعی میتوانند از ان استفاده کنند . دوستان کم کم به آخر این آموزش امروز نزدیک میشویم.در مورد ۲۱ از این افزونه های حرفه ای وردپرس قصد داریم افزونه ای برای دیدگاه ها در وردپرس را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.دوستان توجه کنید که شما با استفاده از افزونه Subscribe To Comments Reloaded به کاربران خود اجازه می دهید که از درج دیدگاه های جدید از طریق ایمیل آگاه شوند و این میتواند کاربران وب سایت شما را شگفت زده کند که این یک روش بسیار خوب و حرفه ای است .

راه های زیادی برای نشان دادن مطالب مرتبط وجود دارد ، یکی از این روش ها استفاده از افزونه است که خب ساده ترین و راحت ترین روش نیز همین است . یکی از ساده ترین روش ها جهت جلوگیری از هر نوع حمله ( مخصوصا بروت فورس) استفاده از ویژگی محدودیت ورود کاربران است. شما با ایکار در واقع مسیر دسترسی به جدول های دیتابیس سایت خود را تغییر داده و راه حمله از این طریق را برای هکر ها مسدود کردید. این افزونه سایت شما را اسکن می کند تا قدرت آن را برای حمله های سایبری مشخص کند و برای ایمن کردن وب سایتتان راه حل هایی ارائه می دهد. ساخت گالری های فلش تنها با یک کلیک امکان پذیر است و با ظاهر زیبایی که به وب سایت شما می دهد نقش چشم گیری در جلب نظر بازدید کنندگان ایفا می کند . دومین مورد از این افزونه هایی که در این قسمت معرفی میشود یک افزونه برای ایجاد فرم تماس است که در وب سایت های وردپرسی از واجب ترین موارد است که باید استفاده شود.این افزونه یک افزونه کاربردی برای ساخت فرم تماس با ما می باشد که در وب سایت ها خواه وردپرس و یا غیر وردپرس بسیار کاربرد دارد و در صورتی که شما نیز وب مستر باشید میدانید که چقدر برای یک وب سایت داشتن فرم تماس مهم است و اصولا یک کانال برای برقراری ارتباط است، فیلتر خودکار پیغام های اسپم ، تائید ایمیل ، انتقال کاربر به صفحه دلخواه پس از ارسال ، پشتیبانی کامل از CAPTCHA و Akismet ، افزودن بی نهایت فیلد به فرم ، ساخت و مدیریت چند فرم ، مدریت ساده فیلد ها و ویژگی های آن ها از جمله قابلیت های این افزونه می باشند .پس مقایسه کنید که ایا این افزونه مورد خوبی برای وب سایت شماست یا خیر.در صورتی که مورد خوبی است ان را از لینک زیر دریافت کنید.

در تصویر زیر یکی از دموهای فروشگاهی قالب بی تم را مشاهده می کنید. مورد بعدی از این افزونه هایی که امروز به شما معرفی میکنیم یک افزونه برای صفحه بندی مطالب سایت وردپرسی شماست که خب این افزونه آنچنان واجب نییست و در صورت نیاز میتوانید از آن استفاده کنید.این افزونه حرفه ای وردپرس یکی از محبوب ترین افزونه ها بین کاربران ایرانی وردپرس است و در صورتی که اهل وب گردی بوده باشید از این افزونه به تعداد زیاد در وب سایت های ایرانی دیده اید، با فعال کردن این افزونه و قرار دادن یک کد کوتاه در قالب امکان صفحه بندی مطالب برای شما فراهم می شود .

پس در صورتی که تا به حال به چنین چیزی نیاز داشتید حتما ان را دریافت کنید و در وب سایت وردپرسی خود نصب و راه اندازی کنید. خب دوستان افزونه بعدی را که به شما معرفی میکنیم نظرسنجی پیشرفته است.این افزونه سیستم نظرسنجی قدرتمندی را با پشتیبانی از AJAX به وب سایت شما اضافه می کند که خب در اکثر وب سایت های اینترنتی این مورد نیاز است و باید در وب سایت شما قرار گیرد.دوستان در این حالت شما به راحتی می توانید فرم نظر سنجی مورد نظرتان را ایجاد کرده و با قرار دادن کد آن در قالب و یا پست ها و برگه ها سیستم نظرسنجی را در وب سایت تان راه اندازی کنید که اکثر وب سایت ها این مورد را فعال کرده اند و از آن استفاده میکنند. قالبهای چندمنظوره یا Multipurpose به گونه ای طراحی شده اند که میتوان برای راه اندازی وب سایت های متفاوت مثل فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … کد کپچا.ممکن است تا به حال در این مورد زیاد شنیده باشید و در مورد ان اطلاعات زیادی داشته باشید.این افزونه مفید وردپرس ، با افزون یک تصویر کپچا به فرم های مختلف باعث کاهش تعداد پیغام های جفنگ می شود دوستان در این قسمت باید کمی در مورد اسپم ها به شما توضیحاتی را بدهم.اسپم ها پیام های بدون محتوایی هستند که به وب سایت هایی که امن نیسند ارسال میشوند و ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای شما و وب سایت شما ایجاد کنند و باید هر چه سریعتر تدابیری برای آن ها بیندیشید تا مشکلاتی برای وب سایت شما ایجاد نکرده اند .

پلاگین OptinMonster برای تبدیل بازدیدکنندگان یک سایت به مشترکان وفادار (Loyal Subscriber) بکار می رود. طرح زمینه ENFOLD بسته به اندازه صفحه نمایش بازدیدکنندگان شما، چیدمان خودشو تنظیم میکنه. قالب شرکتی/فروشگاهی فلت سام یه کتابخونه پر از عکس ها و طرح های رایگان و آماده داره که با استفاده از اونها میتونین توی زمانتون هم صرفه جویی کنین. کلکسیون طراحی یک سرویس طراحی و فروش قالب وردپرس فارسی است که با هدف بهبود رابط کاربری در وب فارسی بوجود آمده است. در این نوشته قصد داریم افزونه هایی را که در مخزن وردپرس بسیار محبوب هستند و تعداد دانلود زیادی داشتند را به شما معرفی کنیم.این افزونه هایی که معرفی می شوند واقعا در نوع خود کاربردی بوده و برای یک وب سایت وردپرسی اهمیت دارند. مورد بعدی یک افزونه بسیار خوب و حرفه ای با گوگل است که برای آنالیز وب سایت های وردپرسی بسیار خوب و مفید است.این افزونه با اضافه کردن خودکار کدهای Google Analytics به قالب شما و همچنین نمایش آمار در داشبورد وب سایت وردپرس شما ، رنج کار با Google Analytics را به حداقل می رساند ! همچنین با قابلیت ست شدن افزونه با ابزار کش سرعت وب سایت شما کاهش محسوسی پیدا نمی کند .

آیا میخواهید یک وب سایت با تمامی قابلیت های موجود داشته باشید و دیگر نیازی به ابزار های دیگر نداشته باشید؟ بعد از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس شما 0 تا 100 طراحی قالب سایت وردپرس رو یاد خواهید گرفت و علاوه بر آن می تونید درخواست دهید تا آموزش های جدید و کاربردی که می تونه برای شما و کاربران دیگر مفید باشه به صورت آپدیت در دوره اضافه شود. بعد از قالب HiMarket به سراغ قالب تجارت تمیز یا Clean Commerce میرویم. ما در این مقاله از آرنیکاوب قصد داریم به تعریف جامعی از ووکامرس و قابلیتهای آن بپردازیم. ممکن است فردی در زمان خرید افزونه امنیتی وردپرس این سؤالات را از خود بپرسد و نسبت به خرید تردید داشته باشد، چگونه میتوانم بفهمم کدامیک از این افزونههای امنیتی وردپرس بهترین عملکرد را دارند؟ ایسنا/گیلان برای نخستین بار، کارگاه عکاسی خبری را آغاز کرده، عنوان شده است که به شما میدهد. عنوان SEO: عنوان صفحه را برای SEO مشخص کنید. توسط این افزونه قدرتمند شما می توانید نسبت به فروش کالاهایی مانند کارت شارژ ، جزوات و کتاب های الکترونیکی ، مقالات و به طور کلی هر فایل دیجیتالی اقدام کنید یعنی هر مورد دانلودی که دارید میتوانید با استفاده از این افزونه بفروشید .

اگر صرفاً قصد معرفی خدمات و تعدادی محصولات خود را دارید من به شما اطمینان میدهم که قالبهای رایگان معرفی شده در این لیست به شما سرعت و کیفیت بهتری را هدیه میدهند. از قابلیت های کلیدی این افزونه شناخته می شوند .پس در صورتی که به این افزونه نیاز دارید آن را دریافت کنید و در وب سایت وردپرسی خود فعال کنید. ” اشاره کردیم، انتخاب افزونه برای هر سایت بستگی به آن سایت و امکاناتی که شما نیاز دارید دارد. چگونه بهترین قالب آموزشی وردپرس را انتخاب کنیم؟ خب دوستان رسیدیم به مورد نهم از این افزونه های حرفه ای و کاربری در وب سایت وردپرسی.این افزونه وردپرس افزونه ای کاربردی برای وب سایت هایی است که قالب آن ها از جایگاه های ابزارک زیادی پشتیبانی نمی کند یعنی کلا قادر به استفاده زیادی از ابزارک ها در وب سایت وردپرسی خود نیستند. دوستان رسیدیم به مورد ۱۹ از این افزونه های خوب و حرفه ای در وب سایت وردپرسی.این افزونه حرفه ای یک افزونه کاربردی برای شمارش تعداد بازدید یک لینک و دانلود یک فایل می باشد که مخصوص وب سایت هایی با مقدار دانلود های زیاد هستند دوستان این افزونه حرفه ای برای وب سایت های دانلودی مورد استفاده قرار میگیرند و بسیار خوب و حرفه ای هستند.

این افزونه بدون شک یکی از افزونه های کاربردی وردپرس است و تقریبا تمامی وب سایت های وردپرسی این افزونه را نصب کرده اند. هم از دیگر مزایای این قالب به شمار میآیند. اگر در سرویس هاست اشتراکی هر یک از سایت های وصل شده به سرور دچار خطا های امنیتی شود, میتواند بر دیگر سایت ها نیز از لحاظ امنیتی اثر منفی داشته باشد; فرض کنید در محل کار هستید که توسط چند نفر دیگر نیز در کنار هم در یک واحد از آپارتمان مشغول به کار هستید در این میان اگر شخصی به هر دلیلی فراموش کند و درب اصلی را باز بگذارد, این احتمال وجود دارد تا امنیت افراد دیگر در آن واحد در خطر باشد.