۴ مدل بهترین قالب فروشگاهی وردپرس پرفروش و کاربردی

این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع محصولی را در صفحه فروشگاه خود نمایش دهید. افزونه StoreCustomizer با نام قبلی WooCustomizer یک افزونه عالی برای شخصی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس است که به شما امکان می دهد محصولات، سبد خرید، حساب کاربری و صفحات پرداخت را با چند کلیک ساده ویرایش کنید. با راهاندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس میتوانید هر نوع محصول را برای فروش ارائه دهید. قالب ای فایل تماما با ووکامرس ساخته شده و شما میتوانید با استفاده از آن محصولات خود را به سادگی به فروش برسانید . سفارشی سازی، تصاویر را در محل های تعیین شده قرار دهید.

خطاهای انسانی و فنی زیادی ممکن است راه را برای هک وب سایت باز بگذارد. با استفاده از این قابلیت می توانید شبکه های پیش فرض ووکامرس را با جداول محصول خود جایگزین کنید و این کار را نه تنها در صفحه فروشگاه بلکه در هر صفحه بایگانی مانند دسته ها، برچسب ها، جستجو و غیره جایگزین کنید. منظور از اهمیت کم یعنی در اولویت نیست و اگر شما آن ها را در قالبتون اضافه نکنید هیچ مشکلی پیش نمی آید و قالبتون کار خواهد کرد. WooCommerce Product Table Lite یک افزونه عالی است که به شما امکان می دهد به راحتی چیدمان جدول محصولات را ایجاد کنید. دانستن این آمار باعث میشود که حتما فکری برای امنیت سایت خود کنیم. این پلاگین از ویژگی های بسیاری برخوردار است و به شما امکان می دهد کل فروشگاه ووکامرس خود را شخصی سازی کنید. پلاگین Hide My WP برای بیش از 50.000 بار نصب شده است که هم اکنون فعال نیز هستند. اغلب اوقات این کدها (Codes) به قدری ظریف هستند که ممکن است اصلا متوجه هیچ تغییری نشوید.

این قالب فوقالعاده شیک 11 بلوک از پیش تعریف شده دارد که توسط آنها میتوانید صفحات خود را ایجاد کنید. بعد از نصب و فعال شدن افزونه لاندا، میتوانید لاندا را در پیشخوان وردپرسی خود، مشاهده نمایید. دقت داشته باشید که ساختار تمام قالب های وردپرسی به یک شکل است یعنی همه قالب های وردپرسی برای اینکه یک صفحه نوشته داشته باشند باید یک فایل به نام post.php در قالب اضافه کنند و کدهایی که برای صفحه نوشته ها طراحی شده است رو باید در این فایل قرار دهند یا مثلا تمام کدهای بخش هدر وبسایت باید در فایل header.php قرار گیرد یا کدهای برگه ها باید در فایل page.php قرار گیرد پس هر صفحه ای از سایت شما یک فایل جداگانه دارد که شما برای طراحی آن صفحه باید کدهای خود را در فایل مربوط به آن قرار دهید.

اما اگر شما کاربران حرفه ای هستید یا قصد دارید از این طریق کسب درآمد کنید همه چیز متفاوت است چون شما قادر خواهید بود با گذروندن دوره هایی مثل آموزش طراحی قالب ووکامرس یک قالب رو از صفر کدنویسی کنید و یا قالب های مختلفی رو ویرایش یا سفارش سازی کنید پس در این مواقع شما باید با تمام موضوعات مربوط به طراحی قالب ووکامرس آشنا باشید که در ادامه یک کلیتی رو توضیح خواهیم داد. اگر با مفهوم کد کوتاه و نقش آن در وردپرس آشنا نیستید، مقاله آموزش شورت کد را مطالعه کنید. جدوال دیتابیس را در phpmyadmin در جدول مربوطه انتخاب و از دیتابیس دراپ کنید سپس فایل جدید دیتابیس را مجدد ایمپورت نمایید به این ترتیب تمامی پیشوندها تغییر می یابد . با این وجود بهتر است که تمامی این قالب ها با المنتور سازگار بوده و نسخه رایگان آنها در مخزن وردپرس وجود داشته باشد. برخی از افزونه فقط فایروال هستند و تعداد کمی هم اسکنر هستند اما تنها افزونه ای که تمامی موارد موثر امنیتی در آن وجود دارد افزونه وردفنس است. پلاگین Bulletproof فایل htaccess پیاده سازی برخی ویژگی ها در صفحه اصلی وب سایت.

نکته : در صورتیکه بعد از درون ریزی فایلها، تصاویر اسلایدر و لوگو محصولات نمایش داده نشد، تصاویر موجود در فایل jstore-images را در رسانه وردپرس آپلود کنید. کافی است شورت کدی که در بالای صفحه نشان داده شده است را کپی کرده و در مکان مورد نظر خود پیست کنید. انتخاب بهترین افزونه ووکامرس که با پنلهای پیامکی هماهنگ باشد، کار سادهای نیست. WooCustomizer ویژگی های زیادی برای ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس شما دارد و در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است. اما با این حال ، به دلیل استفاده از افزونه های مختلف شخص ثالث ، ممکن است هر گونه تهدید امنیتی دیگری وجود داشته باشد که متوجه آن نشوید. لازم به ذکر است که WooCustomizer صفحات یا تمپلیت های ووکامرس شما را کنار نمی گذارد. Select products by category: در تب Query می توانید دسته بندی های خود را مشاهده کنید. برای طراحی قالب ووکامرس شما نیاز به یکسری دانش دارید که باید قدم به قدم آنها را یاد بگیرید مثلاً برای شروع هرچقدر با وردپرس و افزونه های آن مانند ووکامرس آشنایی بیشتری داشته باشید می تونید راحت تر طراحی قالب برای ووکامرس رو درک کنید ما برای شروع نیاز داریم که با ساختار قالب های وردپرسی آشنا بشیم در تصویر زیر ساختار کلی قالب های وردپرس رو مشاهده می کنید که در ادامه آموزش طراحی قالب ووکامرس توضیح خواهیم داد چطور این ساختار رو مطالعه کنیم.

سپس وارد هاست خود شوید و به کمک نام کاربری و رمز عبور به صفحه لاگین هاست خود مراجعه و پس از اینکه وارد شدید مشابه تصویر زیر از بخش FILES روی گزینه File Manager کلیک کنید. توسط بسته نصبی آسان قالب فارسی وردپرس beonepage میتوانید دقیقاً وبسایتی مشابه دموی فارسی ارائه شده را نصب کنید. با ووکامرس میتوانید محصولات خود را بفروشید و به طور کامل مدیریت کنید. بنابراین هر چقدر هم یک قالب عالی به نظر برسد، اگر حداقل های مورد نیاز را نداشته باشد قالب مناسبی نخواهد بود. قالب وودمارت از سال 2017 توانسته است نظر بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی را در تمام دنیا به خود جلب کند.

برای اینکه متوجه شوید که سرعت قالب شما چگونه است میتوانید از ابزار gtmetrix استفاده کنید. این افزونه دارای ساختاری ساده بوده که به راحتی میتوانید فرم تماس خود را ایجاد کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چند ستون می خواهید و سپس هر کدام را طراحی کنید. برای این کار کافی است به پیشخوان وردپرس بازگشته و URL برگه را از ویرایشگر وردپرس کپی کنید. URL صفحه تازه ایجاد شده خود را دریافت کنید. برای طراحی سایت فروشگاه حرفه ای نیاز به خرید پوسته زیبا دارید تا بتوانید بر جذابیت بیشتر فروشگاه بیفزایید و بازدیدکنندگان را برای خرید ترغیب کنید. جذابیت برای کاربران: یک قالب آموزشی وردپرس باید به اندازه کافی برای کاربران جذاب و کارآمد باشد. کافی است یکی از آنها را برای جدول خود انتخاب کنید. این قالب بیش از 160 طرح آماده دارد و شما تنها با درگ و دراپ کردن اجزای مورد نیاز می توانید طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. بلکه گزینه های استایل دهی اضافی را روی قالب و روی المان های که برای ویرایش انتخاب می کنید، قرار می دهد. تیم وردپرس در معرفی این پوسته زیبا از جمله Harmonic makes your content sing استفاده کرده است, واقعا هم زیبایی این قالب به شکلی است که باعث می شود تا محتوای سایت شروع به آواز خواندن برای کاربران کند.

این افزونه کوچک، مزایای باارزشی را در مقابل هکرهای تازهکار یا حملههای Dictionary توسط رباتها که صفحه ورود شما را مورد هدف قرار میدهند، در اختیار شما قرار میدهد. اگر از نسخه Pro افزونه المنتور استفاده می کنید می توانید از ابزارک هایی که برای ووکامرس طراحی و توسعه داده شده است استفاده کرده و صفحه فروشگاه خود را طراحی کنید. زیر بخش نمایش محصولات و بالای فوتر یک جایگاه برای قرار دادن لوگوی برند محصولات وجود دارد، فوتر پوسته نیز دارای چندین جایگاه ابزارک است. درون ریزی، درون ریزی میکنیم سپس افزونه ی widget Importer را نصب کرده و فایل درون ریز ابزارک با فرمت .wie را درون ریزی کنید تا سایت فروشگاهی تان مشابه دمو راه اندازی شود.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای ویرایش صفحه فروشگاه، پلاگین WooCommerce Product Table است که توسط تیم Barn2 توسعه داده شده است. این پلاگین برای اجرا نیاز دارد که حساب کاربری رایگان در سایت سازنده اش ایجاد کنید تا از آخرین تغییرات آن استفاده بفرمایید. طبیعی است که اگر قالب شما توانایی این کار را داشته باشد، این کار ممکن است. این افزونه، یک افزونه پرمیوم است که به شما کمک می کند تا محصولات خود را در یک جدول قرار دهید و سپس آن را در صفحه فروشگاه وارد کنید. بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس تنها به این موارد محدود نمی شوند اما قالب هایی که ذکر شدند جز پرفروش ترین قالب های فروشگاهی وردپرس بودند که در حدود 600 هزار بار به فروش رسیده اند.

قالب jannah در مارکتهای فارسی از 90 هزار تومان به بالا فروخته شده و در سایت تم فارست قیمت آن 60 دلار سایت arvanwp است. در مارکتهای فارسی از 180 هزار تومان به بالا فروخته میشود و در مارکتهای خارجی مثل تم فارست قیمت آن 59 دلار است. آموزش طراحی قالب ووکامرس یکی از جذاب ترین دوره های آموزشی است که شما می تونید از آن در سایت کیت وردپرس استفاده کنید هدف دوره آموزش طراحی قالب ووکامرس به شما این امکان را می دهد که بتونید هر قالب فروشگاهی که دوست دارید رو خودتون بشینید طراحی کنید امروزه افراد زیادی از این طریق کسب درآمد می کنند و با فروش قالب به هزاران نفر تونستند درآمد عالی رو رقم بزنند.

امکانات این پلاگین همگی تو نسخه رایگان در دسترس هستند، اما اگر دنبال برقراری فایروال هستید یا اگر میخواید تعداد دفعات اسکن رو افزایش بدید، باید سراغ نسخه premium این افزونه برید. در این بخش، به شما نشان می دهیم که چگونه صفحه فروشگاه ووکامرس خود را با استفاده از پلاگین ها سفارشی کنید. این موضوع مخصوصاً یک قالب وردپرس WooCommerce است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین بدون نیاز به گذراندن مراحل توسعه وبسایت باطن عالی است. ساخت فروشگاه آنلاین و فروش انواع محصولات دانلودی و مجازی در وردپرس با استفاده از افزونه ووکامرس امکانپذیر است، شما میتوانید به راحتی، بدون صرف هزینه و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را در یک فروشگاه آنلاین برای فروش در معرض دید کاربران قرار دهید. با مشاهده کامل دوره میتوانید ساخت سایت را آموزش ببینید. علاوه بر این، ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس نشان دهنده برند شما خواهد بود و حرفه ای بودن شما را به مشتریان نشان می دهد. همه روش های معرفی شده در این مقاله مزایا و معایب خود را دارند اما همه آنها کار خود را انجام می دهند، شما مطابق با سطح مهارت و نیازهای سایت خود می توانید از یکی از آنها استفاده کرده و ظاهر زیبا و حرفه ای برای صفحه فروشگاه ووکامرس خود بسازید.

قبل از اینکه بخواهیم تصویر بالارو برای شما عزیزان توضیح دهیم باید با تمام صفحات یک وبسایت وردپرسی آشنا شوید در ادامه تمام صفحاتی که می تونیم برای یک سایت داشته باشیم رو براتون لیست می کنم و هرکدوم رو توضیح میدم چه وظیفه ای دارد و جایگاهش در طراحی قالب ووکامرس کجاست. افزونه Google Authenticator، یک حفاظ شخصیسازی شده برای ورود به وبسایت وردپرسی شما ایجاد میکند، یا افزونه دیگری بهنام Limit Login Attempts Reloaded، تعداد ورودهای ناموفق را محدود میکند. با این حال ، بسیاری از شرکت ها طرح بندی ها و ترازها (layouts and alignments) را مشخص می کنند. چند بار وب سایت ها هک میشوند؟