️ پشتیبانی شبکه خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان

به همین دلیل اگر شبکه موجود در شرکت شما کوچک است و از چند کامپیوتر تشکیل شده است پیشنهاد می‌شود که از خدمات پشتیبانی شبکه غیر حضوری استفاده کنید. بسیاری از مشکلات رایج در شبکه و سیستم ها به صورت غیرحضوری قابل برطرف کردن نیست. برای همین در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به در محل شرکت حاضر شود. در قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان به صراحت درباره عدم افشای اطلاعات صحبت شده است که میتواند نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد. همچنین بسیاری از سازمان ها برای استخدام کارکنان در قراردادشان بند عدم افشای اطلاعات را گنجانده اند.

در مواردی که مشکل فراتر از تخصص تکنسین پشتیبانی شبکه باشد، او موضوع را برای حل و فصل به سایر تیم های پشتیبانی ارجاع می کند. امروزه اکثر کسب و کارها با شرکت های پشتیبانی شبکه برای ایجاد خدمات شبکه با کیفیت در سازمان خود کار می کنند. خدمات شبکه مدیریت شده راهی برای کسب تخصص IT و شبکه بدون استخدام کارمندان بیشتر می دانند. امنیت شبکه در برابر بدافزارها، باج افزارها، ویروس ها و سایر تهدیدها محافظت می شود. این افزایش امنیت با نصب فایروال، نصب نرم افزارهای آنتی ویروس و … حاصل می شود. نگهداری و مدیریت اتوماسیون اداری و سازمانی بدون استفاده از Network Support امکان پذیر نیست.

قرارداد پشتیبانی، نگهداری شبکه کامپیوتری

️ پشتیبانی شبکه خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان

پشتیبانی و نگهداری از زیر ساخت شبکه از مراحل ابتدایی مانند کابل کشی و نصب ابزارهای سخت افزاری تا نصب سیستم های نرم افزاری و پس از آن مدیریت و تعمیرات شبکه، از مجموعه اقداماتی است که در زمینه Network Support صورت می خدمات پشتیبانی شبکه و سرور گیرد. تمامی سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهایی که با شبکه های کامپیوتری سر و کار دارند، برای موفقیت در اهداف سازمانی خود ، به دریافت Network Support نیازمند می باشند. ویژگی هایی که درذیل به بخشی از آنها اشاره شده است مزایای استفاده از خدمات نصب شبکه و پشتیبانی شبکه کامپیوتری شرکت پیشگام رایانه را نمایان میسازد. این ویژگی ها برای مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری جزو الزامات اساسی است. سایت خدمات پشتیبانی شبکه مجموعه کاملی از خدمات نصب و نگهداری از شبکه های رایانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

  • برای مثال بانک ها و خدماتی که به صورت شبانه روزی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل پشتیبانی آی تی پشتیبان می شوند.
  • نقش شبکه های کامپیوتری در سازمان ها و شرکت های خصوصی اکنون غیر قابل انکار است.
  • در قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد.
  • همچنین آرامش خاطر و حس اطمینان، امنیت هنگامی که شما با کارشناسان با تجربه شروع به همکاری می کنید با اطمینان خاطر، اطلاعات شبکه خود را‌ در یک مکان امن ذخیره و آن را به طور فیزیکی ایمن نگه می دارید.
  • شرکت پیشگام رایانه خدمات امنیت شبکه مدیریت شده را ارائه می دهد که می تواند به متمرکز کردن محافظت در برابر حملات مبتنی بر وب کمک کند و در عین حال قابلیت های پیچیده مدیریت ترافیک شبکه را در چندین نوع انتقال شبکه فعال می کند.

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار و کلیه نرم افزاهای شبکه و سرور توسط پیشگام رایانه به صورت حضوری و غیر حضوری و به شیوه آنلاین و ریموت انجام می شود. پشتیبانی شبکه در سال 2022 برای بسیاری از کسب و کارها ضرورت پیدا کرده است. پشتیبانی و نگهداری شبکه یکی از الزاماتی است که اکثر شرکت ها و سازمان ها در سال 1401 به آن نیاز دارند. برخی از شرکت ها با استخدام نیروی تخصصی به خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار مبادرت می ورزند و برخی دیگر با برون سپاری، مدیریت خدمات آن را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری می دهند. پیشگام رایانه با داشتن نیروی متخصص و فنی می تواند مدیریت و خدمات نگهداری، نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران را به عهده بگیرد.

شفاف سازی در قرارداد پشتیبانی آی تی

قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها قیمت ثابتی برای خدمات شبکه خود ارائه نمی دهند. به طور خاص با توجه به شرایط، نیازها و درخواست های آن گروه تعیین می شود. خدمات پشتیبانی شبکه مدیریت شده به شرکت ها این امکان را می دهد که کارکنان فناوری اطلاعات خود را آزاد کنند تا روی کارهای دیگر تمرکز کنند. این امر منجر به کارایی عملیاتی می شود زیرا متخصص خدمات شبکه به تنهایی می تواند سرویس های مورد نیاز را نظارت کند و در صورت نیاز عیب یابی کند.

خدمات پسیو شامل چه خدماتی است؟