به برنامه جدید Jetpack موبایل – اخبار WordPress.com سلام کنید

ما دائماً در حال کار روی روش‌های جدیدی برای بهبود برنامه Jetpack و تبدیل آن به بهترین راه ممکن برای وردپرس در حال حرکت هستیم. درخواست‌های روزانه وبلاگ‌نویسی برای کمک به ایجاد ایده‌های محتوای مختلف، نمونه‌ای از یکی از ویژگی‌های اخیر است که ما مشتاقیم به تکرار آن ادامه دهیم. علاوه بر این، اکنون می توانید از این برنامه برای ورود به WordPress.com در رایانه خود به سادگی با اسکن یک کد QR استفاده کنید.

آیا ایده هایی برای ویژگی ها یا پیشرفت هایی دارید که می خواهید در برنامه مشاهده کنید؟ ما همه گوش هستیم! در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


سوالات متداول

تفاوت بین وردپرس و برنامه های Jetpack چیست؟

ما هیجان‌زده هستیم که برنامه‌های متفاوتی را متناسب با نیازهای مختلف ارائه دهیم و در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. در همین حال، ما می خواهیم از شما بشنویم! لطفاً با هر گونه سؤال یا بازخوردی که ممکن است داشته باشید، در مورد این پست نظر دهید.


الهام بخش، ما برای شما آماده ایم!

اگر آخرین نسخه برنامه وردپرس را نصب کرده باشید، داده ها و تنظیمات شما به طور خودکار به برنامه Jetpack منتقل می شود. داده‌هایی که منتقل می‌شوند شامل محتوای ذخیره‌شده محلی، پست‌های ذخیره‌شده و سایر تنظیمات برگزیده درون‌برنامه است.

ما می دانیم که الهام منتظر نمی ماند تا شما پشت میز خود بنشینید. می تواند به هر جایی ضربه بزند. با برنامه جدید Jetpack تلفن همراه، شما این آزادی را دارید که هنگام پیاده‌روی، عکس بگیرید تا پست کنید، در سفر صبحگاهی‌تان شروع به نوشتن پیش‌نویس Bloganuary کنید، یا در زمان استراحت ناهار، محتوای خود را اصلاح کنید.

وردپرس در بیش از یک رنگ ارائه می شود و طیف متنوعی از نیازهای مدیریت سایت را برآورده می کند. پس از گوش دادن به بازخوردهای زیادی در مورد انتظارات مختلف، ما تصمیم گرفتیم دو گزینه برای وردپرس در حال حرکت برای شما ایجاد کنیم:

  1. برنامه وردپرس بر روی عملکرد اصلی وردپرس تمرکز خواهد کرد. اگر با پشتیبانی از ویرایش آفلاین و امکان آپلود رسانه مستقیماً از رول دوربین گوشی خود به دنبال ابزارهای ضروری برای انتشار در حین حرکت هستید، ممکن است این برنامه برای شما مناسب باشد.
  1. برنامه Jetpack تجربه انتشارات موبایلی برتر برای دنیای فوق‌العاده متصل ما است. با استفاده از آن، تمام ابزارهای ضروری همراه با برنامه وردپرس، به علاوه مجموعه ای از ویژگی ها برای رشد سایت خود را دریافت خواهید کرد. عملکرد محتوای خود را با آمار پیگیری کنید، از نظرات و واکنش‌ها با اعلان‌ها مطلع شوید، محتوا را کشف کنید و با Reader به انجمن‌ها بپیوندید. چه در انتشار در اینترنت تازه کار باشید و چه یک کهنه کار باتجربه، از قبل یک سایت وردپرس دارید یا می خواهید یک سایت جدید راه اندازی کنید — امروز برنامه Jetpack را برای مجموعه ای عالی از ابزارها برای شروع یا رشد دانلود کنید!

با اپلیکیشن موبایل جدید Jetpack وردپرس را در جیب خود قرار دهید.

برنامه Jetpack برای دانلود رایگان است و می‌توانید بدون هزینه اضافی از همان ویژگی‌هایی که با برنامه وردپرس لذت می‌برید استفاده کنید.

چرا دو برنامه وجود دارد و از کدام برنامه استفاده کنم؟

هر یک از این برنامه ها برای استفاده در دسترس شماست. هنگامی که تصمیم گرفتید کدام برنامه برای شما بهترین است، لطفاً برنامه دیگر را حذف کنید. مدیریت سایت شما در هر دو برنامه در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و ممکن است به مشکلاتی مانند تداخل داده ها منجر شود.

همانطور که در سال 2023 مستقر شده ایم، در طول سال به راه هایی فکر می کنیم که به شما کمک کند بیشترین بهره را از سایت وردپرس خود ببرید. اینجاست که اپلیکیشن موبایل جدید Jetpack وارد می شود!

پسندیدن بارگذاری…

ویژگی‌های مورد علاقه شما از برنامه وردپرس – از جمله آمار، اعلان‌ها و Reader – دارای خانه جدیدی هستند: برنامه Jetpack! این ویژگی ها به زودی از برنامه وردپرس حذف خواهند شد تا تمرکز آن بر روی ابزارهای ضروری کاربر و انتشار باشد. با برنامه Jetpack، می‌توانید به ویژگی‌های اصلی مانند مدیریت و ویرایش محتوا و همچنین ابزارهای سطح بعدی برای رشد مخاطبان خود در یک پلتفرم قابل اعتماد انتظار یکسانی داشته باشید.

چگونه داده ها و تنظیمات خود را از برنامه وردپرس به برنامه Jetpack منتقل کنم؟

به 97,367,410 مشترک دیگر بپیوندید