به برنامه جدید Jetpack Mobile بروید – WordPress.com News

ما اینجا هستیم تا جابجایی از برنامه WordPress به برنامه Jetpack را تا حد امکان راحت کنیم. از حمایت مستمر شما متشکریم و اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید.


پسندیدن بارگذاری…

در اینجا نحوه مقایسه این دو برنامه، ویژگی به ویژگی آمده است:

امکانات برنامه وردپرس اپلیکیشن جت پک
نوشته ها ایکس ایکس
صفحات ایکس ایکس
رسانه ها ایکس ایکس
نظرات ایکس ایکس
تنظیمات سایت ایکس ایکس
آمار ایکس
خواننده ایکس
اطلاعیه ایکس
گزارش فعالیت ایکس
جت پک اجتماعی ایکس
پشتیبان گیری از Jetpack ایکس
جت پک اسکن ایکس
منوها ایکس
مردم ایکس
تم ها ایکس

برای تغییر یکپارچه به برنامه Jetpack از برنامه WordPress، این مراحل را دنبال کنید:

  1. مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه وردپرس را نصب کرده اید.
  2. برنامه Jetpack را برای iOS یا Android دانلود کنید.
  3. برنامه را باز کنید و به طور خودکار با تمام داده ها و تنظیمات خود، از جمله محتوای ذخیره شده محلی، پست های ذخیره شده و سایر تنظیمات برگزیده درون برنامه، وارد سیستم خواهید شد.

با برنامه جدید Jetpack، همچنان می‌توانید بر روی انتشار تمرکز کنید، اما با انبوهی از مزایای دیگر مانند آمار، اعلان‌ها و موارد دیگر.

ماه گذشته شما را با اپلیکیشن موبایل جدید Jetpack آشنا کردیم. امروز می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد برخی از تغییرات آتی در برنامه وردپرس به اشتراک بگذاریم و تفاوت‌های اصلی بین برنامه‌های WordPress و Jetpack را بررسی کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است. ما اینجا هستیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم.

چه چیزی در برنامه وردپرس تغییر می کند؟

ما خوشحالیم که از شما می شنویم و به روز رسانی برنامه ها برای رفع نیازهای شما ادامه خواهیم داد. لطفا با هر گونه سوال یا بازخورد در مورد این پست نظر دهید.

از کدام اپلیکیشن استفاده کنم؟

وردپرس در بیش از یک رنگ ارائه می شود و برای همه چیز از خبرنامه گرفته تا وبلاگ، برنامه های سازمانی گرفته تا شبکه های انتشار پربازدید استفاده می شود. پس از گوش دادن به بازخورد طیف متنوعی از کاربران و جامعه گسترده‌تر وردپرس، مشخص شد که دو مجموعه اصلی از انتظارات در مورد اینکه یک تجربه وردپرس تلفن همراه باید چگونه باشد وجود دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما در مورد دو روش متمایز برای استفاده از وردپرس در حال حرکت، تجدید نظر و طراحی کردیم:

  • برنامه Jetpack بصری و رایگان است و تجربه کامل وردپرس را در جیب شما قرار می دهد، چه تازه کار در انتشار در اینترنت باشید یا یک کهنه کار باتجربه. شما تمام ابزارهای ضروری را که با برنامه وردپرس ارائه می شود، به علاوه مجموعه ای از ویژگی ها برای رشد سایت خود دریافت می کنید. با Reader محتوا و انجمن های جدید را کشف کنید، عملکرد سایت خود را در آمار پیگیری کنید و از نظرات و واکنش ها با اعلان ها مطلع شوید. امروز می توانید برنامه Jetpack را دانلود کنید.
  • برنامه به روز شده وردپرس بر اصول اولیه نوشتن و انتشار تمرکز خواهد کرد. اگر با پشتیبانی از ویرایش آفلاین و امکان آپلود رسانه مستقیماً از دوربین گوشی خود فقط به دنبال ابزارهای ضروری برای انتشار در حین حرکت هستید، این ممکن است بهترین برنامه برای شما باشد.

به 97,357,114 مشترک دیگر بپیوندید