به حداکثر رساندن Reddit برای بازاریابی موثر


پلتفرم های رسانه های اجتماعی ابزارهای ضروری برای هر کسب و کاری هستند که می خواهند به مخاطبان هدف خود دست یابند. میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر جهان از پلتفرم‌هایی مانند Reddit، Facebook، YouTube، Twitter و TikTok برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند.

با این حال، یک پلتفرم بسیار محبوب وجود دارد که تقریباً آنقدر که می‌توانست استفاده نمی‌شود. Reddit بیش از 430 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و در بین 15 پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی جهانی قرار دارد. کاربران آن حتی به چند دسته تقسیم می شوند تا به شما کمک کنند به مخاطبان خاص برسید.

Reddit با سایر سایت های رسانه های اجتماعی متفاوت است، اما این همه بد نیست. این پلتفرم دارای یک پایگاه کاربری بزرگ و متنوع است که مطمئناً شامل مشتریان بالقوه می شود. علاوه بر این، می توانید از آن برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص با پیشنهادات شخصی استفاده کنید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

مزایا و معایب استفاده از Reddit برای بازاریابی

دلایل خوبی برای در نظر گرفتن جدی استفاده از Reddit برای بازاریابی وجود دارد. محتوای مناسب پتانسیل ویروسی شدن را دارد. مشارکت جامعه می تواند به شما کمک کند نه تنها آگاهی از برند ایجاد کنید، بلکه وفاداری به برند را نیز ایجاد کنید.

هدف قرار دادن یک مخاطب خاص در Reddit آسان تر از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. افراد گروه ها را بر اساس علاقه تشکیل می دهند تا معیارهای دیگر مانند سن، جنسیت یا مکان. استفاده از Reddit شما را قادر می سازد به مشتریان بالقوه ای دست پیدا کنید که ممکن است در غیر این صورت از دست داده باشید.

علاوه بر این، استفاده از Reddit به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بشناسید. این کلید ایجاد محتوای برنده است. در Reddit، نظرات صادقانه افراد را می شنوید و نیازهای آنها را کشف می کنید. شما در مورد آنچه آنها از یک تجارت می خواهند و نمی خواهند بخوانید.

در عین حال، بازاریابی در Reddit دارای معایب و مشکلاتی است. نکته اصلی این واقعیت است که پلتفرم برای بازاریابی ساخته نشده است. اگر بیش از حد تبلیغاتی باشید، پست‌های شما به دلایل اشتباه ویروسی می‌شوند.

Reddit نیز فرار است. اگر کسی از آنچه شما می گویید خوشش نیاید، بازخوردهای منفی زیادی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، اگر مردم به پست شما پاسخ دهند، از شما انتظار دارند که پاسخ دهید. شما باید به طور مرتب پست های خود را بررسی کنید تا مشتریان بالقوه احساس نکنند که نادیده گرفته شده اند.

تله‌ها می‌توانند خطرناک باشند، اما اجازه ندهید که آنها را ناامید کنید. اگر یاد بگیرید که چگونه از Reddit درست استفاده کنید، مزایا بسیار بیشتر از معایب آن است.

استراتژی های موثر برای بازاریابی Reddit

اولین قدم در بازاریابی موفق در Reddit ایجاد حضور واقعی است. در subreddits مربوطه شرکت کنید. در صورت لزوم اطلاعات مفیدی را ارائه دهید.

برای گوش دادن به حرف های دیگران وقت بگذارید. این به شما کمک می کند محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود. همچنین به شما کمک می کند تا از نقض ناخواسته قوانین subreddit جلوگیری کنید.

هنگامی که کمی با مخاطب خود آشنا شدید، گزینه های تبلیغات پولی Reddit را بررسی کنید. اینها می توانند برای ایجاد آگاهی از برند و افزایش ترافیک سایت ایده آل باشند.

نمونه های واقعی بازاریابی Reddit

بازاریابی موفق Reddit چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا سه ​​مثال برای بررسی وجود دارد.

Uniqlo

مدیر تجارت الکترونیک Uniqlo، Arielle Dyda، قبلاً با Reddit و نحوه عملکرد آن آشنا بود. او زبان انگلیسی را می دانست و با مشتریان بالقوه ارتباط داشت.

دایدا قبل از استفاده از سایت برای تبلیغ کسب و کار خود، خود را به عنوان نماینده رسمی شرکت تگ کرد. او از Reddit برای ایجاد جلسات، پست عرضه محصولات و پیشنهادات ویژه و پاسخ به سؤالات استفاده کرد. لحن او سبک اما حرفه ای است و پست های او چندان تبلیغاتی نیستند.

نتیجه نهایی؟ تقریباً دو سوم فروش Uniqlo مبتنی بر رسانه های اجتماعی از Reddit است.

ویلسون هونگ

کارآفرین ویلسون هانگ یک راه ساده برای استفاده از Reddit برای افزایش لیست مشترکان ایمیل خود پیدا کرد. او با جستجوی آرشیوهای پست برای شناسایی گروه های مرتبط با کسب و کار خود شروع کرد. او سپس از ابزارهای خودکار برای ردیابی و اظهار نظر در مورد پست ها استفاده کرد.

هانگ قبل از اینکه به وب‌سایت خود پیوند بزند، درخواست مجوز کرد. این نکته مهمی است زیرا به کاربران Reddit احترام می گذارد.

ویلسون هانگ می گوید که او در دستیابی به مخاطبانش روی پلتفرم موفق بوده است. او استفاده خود از subreddits و تکنیک های بازاریابی مجوز را برای موفقیت خود می داند.

FaithBound

FaithBound با شناسایی subreddits با کاربرانی که به خدمات این شرکت علاقه مند بودند، شروع شد. سپس یک کد کوپن برای کاربران ارسال کرد تا روی آن کلیک کنند.

تلاش‌های FaithBound ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داد و آگاهی از نام تجاری را برای تجارت ایجاد کرد.

آزادسازی قدرت بازاریابی وابسته در Reddit

نکته مهمی که باید در مورد بازاریابی در Reddit به خاطر بسپارید این است که لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. اگر با این سایت آشنایی ندارید، افرادی را در نظر بگیرید که می توانند به شما در بازاریابی محصولاتتان کمک کنند.

بازاریابی وابسته در Reddit می تواند مقرون به صرفه تر از تبلیغات Reddit باشد. علاوه بر این، نظرات پس از پایان کمپین شما حذف نمی شوند. این تبلیغات دائمی و ارگانیک است که می تواند کسب و کار شما را در درازمدت رشد دهد.

رسیدگی به نگرانی های ایمنی: آیا Reddit یک پلتفرم ایمن است؟

Reddit ناظران دارد. Subreddits نیز ناظر دارند. مدیران پست‌های تهدیدآمیز، پست‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند و پست‌های غیر مرتبط با موضوع مورد نظر را حذف می‌کنند.

حتی در این صورت، کاربران Reddit می توانند نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی رک تر باشند. برای جلوگیری از یک فاجعه روابط عمومی، باید شهرت خود را به دقت مدیریت کنید.

بهترین نکات برای مدیریت موثر بازاریابی در Reddit عبارتند از:

  • از اظهار نظرهای جنجالی بپرهیزید.
  • به پست های منفی به شیوه ای مثبت و حرفه ای پاسخ دهید.
  • اگر اشتباه کردید، عذرخواهی کنید.
  • از ویژگی «همه چیز از من بپرسید» Reddit استفاده نکنید، مگر اینکه با افرادی که از شما چیزی می پرسند خوب نباشید. اگر سعی کنید از سوالات طفره بروید، بازخوردهای منفی زیادی دریافت خواهید کرد.

ملاحظات هزینه: بازاریابی در Reddit

بازاریابی پولی می تواند راه خوبی برای ایجاد آگاهی از برند در Reddit باشد. هزینه ها متفاوت است، اما می توانید گزینه هایی را برای مقرون به صرفه نگه داشتن کمپین خود انتخاب کنید.

با این حال، تبلیغات Reddit به اندازه بازاریابی ارگانیک در Reddit قدرتمند نیست. تبلیغات به طور دائم روشن نمی ماند. علاوه بر این، آنها ارتباط شخصی با مردم ایجاد نمی کنند.

بعد چه می شود؟

اگر می خواهید بازاریابی Reddit شما در درازمدت موفق شود، باید محتوای عالی در سایت خود داشته باشید. Redditor هایی که به سایت شما می آیند باید هم در Reddit و هم در وب سایت شما تصور خوبی از برند شما داشته باشند.

اگر می خواهید محتوای سایت عالی ایجاد کنید، WriterAccess پلتفرم انتخابی است. حتی می تواند به شما در ایجاد تبلیغات معتبر و جذاب Reddit کمک کند. دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ما را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در موفقیت کمپین Reddit خود کمک کنیم.

آزمایشی بدون دسترسی