تم های جدید WordPress.com برای آوریل 2024 – اخبار WordPress.com

تم های جدید WordPress.com برای آوریل 2024 – اخبار WordPress.com

پنج مورد از تم های جدید مورد علاقه ما.

تیم WordPress.com همیشه بر روی ایده های طراحی جدید کار می کند تا وب سایت شما را زنده کند. جدیدترین مضامین موجود در کتابخانه ما را بررسی کنید، از جمله گزینه های عالی برای وبلاگ نویسان مینیمالیستی، خرده فروشان، و خلاقان از همه رشته ها.


Alter یک تم ناب برای وبلاگ نویسان است که مستقیماً به اصل مطلب می رسد و پست های متنی را دقیقاً بالای صفحه نشان می دهد که با یک تصویر تزئین شده است. طرح رنگ پیش فرض جسورانه با طراحی محتوای مینیمالیستی برای زیبایی شناسی سرگرم کننده و شگفت انگیز بازی می کند. و البته، اگر صورتی و بنفش مورد علاقه شما نیست، همیشه می‌توانید آن سبک‌های پیش‌فرض را تغییر دهید.

برای مشاهده نسخه ی نمایشی این تم اینجا را کلیک کنید.


همانطور که ممکن است از نام این تم جدید و تیز برداشت کرده باشید، Swag از همان ابتدا با در نظر گرفتن فروش محصول ساخته شده است. این موضوع دارای یک طراحی مینیمالیستی است که تضمین می کند محصولات شما در مرکز توجه قرار می گیرند. در حالی که Swag برای بوتیک های مد مناسب است، تطبیق پذیری آن هیچ حد و مرزی نمی شناسد. چه در حال فروش پوشاک، لوازم جانبی و یا حتی کالاهای دیجیتالی باشید، این موضوع بوم عالی برای هویت برند منحصر به فرد شما فراهم می کند.

Swag که با سازگاری WooCommerce در هسته خود ساخته شده است، تجربه خرید یکپارچه را برای مشتریان شما تضمین می کند. از صفحات محصول تا پرداخت، هر مرحله برای حداکثر تبدیل بهینه شده است.

برای مشاهده نسخه ی نمایشی این تم اینجا را کلیک کنید.


Stage جایی است که بیان هنری با سادگی روبرو می شود و یک موضوع جدید برای ورود به WordPress.com برای هنرمندان و خلاقان است. رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند آن امکان سازماندهی آسان محتوا را فراهم می کند، در حالی که طرح شبکه دو ستونی زیبا به زیبایی کار شما را برجسته می کند. Stage با پاسخگویی یکپارچه تلفن همراه و تمرکز بر خوانایی، به خلاقیت شما اجازه می دهد تا در مرکز توجه قرار گیرد. صحنه (ببخشید، فقط مجبور شدیم!).

این تم با فونت Inter Tight و یک پالت رنگی ظریف دوتایی، از اصالت و خلاقیت خام برخوردار است. سایت خود را بدون دردسر با تنوع رنگ های موجود شخصی سازی کنید.

برای مشاهده نسخه ی نمایشی این تم اینجا را کلیک کنید.


Roam وبلاگ نویسان، مسافران و خلاقان را دعوت می کند تا سفری بی وقفه از داستان سرایی را آغاز کنند. Roam با عکس روی جلد تمام صفحه جذاب و طرح بندی شیک تک ستونی خود، بوم نقاشی و صدای منحصر به فرد شما را ارائه می دهد. وبلاگ خود را بدون دردسر با فونت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌بندی‌های قابل تنظیم تنظیم کنید و اجازه دهید بهترین کار شما با ویترین مقالات ویژه Roam بدرخشد. بهینه سازی داخلی سئو، دید جهانی و قابلیت جستجو را تضمین می کند.

برای مشاهده نسخه ی نمایشی این تم اینجا را کلیک کنید.


Boxed Bio نوید دهنده عصر جدیدی از بیان پویا در دسته تم های “پیوند در بیو” است. Boxed Bio از طریق چیدمان هنرمندانه ای از بلوک های ستونی که با رنگ های پر جنب و جوش و تصاویر جذاب تزئین شده اند، پیوندهای ساده را به روایت های ماندگار و الهام بخش تبدیل می کند. با سه گروه ستون خود، هر کدام یک بوم برای داستان سرایی بصری، و انتخاب های تایپوگرافی جاز، شما را دعوت می کند تا خلاقیت خود را آزاد کنید. اینها فقط پیوندها نیستند، بلکه درهایی به سوی امکان هستند.

برای مشاهده نسخه ی نمایشی این تم اینجا را کلیک کنید.


برای نصب هر یک از تم های بالا، روی نام تم مورد علاقه خود کلیک کنید، که شما را مستقیماً به صفحه نصب می برد. سپس روی دکمه «فعال کردن این طرح» کلیک کنید. همچنین می‌توانید روی «Open live demo» کلیک کنید، که یک نسخه قابل کلیک و قابل پیمایش از تم را برای شما نمایش می‌دهد.

تم‌های ممتاز برای استفاده بدون هزینه اضافی برای مشتریان در طرح Explorer یا بالاتر در دسترس هستند. مضامین شریک، محصولات شخص ثالثی هستند که می‌توان آنها را با قیمت 79 دلار در سال خریداری کرد.

می‌توانید با رفتن به صفحه «موضوع‌ها» که در منوی سمت چپ داشبورد WordPress.com خود در قسمت «ظاهر» قرار دارد، همه تم‌های ما را کاوش کنید. یا می توانید روی زیر کلیک کنید:


به 110.3 میلیون مشترک دیگر بپیوندید