خرید انواع کابل شارژر موبایل آیفون و اندروید پخش تکنوسان

کابل USB-C نوع جدیدی از رابط USB است که استفاده از آن آسان‌تر و قدرتمندتر از انواع USB قدیمی‌تر است. کابل های USB-C را می توان برای شارژ سریع بسیاری از دستگاه های محبوب از جمله مک بوک پرو و نینتندو سوییچ و انتقال داده ها سریعتر از هر نوع USB دیگر استفاده کرد. هر دو طرف درگاه شارژ مسطح است و می توان آن را به ورودی مثبت و منفی متصل کرد.

خرید انواع کابل شارژر موبایل آیفون و اندروید پخش تکنوسان

این کابل در 12 سپتامبر سال 2012 به عنوان مدل جمع‌وجورتر و پیشرفته‌تر از مدل قبلی معرفی شد و قرار شد که به زودی با تمامی سخت‌افزارها و دستگاه‌های جدیدی که عرضه می‌شوند یکپارچه شود. کابل لایتنیگ اپل را برعکس مدل قبلی خود می‌توان هم رو به بالا و هم رو به پایین وارد پورت شارژ گوشی کرد. برای استفاده از کابل USB-C به لایتنینگ، به یک آداپتور برق USB-C نیاز است، اما می‌توان آن را به جدیدترین رایانه‌های شخصی، مک‌بوک‌ها، لپ‌تاپ‌ها و درگاه‌های USB داخل خودرو نیز، وصل کرد. مثلا یک کابل با سری لایتنینگ، میکرو و تایپ سی عرضه می‌شود که می‌تواند همزمان سه گوشی مختلف را شارژ کند و نیازی نیست برای گوشی‌های مختلف کابل‌های متفاوت تهیه کنید. کابل‌هایی که توسط برندهای معتبر تولید می‌شوند معمولا چندین گواهی استاندارد دریافت می‌کنند و خطرات ناشی از آن‌ها به طور کامل بررسی می‌شوند و اگر مشکلی در طراحی آن وجود داشته باشد مجوز ورود به بازار را پیدا نمی‌کنند. کابل لایتنینگ همراه با آداپتور آیفون در سال ۲۰۱۲ با ورود موبایل iPhone 5 و مدتی بعد از آن با iPad 4 معرفی شده است.

اگر می خواهید قیمت کابل شارژر اصلی ایفون در کمترین مقدار نسبت به سایر فروشگاه ها پیدا کنید علی پخش این امکان را برایتان مهیا کرده شارژر ایفون است. همانطور که در بالا اشاره شد، مانند سیستم مدیریت شارژ از باتری مراقبت می‌کند و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. واضح است که این احتمال وجود دارد که عمر باتری تحت تاثیر قرار گیرد، اما این تا حد قابل توجهی نیست که نگرانی جدی و وسواسی برای خرید کابل شارژ آیفون بوجود آورد. اگر می‌خواهید بهترین کابل شارژ گوشی را انتخاب کنید تا باتری گوشی را در حالتی ایده‌آل شارژ کنید و نهایت راحتی را با آن داشته باشید.

این سیم‌های ضخیم اجازه می‌دهند جریان بیشتری از آن‌ها عبور کند و در نتیجه انرژی بیشتری را به باتری دستگاه شما برساند. کابل‌های ضخیم‌تر نیز امکان انتقال و توان عملیاتی سریع‌تر داده‌ها را فراهم می‌کنند. هنگام خرید کابل، بسیاری به سادگی به اینترنت یا فروشگاه مراجعه می کنند و کابلی را که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر داشته باشد بدون در نظر گرفتن برخی عوامل حیاتی دیگر انتخاب می کنند. ما در مورد نکاتی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از خرید کابل به آنها توجه کنید.

پارامترهایی که باید در خرید عمده سیم شارژر در نظر بگیرید بسیار متفاوت از زمانی است که برای مصرف شخصی خرید کابل شارژ گوشی را انجام می دهید. این نکته در فروش حضوری سیم شارژ بسیار موثر است حال بر روی یکی از دو کابلی که پیشنهاد دادید و سود بالاتری دارد تاکید کنید و مشتری را متقاعد به خرید کابل شارژ مورد نظر کنید. داتیس مارت پخش کننده انواع کابل شارژ با کیفیت بالا و قیمت پایین می باشد. تقریبا تمام دستگاه‌هایی که باتری دارند باید به گونه‌ای از طریق یک کابل شارژر یا کابل USB آن را شارژ کنید.

کابل شارژر لایتنینگ اصلی اپل Apple 6

کابل شارژ گیمینگ برای داشتن عملکردی مناسب بهتر است که دارای قابلیت شارژ سریع یا فست شارژر باشد. با داشتن این قابلیت برای کابل شارژ گوشی یا تبلتی که در حال بازی و استفاده از آن هستید کمک می کند تا در زمان سریع تری شارژ شده و از ایجاد محدودیت برای کاربر جلوگیری کند. بهترین روش برای جمع کردن کابل شارژ آیفون این است که پس از استفاده، کابل را به شکل دایره‌ای (دایره‌ای با شعاع پنج سانتی‌متر یا بیشتر) جمع کنیم. به این صورت به هیچ قسمتی از کابل فشاری وارد نمی‌شود و از این مسئله را در خصوص خرید کابل شارژ آیفون باید اطلاع داشته باشید برای نگهداری در همین وضعیت می‌توانید انتهای کابل را لابلای یکی از همان حلقه‌ها قرار دهید تا باز نشود. طبیعی است که نمی‌توان انتظار داشت که کابل شارژ شما برای همیشه به درستی کار کند و دچار هیچ مشکلی نشود. جابه‌جا کردن شارژر، خم شدن، کشیدگی، استهلاک و استفادۀ مکرر همه و همه از دلایلی هستند که در نهایت کابل را از کار می‌اندازند.

شارژر و کابل گوشی

متأسفانه نمی‌توان فروش و عرضۀ محصولات تقلبی به بازار را متوقف کرد بنابراین مشتریان در هنگام خرید نباید به دلیل صرفۀ اقتصادی بالا جنسی را خریداری کنند که علاوه بر آسیب به دستگاه‌شان باعث هدررفت پول آن‌ها شود. هزینه‌ای که برای خرید کابل شارژ آیفون اصلی خرج می‌کنید بهای کیفیت و رعایت استاندارد در تولید apple accessories است. شیریف متوجه شد که حداقل بخشی که باعث قیمت بالای آن شده، استفاده از قطعات باکیفیت است. برای استناد به نتیجه‌گیری شیریف، آداپتور و سیم برق اپل به وضوح یک منبع تغذیه با کیفیت بالا است که برای تولید برق با دقت بالا، طراحی شده است. واضح است که اپل برای اینکه شارژر با صفحه لمسی تداخل نداشته باشد تلاش بیشتری برای کاهش تداخل EMI انجام داده است تا کاربران بعد از خرید کابل شارژ آیفون پشیمان نشوند.

Huawei Micro USB Cable