داستان پشت تعهد ما به تیم ما

در Kinsta، ما می دانیم که امضای قرارداد کاری نشان دهنده یک جهش ایمانی بین یک سازمان و یک حرفه ای است، که از صمیم قلب امیدوار است آینده ای معنادار و کامل را با هم بسازیم.

اگر از محتوای آینده ما الهام گرفته و نیرومند شوید، به احتمال زیاد بیشتر کاوش کرده و روزی به تیم ما ملحق خواهید شد.

برای انجام این کار، وجود دارد نه منبعی به اندازه اعضای تیم فعلی و گذشته ما ارزشمند است. و این دقیقاً جایی است که ما شروع کردیم: از دانش عمیق آنها از شرکت و آنچه که در وهله اول آنها را به سمت ما جذب کرد.

ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا شما با ما بیشتر آشنا شوید زیرا همه مطالبی را که از این تمرین جستجوی روح نشات گرفته است را به اشتراک می گذاریم. می‌توانید منتظر مقالات، ویدیوها و ابتکارات بیشتری باشید که ما را وادار به نشان دادن رنگ واقعی‌مان کند.

شما با افتخار صاحب شغل خود هستید. رهبران ما دست شما را نخواهند گرفت، اما وقتی کمک می‌خواهید همیشه در گوشه شما هستند.

ما یک فرم بازخورد کارمندان را برای جمع‌آوری بینش در مورد آنچه برای Kinstanians مهم است، ارسال کردیم، و از اعضای تیم خود پرسیدیم که از تجربه‌شان با ما چه چیزی بیشترین لذت را برده‌اند، چه چیزی ما را از سایر کارفرمایان متمایز می‌کند و موارد دیگر.

محتوایی که از بیانیه ما الهام گرفته شده است باید اعضای جدید بالقوه ما را از انتظارات و ویژگی های ما آگاه کند، در حالی که “شخصیت” ما را از طریق لحن صدایمان الگوبرداری می کند.

به عمق رفتیم! ما همچنین هر بررسی را در نمایه Glassdoor خود جمع آوری کردیم.

ما یک محصول فوق العاده ارائه می دهیم و همه به مشارکت منحصر به فرد خود افتخار می کنند.

مراقب کمی سلیقه هستید؟ در اینجا گزیده ای کوتاه از EVP ما آمده است:

چرا ما برای تیم خود تعهد نوشتیم؟

ما می‌خواهیم این را با فریاد به همه مردم کینستان ببندیم که تجربیات خود را با ما به اشتراک می‌گذارند و به ما کمک می‌کنند تعهد خود را به سطح بعدی ببریم.


اگر پس از خواندن این مطلب، احساس می‌کنید می‌خواهید درباره Kinsta بیشتر بدانید، لطفاً پست‌های ما را در لینکدین بررسی کنید. توییترو TikTok (به زودی در #foryoupage شما ظاهر خواهیم شد). Glassdoor ما را نیز بررسی کنید. بالاخره هیچ کس ما را بهتر از اعضای تیم خودمان نمی شناسد!

ما تصمیم گرفتیم که قول خود را با کارمندان فعلی خود به اشتراک بگذاریم تا یادآوری کنیم که آنها چه انتظاراتی از ما دارند.