طراحی مانند یک حرفه ای فقط با چند کلیک – WordPress.com News

ابزارهای سبک در طرح‌های Premium و بالاتر در دسترس هستند.


پسندیدن بارگذاری…

برای اینکه وب سایت شما ظاهری حرفه ای داشته باشد نیازی به یک طراح حرفه ای نیست.

آخرین دسته از ابزارهای طراحی ما به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک یک سبک ثابت و متقاعد کننده در کل وب سایت خود ایجاد کنید. امروز می‌خواهیم روی تنظیمات «سبک‌ها» بزرگنمایی کنیم، که به شما امکان می‌دهد تغییراتی را در سرتاسر سایت ایجاد کنید و پیش‌فرض‌های سبک جدیدی را مستقیماً از ویرایشگر سایت ایجاد کنید.

طراحی حرفه ای بدون طراح

ابزارهای طراحی ویرایشگر سایت ما برای کسانی که می خواهند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند و در عین حال ظاهر و احساسی ثابت در وب سایت خود داشته باشند، عالی است.

نحوه طراحی DIY، با سهولت

از ویرایشگر سایت (در نوار کناری سمت چپ، به Appearance → Editor بروید)، روی دکمه «ویرایش» در سمت چپ بالای صفحه و سپس نماد Styles در بالا سمت راست کلیک کنید. یک نوار کناری با تعدادی گزینه برای کاوش ارائه می شود. (توجه: اگر تم مورد استفاده شما با ویرایشگر سایت سازگار نباشد، ممکن است این گزینه ظاهر نشود.)

وقتی یک سبک خاص بلوک را از ویرایشگر سایت تنظیم می‌کنید، هر تغییری که در صفحات یا پست‌های خاص ایجاد می‌کنید فقط برای آن مکان اعمال می‌شود – اگرچه می‌توانید دکمه «اعمال جهانی» را فشار دهید تا آنها را در کل سایت بگنجانید.

بهترین مکان برای شروع با Style Book است. با استفاده از Style Book، می‌توانید طرح‌های رنگی و تایپوگرافی مختلف را بررسی کنید و قبل از پیاده‌سازی بلوک‌های مختلف، متوجه شوید که چه شکلی هستند:

به 97,355,168 مشترک دیگر بپیوندید

مثل این:

اگرچه تعدادی از تم ها دارای تغییرات سبک هستند که می توانید آنها را آزمایش کنید، استفاده از سبک های سفارشی به شما آزادی و انعطاف بیشتری برای آزمایش و بازی با قطعات طراحی مختلف می دهد.

از گزینه‌های اساسی مانند رنگ‌ها و تایپوگرافی گرفته تا پارامترهای پیشرفته‌تر مانند ابعاد محتوا، لایه‌بندی و تنظیمات خاص بلوک، مطمئناً سفارشی‌سازی سبک ما بدون توجه به سطح تخصص طراحی شما (یا فقدان آن!) مفید است.

از آنجا، می‌توانید تنظیمات خاصی را برای تایپوگرافی، رنگ‌ها و طرح‌بندی آزمایش کنید. شما همچنین می توانید جنبه های طراحی را برای بلوک های خاص تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ یا اندازه متن را در Heading Block تغییر دهید، هر عنوان در سایت شما تغییر می کند و همچنین به عنوان پیش فرض جدید برای هر عنوان جدید تبدیل می شود.

هنگامی که از Style Book خارج شدید، می‌توانید روی «مرور سبک‌ها» کلیک کنید، که به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش کنید که آن عناصر سبک در سایت واقعی شما چگونه به نظر می‌رسند. به یاد داشته باشید، تا زمانی که دکمه “ذخیره” را فشار ندهید، هیچ چیز ثابت نمی شود.

استفاده از این تنظیمات، یک استایل پیش فرض جدید برای عناصر موجود در سایت شما، مانند سرفصل ها، پاراگراف ها و دکمه ها ایجاد می کند. این بدان معنی است که هر صفحه یا پست جدیدی که ایجاد می شود به طور خودکار این سبک ها را به ارث می برد و کل فرآیند را بسیار کارآمدتر می کند. علاوه بر این، هر تغییری که ایجاد می‌کنید در کل سایت منعکس می‌شود و ظاهر و احساسی ثابت را تضمین می‌کند.