مرکز فروش شیرآلات صنعتی قیمت شیرآلات صنعتی انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز | کسری سارانمرکز فروش شیرآلات صنعتی قیمت شیرآلات صنعتی انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز | کسری ساران

گسکت های آب بندی در قسمت های دیگر مانند بین درپوش و بدنه و غیره مورد استفاده شرکت سیال صنعت کسری ساران قرار می گیرد. شیر پروانه ای ویفری به دلیل سبکی وزن و نوع اتصال پر مصرف ترین مدل شیر پروانه ای می باشد. شیر پروانه ای ویفری از دو سوراخ بالا و دو سوراخ پایین به فلنج متصل می شود. سیت شیر پروانه ای ویفری، آسیپ پذیرترین نقطه شیر پروانه ای می باشد که در طول مدت نیاز به تعویض دارد.

  • همچنین شیرآلات در برابر خوردگی و فرسایش و نگهداری سیالات مقاومت خوبی دارند.
  • برای کنترل هیدرولیکی (انتقال با استفاده از نیروی مایعات) استفاده می‌شوند و شبیه به شیرآلات Choke valve می‌باشند.
  • توجه داشته باشید که محصولات خارجی دارای دو نوع درجه یک و درجه دو می باشند که شناخت آنها از هم کار دشواری است.
  • عملگرهای الکتریکی از یک موتور الکتریکی، سیستم کنترل، گیربکس و سوئیچ های حدی (Limit Switches) تشکلیل شده اند.
  • شیرآلات دارای مشخصات فنی مختلفی مانند جنس بدنه، نوع عملکرد(دستی یا اتوماتیک)، کاربرد و شکل ظاهری هستند.

مجرابند جسمی است که جلوی عبور سیال را گرفته و مسیر عبور سیال را از طریق مجرا تعبیه شده مشخص می کنند، شکل مجرابند با توجه به شیرآلات دیسکی و توپی و مخروطی و غیره می باشد. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با نمایندگی شیرآلات صنعتی ولوسند تماس بگیرید. یکی از دلایل اختلاف قیمت شیر فلکه صنعتی ، مکان تولید و ساخت آن می باشد. به علت هزینه های ارزی و واردات شیرهای صنعتی خارجی ، با نمونه های داخلی اختلاف قیمت خواهند داشت.

3# دیسک یا مجرا بند (Disc)

از این شیر ها بیشتر برای آبیاربی باغچه و فضاهای سبز استفاده میشود. برای آن که جلوی ورود و نفوذ هرگونه گرد و غبار به داخل شیر گرفته شود و اجزای داخلی شیر به طور کامل ایزوله باشند از قطعه پکینگ بین استم و درپوش استفاده میشود. فروشگاه خانی نمایندگی رسمی شرکت میراب می باشد، تمامی محصولات ما کیفیت بالایی داشته و دارای نشان استاندارد هستند. فروشگاه خانی نمایده رسمی شرکت کیز ایران می باشد، قیمت محصولات کیز ایران در فروشگاه ما بسیار مناسب میباشد..

قیمت شیرآلات صنعتی استیل

شیرآلات از نظر ماهیت طراحی ، عملکرد و کاربردشان در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، اندازه‌ها و کلاس‌های فشار قرار می‌گیرند. شیرآلات صنعتی وسیله یا جسمی صنعتی است که با باز کردن، بسته شدن یا انسداد نسبی مسیرهای مختلف عبور، جریان سیال (گازها، مایعات، مواد جامد سیال یا دوغاب) را تنظیم، هدایت یا کنترل می کند. شیرآلات از نظر فنی اتصالات محسوب می شوند، اما معمولاً به عنوان یک دسته جداگانه مورد بحث قرار می گیرند. ولو یک دستگاه مکانیکی است که فشار و همچنین جریان آب را درون سیستم، کنترل می‌کند. در صنعت، انواع شیرآلات بر اساس عوامل گوناگونی مثل سایز، نحوه اتصال، اجزای اپراتوری و عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این شیر برای اتصال دو قست از سیستم مورد استفاده قرار میگیرد که یک قسمت آن به مسیر اصلی متصل میشود و قسمت دیگر به مسیر انشعابی وصل میگردد.

اشکال و اندازه های شیرآلات صنعتی

به شیرهایی که با چرخش یک چهارم دسته، باز و بست می شوند، شیرهای ربع گرد یا Quarter Turn می گویند. گاهی اوقات، به اجبار یا به غلط از این شیر برای تنظیم جریان نیز استفاده می شود که همین کار باعث کاهش عمر این شیر می شود. شیرهای بشقابی غالبا در سایز های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند ولی تا سایز 18 اینچ نیز موجود هستند. در ابتدا لازم است بدانید که به شیرهای یکطرفه NRV (Non return valve) نیز گفته می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار