معرفی جستجوگر لینک شکسته – هرگز پیوندهای مرده را در سایت وردپرس خود نداشته باشید

اگر در مورد وب سایت خود جدی هستید و می خواهید تجارت آنلاین خود را توسعه دهید، پس می دانید که چقدر مهم است که یک تجربه وبگردی یکپارچه را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.

آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش وجود داشت روش بی اشتباه برای نظارت دوره ای تمام لینک های داخلی و خارجی به راحتی بدون هزینه های بالا

افزونه Broken Link Checker توسط همان تیم پشت سر AIOSEO (همه در یک سئو)، بهترین افزونه SEO برای وردپرس، توسعه یافته است.

در مرحله بعد، باید افزونه را به حساب Broken Link Checker خود متصل کنید.

این به عنوان یک سرویس SaaS ساخته شده است، بنابراین هرگز روی سرور میزبان وردپرس شما بارگذاری نمی کند یا سرعت وب سایت شما را کاهش نمی دهد.

… و خیلی چیزهای دیگر.

وقتی روی لینک های شکسته تب، می‌بینید که افزونه به‌طور خودکار کل سایت را اسکن کرده است و لینک‌ها در دسته‌های شکسته، تغییر مسیر، و رد شده دسته‌بندی می‌شوند.

در سایت‌های وردپرس، پیوندهای شکسته معمولاً هنگام انتقال یک سایت به یک نام دامنه جدید یا هنگام حذف یک پست یا صفحه بدون تغییر مسیر مناسب اتفاق می‌افتند.

Broken Link Checker یک افزونه قدرتمند وردپرس است که وب سایت شما را به صورت دوره ای خزیده و هر لینک را برای اطمینان از خراب نشدن آن بررسی می کند.

اگر شما هم مانند من و سایر صاحبان وب سایت های هوشمند هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود آرزوی این راه حل را داشته اید.

واقعاً مال شما

پس از به‌روزرسانی پیوند، می‌توانید با کلیک بر روی آن، دوباره بررسی کنید که آیا پیوند هنوز خراب است یا خیر دوباره بررسی کنید گزینه. در صورت تمایل، حتی می توانید پیام را از افزونه رد کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد هر پیوند دریافت کنید

برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

با Broken Link Checker می توانید…

  • هر 3 روز یکبار تمام لینک های سایت خود را اسکن کنید
  • پیوندهای معتبر، لینک های شکسته و تغییر مسیرها را شناسایی کنید
  • نوع پست (پست‌ها، صفحات یا انواع پست سفارشی) و وضعیت‌ها (منتشر شده، پیش‌نویس و غیره) را تنظیم کنید
  • نشانی‌های اینترنتی خاص را از بررسی حذف کنید

جستجوگر لینک شکسته هم خارجی (پیوندهای وب سایت شما به دیگران) و هم پیوندهای داخلی (پیوندهای یک صفحه در سایت شما به صفحه دیگر) را در سایت شما اسکن می کند.

ما نقشه راه هیجان انگیزی برای قدرتمندتر کردن این افزونه در پیش داریم و من به تیم خود بسیار افتخار می کنم.

به همین دلیل است که نظارت بر لینک های شکسته به طور منظم برای وب سایت وردپرس شما مهم است.

ما این ابزار را ساخته ایم تا به شما کمک کنیم تا به سرعت سایت خود را از نظر لینک های خراب بررسی کنید و به راحتی آنها را برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تعمیر کنید.

معرفی جستجوگر لینک شکسته برای وردپرس توسط aioseo

جستجوگر لینک شکسته چیست؟

آخرین چیزی که می خواهید خوانندگان شما ببینند این است که یک پیام خطای بزرگ 404 صفحه یافت نشد که به عنوان بن بست در سایت وردپرس شما عمل می کند.

نحوه استفاده از جستجوگر لینک شکسته در وردپرس

جستجوگر پیوند شکسته جزئیات بیشتری را برای هر پیوند به شما می دهد، مانند مدت زمانی که پیوند شکسته شده است و اطلاعات سرصفحه پاسخ، کد وضعیت HTTP و موارد دیگر.

جزئیات وضعیت پیوندهای شکسته را دریافت کنید

انواع صفحات اسکن شده را کنترل کنید

به همین دلیل است که اکثر شرکت های میزبان وردپرس افزونه های سنتی چک کننده لینک شکسته را در لیست بلاک خود قرار می دهند.

این به شما کمک می کند بودجه خزیدن را بهتر مدیریت کنید، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که اعتبار اسکن پیوند را هدر نمی دهید.

سایت خود را به روش صحیح اسکن کنید

هنگامی که پیوندهای شکسته یافت می شوند، این افزونه به شما این امکان را می دهد که آنها را مستقیماً از داخل افزونه تعمیر کنید، حتی بدون نیاز به بازدید از صفحات جداگانه ای که آن پیوندها در آن اضافه شده اند.

چرا به جستجوگر لینک شکسته نیاز دارید؟

هدف ما این است که به ساخت بهترین ابزار سئو در کلاس خود ادامه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که وب سایت شما همیشه از رقبای شما برتری دارد.

اگر ایده ای دارید که چگونه می توانیم پلتفرم Broken Link Checker یا سایر ابزارهای سئو را برای شما مفیدتر کنیم، لطفاً پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

Broken Link Checker تنها یکی از ابزارهای جدیدی است که ما راه اندازی کرده ایم.

Broken Link Checker محصولی توسط تیم AIOSEO من است که یک افزونه پیشرو در سئو وردپرس با بیش از 3 میلیون نصب است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که Broken Link Checker را در سایت خود نصب و فعال کنید.

جستجوگر لینک شکسته aioseo

افزونه Broken Link Checker به شما امکان می دهد لینک های شکسته را به سرعت و به راحتی درست در داخل افزونه خود تعمیر کنید. برای جایگزینی یک لینک شکسته، به سادگی کلیک کنید ویرایش URL.

همچنین می توانید برخی از صفحات را از بررسی خارج کنید.

تنظیمات پیشرفته جستجوگر لینک شکسته

بنابراین تصمیم گرفتم با تیمم همکاری کنم تا در نهایت یک جستجوگر لینک شکسته برای مبتدیان برای وردپرس ایجاد کنم.

در غیر این صورت، اگر می خواهید پیوند را حذف کنید، فقط کلیک کنید لغو پیوند و لینک از صفحه حذف خواهد شد.

url را در جستجوگر پیوند شکسته ویرایش کنید

PS آیا می خواهید ما کسب و کار وردپرس شما را خریداری کنیم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره صندوق رشد WPBeginner بیشتر بدانید.

پس از اتصال افزونه به حساب خود، می توانید کلید را روشن کنید تا موتورهای جستجو از دنبال کردن لینک های شکسته جلوگیری کنند. حتی می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که زمانی که یک پیوند از طریق افزونه به‌روزرسانی می‌شود، تاریخ اصلاح صفحه/پست به‌روزرسانی نشود.

ترفند پیوند ابزار پیوندهای شکسته

آیا از پیدا کردن و تعمیر لینک های خراب در سایت وردپرس خود خسته شده اید؟

برخلاف سایر افزونه های وردپرس، Broken Link Checker از یک سرور خصوصی خارجی برای اسکن (یا به عبارت دیگر، پینگ) برای لینک های شکسته در سایت شما استفاده می کند. به این دلیل که پینگ مکرر سایت های خارجی از سرورهای شما می تواند سایت شما را برای ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مشکوک نشان دهد و سایت های شما را در معرض خطر قرار گرفتن در لیست سیاه قرار دهد.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

از آنجایی که Broken Link Checker از یک سرور خصوصی خارجی برای پینگ کردن لینک های خارجی استفاده می کند، می توانید مطمئن باشید که در دستان امنی هستید.

بعد چه می آید؟

گاهی اوقات لینک های شکسته نیز ممکن است به دلیل یک اشتباه تایپی اتفاق بیفتند و ممکن است ماه ها و شاید سال ها مورد توجه قرار نگیرند. اما بدتر از آن، اگر زمانی به یک وب‌سایت خارجی که متعلق به شما نیست، لینک دهید، و آن‌ها صفحه را تغییر دهند، آن را حذف کنند، یا سایت را ببندند، سایت شما دارای لینک‌های خراب خواهد بود.

در حالی که چک‌کننده‌های لینک شکسته SaaS در بازار وجود دارد، اکثر آنها یا بسیار گران هستند یا به طور خاص با در نظر گرفتن وب‌سایت‌های وردپرس ساخته نشده‌اند.

یکی دیگر از جنبه های مهم Broken Link Checker تنظیمات پیشرفته آن است که به شما کنترل کامل بر روی صفحاتی که اسکن می شوند را می دهد. در این افزونه، می‌توانید نوع پست (پست‌ها، صفحات یا انواع پست سفارشی) و وضعیت‌ها (منتشر شده، پیش‌نویس و غیره) را تنظیم کنید.

امروز، مشتاقم محصول جدیدم، Broken Link Checker را معرفی کنم، که به صورت بی صدا در پس زمینه سایت شما کار می کند و به شما آرامش می دهد.

لینک های شکسته می توانند بازدیدکنندگان وب سایت شما را ناامید کرده و باعث ترک سایت شما شوند. آنها حتی می توانند به سئو، تبدیل و فروش وب سایت شما آسیب بزنند.