نحوه اضافه کردن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس

مدیریت پرسش و پاسخ محصول

ابتدا باید افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، لطفا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

تعدیل سوالات و افزودن پاسخ

به همین ترتیب، اگر می‌خواهید پس از پاسخ به سؤال در سایت خود، ایمیلی دریافت کنید، می‌توانید گزینه «اعلان در ایمیل HTML» را در قسمت «اعلان پاسخ جدید» انتخاب کنید.

تنظیمات فیلد اعلان سؤال جدید را پیکربندی کنید

در مرحله بعد، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید پس از ارسال سؤال در وب‌سایت خود، اعلان ایمیلی دریافت کنید.

بخش پرسش و پاسخ محصول در فروشگاه نمایشی ما به این صورت است.

پیش نمایش پرسش و پاسخ

2. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان

اکنون، شما باید به سادگی پاسخ پرسش مشتری را در قسمت «پاسخ» تایپ کنید.

نکته: برای اطمینان از تحویل ایمیل، باید از یک سرور SMTP استفاده کنید. راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکل ارسال نشدن ایمیل توسط WooCommerce را ببینید.

به سادگی گزینه “اعلان در ایمیل HTML” را از منوی کشویی کنار قسمت “اعلان سوال جدید” انتخاب کنید.

اکنون برای پاسخ به سوالات مشتریان، باید به آدرس زیر مراجعه کنید محصولات » همه محصولات صفحه از داشبورد مدیریت وردپرس.

برای این روش از افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers استفاده خواهیم کرد.

از اینجا، مشتریان شما می توانند سوالات خود را ارسال کنند.

همچنین می‌توانید متن مورد استفاده برای دکمه «بارگذاری بیشتر» را به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید آن را «بارگیری سؤالات بیشتر» بنامید.

نام دکمه صفحه بندی را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید به گزینه «نمایش در برگه‌های محصول» بروید.

از اینجا، به سادگی روی دکمه «ویرایش» در زیر یک محصول کلیک کنید تا صفحه «ویرایش محصول» آن باز شود.

روی دکمه Edit کلیک کنید

با کلیک بر روی آن، بخش “پرسش و پاسخ” نمایش داده می شود که در آن مشتریان می توانند سوالات خود را ارسال کنند.

پس از انجام این کار، سوالات موجود در صفحات محصول قبل از نمایش در فروشگاه WooCommerce شما باید توسط یک مدیر تایید شود.

سوئیچ کنار قسمت Question Approval را تغییر دهید

بعد، باید اندازه صفحه را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید بخش پرسش و پاسخ را در پاراگراف‌ها نمایش دهید، می‌توانید گزینه «عادی» را انتخاب کنید.

طرح بندی را انتخاب کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید

در مرحله بعد، باید از منوی کشویی در کنار گزینه «Layout» یک طرح بندی برای بخش پرسش و پاسخ محصول خود انتخاب کنید.

می‌توانید ورودی‌ها را در اینجا بر اساس «محتوا تأیید نشده» یا «سوالات بدون پاسخ» مرتب کنید.

پس از پاسخ دادن به سؤالات محصول، به بالای صفحه بروید و روی دکمه «به‌روزرسانی» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

فراموش نکنید که پس از وارد کردن کلید لایسنس خود، روی دکمه Activate کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید به بخش «اطلاعات محصول» بروید و روی برگه «پرسش و پاسخ» از ستون سمت چپ کلیک کنید.

اکنون می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید تا بخش پرسش و پاسخ را در عمل مشاهده کنید.

به سایت مراجعه کنید

در اینجا تمام سوالات ارسالی در صفحه آن محصول خاص نمایش داده می شود.

روی برگه پرسش و پاسخ کلیک کنید

تمام سوالات دیگر از دید پنهان خواهند شد. کاربران پس از کلیک بر روی دکمه “بارگیری بیشتر” می توانند به این سوالات دسترسی پیدا کنند.

افزودن بخش پرسش و پاسخ به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید محصول، سؤالات خود را در مورد آن بپرسند و سؤالات و پاسخ های سایر مشتریان را ببینند. این به بازیابی فروش سبد خرید رها شده و بهبود تعامل مشتری در فروشگاه شما و کاهش درخواست‌های پشتیبانی کمک می‌کند.

برای سوالات جدید ارسال شده توسط کاربران یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید آنها را با مراجعه به پرسش و پاسخ » همه بحث صفحه

پرسش و پاسخ متوسط

افزودن بخش پرسش‌ها و پاسخ‌های محصول به مشتریان امکان می‌دهد در همان صفحه محصول سؤالات خود را درباره محصول بپرسند.

برای افزودن پاسخ به یک سؤال، می‌توانید به سادگی روی پیوند «ویرایش» در زیر آن سؤال کلیک کنید. در صفحه ویرایش، به بخش «پاسخ شما» بروید تا به سؤال پاسخ دهید.

پاسخ خود را اضافه کنید

اکنون، باید به تب «تنظیمات پیشرفته» بروید.

این یک افزونه ممتاز است و دارای ویژگی های بیشتری است تا به راحتی بخش پرسش و پاسخ جذاب را با تجربه کاربری بهتر اضافه کنید.

ابتدا باید افزونه Product Questions & Answers for WooCommerce را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به YITH » فعال سازی مجوز صفحه و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.

پلاگین YITH خود را با کلید مجوز فعال کنید

افزودن بخش پرسش و پاسخ به فروشگاه آنلاین خود همچنین به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید که رتبه بندی جستجوی محصول WooCommerce شما را بهبود می بخشد.

پس از آن، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

در طی یک دوره زمانی، صفحه محصول شما بخش سوالات متداول خود را دارد که به افزایش فروش و کاهش نرخ سبد خرید کمک می کند.

سپس شما یا مشتریانتان می‌توانید به آن سؤال پاسخ دهید و برای سایر مشتریان جدید که ممکن است سؤال مشابهی در ذهن داشته باشند قابل مشاهده است.

همچنین اگر نمی‌خواهید سؤال در صفحه محصول نمایش داده شود، می‌توانید تیک گزینه «تأیید» را بردارید.

به سوال پاسخ دهید یا حذف کنید

برای فعال کردن این، باید سوئیچ کنار گزینه «اعلان کاربر» را روی «بله» تغییر دهید.

اعلان کاربر را تغییر دهید

پس از فعال سازی، روی پرسش و پاسخ محصول منو از نوار کناری مدیریت وردپرس که شما را به صفحه “تنظیمات پرسش و پاسخ محصول” هدایت می کند.

از طرفی می توانید سوالات خود را به صورت منوی آکاردئونی نیز نمایش دهید. این بدان معناست که کاربران برای مشاهده پاسخ باید روی یک سوال کلیک کنند.

پس از آن می توانید تنظیمات دیگر را بررسی کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار می کنند، اما در صورت نیاز می توانید آنها را تغییر دهید.

افزودن این دکمه به مشتریان امکان می‌دهد تا سؤالات قدیمی‌تر را بارگذاری کنند و در صورت دریافت تعداد زیادی سؤال، زمان بارگذاری صفحه را کاهش می‌دهد.

به سادگی کادر Load more را علامت بزنید

در نهایت فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید.

این به این معنی است که شما باید تعداد پیش فرضی از سوالات را که در بخش پرسش و پاسخ شما نشان داده می شود، انتخاب کنید.

اگر سوالات بی پاسخ بیشتری دارید، این روند را تکرار کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا بخش پرسش و پاسخ در صفحات محصول شما ظاهر شود.

سوالات زیر صفحات محصول فرم می گیرد

آیا به دنبال افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس هستید؟

از اینجا، اگر می‌خواهید به کاربران اجازه دهید به سؤالات محصول رأی دهند، به سادگی سوئیچ «سوال رأی» را روی «بله» تغییر دهید.

به تب تنظیمات پیشرفته بروید

اگر می خواهید از یک افزونه رایگان برای افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول به فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید، این روش برای شما مناسب است.

همچنین می‌توانید موس خود را روی یک سؤال بردارید و روی «تأیید» کلیک کنید تا آن را زنده کنید.

در اینجا، باید سوئیچ را روی «بله» تغییر دهید تا افزونه به طور خودکار بخش «پرسش و پاسخ» را به صفحات محصول اضافه کند.

سوئیچ کنار قسمت محصول در برگه را تغییر دهید

بعد، شما باید به YITH » پرسش و پاسخ صفحه برای پیکربندی تنظیمات افزونه.

تنظیمات پرسش و پاسخ YITH

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس کمک کرده باشد. همچنین می‌توانید انتخاب‌های برتر ما را برای بهترین افزونه‌های WooCommerce برای رشد فروشگاه خود و راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه اضافه کردن اعلان فشار وب برای افزایش فروش را بررسی کنید.

از اینجا، اگر می‌خواهید دکمه «بارگذاری بیشتر» را به بخش پرسش و پاسخ محصول خود اضافه کنید، به سادگی گزینه «بارگیری بیشتر» را علامت بزنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سوالات و پاسخ های محصول را در ووکامرس اضافه کنید.

چگونه سوالات و پاسخ های محصول را در ووکامرس اضافه کنیم

چرا باید پرسش و پاسخ محصول را در ووکامرس اضافه کنید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک



اگر می‌خواهید سؤالی را به دلیل نامناسب یا نامرتبط با محصولتان حذف کنید، می‌توانید با کلیک کردن روی نماد حذف در گوشه سمت راست هر سؤال، این کار را نیز حذف کنید.

از اینجا باید به گزینه “تایید سوال” بروید و به سادگی سوئیچ را روی “بله” تغییر دهید.

کاربر شما همچنین می تواند پس از پاسخ به سؤال ارسال شده توسط کاربر، اعلان دریافت کند.

پس از اتمام، فراموش نکنید که روی دکمه ارسال در پایین کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی سؤالات و پاسخ های محصول را به WooCommerce اضافه کنید.

  1. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه ممتاز
  2. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان

1. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک پلاگین ممتاز

پس از پیکربندی افزونه، به سادگی از هر صفحه محصول در فروشگاه خود دیدن کنید. متوجه خواهید شد که یک برگه پرسش و پاسخ جدید در آنجا اضافه شده است.

روی برگه Q and A در صفحه محصول کلیک کنید

هنگامی که یک کاربر سوالی را ارسال می کند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

یک سوال پرسش و پاسخ تایپ کرده و ارسال کنید

ممکن است متوجه بخش پرسش و پاسخ محصول در وب سایت های تجارت الکترونیک محبوب مانند آمازون، هدف، بهترین خرید و موارد دیگر شده باشید.

نمونه پرسش و پاسخ هدف