نقشه های گوگل ویژگی های جدیدی را برای افزایش تعامل و غوطه وری به ارمغان می آورد


ببینید گوگل این بار چه کار می کند! این شرکت سطح تعامل Google Maps را از طریق دید همه جانبه افزایش خواهد داد.

ویژگی‌های جدید «نمای فراگیر» و «نمای زنده» نام دارند و با هوش مصنوعی پیشرفته، داده‌های نمای خیابان و تصاویر هوایی ساخته شده‌اند.

اما، آرام بمان! در این مقاله سعی می کنم به بهترین شکل ممکن نشان دهم که چگونه می توانید از تعامل برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. با من بیا!

Google Maps Immersive View چیست؟

به طور خلاصه، نمای همه جانبه یک ویژگی جدید گوگل است که تجربه ناوبری را از طریق Maps بهبود می بخشد.

و بنابراین، چه چیزی واقعاً جدید است، زیرا امروزه ما می‌توانیم به نمای خیابان دسترسی داشته باشیم و می‌توانیم (تقریبا) در هر نقطه از جهان قدم بزنیم؟ همچنین می‌توانیم اطلاعات کسب‌وکارهای نزدیک خود یا جاهای دیگر را ببینیم، فاصله‌ها را محاسبه کنیم، نشانگر ایجاد کنیم و غیره.

خوب، اکنون می توانیم همه اینها را در شرایط فعلی مکان ببینیم. مثل این است که ما اطلاعات آب و هوا، فضا و میزان شلوغی مکان را جمع آوری کرده ایم.

فراموشش کن، توضیحش با کلمات سخت است. فقط به این ویدیو از خود گوگل نگاه کنید:

ببینید چگونه سیال تر و قابل اعتمادتر می شود؟ حالا تصور کنید که فوراً به چنین اطلاعاتی نیاز دارید.

می‌توانم خودم را جلوی کافه‌ای که نمی‌شناختم بگذرم و تلفن همراهم را به سمت نمای آن بگیرم. خیلی خوب خواهد بود که بدون توقف سوال، متوجه شوید چه ساعتی بسته می‌شود یا اینستاگرام آن در چه زمانی است.

به نظر من در ابتدا برای درونگراها یا مشتریان عجول کار می کند، اما عملی بودن آن را جلب می کند.

در اینجا تصویری است که عملکرد را بهتر نشان می دهد:

و سرانجام، دشواری یافتن درب یک ساختمان یا عدم اعتماد به اینکه آیا یک موسسه خاص هنوز در آن ضبط ماشین گوگل از دو سال پیش وجود دارد یا خیر، به پایان رسیده است.

با تصاویر هوایی، نقشه های گوگل امکان پرواز بر فراز یک مکان و یافتن تمام زوایای فعلی را فراهم می کند. سرانجام!

و Indoor Live View چیست؟

این ویژگی جدید Google Maps به افراد اجازه می دهد تا به صورت مجازی در مکان ها قدم بزنند.

عملکرد جدید از میدان‌های درخشندگی عصبی (NeRF)، یک تکنیک هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند که زمینه کامل یک محیط، از جمله بافت مواد، نور و آنچه در پس‌زمینه است، بازسازی می‌کند، بنابراین می‌توانید قبل از بازدید از آن مکان را حس کنید. .

یکی از ابداعاتی که توجه من را به خود جلب کرد این فلش است که نشان می دهد حمام، خروجی و محل اقامت در کجا قرار دارد. مانند تصویر زیر:

این فناوری باید ابتدا به فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مراکز خرید در شهرهای بزرگ، از جمله نیویورک برسد، ببینید؟

فرصت های کسب و کار محلی

حتماً قبلاً درک کرده اید که چگونه از این فناوری بهره مند شوید، اما خوب است که واضح باشد، اینطور نیست؟

با جستجوهای Live View از فرصت های بیشتری از بازدیدکنندگان محلی استفاده خواهید کرد. از این گذشته، هر کسی که به تلفن هوشمند دسترسی داشته باشد، می تواند وب سایت و اطلاعات کسب و کار شما را در هنگام عبور پیدا کند.

در حالی که با Indoor Live View، می توانید مکان خود را به روشی تعاملی و بسیار کاربردی تر نشان دهید. این مطمئناً یک برنامه کاربردی خواهد بود که به کسانی که می دانند چگونه آن را انجام دهند، مزیت رقابتی خواهد داد.

کسب و کارهایی که از دید همه جانبه بهره می برند

اینجاست که ما دیجیتال را با فیزیکی ادغام می کنیم. در اینجا چند نمونه از مشاغلی که می توانند از نمای همه جانبه Google Maps بهره مند شوند آورده شده است:

  • بارها و رستوران ها
  • کافه ها و نانوایی ها
  • فروشگاه های حیوانات خانگی
  • سالن های زیبایی و فروشگاه های لوازم آرایشی
  • سالن های ورزشی
  • مصالح و مواد ساختمانی
  • فروشگاه لباس
  • مدارس
  • مشاور املاک

چگونه تعامل را ارائه دهیم؟

تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google برای کسب و کار من به روز شده است تا کسب و کار شما در نمای زنده Google Maps ظاهر شود. ساده است!

در اینجا یک گام به گام ساده برای ایجاد صفحه خود در Google برای کسب و کار من آورده شده است:

  1. به Google برای کسب و کار من دسترسی پیدا کنید
  2. روی “مدیریت اکنون” کلیک کنید
  3. برای تایید مکان و اطلاعات تماس فرم ثبت نام را تکمیل کنید
  4. صفحه خود را به روز نگه دارید
  5. از مشتریان خود بخواهید خدمات، پشتیبانی و محصول را در Google رتبه بندی کنند

در وبلاگ Rock Content می‌توانید نحوه بهینه‌سازی صفحه کسب و کار من در Google را در میان اطلاعات دیگر بررسی کنید.

در نهایت، تعامل نباید به همین جا ختم شود، زیرا محتوای تعاملی نیز نقش مهمی در فروش دارد.

یک تحقیق نشان داد که محتوای تعاملی 52.6 درصد بیشتر از محتوای ایستا تعامل ایجاد می‌کند، که این موضوع باعث می‌شود مردم علاقه زیادی به این قالب داشته باشند.

حتی اپل از محتوای تعاملی برای عرضه مدل های آیفون 14 خود در سال 2022 استفاده کرد.

در این مورد بیشتر صحبت کنیم؟ تا آخر نگه دارید. ارزشش را دارد!

آیا این می تواند متاورس گوگل باشد؟

جای تعجب نیست که سال گذشته فقط در مورد متاورس صحبت کردیم. کاربران به طور فزاینده ای به دنبال تعامل هستند و برندها باید از این حرکت آگاه باشند.

به همین دلیل باید بحث تعامل در تولید محتوا را مطرح کنیم.

حال، آیا می توان تعامل در بازاریابی محتوا را به روشی ساده برای افزایش تجربیات و نتایج اعمال کرد؟

آره! یک مثال خوب در مطالعه موردی است که در آن دوست من Guilherme Rezende از محتوای تعاملی برای افزایش تبدیل یک کتاب الکترونیکی استفاده کرد.

او یکی از شروع‌کننده‌های سریع را از ابزار محتوای تعاملی ما (Ion) انتخاب کرد، 3 صفحه مختلف دیگر را برای آزمایش نرخ تبدیل هر یک توسعه داد و از منابع ابزار برای اندازه‌گیری صفحه‌ای که بهترین نتیجه را داشت، استفاده کرد.

واضح است که مهارت های پیشرفته هک رشد خلبان ابزار، کمپین را به یک پیروزی تبدیل کرده است.

اما در نهایت، کاربر نتیجه بسیار رضایت‌بخش‌تری نسبت به صفحه فرود استاتیک اصلی پیدا کرد: رشد 20.7 درصدی در نرخ تبدیل!

و از آنجایی که تعامل بیشتر و بیشتر به موفقیت رسیده است، من شرط می بندم که اگر برای نمای زنده، ایجاد محتوای تعاملی، در میان استراتژی های دیگر مانند این تلاش کنید، امسال فروش بیشتری خواهید داشت.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!