هدف لینکدین افزایش تعامل با استفاده از هوش مصنوعی با “مقالات مشترک” جدید خود است.


همراه با انبوهی از ویژگی ها و ابزارهای جدید دیگر، لینکدین اخیراً مقالات مشارکتی را معرفی کرده است. این ویژگی جدید برای ارائه نظرات و توصیه‌های حرفه‌ای در سراسر پلتفرم در پاسخ به درخواست‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. هدف از این ویژگی جدید چندین مزیت است:

  • اعضا به جای اینکه از اینترنت عمومی استفاده کنند، از افراد واقعی که آنجا بوده اند و این کار را انجام داده اند، کمک و راهنمایی می گیرند.
  • مشارکت‌کنندگان می‌توانند از طریق نشان جدید انجمن Top Voice که 60 روز طول می‌کشد، دید، مخاطبین و شناسایی بیشتری به دست آورند تا اینکه مجبور شوید دوباره برای به دست آوردن نشان مشارکت کنید.
  • لینکدین از تعامل بیشتر در سراسر پلتفرم سود می برد.

چگونه کار می کند؟

در اینجا خلاصه ای مستقیم از لینکدین آمده است:

این مقاله‌ها به‌عنوان آغازگر مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی شروع می‌شوند که با تیم تحریریه ما توسعه یافته‌اند. سپس، با استفاده از نمودار مهارت‌های لینکدین، هر مقاله را با کارشناسان عضو مرتبط مطابقت می‌دهیم که می‌توانند درس‌ها، حکایات و توصیه‌های خود را بر اساس تجربه حرفه‌ای خود ارائه دهند.»

به جای اینکه اعضا مجبور به فکر کردن به موضوعات باشند، هوش مصنوعی در همکاری با تیم تحریریه لینکدین کار را برای آنها انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ چیز ناخوشایندی به عنوان موضوع به پایان نمی رسد.

سپس تعدادی منتخب از کارشناسان مربوطه دعوت خواهند شد تا پست کنند و هر آنچه را که فکر می کنند در زیر موضوع اضافه کنند.

اعضا می توانند لایک کنند و واکنش نشان دهند و بخواهند اضافه شوند تا آنها نیز بتوانند نظرات، توصیه ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

مزایا و معایب

به گفته لینکدین، «اعضا حدود 10 میلیارد سال تجربه حرفه ای شگفت انگیز دارند. میلیاردها آزمایش و آزمایش، اشتباه و موفقیت، تقریباً در هر کشور و هر صنعتی.»

ما می توانیم نظر آنها را ببینیم. این واقعاً یک ذخیره باورنکردنی از دانش است و توانایی استفاده از آن ایده فوق العاده ای به نظر می رسد. اما آیا این همه نور خورشید و گل رز دیجیتال است یا یک جنبه منفی نیز وجود خواهد داشت؟

طرفداران:

1) طیف گسترده ای از موضوعات

هوش مصنوعی می‌تواند موضوعات و ایده‌های بسیار بیشتری را در زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به انسان‌ها ارائه دهد. این می تواند منجر به انفجار محتوا در لینکدین با بحث بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر داریم شود.

2) دید واقعی برای برخی

برخی از اعضا می توانند از این ویژگی برای مشارکت در تخصص خود و به دست آوردن دید گسترده تر استفاده کنند. اگر آنها برای ارائه محتوای با کیفیت وقت بگذارند، این تنها می تواند به آنها کمک کند که به عنوان یک متخصص دیده شوند. این واقعاً می تواند آنها را با مخاطبین جدید، مشتریان جدید و فرصت های بیشتر آشنا کند.

3) این یک فرصت بالقوه عالی برای بازاریابان و نویسندگان محتوا است

این سرویس دیگری است که نویسندگان و بازاریابان محتوا می توانند به مشتریان ارائه دهند. حرفه ای ها می توانند به سادگی پیشنهاد نوشتن محتوای با کیفیت بالا را در این پلت فرم نیز ارائه دهند. و بازاریابان درون شرکت‌ها باید بتوانند به راحتی راه‌هایی برای استفاده از آن برای تبلیغات ظریف و دیده شدن شرکت‌هایشان پیدا کنند.

معایب:

1) واقعا چقدر دید؟

اگر قرار باشد حجم عظیمی از محتوای جدید در سرتاسر پلتفرم وجود داشته باشد، چه کسی می‌تواند با آن همراه شود؟ و آیا مشارکت‌کنندگان می‌توانند محتوای کافی برای مشاهده واقعی اضافه کنند؟ همچنین ما هنوز نمی دانیم که آیا لینکدین از کارشناسان موجود و مشارکت کنندگان شناخته شده بیشتری استفاده خواهد کرد یا خیر. آیا برای مثال، پاسخ جو یا جین بلاگز به اندازه پاسخ ریچارد برانسون قابل مشاهده است؟

2) سوالات بی کیفیت

هوش مصنوعی همیشه دقیق نیست و قبلاً شکایت هایی وجود داشته است که برخی از این اعلان ها منطقی نیستند. ویراستاران انسانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سؤالاتی را که مناسب نیستند یا منطقی نیستند پاسخ دهند، اما این احتمال وجود دارد که برخی از آنها از بین بروند.

3) چه کسی برای نوردهی کار می کند؟

این سوال قدیمی برای خلاقان از هر نوعی است. مشارکت‌کنندگان در واقع محتوای رایگان را برای لینکدین می‌نویسند تا وعده‌ی قابل مشاهده بودن را بدهند، که راه دیگری برای گفتن «در معرض قرار گرفتن» است. پاداش می تواند بزرگ باشد. آنها می توانند. اما آیا آنها خواهند بود؟ و آیا زمان صرف شده برای نوشتن مقاله پولی برای جاهای دیگر پاداش خواهد داشت؟

4) هرزنامه، هرزنامه، هرزنامه

ما می دانیم که در راه است. برخی از افراد کاملاً از پاسخ‌های خود برای ارسال هرزنامه به جامعه یا مستقیماً برای فروش سخت استفاده می‌کنند. لینکدین بدون شک ویرایشگرانی دارد که در این زمینه کمک می کنند، اما آنها کار خود را قطع می کنند.

این ویژگی جدید می تواند برای بازاریابان یک موهبت باشد. شما به راحتی می توانید از آن برای نشان دادن تخصص مشتریان یا شرکت خود به مخاطبان گسترده تر استفاده کنید، که هرگز چیز بدی نیست. با این حال، مانند بسیاری از چیزها در بازاریابی، استفاده عاقلانه از آن و انجام خوب آن است.

تنها چند روز از استفاده از ویژگی جدید می گذرد و برخی افراد مبتکر قبلاً کتاب خود را در پاسخ به یکی از این مقالات وصل کرده اند. این واقعا بهترین استفاده شما از آن نیست. همانطور که ممکن است در هر جایی در نمایه کسب و کار Google، وب سایت یا سایر پلتفرم های اجتماعی خود انجام دهید، البته این کار در مورد ایجاد محتوای عالی است که به سؤالات مخاطبان شما پاسخ می دهد و برتری شما یا مشتریانتان را نشان می دهد.

با کمک به مخاطبان خود، در معرض دید و دید قرار بگیرید، نه با رفتن مستقیم به سمت فروش، فروش، فروش.

با توجه به اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حال حاضر چقدر رایج است و چقدر بیشتر از آن خواهیم دید، فکر نمی کنم بازاریابان باید این ویژگی جدید را نادیده بگیرند. در عوض، وقت خود را صرف کنید و در نظر بگیرید که چگونه از آن برای خود و مشتریانتان بهترین استفاده را ببرید.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!