دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته-امن باش

یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است.

  • اگر قصد تامین امنیت محل کار و زندگی خود را دارید، تمامی فرآیند تهیه تا خرید و نصب دوربین‌های مداربسته خود را به مهندسین گروه یکتاسرویس بسپارید تا به دلخواه ترین نتیجه ی ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن برسید.
  • سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  • برای آگاهی از این اطلاعات و تحلیل آنها قطعاً زمان نسبتاً بیشتری نیاز است بنابراین اگر علاقمندید بیشتر بدانید تا بهتر خرید کنید می توانید علاوه بر مطالعه مقالات مرتبط، با کارشناسان مجرب این حوزه نیز مشورت نمائید.
  • در حقیقت دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب بهره می‌گیرند، توانایی آنالیز محیط را در محیط‌های بسیار تاریک دارند و در نتیجه برای استفاده در شب از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • نکته قابل ذکر در خصوص دستگاه دی وی آر برند هایلوک سازگاری آن با همه انواع دوربین‌ها از هر برندی است.

کیفیت بالای تصاویر باعث می شود تا بررسی کوچکترین جزئیاتی امکان پذیر باشد. دلیل اصلی بیشتر بودن قیمت دوربین مداربسته این نوع نیز کیفیت فوق العاده‌ی تصاویر آن می باشد. بسیاری از این دوربین ها به ویژگی های هوش مصنوعی کاربردی مانند تشخیص حرکت، تشخیص دما و… نیز مجهز هستند. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند.

دوربین مداربسته وایرلس

دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته-امن باش

با جمع آوری اطلاعات از این نوع دوربین ها تصمیمات بهتری در توزیع نیروی انسانی در مواقع نیاز اتخاذ می شود. سایر فناوری ها همچون قابلیت دید در شب، قابلیت تشخیص نفوذ، قابلیت تشخیص حرکت، WDR و صدها نوآوری دیگر کار نظارت و اهداف امنیتی را بسیار آسانتر از همیشه کرده است. انتقال تصاویر به فرد این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر را مشاهده کند. او می‌تواند از قابلیت‌های مختلف مانند بزرگنمایی و کوچک نمایی و چرخش 360 درجه نیز استفاده کند. ویژگی‌های دیگری که یک دوربین های مدار بسته فراهم می‌کنند شامل دید در شب، تصویربرداری حرارتی و تشخیص پلاک می باشد. دوربین های مداربسته IP به جهت کوتاه کردن سیم کشی تا دستگاه مرکزی به کار میروند که در بخش تفاوت NVR و DVR توضیح داده ایم، دستگاه های ضبط تحت شبکه معمولا برای انتقال تصویر از تکنولوژی های P2P و Ip static بهره میبرد.

دوربین مدار بسته براساس برند

همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد. قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد.

البته با در نظر گرفتن ویژگی های دوربین های یونی آرک و نصب آسان انتظار می رود که در مدت زمان کمی هدف شرکت یونی ویو (تسخیر بازار) فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش تحقق یابد. محصولات این برند برای انواع پروژه های متوسط و کوچک در کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. برای دریافت قیمت فروش دوربین مداربسته یونی آرک و مشاوره رایگان تماس بگیرید. تکنولوژی‌ها و امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در دوربین‌ مداربسته وجود دارند که بررسی آن‌ها و ذکر ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها، نیازمند ساعت‌ها تحلیل و بررسی است. همچنین دوربین‌های مداربسته، براساس شکل، ابعاد و ویژگی‌های منحصر به فرد، در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند که هرکدام از آن‌ها برای استفاده در شرایط محیطی خاصی، کاربرد دارند.

خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب ، در برخی از مدل‌های دوربین مداربسته نور خارجی، پرداخت. در حقیقت دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب بهره می‌گیرند، توانایی آنالیز محیط را در محیط‌های بسیار تاریک دارند و در نتیجه برای استفاده در شب از آن‌ها استفاده می‌شود.

یکی از عوامل موثر بر حجم تصاویر کیفیت آنهاست هر چه تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند حجم بیشتری هم خواهند داشت. عمل تقویت سیگنال نیز توسط دستگاه مرکزی انجام می گیرد و این دستگاه ها برای تقویت سیگنال به برق شهر نیاز دارند. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.

در سال 1817 با کشف عنصر سلنیوم و فتوالکتریک توسط شیمیدان سوئدی جانز برزلیوس بر این باور رسیده اند که سلنیوم وقتی در معرض نور قرار می گیرد، جریان الکتریکی بستگی به شدت نور دارد. در سال 1875 کری، یک مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که شاید بتوان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیر ساخت دوربین مداربسته آنالوگ ، دانست. از زمان شکل‌گیری بخش هایلوک در کمپانی هایک ویژن مدت زمان زیادی نمی‌گذرد. در این مدت هایلوک ثابت کرد که در همه‌ی عرصه‌های مربوط به تجهیزات حفاظتی امنیتی حرفی برای گفتن دارد.