استراتژی بازاریابی خود را امروز با محتوای ابری بهبود دهید


آیا آماده اید که کسب و کار خود را تقویت کنید و برند خود را متمایز کنید؟ با Content Cloud می‌توانید از منحنی‌ها جلوتر باشید و کسب‌وکارتان را از رقبا متمایز کنید.

Content Cloud شامل چهار سرویس است: WriterAccess، Ion، Stage و Studio. هر کدام مزایای خاص خود را دارند که می توانند به شما در ایجاد و استفاده از محتوا برای دستیابی به مخاطبان هدف خود برای نتایج فوق العاده کمک کنند.

Content Cloud چیست؟

علاقه مند به شروع کار با Content Cloud هستید؟ قبل از اینکه این کار را انجام دهید، بیایید در مورد چه چیزی خوب است و چرا برای کسب و کار شما مفید است، صحبت کنیم.

Content Cloud راهی برای کمک به رشد کسب و کار شما از طریق بازاریابی محتوا است. این به بهبود ROI (بازده سرمایه گذاری) شما کمک می کند و مخاطبان خود را به روش های مثبت درگیر می کند.

آنچه در ابر محتوا داریم: Stage، Ion، Studio و WriterAccess.

در Rock Content، Content Cloud ما شامل چهار سرویس است: WriterAccess، Ion، Stage و Studio. این چهار سرویس به شما کمک می کنند محتوایی تولید کنید که برند شما را بسازد.

WriterAccess

WriterAccess فروشگاه تکی شما برای محتوای با کیفیت در مقیاس است. در WriterAccess، می‌توانید انواع فریلنسرهایی را که در زمینه‌های خود متخصص هستند، استخدام کنید. میتونی پیدا کنی:

  • استراتژیست ها
  • طراحان
  • انیماتورها
  • ویراستاران
  • نویسندگان
  • تصویرگران

بهتر از همه، همه افراد در این بازار بررسی می شوند. آنها منتظر هستند و آماده اند تا از امروز شروع به تولید محتوای با کیفیت برای برند شما کنند.

یون

برای تبدیل بیشتر، سعی کنید Ion را امتحان کنید. Ion یک پلت فرم فوق العاده است که به شما کمک می کند تا محتوای تعاملی مورد نظر خود را بدون نیاز به یادگیری کدنویسی دریافت کنید.

شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که به افزایش تعامل کمک کند، که به نوبه خود به این معنی است که تبدیل و فروش بیشتری خواهید دید.

علاوه بر این، با مقررات جدید در مورد جمع‌آوری داده‌ها، خوشحال خواهید شد که بدانید ion داده‌های طرف صفر را جمع‌آوری می‌کند که مطابقت دارند.

با Ion می‌توانید برای Google Privacy Sandbox و تغییراتی که در دنیای بازاریابی دیجیتال ایجاد می‌شود، آماده باشید.

صحنه

هدف از تولید محتوا، تولید محتوایی است که به روشی که شما نیاز دارید عمل کند. خوشبختانه Stage اینجاست تا در این زمینه کمک کند.

این سرویس میزبانی و مدیریت وردپرس برای متخصصان بازاریابی طراحی شده است و این امکان را به شما می دهد تا با بهبود ترافیک ارگانیک و دید بهتر جستجو، بازگشت سرمایه خود را بهبود بخشید.

استودیو

آیا می خواهید همکاری بهتر بین تیم های خود را تشویق کنید؟ این کاری است که استودیو برای شما انجام می دهد. استودیو را امتحان کنید تا بیاموزید چگونه می‌توانید مدیریت پروژه را ساده کنید و با تیم خود به طور یکپارچه همکاری کنید، چه در حال تماس باشید و چه در حال انجام کارهای دیگر.

تجربه برند چیست؟

وقتی اصطلاح «تجربه برند» را می شنوید، چه فکر می کنید؟ آیا روش کار تیم خود یا درک مردم از برند شما را تصور می کنید؟ هر دو پاسخ ممکن برای این سوال هستند.

تجربه برند به نحوه تعامل یا کار افراد با برند شما اشاره دارد. شما می خواهید که برند شما یک تجربه مثبت و به یاد ماندنی ایجاد کند.

برند شما باید یک مخاطب قوی از دنبال کنندگان وفادار و مشتریان تکراری ایجاد کند. علاوه بر این، باید تیمی از افراد را حفظ کند که از آن حمایت می کنند زیرا به آن اعتقاد دارند.

ایجاد برند برای بسیاری از مشاغل چالشی است، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. راه‌حل‌های برندسازی ارائه‌شده از طریق Ion به شما کمک می‌کند محتوای جذابی ایجاد کنید و آگاهی از برند را بهبود ببخشید، بنابراین می‌توانید با به اشتراک گذاشتن و تعامل مردم با محتوای شما، کار سخت خود را به ثمر رساند.

با Ion، می‌توانید داده‌های شخص اول را نیز جمع‌آوری کنید، که برای ورودی ضروری است Google Privacy Sandbox تغییر می کند. با این حال، حتی بهتر از آن، این است که داده‌های شخص اول مستقیماً از مشتریان شما می‌آیند، بنابراین از آن‌ها می‌شنوید که چه چیزی می‌تواند بهبود یابد، چه چیزی را دوست دارند، و چه چیزی را که فکر نمی‌کنند برند شما باید انجام دهد.

با ابزارهای برندسازی مانند Ion، قدردانی خواهید کرد که می توانید به راحتی بر مشتریان بالقوه خود پیروز شوید. Rock Content همه چیزهایی را که برای ایجاد نام تجاری خود نیاز دارید، از محتوا از طریق WriterAccess گرفته تا ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد و جذاب از طریق Stage را ارائه می دهد.

مراحل رشد کسب و کار شما با بازاریابی محتوا

مراحل رشد کسب و کار شما با بازاریابی محتوا

اکنون که محصولاتی را می شناسید که می توانید برای ساخت برند شرکت خود استفاده کنید، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید برند خود را از طریق بازاریابی محتوا رشد دهید.

امروزه حجم قابل توجهی از اطلاعات در دسترس خریداران دیجیتال است. آن‌ها آنلاین می‌شوند و توسط تبلیغات، وبلاگ‌ها، ویدیوها و دیگر انواع محتوا بمباران می‌شوند.

هدف کسب و کار شما ایجاد محتوای مرتبط با آنهاست خواستن دیدن. شما باید یک کتابخانه از محتوایی بسازید که مشتریان و مشتریان احتمالی شما به آن علاقه مند هستند و می خواهند مدام به آن مراجعه کنند.

چطوری این کار را انجام میدهی؟ خبر خوب این است که نکاتی برای تجارت وجود دارد که به شما کمک می کند بازاریابی محتوا را شروع کنید.

اگر به درستی استفاده شود، ممکن است به سرعت غرق مشتریان جدید و پایگاه رو به رشدی از افرادی شوید که از دیدن موفقیت برند شما خوشحال هستند.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان هدف، ایجاد محتوای با کیفیتی است که می‌خواهد ببیند. محتوای با کیفیت به کسب و کار شما کمک می کند تا به اهداف خود برسد و در عین حال مخاطبان خود را سرگرم یا آموزش می دهد.

محتوای با کیفیت خوب می تواند به اشکال مختلف باشد. در WriterAccess، ما بیش از 15000 فرد تایید شده داریم که می توانند هر یک از نیازهای بازاریابی شما را برآورده کنند، مانند:

  • کاغذهای سفید
  • اینفوگرافیک
  • وبلاگ ها
  • محتوای خرد اجتماعی
  • وبینارها
  • ارائه ها
  • توصیفات مشتری
  • ویدئوهای محصول
  • ماشین حساب ROI
  • خبرنامه های مشتریان
  • کتاب های الکترونیکی
  • ارائه ها
سفر مشتری از مطالب

همه این محتوای با کیفیت به برند شما کمک می کند تا آگاهی ایجاد کند. سپس، مردم را وادار می کند تا برند شما را در نظر بگیرند، خرید کنند و تبدیل کنند.

با محتوای مناسب، به دنبال حفظ و وفاداری بهتر از سوی همه مشتریان خود هستید، که این هدف برای هر کسب‌وکاری است که می‌خواهد رشد کند و پیشرفت کند.

چرا WriterAccess را برای محتوای با کیفیت انتخاب کنید؟

WriterAccess خانه بیش از 15000 متخصص صنعت است که برای کار بر روی این پلتفرم انتخاب شده اند. ما یک سیستم تطبیق استعداد ارائه می دهیم تا به شما کمک کند پروژه های خود را در مقابل افراد مناسب نیز قرار دهید تا بتوانید از همان ابتدا محتوای مناسب برای برند خود را دریافت کنید. شما بودجه خود را تعیین می کنید و تیم خود را انتخاب می کنید.

انتخاب نویسندگان، ویراستاران، تصویرگران و دیگران در این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که زمان خود را بدون نیاز به استخدام شخصی برای کار در خانه بهینه کنید.

شما می توانید فرآیند تولید محتوای خود را مقیاس بندی کنید، و می توانید محتوای خود را به چندین زبان دریافت کنید. شبکه جهانی استعدادهای ما می تواند محتوا را به زبان های اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی (و شاید زبان های دیگر، در صورت درخواست) ایجاد کند.

محتوایی را منتشر کنید که کارایی داشته باشد و نتیجه دهد

گام بعدی برای رشد کسب و کار خود با بازاریابی محتوا این است که میزبانی وب خود را به سطح بالاتری ببرید و محتوایی را منتشر کنید که بازدهی بهتری داشته باشد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بر روی برند باقی می ماند و به طور موثر کسانی را که آن را می بینند تبدیل می کند. همچنین باید بدانید که محتوای شما به طور منظم و در یک برنامه زمان بندی مشخص منتشر می شود، بنابراین فرصت های تبدیل را از دست ندهید.

خوشبختانه، ما می توانیم با Stage که با در نظر گرفتن بازاریابان ایجاد شده است، کمک کنیم.

چرا از Rock Content Stage استفاده کنیم؟

Rock Content Stage برای ارائه میزبانی وب کارآمد، ساده و بهینه شده برای بازاریابان مانند شما ایجاد شده است. امروزه هزاران شرکت با ما کار می کنند تا صفحات وردپرس خود را در سطح سازمانی مدیریت کنند.

با Stage، ما تمام جنبه‌های حضور وب و فناوری شما را مدیریت می‌کنیم تا نیازی به این کار نداشته باشید. ما پیشنهاد می دهیم:

  • هاست با امنیت بالا
  • بارگذاری سریع صفحه
  • پشتیبانی تخصصی

نکته مهم در مورد همکاری با ما برای راه اندازی وب سایت شما این است که ما راه اندازی یک وب سایت وردپرس را آسان می کنیم که از قبل برای افزایش تبدیل شما بهینه شده است. ما با شما کار می‌کنیم تا مطمئن شوید که پست‌های وبلاگ شما بهینه‌سازی SEO هستند، با کاربران خود به روش‌های مثبت درگیر می‌شوید، و این سرنخ‌ها را به تبدیل می‌کنید.

با تجربیات تعاملی، تبدیل‌های بیشتری را افزایش دهید

اکنون که یک وب سایت بهینه ایجاد کرده اید، قدم بعدی شما ایجاد تجربیات تعاملی است که به مشتریان کمک می کند برند شما را به شیوه ای مثبت تجربه کنند.

با محتوای تعاملی مناسب، مردم را به چیزهایی که ارائه می‌دهید جذب می‌کنید و احتمال بیشتری برای فروش و تبدیل‌هایی خواهید داشت که برند شما را سرپا نگه می‌دارد.

چرا باید روی تجربیات تعاملی تمرکز کنید؟ به نحوه کار اینترنت امروز فکر کنید. اگر به یک تبلیغ مبتنی بر تصویر نگاه کنید، خوب است، اما چندان تعاملی نیست. اسکرول کردن توسط آن آسان است. مثلاً در مورد ویدیوها یا نظرسنجی ها همین طور نیست.

تجارب تعاملی مستلزم آن است که مشتریان یا اعضای مخاطب شما به گونه ای با برند شما تعامل داشته باشند که به بهبود شناخت برند و درک مثبت کمک کند.

علاوه بر این، زمانی که افراد با یکدیگر تعامل دارند، داده‌های شخص اول را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از آنها برای افزایش تولید سرنخ استفاده کنید و تجربیات آنها را متفکرانه‌تر کنید.

به طور کلی، تعامل می تواند جمع آوری داده های شما را تقویت کند و به شما کمک کند بازگشت سرمایه بهتری داشته باشید.

چرا یون را انتخاب کنیم؟

نکته خوب در مورد کار با Rock Content این است که ما پلتفرم Ion را داریم. Ion یک برنامه بدون کد است که می توانید از آن برای ایجاد محتوای تعاملی که مطابق با خواسته ها و نیازهای مخاطبان شخصی سازی شده است استفاده کنید. شما گزینه هایی دارید.

با یک تخته سیاه شروع کنید و از الگوهای شروع سریع برای راه‌اندازی صفحه خود استفاده کنید، یا در عوض، تیم حرفه‌ای ما را برای استراتژی‌سازی، برنامه‌ریزی، ایجاد و راه‌اندازی تجربیات محتوای برند مورد نظر خود استخدام کنید.

Ion یک پلتفرم بازاریابی است که ما به آن اعتقاد داریم، به خصوص با تغییراتی که با Privacy Sandbox وارد می شود. از آنجایی که کوکی‌های شخص ثالث در سال‌های آینده ناپدید می‌شوند، ما فکر می‌کنیم از اینکه Ion به شما اجازه می‌دهد تا داده‌های شخص اول را جمع‌آوری کنید، قدردانی می‌کنید.

داده‌های شخص اول، که مستقیماً از مشتریان شما می‌آیند، بینش باورنکردنی در مورد آنچه که آنها به دنبال آن هستند و آنچه می‌خواهند به شما می‌دهد.

با Ion، می‌توانید بینش را راه‌اندازی، اندازه‌گیری و تولید کنید، و داده‌ها را مستقیماً از منبع دریافت کنید. با استفاده از این داده‌های شخص اول، می‌توانید روی صلاحیت سرنخ و فعال‌سازی فروش تمرکز کنید، بنابراین می‌توانید تعیین کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه چیزی مانع از تبدیل شدن افراد می‌شود و موارد دیگر.

ما همچنین اجرای کمپین‌های تست A/B را امکان‌پذیر می‌کنیم، بنابراین می‌توانید دریابید که چه چیزی برای افزایش نرخ تبدیل کار می‌کند یا نه.

بهترین از همه، شما می توانید آن را با خود ادغام کنید ابزار اتوماسیون بازاریابی CRM، جمع آوری داده ها را یکپارچه می کند.

Ion یک ابزار قدرتمند برای تیم بازاریابی و فروش شما است.

همکاری تیمی بهتری داشته باشید

ایجاد یک پایه قوی در میان اعضای تیم خود راه خوبی برای رشد کسب و کار شما است. با ابزارهای مناسب، می‌توانید بر موانع همکاری بازاریابی غلبه کنید، به این معنی که زمان کمتری را صرف رسیدگی به خرابی‌های ارتباطات یا فرآیندهای کاری می‌کنید.

استودیوی Rock Content به شما کمک می کند تا در کار خود بمانید و همکاری را بهبود بخشید. با استفاده از پلتفرم، می توانید:

  • دارایی های دیجیتال خود را در یک مکان متمرکز کنید
  • سازماندهی وظایف در هیئت مدیره وظایف
  • گردش کار سفارشی ایجاد کنید
  • از همسویی و سازگاری با اولویت ها و مهلت های موجود برای همه اعضای تیم اطمینان حاصل کنید
  • دستورالعمل ها و محتوای منبع را در یک مکان نگه دارید تا ثبات برند را بهبود ببخشید
  • تولید محتوا را سازماندهی کنید
  • انتشارات منسجم را حفظ کنید
  • روی یک برنامه زمانبندی انتشار در تقویم سرمقاله کار کنید
  • در طول چرخه عمر پروژه دید بهتری به دست آورید

با نمودار گانت و کانبان ما، حجم کاری فعلی، وضعیت کلی پروژه و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد، بنابراین همه در یک صفحه هستید و می دانید برای انجام پروژه چه کاری باید انجام شود.

همین حالا نتایج خود را بهبود بخشید

اکنون که همه پلتفرم‌ها و گزینه‌های هیجان‌انگیزی که باید با آن‌ها کار کنید را می‌شناسید، دلیلی وجود ندارد که فوراً با Content Cloud شروع نکنید.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا همه این خدمات را تجربه کنید، چه به دنبال ایجاد یک کتابخانه از محتوا باشید و چه در مورد میزبانی وردپرس به کمک نیاز داشته باشید.

امروز با ما تماس بگیرید تا یک دوره آزمایشی رایگان را در WriterAccess شروع کنید، یک نسخه نمایشی از Rock Content Stage را درخواست کنید، یک نسخه نمایشی از Ion دریافت کنید یا در Studio ثبت نام کنید. با همه این محصولات، مطمئناً راه حل های مناسب برای تمام نیازهای برند خود را پیدا خواهید کرد.