لینکدین ابزارهای جدیدی را برای افزایش دید و دسترسی به مشاغل معرفی می کند


لینکدین اکنون ابزارهای بیشتری را برای کمک به کسب و کارها ارائه می دهد تا دیده شوند و به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

لینکدین گفت: «برای کمک به برجسته شدن محتوای شما و تسهیل کشف آن برای دیگران، چندین ابزار جدید ایجاد کرده‌ایم. ما خوشحالیم که ببینیم چگونه از آنها برای تعامل با مخاطبان خود در لینکدین استفاده می کنید. ما امیدواریم که در نتیجه، شبکه شما به سرعت محتوای شما را پیدا کرده و با آن درگیر شود و به ارتباطات و فرصت‌های حرفه‌ای‌تر منجر شود.»

اما این ابزارها چه هستند و واقعا چقدر می توانند برای شما تفاوت ایجاد کنند؟

چه چیز جدیدی در لینکدین وجود دارد؟

LinkedIn اخیراً به وضوح در حال انجام برخی کارها در این پلتفرم بوده است، زیرا آنها پیشرفت هایی را در چهار زمینه مختلف ارائه کرده اند:

1) ابزارهای سئو

اکنون می توانید مقالات خود را در لینکدین برای سئو بهینه کنید. می توانید نحوه نمایش مقالات خود را در موتورهای جستجو سفارشی کنید و عنوان و توضیحات متا را تغییر دهید. این به این معنی است که به جای نمایش ساده چند خط اول مقاله خود در موتورهای جستجو، می توانید توضیحات خود را ایجاد کنید که شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد و این همان چیزی است که LinkedIn در موتورهای جستجو نمایش می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به هر مقاله ای که قبلا ایجاد کرده اید بروید و روی منوی انتشار در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. سپس یک کادر پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید عنوان و توضیحات متا خود را سفارشی کنید. روی ذخیره در پایین سمت راست کلیک کنید و کارتان تمام شد.

اگر قبلاً مقالات زیادی در لینکدین منتشر کرده اید، به روز رسانی آنها زمان می برد، اما این تفاوت چشمگیری در دید شما در موتورهای جستجو و خود لینکدین ایجاد می کند، بنابراین ارزش دارد که برای انجام این کار وقت بگذارید. به روز رسانی ها

2) بخش فعالیت

ما می گوییم که از بین همه به روز رسانی ها، این بزرگترین است. LinkedIn برای مدت طولانی ظاهر پروفایل های کاربران را به طور عمده تغییر نداده است، اما در نهایت آنها تغییر کرده اند و به نظر می رسد که به روز رسانی ارزش انتظار را داشته است.

در بخش فعالیت در نمایه خود، اکنون می توانید انواع محتوایی که در بالا ظاهر می شوند را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد بهترین ها را از نمونه کارها یا خدمات خود انتخاب کنید و آنها را به عنوان اولین چیزی که بازدیدکنندگان در بخش فعالیت شما می بینند نشان دهید. توجه را به آنچه می خواهید تبلیغ کنید یا بهترین کار خود را برای کمک به متقاعد کردن مردم برای استخدام کسب و کارتان نشان دهید، جلب کنید.

این کار نمایه شما را بسیار بصری و جذاب می کند و می توانید از بین فیلم ها، اسناد، تصاویر و خبرنامه ها انتخاب کنید تا آنچه را که می خواهید مردم ببینند برجسته کنید.

محتوای خود را در نمایه خود تنظیم کنید و با تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا و بهترین چیزی که می توانید برای جلب توجه مردم و حفظ آن ارائه دهید، آن را خوب کنید.

3) خبرنامه

برای مدتی امکان زمان‌بندی پست‌ها در لینکدین وجود داشت، اما اکنون می‌توانید خبرنامه خود را در این پلتفرم نیز برنامه‌ریزی کنید. کافی است به کادر اشتراک گذاری بروید و روی زمان بندی کلیک کنید تا تاریخ و زمان انتشار خبرنامه خود را تنظیم کنید.

این یک صرفه جویی در زمان است و اگر تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید، می توانید مطمئن شوید که خبرنامه خود را در بهترین زمان برای دستیابی به مخاطبان خود ارسال می کنید.

برای کمک به شما در ایجاد مشترکین خبرنامه، لینکدین همچنین یک دکمه قابل جاسازی و یک URL اشتراک با یک کلیک اضافه کرده است. کاربران لینکدین می توانند روی آن لینک یا دکمه کلیک کرده و به سرعت مستقیماً از پلتفرم در خبرنامه شما مشترک شوند.

در نهایت، برای کمک به دیده شدن، کاربران لینکدین اکنون می توانند خبرنامه شما را با نام شما در نمایه شما ببینند.

4) تجزیه و تحلیل

لینکدین همچنین در حال معرفی یک منطقه مرکزی جدید برای ایجاد و اندازه گیری محتوا است. شما می توانید محتوای خود را ایجاد کنید و تأثیر آن را در همان مکان اندازه گیری کنید.

قبل از اینکه بتوانید این را ببینید، باید یک نمایه سازنده داشته باشید. وقتی این کار را انجام دادید، به نمایه خود بروید و روی Analytics & Tools در بالای صفحه کلیک کنید. این برای موبایل و دسکتاپ برای انعطاف پذیری زمانی که دور از دفتر هستید کار می کند.

بنابراین اغلب وب‌سایت‌ها تصمیم می‌گیرند کارهای «جدید و بهبودیافته» انجام دهند و به طرز وحشتناکی اشتباه می‌کنند. آنها ادعا می‌کنند که پیشرفت‌های چشمگیری یا ویژگی‌های جدید فوق‌العاده اضافه کرده‌اند، فقط برای اینکه کارها را پیچیده‌تر و سخت‌تر کنند.

با این حال، این مورد در اینجا نیست. لینکدین واقعاً به این پیشرفت‌ها فکر کرده است و آنها واقعاً به کارهایی که کسب‌وکارها اکنون می‌توانند روی پلتفرم انجام دهند و مهم‌تر از آن، نحوه یافتن مشاغل در پلتفرم و موتورهای جستجو را اضافه می‌کنند.

شما باید کشف کنید که می توانید با ابزارهای جدید در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید، همراه با به دست آوردن دید، افزایش ارتباطات خود و ایجاد مشترکین خبرنامه خود.

این ابزارها و گزینه های جدید را به خوبی کار کنید و می توانید خود را جلوتر از رقبا بیابید.

چه چیزی را دوست ندارد؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!