باز کردن رازهای تولید محتوای سئو موفق

مخاطبان انسانی و موتورهای جستجو به طور یکسان محتوایی را ترجیح می دهند که از ابتدا تا انتها به خوبی سازماندهی شده و قابل اسکن باشد.

تکنیک های بهینه سازی ویدیو شامل استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی، قالب بندی، زیرنویس ها و تصاویر کوچک است.

اینفوگرافیک

فقط مراقب باشید از بهینه سازی بیش از حد از طریق پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایج

اگرچه هر بازاریاب دیجیتال برای محتوای سئوی خود اهداف متفاوتی در ذهن دارد، اما اصول اولیه ایجاد محتوای سئو موثر یکسان باقی می‌ماند. در اینجا نمونه های کلیدی برای به خاطر سپردن آورده شده است.

اهداف روشنی را تعیین کنید

وقتی صحبت از ایجاد محتوای سئوی موفق به میان می‌آید، مهم است که از تجربه کاربر غافل نشوید این دو به طور جامع به هم مرتبط هستند.

اگر می‌خواهید محتوای سئوی ارائه‌دهنده ایجاد کنید، دانستن اینکه مخاطب شما در جستجوی کدام کلمات کلیدی است، کافی نیست.

محتوای عالی SEO که به شما کمک می کند تا تعداد زیادی ترافیک ارگانیک با کیفیت بالا ایجاد کنید، موضوعاتی را پوشش می دهد که مخاطبان شما به آنها علاقه مند هستند. و کلمات کلیدی به خوبی انتخاب شده را در خود جای داده است.

سریع، ایمن و جامع، Stage راه حل نهایی برای بازاریابان و کارآفرینان موفق است.

ارتباط بین UX و SEO

یک کمپین تولید محتوای موفق سئو شامل ردیابی دقیق نتایج هر قسمت از محتوا است تا بتوان بعداً داده ها را برای آماده شدن برای محتوای آینده تجزیه و تحلیل کرد.

مراحل ایجاد محتوای سئو

W3 Total Cache یکی از ابزارهایی است که به سریع، کارآمد و کاربردی بودن سایت شما کمک می کند. وظایفی مانند کوچک کردن، ذخیره سازی حافظه پنهان و موارد دیگر را به راحتی انجام می دهد.

صحنه

از سوی دیگر، توجه به تجربه کاربری (UX) به این معنی است که اطمینان حاصل کنید مشتریان، خوانندگان و بازدیدکنندگان از محتوای شما با برداشت مثبت از برند، سایت و خدمات شما دور می‌شوند.

اهداف شما برای کسب و کار و سایت شما احتمالاً تکامل خواهند یافت، بنابراین هر دور جدید تولید محتوا باید با ارزیابی مجدد آن اهداف شروع شود.

آیا به دنبال دستیابی به مشتریان فعلی، افزایش نرخ تبدیل با جذب مشتریان آماده خرید یا چیز دیگری هستید؟

تجزیه و تحلیل نیت کاربر

با در نظر گرفتن موتورهای جستجو، اسلایدهای خود را برای موفقیت در ایجاد محتوای SEO تنظیم کنید.

پست های وبلاگ

پست های وبلاگ نه تنها آموزنده، سرگرم کننده و آسان برای مصرف هستند، بلکه یک وبلاگ همچنان راه ایده آلی برای به روز نگه داشتن یک وب سایت به طور منظم با تعداد زیادی محتوای مفید و سئو پسند برای جویندگان اطلاعات است.

افزودن ابزارهای مناسب می‌تواند در ایجاد محتوای باورنکردنی SEO که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند، حدس و گمان‌های زیادی را از بین ببرد، به خصوص اگر از وردپرس استفاده می‌کنید. در اینجا برخی از آنها را در نظر بگیرید.

Yoast SEO

استفاده از کلمات کلیدی و قالب بندی برای بهینه سازی صفحاتی که تصاویر گرافیکی شما در آن پست می شوند می تواند به موفقیت آنها کمک کند.

لیست ها

بهینه‌سازی پست وبلاگ اغلب بسیاری از تکنیک‌های کلیدی SEO، از جمله استفاده از کلمه کلیدی، گنجاندن لینک داخلی و خارجی، بهینه‌سازی موبایل و قالب‌بندی هوشمند از طریق تصاویر، سرفصل‌ها و موارد دیگر را ترکیب می‌کند.

اصول ایجاد محتوای SEO

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

انواع محتوای قابل بهینه سازی

خواننده ایده‌آل شما چه سؤالات و نگرانی‌های دیگری ممکن است درباره این موضوع داشته باشد؟

استفاده مؤثر از سرفصل‌ها، زیرعنوان‌ها، کلمات کلیدی و تصاویر بصری می‌تواند مصرف راهنماها را آسان‌تر و سئو دوستانه‌تر کند.

نمایش اسلاید

بسیاری از فهرست‌ها همچنین عناوین بسیار جذابی دارند که افراد نمی‌توانند در برابر کلیک کردن و اشتراک‌گذاری مقاومت کنند، بنابراین بهینه‌سازی با در نظر گرفتن این عوامل ضروری است.

راهنماها

همچنین ارزش، قابلیت اسکن و جذابیت بصری اضافی را اضافه می کند.

بدانید خوانندگان (و موتورهای جستجو) چه چیزی را دوست دارند

هم انسان ها و هم موتورهای جستجو تمایل دارند که انواع یکسانی از محتوا را ترجیح دهند، بنابراین مطمئن شوید که انواع مختلفی را در استراتژی ایجاد محتوای SEO خود قرار دهید. مثالها عبارتند از:

  • راهنماهای طولانی مدت و مقالات غواصی عمیق
  • فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری
  • فهرست‌هایی از هر نوع، از جمله نکات کاربردی، توصیه‌ها و موارد دیگر
  • پست های وبلاگی که به سوالات متداول، نگرانی های رایج و غیره می پردازد.

ابزارها و افزونه هایی برای کمک به محتوای SEO

تقریباً همه چیز را در مورد اجرای وب سایت یا وبلاگ شما ساده می کند، از جمله نقشه های سایت XML، پیش نمایش های SERP، توضیحات متا موثر و موارد دیگر.

همه در یک سئو

Rank Math یک گزینه محکم برای کسانی است که می خواهند راهی برای بهینه سازی در زمان واقعی هنگام ایجاد محتوای خود انجام دهند. همچنین سریع و ساده است، بنابراین به سرعت سایت آسیبی نمی رساند.

مجموع کش W3

در مرحله بعد، به هدف احتمالی کاربر مرتبط با کلمات کلیدی انتخابی خود برگردید و آن را بیشتر در نظر بگیرید.

همچنین انواع مختلفی از محتوایی را که می‌توانید بهینه‌سازی کنید، چند ابزار مفید برای امتحان کردن و موارد دیگر را لمس خواهیم کرد.

و مانند هر نوع محتوای آنلاین دیگری، یک مقاله را می توان به راحتی از طریق استفاده از کلمه کلیدی، درج پیوند و موارد دیگر برای مشاهده موتور جستجو بهینه کرد.

فیلم های

بقیه موارد مربوط به این است که مطمئن شوید مردم می توانند آنچه را که ایجاد می کنید پیدا کنند، و این به این معنی است که مطمئن شوید برای موتورهای جستجوی برتر مانند Google و Bing به خوبی بهینه شده است.

غنی سازی محتوای خود با تصاویر، ویدیوها و سایر تصاویر مرتبط به سازماندهی محتوا کمک می کند.

کاربران وب مدرن عاشق لیست هستند، زیرا سرگرم کننده هستند و به راحتی می توان آنها را مرور کرد.

بصری راه‌های باورنکردنی برای انتقال بسیاری از اطلاعات حیاتی به بازدیدکنندگان وب در یک نگاه است، و اینفوگرافیک‌ها به لطف روشی که عناصر بصری را با نوشتن سریع ترکیب می‌کنند، می‌توانند به‌ویژه مؤثر باشند.

در اینجا، ما بهترین روش‌ها را برای ترکیب تکنیک‌های تولید محتوای درخشان با سئوی مؤثر برای بهترین نتایج ممکن پوشش می‌دهیم.

هرچه بتوانید محتوای خود را مفیدتر بسازید، برای سئو بهتر خواهد بود.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

بر اساس تحقیقات، فقط کمتر از 93 درصد از کاربران وب ویدیوها را به صورت آنلاین مصرف می کنند و بسیاری در واقع ویدیو را به متن ترجیح می دهند.

اگر مانند اکثر بازاریابان دیجیتال هستید، احتمالاً وقتی به ایجاد محتوای سئو فکر می کنید، ذهن شما مستقیماً به سراغ گزینه های محتوای نوشتاری می رود.

در حال حاضر امیدوارید دور بعدی محتوایتان به شما در رسیدن به چه چیزی کمک کند؟

یک کسب‌وکار معین ممکن است مخاطبان و جمعیت‌شناسی متعددی را تامین کند، بنابراین مهم است که قبل از ادامه مطلب مشخص کنید که هر قطعه از محتوا برای چه کسی است.

راهنما نوعی محتوای مکتوب طولانی است که به کاربران کمک می کند یاد بگیرند که چگونه کاری را انجام دهند یا به یک موضوع خاص علاقه مند شوند.

یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه برای Writer Access دریافت کنید امروز و حدس و گمان را از ملاقات با نویسندگان محتوای مناسب برای کار حذف کنید.

اول برای مردم بنویس

اگر قرار است محتوا در نهایت رتبه خوبی داشته باشد، باید به خوبی نوشته شده و ماهرانه سازماندهی شود، بنابراین کیفیت یک نگرانی اساسی است.

ممیزی SEO می تواند به ویژه برای تعیین اهداف شما مفید باشد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

از زبان ساده، جملات کوتاه و پاراگراف های کوچکتر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به راحتی قابل هضم و بررسی است.

برون سپاری برخی از تولید محتوای SEO خود به فریلنسرهای با تجربه می تواند به این امر کمک کند و همچنین به شما کمک می کند تولید محتوای خود را افزایش دهید.

اگرچه بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات هنوز گزینه‌های چاپی را ارائه می‌دهند، اکثر آنها حداقل تا حدی به صورت آنلاین حرکت کرده‌اند تا با ترجیحات خوانندگان عصر دیجیتال همگام شوند.

تعیین کنید که کدام گزینه‌های مرتبط با اهداف شما مطابقت دارند و فهرستی را برای کار کردن در حین حرکت به سمت جلو تهیه کنید.

هدف کاربر را تعیین کنید

از سرفصل‌ها، زیرعنوان‌ها و عناصر اضافی مانند فهرست‌های گلوله برای کمک به تقسیم محتوا و آسان‌تر کردن دنبال کردن آن استفاده کنید.

تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید

نمایش اسلاید می تواند راهی عالی برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط باشد.

تولید محتوای عالی که پاسخگوی نیازهای مخاطب هدف شما باشد، تنها بخشی از موفقیت یک کسب و کار عصر دیجیتال است.

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس به دلایلی است.

یکی دیگر از گزینه های قابل اعتماد، All in One SEO یک گزینه باورنکردنی برای بازاریابان است که به یک گزینه جامع برای سئو داخلی نیاز دارند.

رتبه ریاضی

در آغوش گرفتن هر دو بهترین راه برای اطمینان از موفقیت مداوم بازاریابی است.

بسته شدن

همانطور که می دانید سئو به معنای کمک به جذابیت وب سایت و محتوای شما برای موتورهای جستجو است.

پدید آوردن محتوای تعاملی با ION راه دیگری برای جذاب کردن محتوا و مردم پسند کردن آن است.

با سرفصل ها و زیرعنوان ها سازماندهی کنید

اکنون که اصول اولیه ایجاد محتوای سئو را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که به نحوه کنار هم قرار دادن یک محتوای عالی، قدم به قدم نگاه کنید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید

همیشه ابتدا محتوا را برای افراد و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو ایجاد کنید، زیرا این بهترین راه برای رتبه بندی خوب است.

کلمات کلیدی خوب انتخاب شده در قلب هر کمپین بازاریابی موتورهای جستجوی عالی قرار دارند، بنابراین آنها همچنین بخشی از هر جنبه ای از ایجاد محتوای SEO هستند.

با این حال، نمونه های زیادی از محتوای سئو وجود دارد که می توانید آنها را برای رسیدن به اهداف خود بهینه کنید. در اینجا چند مورد را باید در نظر داشت.

مقالات استاندارد

شما همچنین می توانید استراتژی خود را حتی بیشتر از این هم ساده کنید بسته همه کاره ما را دریافت کنید که امروزه دسترسی به Stage، Studio، ION و WriterAccess را ارائه می دهد!

اکنون که می دانید برای موفقیت در تولید محتوای سئو چه چیزی لازم است، زمان آن رسیده است که آنچه را که آموخته اید در عمل شروع کنید.

همچنین مهم است که هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، هدف نهایی یک فرد را در نظر بگیرید.

ایده های موضوعی خود را طوفان فکری کنید

و اگر به دنبال یک گزینه میزبانی وردپرس هستید که واقعاً همه این کارها را انجام می دهد، در نظر بگیرید که به ما اجازه دهید تمام فناوری ها را از طریق شما مدیریت کنیم صحنه.