بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2022

کار با المنتور آسان است و قالبهای آمادهای برای طراحی سایت را هم دارد. پس موقع دیدن مثالها، این نکته را هم گوشه ذهنتان داشته باشید و هنگام انتخاب هر قالب یا افزونهای به آن توجه کنید. با توجه به افزایش روز افزون سایتهای وردپرسی دیگر این سایتها به شکل ابتدایی و با داشتن حداقل امکانات ساخته نمی شوند. بنابراین با وجود 10 هزار قالب وردپرسی در سطح وب، کاملا قابل درک است که چرا اغلب افراد در انتخاب بهترین قالب وردپرس، به مشکل میخورند. بهترین قالب خبری وردپرس؛ برای انتخاب یک پوسته زیبا و کاربردی برای وبسایت خود علاوه …

Animate It شامل بیش از ۵۰ افکت مختلف است که برای عناوین، تصاویر، آیکون ها و مطالب سایت خود استفاده میشود. بهترین ویژگی این پلاگین این است که مجموعه ای با بیش از 100 نمونه قالب پیش ساخته با فوق العاده زیبا و آماده ی تبدیل را به همراه دارد. با این افزونه می توانید برخی ویزگی های فروشگاهتان را ویرایش کنید و بدون نیاز به نوشتن یک خط کد فروشگاه خود را سفارشی کنید. با کمک این افزونه برکه ای با شورت کد لیست علاقه مندی ها برای فروشگاه خود ایجاد می کنید که کاربران می توانند محصولات مورد علاقه خود را به لیست اضافه کنند.

تصویر پس زمینه: تصویر پس زمینه صفحه را انتخاب کنید. هر موردی که انتخاب نشده باشد از لیست نمایش خارج میشود. چنانچه در آغاز کار از اجرای ویزارد انصراف داده اید نیز می توانید در اینجا مجددا آن را راه اندازی کنید. پانل ناوبری افزونه Responsive Menu هفتاد گزینهی مختلف دارد که میتوانید بر اساس نیاز خود آن را سفارشی کنید. در آخرین مرحله به سادگی میتوانید به داشبورد وردپرس خود بازگردید و دنبال کردن ادامه این آموزش مشغول شوید. یکی از امکانات مهم یک وبسایت، امکان ثبت نام کاربران در آن است که این امر به دلایل مختلفی مانند جمع آوری اطلاعات کاربران یا امکان ارسال ایمیل در مواقع لزوم انجام می شود.

اکنون تصمیم با شماست که با توجه به نیاز و هزینهای که قرار است در نظر بگیرید، قالب سایتتان را انتخاب نمایید. در هر صورت برای انتخاب یک افزونه مناسب برای شما، باید به تمام قابلیت های آن توجه کنید، گاهی افزونه ای که انتخاب می کنید قابلیت هایی دارد که اصلا به آن نیازی ندارید و یا برعکس. همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، با توجه به کسب و کار اینترنتی تان ممکن است به این درگاه های پرداخت نیاز داشته باشید. این افزونه به صورت پیش فرض روی وردپرس نصب هست و کارش مراقبت از سایت شما در برابر اسپم هاست. یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه این است که هر چیزی که یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد را کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی سایت استاندارد – standard شامل : طراحی سایت چند منظوره و درج اطلاعات سایت میباشد . در ادامه چند مرحله وجود دارد که میتوانید محافظت بهتری از این فایل انجام دهید. در ادامه لیستی از بهترین افزونه های فروشگاهی برای وردپرس را معرفی کرده ایم. پس از دریافت این افزونه روی سیستم شخصی خودتان فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کنید و درون پوشه ایجاد شده به پوشه Plugin مراجعه کنید و فایل اصلی را روی سایت خودتان نصب کنید. با کلیک روی هرکدام از افزونه ها به صفحه مربوط به توضیحات کامل آنها رفته و به راحتی می توانید آن را پس از مطالعه تهیه و دریافت نمایید. این قالبها برای شما به عنوان کاربر نیاز به کدنویسی ندارند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب و از قالب مورد نظر استفاده کنید. این افزونه به عنوان روشی سریع برای ساخت یک منوی استاندارد شناخته میشود که به راحتی میتوانید برای سایتهای فارسی نیز استفاده کنید. بعد از نصب افزونه Masonry Layout کافیست از منوی WP Masonry شورت کد مورد نظر را بردارید،و پس از ساخت برگه شورت کد مورد نظر را در آن برگه قرار دهید.

در دنیای امروز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد جستجوها در گوگل با تلفن های همراه انجام می شود. بیش از 2.5 میلیون بار در مخزن پلاگین وردپرس دانلود شده است. این قالب هماکنون در مخزن وردپرس برای نصب و فعالسازی موجود است. در صورت مشکل در نصب و راه اندازی اطلاعات تماس ما در سایت موجود است و همکاران ما برای مشاوره در خدمت شما هستند. بله، در بسیاری از موارد هکرها از طریق هاست وردپرس سایت شما را مورد حمله قرار میدهند و به سایت شما نفوذ میکنند، پس باید هنگام خرید هاست دقت کنید و از شرکتهای معتبر هاست خود را تهیه کنید.

همچنین Jetpack یکی از ابزارهای امنیت، عملکرد، بازاریابی و طراحی وردپرس است که توسط کارشناسان وردپرس ساخته شده است تا سایت های WP را ایمن تر و سریع تر کند و به شما کمک کند ترافیک خود را افزایش دهید. یکی از نکات منفی که مردم در مورد تم های از پیش ساخته شده به آن اشاره می کنند، ناتوانی آنها در ظاهر منحصر به فرد است. به عنوان مثال، هنگامی که چندین وب سایت شروع به گزارش محتوای مشابه به عنوان هرزنامه می کنند، Akismet یاد می گیرد که در آینده آن نوع محتوا را به عنوان هرزنامه شناسایی کند. Akismet نظرات وبلاگ را مرور می کند و با استفاده از الگوریتم های خود، هرزنامه ها را فیلتر می کند. است. مدیر سایت به کاربران دسترسیهای گوناگونی میدهد و تنها مدیر سایت میتواند افزونهها را در سایت نصب کند. زمان بارگذاری سریع تر برای کل وب سایت شما، به دلیل روشی نوآورانه برای مدیریت داده ها در وردپرس. گزینه های بیشتر هنگام درج لیست ها.

یعنی با افزایش حفاظت این سایت از سایتهای مختلف، افزونه باهوشتر شده و عملکردش بهمراتب بهتر میشود. البته این نظر من است و همین نظر هم باعث شده که برای افزایش امنیت سایت خودم یعنی فرین آکادمی، به سراغ این پلاگین بروم. را به طور خودکار انجام می دهد. این افزونه کاملا فارسی بوده و قابلی ایجاد خودکار نقشه سایت، معرفی به سرچ کنسول و پیشنهادات کاربردی برای سئو را دارد. بهبودهای فنی خودکار سئو، مانند URLهای متعارف و متا تگ. Layout از افزونه های قابل اجرا بر روی دسکتاپ و موبایل است.با این افزونه طرح بندی کارت مانند به سایت شما آورده میشود. شما می توانید فورا آنها را از سیستم خارج کنید با کلیک بر روی لینک “خروج اجباری” وقتی که روی ردیف ستون شناسهی کاربر هستید. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، با نصب این 7 افزونه کاربردی وردپرس می توانید رابط های کارایی راحت تری را در وب سایت تان ایجاد کنید، که براحتی قابل نصب و دانلود هستند.

این افزونه ممکن است با سایر افزونه های ووکامرسی که به صورت افزودنی المنتور ساخته شده اند تداخل داشته باشد و عملکرد صحیحی نداشته باشد. برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، باید رقبا را شکست دهید، به همین خاطر شما نیاز به یک وب سایت بهتر، سریعتر و قوی تر از افرادی دارید که خدمات و محصولات مشابه شما را می فروشند یا انجام می دهند. اگر چگونه برش خوردن تصاویر در برخی دیگر از افزونه های گالری عکس WordPress را دوست دارید ، بهتر است به جای Justified Image Grid از آن ها استفاده کنید. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های این قالب دوست داشتنی رو لیست کرده ایم که می توانید ببینید. با استفاده آسان و امنیت جامع سایت وردپرس از جمله پشتیبان گیری خودکار و بازیابی آسان، اسکن بدافزار و حفاظت از هرزنامه را فراهم می کند.

این امکان را به مدیران سایت می دهد تا به آمار اولیه، پاکسازی حافظه پنهان و ردیابی محتوای ویدیو، ایمیل و صفحه وب دسترسی پیدا کنند. علاوه بر قابلیت هایی که ذکر کردیم، با نصب افزونه های جدید دیگری نیز می توانید به این قابلیت ها اضافه کنید. علاوه بر این میتوانید تعیین کنید که چه منوهایی برای کاربران موبایل فعال و یا غیر فعال باشد. اما چه افزونه هایی هستند که هر سایتی بهتره اونها رو نصب کنه؟ قالب یا تم وردپرس مشخص میکند محتوای سایت شما به چه صورتی نمایش داده شود. شما چندین گزینه طرح بندی و محتوای نمایشی دریافت خواهید کرد که می توانید با یک کلیک آن ها را وارد کنید تا زمان راه اندازی وب سایت خود را سرعت بخشید. این درگاه جزو درگاههای مستقیم بوده و هیچ کارمزدی بابت تراکنشها دریافت نمیکند. این افزونه هم جزو افزونه های ضروری وردپرس به شمار می رود. قیمت نسخه پریمیوم آن کمی گران است که البته با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، این مورد نیز می تواند مورد قبول واقع شود. با توجه به اینکه شما هنوز هم جلوه های براق مانند سایه ها و لبه های گرددریافت می کنید بد نیست. این ویژگی منحصربهفرد باعث میشود که سرویس بررسی دامنه وب ما در میان دیگر ابزارهای موجود برای تشخیص مشکل متمایز شود – با آسان کردن یافتن آدرسهای اینترنتی بد و پاکسازی آنها در کمترین زمان برای مدیران وبسایتها از دیگر ویژگی این افزونه است.

با استفاده از افزونهی Animate It که یکی از پر کاربردی ترین افزونه های ورد پرس میتوانید به هر بخشی از سایت خود افکت خاصی را بدهید. این امر باعث می شود تا کاربران به راحتی امنیت سایت وردپرس خود را بهبود بخشند. چگونه به خودی خود برای بهبود رتبه سایت شما کاری انجام نمی دهد اما شما می توانید از آن به عنوان یک راهنما برای سه و سایت آن استفاده کنید و نوشته هایتان ست کنید. W3 Total Cache با بهبود عملکرد سرور شما، کش کردن تمام جنبه های سایت شما، کاهش زمان دانلود و ارائه یکپارچه سازی شبکه تحویل محتوا شفاف (CDN) تجربه کاربری سایت شما را بهبود می بخشد. W3 Total Cache سریعترین و کاملترین افزونه بهینه سازی عملکرد وردپرس است.

با توجه به نیاز تمام فروشگاه های اینترنتی به ایجاد یک گروه بندی دلخواه روی محصولات ، خارج از چارچوب موجود روی دسته بندی محصولات در سیستم مدیریت فروشگاه ماژول ” گروه بندی حرفه ای ” را برای شما هموطنان گرامی طراحی و پیاده سایت arvanwp سازی نمودیم. شما میتوانید با توجه به موضوع فروشگاه اینترنتی خود و نیازمندی هایتان افزونه های مناسبی برای ساختن فروشگاهتان انتخاب کنید و البته که بهتر است با شناختن بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس، فروشگاه خود را جذاب تر بسازید. بنابراین با کمک آن می توانید فروشگاهی مطابق با میل و سلیقه خود بسازید. افزونه بسیار منعطف که می تواند طبق سلیقه و نظر مت تب های مختلف درست کند. ووکامرس در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. در این افزونه میتوانید میزان رنگها را تنظیم نموده و یک پوستهی سفارشی برای خود بسازید.