به روز رسانی محتوا: افزایش ترافیک با محتوای به روز شده


شما به تازگی معیارهای قطعه ای را که چند هفته پیش نوشته اید بررسی کرده اید و وحشت زده شده اید. به نوعی، بدون اینکه شما آن را انتخاب کنید، تأثیرات روی آن پست قاتل که کنار هم گذاشته اید، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این شما را با دو گزینه باقی می گذارد:

  1. محتوای بیشتری بنویسید تا مردم را به وب سایت شما بیاورید، یا
  2. محتوایی را که از قبل دارید به روز کنید.

تولید محتوای جدید به زمان نیاز دارد. شما می توانید کمی مانند یک همستر روی چرخ احساس کنید که پست های وبلاگ را بیشتر و بیشتر می کند. به روز رسانی محتوای موجود اغلب قابل مدیریت تر است (و کمی ملایم تر در مورد سلامت روانی و سطح انرژی).

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

بازخوانی محتوا چیست؟

آ به روز رسانی محتوا شامل گرفتن محتوای قدیمی، کار مجدد و به روز رسانی آن است. نحوه انجام این کار بستگی به هدف محتوا از زمانی که برای اولین بار توسعه یافته است و آنچه می خواهید در آینده به دست آورید بستگی دارد.

4 دلیل برای اینکه به روز رسانی محتوا یک استراتژی خوب است و یک دلیل برای اینکه چرا این یک ریسک است

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا به روز رسانی محتوا منطقی است. آنها عبارتند از:

  • این فرآیند سریع‌تر از نوشتن یک قطعه کاملاً جدید است.
  • این کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری خود را در قطعه اصلی به حداکثر برسانید (به جای اینکه ریسک ایجاد چیز جدیدی را به خطر بیندازید، وقت خود را صرف آنچه کار می کند و دوبرابر کردن آن را در اولویت قرار دهید).
  • گوگل محتوای جدید را دوست دارد. به روز رسانی محتوای موجود می تواند به حفظ یا حتی افزایش رتبه شما در SERP کمک کند.
  • به روز کردن محتوای خود می تواند به تقویت اعتبار سایت شما کمک کند و به Google نشان دهد که شما مرتبط و به روز هستید.

با این حال، به‌روزرسانی محتوای قدیمی با خطراتی همراه است. ویرایش‌ها و بررسی‌های خود را با دقت برنامه‌ریزی کنید، زیرا به‌روزرسانی‌های محتوای موجود شما نیز می‌تواند بر رتبه آن در Google تأثیر منفی بگذارد.

کدام محتوا را باید بازخوانی کنید؟

کدام محتوایی را که برای تجدید انتخاب می کنید به هدف شما و هدف محتوای اصلی بستگی دارد. اگر قطعه ای برای افزایش آگاهی در مورد یک موضوع خاص (محتوای برتر) ساخته شده است، اما اکنون می خواهید از آن برای فروش یک سرویس یا محصول استفاده کنید، ممکن است محتوا را دوباره بنویسید.

نکاتی که باید در هنگام بازخوانی محتوا در نظر گرفت

هنگام تجدید نظر به نکات زیر توجه کنید. بسیاری از آنها مستقیماً (مثبت یا منفی) بر سئوی قطعه ای که روی آن کار می کنید تأثیر می گذارد:

  • قطعه مورد نظر حاوی آمار و اطلاعات قدیمی است یا تغییراتی در صنعت شما رخ داده است که بر نحوه انجام تجارت شما تأثیر می گذارد. نمونه‌ها شامل تغییرات در قوانین یا اکتشافات جدید بود.
  • این قطعه شروع به کاهش قابل توجهی در رتبه بندی در گوگل کرده است: زوال محتوا.
  • شما می خواهید با محتوای رقبای خود رقابت کنید.
  • این قطعه با هدف جستجویی که برای آن طراحی شده است مطابقت ندارد یا به سوالات مشتریان شما پاسخ نمی دهد.
  • این قطعه ترافیک بالایی دارد اما به خوبی تبدیل نمی شود.
  • سن قطعه: محتوا باید حداقل 90 روز باشد تا به Google اجازه دهد قبل از شروع هر گونه تغییر مهم، آن را فهرست کند.
راهنمای سئو

نحوه برنامه ریزی و به روز رسانی محتوا

بنابراین اکنون که در مورد اینکه چرا a به روز رسانی محتوا باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما را تشکیل دهد، چگونه محتوایی را که دارید به روز می کنید؟

ابتدا با انجام ممیزی محتوا شروع کنید. محتوای موجود خود را مرور کنید و به آنچه می خواهید برسید فکر کنید. از نکاتی استفاده کنید که قبلاً در این مقاله به عنوان نقطه شروع فرآیند شما بیان کردیم.

فهرستی از محتوایی که احساس می کنید با معیارهای تجدید نظر مطابقت دارد، تهیه کنید. نحوه اولویت بندی به شما بستگی دارد، اما ما پیشنهاد می کنیم با محتوایی شروع کنید که فکر می کنید بیشترین افزایش قابل توجه را از یک به روزرسانی دریافت می کند، اما به روز رسانی آسان ترین است.

چک لیستی برای به روز رسانی محتوا

هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی به تجدید نیاز دارد، چک لیست زیر را بررسی کنید و پاسخ های خود را یادداشت کنید.

  1. آیا پست همیشه سبز است – آیا محتوایی است که همیشه مفید باشد؟
  2. پست را بخوانید – هدف شما از تازه کردن چیست؟ این بر نحوه بازخوانی محتوا تأثیر می گذارد.
  3. آیا عناوین و عناوین فرعی همچنان مرتبط هستند؟
  4. آیا قطعه نیاز به بررسی واقعیت دارد؟ آیا داده های داخل قطعه هنوز دقیق هستند؟
  5. برای چه کلمات کلیدی می خواهید رتبه بندی کنید – آیا محتوا با این کلمات کلیدی مطابقت دارد؟
  6. شما امیدوار هستید که برای کدام هدف جستجو رتبه بندی کنید؟
  7. آیا چیزی وجود دارد که احساس می کنید نیاز به حذف دارد – آیا پاراگراف یا عبارتی وجود دارد که با هدف جستجو مطابقت ندارد؟
  8. آیا اطلاعاتی وجود ندارد که به درک عمیق تر یا پاسخ بهتر به سؤالات مشتریان شما کمک کند؟

با استفاده از پاسخ هایی که کنار هم قرار داده اید، اکنون به مقاله تحت بررسی نگاهی انتقادی بیندازید. از افکار خود برای تصمیم گیری در مورد نیاز به تغییر، حذف یا اضافه کردن استفاده کنید. این می تواند عنوان، عنوان فرعی، افزودن یا حذف محتوا، یا افزودن یا حذف نمودارها، داده ها و تصاویر باشد.

ممکن است لازم باشد برای بررسی حقایق موجود در مقاله خود کمی تحقیق کنید، و ممکن است لازم باشد برای یافتن اطلاعات اضافی که فکر می کنید لازم است کمی وقت بگذارید.

در نهایت، هنگامی که فرآیند تحقیق و بررسی را انجام دادید، می توانید تغییرات واقعی را شروع کنید.

ایجاد تغییرات در محتوای شما

ساده ترین راه برای ایجاد تغییراتی که احساس می کنید ضروری هستند، استفاده از Google Docs یا Word است. محتوای خود را در یک سند جدید قرار دهید و آن را بر اساس روند بررسی خود ویرایش کنید.

اطمینان حاصل کنید که برای دستور زبان و املا تصحیح می‌کنید و ساختار پست شما از بهترین شیوه‌های SEO (عناوین H1، H2، H3، پاراگراف‌های کوچک، و آسان‌خوانا و انگلیسی واضح) پیروی می‌کند.

شما باید حدود 25 درصد از محتوا را تغییر دهید (اگرچه این قانون سختی نیست). شما به دنبال ایجاد تغییرات قابل توجه هستید.

هنگامی که از محتوا راضی شدید، جنبه فنی محتوای مورد بررسی را بررسی کنید.

  • آیا توضیحات متا مناسبی دارید؟
  • آیا تصاویر شما دارای تگ alt هستند؟
  • آیا همه لینک های شما کار می کنند؟
  • URL صفحه خود را تغییر ندهید، زیرا می تواند به رتبه بندی آن آسیب برساند.
  • اطمینان حاصل کنید که تاریخ انتشار را تغییر دهید.

آیا شما همه این کارها را انجام داده اید؟ سپس نوبت به انتشار و نظارت بر نتایج به‌روزرسانی می‌رسد.

WriterAccess: راه آسان برای ایجاد و تازه کردن محتوا

اگر به نظر می رسد که روند بررسی هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارد، شما درست می گویید. به روز رسانی محتوای شما آسان نیست و همچنان زمان و تلاش می خواهد.

WriterAccess می تواند از شما در مقیاس ساختن محتوای خود و به روز رسانی محتوای موجود شما پشتیبانی کند. ما یک آزمایش 14 روزه ارائه می دهیم که در آن می توانید خدمات ما را امتحان کنید. امروز ثبت نام کنید!

محتوایی که با WriterAccess اجرا می شود