در Google Answer Box برجسته شوید: نکاتی برای حداکثر دید


وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، رتبه بندی در رتبه اول برای به دست آوردن بیشترین ترافیک بسیار مهم است.

با این حال، همانطور که همه بازاریابان می‌دانند، کسب مقام اول چالش برانگیز است، به خصوص زمانی که با برخی از بزرگترین برندهای جهان رقابت می‌کنید.

وقتی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را به ترکیب اضافه می کنید، ممکن است ادعای برخی کلمات کلیدی غیرممکن به نظر برسد.

خوشبختانه، گزینه دیگری وجود دارد: جعبه پاسخ گوگل (GAB).

تمرکز توجه خود بر برجسته شدن در کادر پاسخ می‌تواند به شما کمک کند تا ترافیک وب قوی‌تری ایجاد کنید بدون اینکه نیازی به سرمایه‌گذاری زمان، انرژی و پول زیادی روی یک کلمه کلیدی داشته باشید.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید عناصر اصلی جعبه پاسخ و چگونگی دستیابی به آن را تجزیه کنیم.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چرا جعبه پاسخ گوگل را هدف قرار دهیم؟

از زمان آغاز به کار جعبه پاسخ در سال 2015، به یکی از اجزای مورد علاقه بازاریابی سئو تبدیل شده است. چند دلیل وجود دارد که چرا باید به GAB توجه کنید، از جمله:

رتبه بالاتر از سایر پیوندها

جعبه پاسخ در بالای تمام رتبه بندی ها برای یک پرس و جو خاص قرار دارد. حتی اگر سایت دیگری جایگاه برتر را در صفحه داشته باشد، باز هم می توانید با ارائه اطلاعات خاص و مرتبط، بالاتر از آنها قرار بگیرید.

ترافیک جستجوی صوتی را به دست آورید

دستیارهای خودکار مانند سیری و الکسا اغلب از جعبه پاسخ برای پاسخ به سؤالات صوتی استفاده می کنند.

از آنجایی که این جستجوها در ترافیک وب شما حساب می شود، می توانید بر این نوع سئو تسلط داشته باشید. همانطور که افراد بیشتری شروع به استفاده از جستجوی صوتی می کنند، این مزیت فقط ارزشمندتر می شود.

بهبود شناخت برند

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود جایگاه خود در جایگاه خود، تبدیل شدن به یک مرجع محترم است. قرار گرفتن مرتب در جعبه پاسخ می تواند به تثبیت نام تجاری شما به عنوان یک منبع ارزشمند کمک کند.

در نتیجه، افراد بیشتری در صورت نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات در صنعت شما، شما را جستجو می کنند.

Google Answer Box چگونه کار می کند

هدف از GAB ارائه پاسخ های سریع به سوالات متداول در طیف گسترده ای از صنایع و جایگاه ها بود.

همه پرس و جوها یک جعبه پاسخ ایجاد نمی کنند، به ویژه آنهایی که به موضوعات پیچیده یا گسترده مربوط می شوند.

به عنوان مثال، پرسیدن، “تا چه مدت یک خانه را ورق بزنیم؟” یک قطعه برجسته تولید می کند که پاسخی مختصر می دهد. برعکس، یک پرس و جو مانند “تا چه مدت خانه را بفروشیم؟” جعبه پاسخ ندارد

اساساً، اگر یک پرس و جو پاسخ واضح و عینی داشته باشد، به احتمال زیاد دارای یک جعبه پاسخ است. متأسفانه، گوگل اطلاعاتی درباره نحوه انتخاب پیوند برای GAB منتشر نمی کند، اما عوامل احتمالاً شامل عناصری مانند:

  • ارتباط – تکه‌هایی که مستقیماً به یک سؤال پاسخ می‌دهند، نسبت به مواردی که از زبان عمومی یا پاسخ‌های مبهم استفاده می‌کنند، مطلوب‌تر هستند.
  • ترافیک — گوگل به سایت هایی با اعتبار دامنه قوی و شبکه پیوند پایدار توجه می کند. بنابراین، وب‌سایت‌هایی که قبلاً ترافیک مناسبی تولید می‌کنند، احتمالاً از وب‌سایت‌هایی که بازدیدکنندگان محدودی دارند بهتر عمل می‌کنند.
  • طول – قطعه‌های جعبه پاسخ قرار است هدفمند و مختصر باشند. پاسخ‌های نامتعارفی که برای جملات زیاد اجرا می‌شوند، نمی‌توانند در کادر قرار بگیرند، بنابراین گوگل احتمالاً پاسخ‌های کوتاه‌تری را ترجیح می‌دهد که مستقیماً به اصل مطلب می‌رسند.
جعبه پاسخ گوگل
منبع: MemberPress

بهینه سازی محتوا برای ریچ اسنیپت ها

در حالی که غیرممکن است بدانید که گوگل چگونه سایت ها را برای جعبه پاسخ رتبه بندی می کند، چند استراتژی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی محتوای خود برای GAB از آنها استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که بهینه‌سازی ارگانیک ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج حاصل شود، بنابراین اگر بلافاصله وارد جعبه نشدید، ناامید نشوید.

در اینجا برخی از بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی محتوا برای ریچ اسنیپت‌ها آورده شده است:

به جایگاه خود توجه کنید

برخی از سوله ها بیشتر از بقیه دارای جعبه پاسخ هستند.

به عنوان مثال، صنایع بهداشتی، مالی و دولتی به مراتب بیشتر از خرده فروشی و املاک و مستغلات پاسخگو هستند. بنابراین، اگر به طور کلی در جایگاهی هستید که باکس‌های پاسخ کمتری دارد، باید در مورد کلمات کلیدی که رتبه‌بندی می‌کنید استراتژیک‌تر باشید.

کلمات کلیدی را با کادرهای پاسخ از قبل پیدا کنید

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا می توانید وارد یک GAB شوید این است که مشخص کنید آیا قبلاً وجود دارد یا خیر.

اگر هنوز جعبه پاسخی وجود نداشته باشد، احتمالاً گوگل در آینده نزدیک آن را ایجاد نخواهد کرد. در برخی موارد، بازنویسی مجدد پرس و جو ممکن است یک کادر ایجاد کند، یا مشاهده پرس و جو از منظر دیگری نیز ممکن است.

به سوالات متعدد پاسخ دهید

بخش پرسش‌های متداول برای Google مفید است تا به شما بگوید که شما در یک جایگاه معتبر هستید.

وجود بخش‌های پرسش‌های متداول در بیشتر محتوای شما (یا صفحات درون سایت) می‌تواند به گوگل کمک کند نقشه سایت شما را با دقت بیشتری فهرست‌بندی کند. همچنین سوالات متداول مربوط به یک موضوع خاص بیشتر برای کاربران مرتبط است و آنها را برای گوگل ارزشمندتر می کند.

راهنمای سئو

پرس و جو را در پاسخ قرار دهید

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید به Google اطلاع دهید که قطعه غنی شما به یک عبارت جستجوی خاص مرتبط است، گنجاندن سؤال در پاسخ است.

بنابراین، اگر کسی بپرسد، “چگونه برای ماراتن تمرین کنیم؟” پاسخ شما باید با این جمله شروع شود: «برای تمرین برای ماراتن، باید…»

در نظر بگیرید که چه کسی این سوال را می پرسد

درک قصد کاربر به شما کمک می کند محتوای مرتبط تری ایجاد کنید که نرخ کلیک (CTR) بالاتری ایجاد کند.

هرچه پاسخ‌های شما هدفمندتر باشد، احتمال اینکه گوگل آن‌ها را در جعبه پاسخ قرار دهد بیشتر می‌شود. در حالی که برخی از پاسخ ها عینی هستند، می توانید آنها را به گونه ای چارچوب بندی کنید که خوانندگان را با اطلاعات عمیق تری درگیر کند.

در مورد مسابقه تحقیق کنید

از آنجایی که بیشتر جعبه‌های پاسخ رقابت سختی دارند، باید ببینید سایت‌های دیگر برای پاسخ دادن به سؤال چه می‌کنند و تعیین کنید که چگونه می‌توانید توجه خواننده را بهتر جلب کنید.

برای مثال، شاید لازم باشد پاسخ خود را جامع‌تر کنید، یا شاید بتوانید زبان سرگرم‌کننده‌ای اضافه کنید که جذاب‌تر به نظر برسد.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که بهینه سازی برای جعبه پاسخ تنها یکی از عناصر استراتژی سئو شما است.

همچنین باید به هر مؤلفه دیگری مانند ارائه محتوای با ارزش، استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی و افزودن عناصر بصری توجه کنید. بنابراین، از این تاکتیک ها برای جانشینی سایر تاکتیک ها استفاده نکنید.

محتوای ارزشمند جعبه پاسخ را از محتوای راک دریافت کنید

نوشتن برای جعبه پاسخ آسان تر از انجام دادن است، به خصوص اگر نویسنده حرفه ای نیستید. خوشبختانه، شما نیازی به شرکت در کلاس های انگلیسی Lit در ضمیمه یادگیری ندارید.

در عوض، می‌توانید از طریق WriterAccess با نویسندگان در سطح جهانی در هر جایگاهی ارتباط برقرار کنید. ما یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته‌ای را ارائه می‌کنیم، بنابراین می‌توانید محتوای متناسب با پاسخ را برای خود تجربه کنید و از فردا ترافیک بیشتری دریافت کنید.