به WP101 به خانواده محصولات WPBeginner خوش آمدید

خوشحالی زیادی به من می دهد که در کنار یک دوست باشم و در حالی که فصل بعدی حرفه اش را دنبال می کند، به او خروجی را که شایسته آن است پیشنهاد دهم. در عین حال، این یک افتخار و یک امتیاز است که شاون برای پیشبرد این ماموریت به ما اعتماد کرد.

راستی شما

افزونه WP101 این امکان را برای توسعه دهندگان و آژانس های وردپرس فراهم می کند تا فیلم های آموزشی با برچسب سفید را دقیقاً در داخل داشبورد وردپرس به مشتریان خود ارائه دهند.

هر بار که اعلامیه ای مانند این را به اشتراک می گذارم، متوجه می شوم که فقط به خاطر شما، خوانندگان شگفت انگیز ما، می توانم هر روز کاری را که دوست دارم انجام دهم و از حمایت شما در طول این سال ها بی نهایت سپاسگزارم.

WP101 یکی از معتبرترین ارائه دهندگان آموزش ویدیویی وردپرس در بازار است. بیش از 3 میلیون کاربر وردپرس را از آموزش های ویدئویی وردپرس خود یاد گرفته اند. افزونه WP101 به آژانس‌های وردپرس و ارائه‌دهندگان خدمات این امکان را می‌دهد تا بتوانند ویدیوهای آموزشی حرفه‌ای با برچسب سفید را به مشتریان خود ارائه دهند.

WP101 به خانواده WPBeginner می‌پیوندد

مقدمه ای بر WP101 – مروری سریع

من واقعاً در مورد دومی هیجان‌زده هستم، زیرا معتقدم که آموزش کمک می‌کند تا زمین بازی برابر شود، و این مأموریت بنیاد بلخی من است.

با توجه به تجربه من در اجرای بزرگترین سایت منبع وردپرس، کاملا منطقی بود که نگهبان آینده برند WP101 باشیم.

کار ما تازه شروع شده است.

WP101 ویدیوهای آموزشی وردپرس را به صورت حرفه ای ارائه می دهد تا به شما در یادگیری سریع وردپرس کمک کند. این یک راه‌حل عالی برای صاحبان مشاغل کوچک، شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی است که می‌خواهند ویدیوهای آموزشی حرفه‌ای وردپرس را در فرآیند ورود کارمندان خود ارائه دهند.

WPBeginner و Awesome Motive بدون شما اینجا نبودند، و من فقط می خواهم بگویم که چقدر از همه شما قدردانی می کنم.

این امکان را به شما می دهد تا ویدیوهای سفارشی خود را اضافه کنید و همچنین ویدیوهای انتخابی را بر اساس نیاز مشتری نمایش / پنهان کنید.

فیلم های آموزشی WP101 وردپرس در داشبورد وردپرس

هدف من ایجاد بهترین ویدیوهای آموزشی وردپرس به سبک کلاسی است تا به رشد وردپرس در سازمان ها، سازمان های دولتی و همچنین در سطح مدرسه و دانشگاه کمک کند.

اگر یک فریلنسر یا آژانس وردپرس هستید، باید افزونه WP101 را به مشتری خود اضافه کنید و یک جریان درآمدی تکراری ایجاد کنید.

داستان پس زمینه – چرا WP101؟

این یک ماموریت بزرگ است و من به کمک شما نیاز دارم. اگر تجربه ای در زمینه طراحی آموزشی یا نسخه های بالاتر دارید، دوست دارم با شما چت کنم تا ببینم چگونه می توانیم با هم کار کنیم تا وردپرس را به کلاس ها و دانشگاه ها بیاوریم. لطفا از طریق فرم تماس WPBeginner برای من پیام ارسال کنید.

در WPBeginner، ما این کار را با آموزش های نوشتاری آسان و قابل فهم خود انجام دادیم، در حالی که Shawn در WP101 آموزش ویدیویی ممتاز را ارائه داد.

هر دو WPBeginner و WP101 تقریباً در همان زمان با یک مأموریت مشابه شروع کردند: یادگیری وردپرس برای مردم آسان شود.

با WP101، به بیش از 200+ فیلم آموزشی وردپرس دسترسی خواهید داشت که همه چیزهایی را که برای یادگیری رابط کاربری وردپرس در قالب سبک دانشگاهی نیاز دارید را پوشش می‌دهد.

من با Shawn Hesketh، بنیانگذار WP101 برای مدت طولانی دوست بودم و بیش از یک دهه از همکاری لذت بردیم. من برای تأثیر عظیمی که او در رشد جامعه وردپرس داشته است، تحسین و احترام زیادی قائل هستم.

سید بلخی و شاون هسکت در پرسنومیکس

من مشتاقانه منتظر ادامه خدمت به شما و اکوسیستم بزرگتر وردپرس / وب برای سالهای آینده هستم.

اگر به آموزش وردپرس علاقه دارید و می خواهید بخشی از ماموریت ما باشید، ما سازندگان محتوا و مربیان را استخدام می کنیم. در حالی که لیست این نقش ها عمومی نیست، فقط یک پیام کوتاه از طریق فرم تماس با ما همراه با رزومه خود برای من ارسال کنید و من با شما تماس خواهم گرفت.

PS آیا می خواهید ما کسب و کار وردپرس شما را خریداری کنیم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره صندوق رشد WPBeginner بیشتر بدانید.

وردپرس یک پلتفرم متن باز است و منبع باز یکی از بهترین ایده های نسل ماست. این قدرت را دارد که زندگی بسیاری از مردم را در سراسر جهان تغییر دهد، مانند زمانی که برای اولین بار به ایالات متحده مهاجرت کردم.

پس از 14+ سال از ایجاد ویدیوهای آموزشی وردپرس، زمانی که شاون آماده رفتن به فصل بعدی زندگی خود بود، ما شروع به صحبت در مورد آینده WP101 و انتقال میراث او به جلو کردیم.

توجه داشته باشید: آیا می خواهید به تیم راه دور ما بپیوندید تا روی چیزی عالی کار کنید و تأثیر بگذارید؟ استخدام می کنیم بیایید در کنار من کار کنید و به شکل دادن به آینده وب کمک کنید.

بعد چه می آید؟

چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، من به شدت توصیه می کنم آموزش WP101 را به فرآیند ورود کارکنان خود اضافه کنید.

علاوه بر سری محبوب WordPress 101 برای Gutenberg و Classic Editor، کتابخانه فعلی همچنین شامل آموزش های ویدئویی برای افزونه های برتر وردپرس از جمله WooCommerce، WPForms، Elementor، Beaver Builder و غیره است.

کتابخانه دوره WP101

در حالی که استعداد در همه جا وجود دارد، فرصت ها وجود ندارند. من می‌خواهم از پلت‌فرم آموزشی WP101 استفاده کنم تا فرصت‌ها را در همه جا به ارمغان بیاورم، بنابراین می‌توانیم به شکل‌دهی آینده وب برای میلیاردها نفر در سراسر جهان کمک کنیم.

امروز، بسیار هیجان‌زده هستم که به اشتراک بگذارم WP101 به Awesome Motive می‌پیوندد و آنها اکنون بخشی از خانواده محصولات WPBeginner هستند.

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم.