مجموعه عکس جدید Black x Tech – اخبار WordPress.com

به 97,414,032 مشترک دیگر بپیوندید

به همین دلیل WordPress.com برای اعلام انتشار مجموعه عکاسی استوک Black x Tech هیجان زده است! Cocoamattic ERG، یک گروه منابع کارمند در Automattic، با Nappy.co همکاری کرد تا مجموعه‌ای از بیش از 90 عکس زیبا از افراد سیاه‌پوست در تعامل با فناوری را منتشر کند. Nappy، شرکتی که مأموریتی برای افزایش نمایندگی افراد سیاه‌پوست و قهوه‌ای در عکاسی استوک با مجوز آشکار دارد، برای همکاری در این ابتکار بسیار مناسب بود. یکی از بنیانگذاران Nappy Jacques Bastien یک کاربر قدیمی وردپرس است و علاقه مشابهی به منبع باز دارد.

اگر به دنبال افزودن عکس‌های متنوع و فراگیر به سایت WordPress.com خود هستید، با مجموعه عکس Black x Tech که توسط Cocoamattic x Nappy برای شما آورده شده است، این کار بسیار آسان‌تر شده است. همچنین می توانید مجموعه را مستقیماً در Nappy.co مشاهده کنید.


Cocoamattic با دیدن اینکه نمایش سیاه‌پوستانی که در حال ایجاد یا درگیر شدن با فناوری هستند، به شدت در عکاسی استوک کمبود داشت، می‌خواست با این مشکل مقابله کند. سانتانا ادامه می‌دهد: «به‌دست آوردن مجموعه‌ای زیبا و معتبر از عکس‌های استوک به نمایندگی از سیاه‌پوستان در WordPress.com برای ما بسیار مهم بود. ما Nappy را برای هم‌افزایی ماموریت انتخاب کردیم، اما همچنین به این دلیل که عکس‌ها در Nappy.co اکنون از طریق Openverse.org ایندکس می‌شوند.

سانتانا اینیس، سرپرست Cocoamattic ERG درباره این مجموعه گفت: «Cocoamattic گروهی است که نماینده کارمندان سیاه‌پوست/آفریقایی دیاسپورایی است که در Automattic کار می‌کنند. بخشی از ماموریت ما افزایش نمایندگی سیاهپوستان در فناوری است. ما می دانیم که نمایش چقدر می تواند تأثیرگذار باشد، و دیدن خود در رسانه ها در مورد فناوری می تواند نقطه جهشی برای ورود به یک حرفه در فناوری باشد.

بپرسید و اکثر صاحبان مشاغل کوچک یا وبلاگ نویسان به شما خواهند گفت که یافتن عکس های سهام با کیفیت بالا و با مجوز آشکار برای وب سایت های آنها چقدر دشوار است. اگر یک کمپین یا وب‌سایت خواستار عکاسی سهامی متنوع و فراگیر باشد، به احتمال زیاد کوتاه خواهید آمد.

Openverse، جمع‌آوری رسانه‌های دارای مجوز آشکار، عکس‌های Black x Tech را از طریق کتابخانه رسانه یا بلوک‌های Image و Gallery از وب‌سایت WordPress.com شما در دسترس قرار می‌دهد.

تصویری از دسترسی به کتابخانه رسانه Openverse از بلوک تصویر در WordPress.com
افزودن تصاویر از طریق Image Block
افزودن تصاویر از کتابخانه رسانه