خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب آکواجوی مونتاژ کدام کشور است؟ لازم به ذکر است که تمامی محصولات دارای ضمانت و گارنتی بوده و به همین علت از اصل و اورجینال بودن دستگاهها خیالتان راحت خواهد بود. اولترا فیلتراسیون (UF): این روش که برای تولید آب خالص با درصد بسیار بسیار کم ذرات معلق تا حد 0.03 را دارا می باشد.این فرآیند فیلتراسیون غشایی درون دستگاه تصفیه صنعتی انجام می شود و برای جداسازی نفت از آب، تصفیه آب دریا، تصفیه آب برای استفاده در صنایع نساجی، بازایافت آب تبرید شده، کارخانه های تولید کننده انواع آب میوه و سایر نوشیدنی ها دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب از فیلتر های مختلفی استفاده می کنند از جمله فیلتر های فیلترهای رسوبی ، فیلترهای کارتریج، فیلترهای کیسه ای ، فیلترهای کربن ، فیلترهای سرریز، فیلترهای اسمز معکوس، فیلترهای اولترا، میکرو و نانو فیلتراسیون و فیلترهای شنی. فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر دستگاه است املاح و مواد مضر، مواد شیمیایی، نیترات، ویروس ها و باکتری های آب را تا اندازه 0001/0 میکرون از بین می برد و باعث شیرین شدن آب می شود. هوزینگ انواع مختلفی دارد و به طور کلی بر اساس اندازه این دستگاه میتوان آن را هوزینگ تصفیه خانگی، هوزینگ نیمه صنعتی، هوزینگ جامبو تصفیه آب و پوسته ممبران و غیره دسته بندی کرد. فیلتر پودری دارای میزان زیادی سطح تماس با قطرات آب و توانایی جذب مواد آلی و رفع رنگ و بو و طعم آب در آن بیشتر از خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب دیگر فیلترها دارد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

مواد آلی دارای چگالی کمتر از آب هستند و طی این فرایند سیالات از بالای مخزن آب وارد میشوند. گرانولهای کربن فعال در مخزن با سیال در تماس هستند و مواد آلی در سیال را جذب میکنند. تمامی مواد آلی در آب یا پساب تصفیه شده ساختاری کربنی دارند، کربن فعال (براساس اصول شیمیایی) بهترین ماده جاذب برای این قبیل مواد است. دستگاه های تصفیه آب UF یا اولترا فیلتراسیون یک دستگاه ارزان قیمت می باشد که برای تصفیه آب نیازی به جریان برق ندارد و از چندین فیلتر مخصوص برای تصفیه آب استفاده می کند. در حال حاضر ارزان ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی برای خرید، دستگاه های تصفیه اب تولید شده در ایران هستند.

انواع فیلتر تصفیه آب

در هنگام خرید کارکرد و کیفیت دستگاه برایتان مهم تر از قیمت باشد چرا که دستگاه های تقلبی از نظر قیمت بسیار ارزان تر از دستگاه های اصل هستند اما عملکرد بسیار ضعیفی دارند. دستگاه اسمز معکوس به دلیل این که فیلتر ممبران آن منافذ بسیار ریزی دارد تمامی املاح و مواد مضر آب را تا ریز ترین اندازه از بین می برد اما دستگاه UF در از بین بردن املاح آب به خوبی عمل نمی کند و نمی توان از آن به عنوان آب شیرین کن استفاده کرد. برای خرید دستگاه فیلتراسیون آب میتوانید به رو روش عمل کنید، در این حالت باید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و یا با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید، تا کارشناسن فروش مجموعه درخواست شما ثبت کنند و با هماهنگی های انجام شده با کارشناسان فنی دستگاه مورد نظر به همراه کارشناس فنی برای شما ارسال خواهد شد و کارشناس شرکت به نصب رایگان دستگاه آب تصفیه کن در محل شما میپردازند.

فیلترهای کربنی بلاک با توجه به بزرگ بودن اندازه و ابعاد کربن قدرت جذب کمتری دارند اما در حذف مواد معلق موجود در آب میتواند بهتر از دو مورد قبل عمل کند. به عنوان مثال دستگاههای تصفیه آب پارچی ارزانتر از دستگاههای زیرسینکی هستند، اما این دستگاهها برای خانوادههای پرجمعیت و مصرف بالای آب اصلا به صرفه نیست و شاید خرید آن هزینه الکی کردن باشد. شاید جالب باشد که حتی ظرفیت تولید آب دستگاههای زیر سینکی و رومیزی با هم برابر است. تفاوت عمده این دستگاه ها با یکدیگر در این است که عموماً سیستم های رومیزی به دلیل طراحی ظاهری قیمت بالاتری داشته و فیلترها و قطعات استفاده شده در آنها نیز معمولاً به صورت اختصاصی برای همان مدل دستگاه تصفیه آب طراحی شده اند؛ بنابراین مصرف کننده در هنگام تعویض فیلتر آب و یا بروز مشکل در قطعات دستگاه ممکن است با مشکلاتی برای تهیه فیلترها و قطعات جایگزین روبرو شود و همچنین هزینه بیشتری را برای تأمین آنها بپردازد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که در صورت اهمیت بسیار بیشتر سلامت آب نسبت به شکل ظاهری دستگاه، از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی استفاده کنید.

دقت داشته باشید که طراحی و شکل ظاهری دستگاههای تصفیه آب رومیزی و زیر سینکی باعث میشود که این دستگاهها نسبت به یکدیگر فیلترهای اختصاصی داشته باشند. کاربرد دارد. گروه سازههای آبی پیورآکوا توانسته با استفاده از سرمایه انسانی خود و تکنولوژیهای روز دنیا طراحی و ساخت فیلتر کربنی را به صورت اختصاصی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی صنعت شرق با چندین سال سابقه فعالیت و عرضه مستقیم از کارخانه و با قیمت تولید کننده توانسته است یکی از معتبر ترین فروشگاه های ارائه محصولاتی همچون آبسردکن باشد. یکی از اصلیترین وظایف در در فیلترهای کربن فعال شده رفع کدری، بو و طعم آب است. فیلتر کربنی (کربن اکتیو) از رایجترین روشهای تصفیه آبوفاضلاب است که بر اساس کار پایه جذب مواد آلی موجود در آب توسط کربنهای فعال است. این فیلتر که در مرحله دوم قرار می گیرد، از کربن فعال دانه ای تولید می شود. در این مقاله تفاوت این دستگاه ها و انواع فیلتر های تصفیه آب را به شما توضیح خواهیم داد و نکات مهم در خرید آب تصفیه کن را نیز به شما خواهیم گفت تا در هنگام خرید با دقت و اطلاعات بیشتری دستگاه مناسب خود را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی با خنک کردن و چگالش، آب خالص بدست میآید. در خرید دستگاه فیلتر کربنی، علاوه بر کیفیت و کارایی، قیمت آن نیز مهم است. علاوه بر این فیلتر ها از چند فیلتر دیگر نیز می توان در دستگاه تصفیه آب استفاده کرد. 1- در نهایت ، اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب معمولی را دارید و میخواهید حدود 2.5 میلیون الی 3 میلیون هزینه کنید ، دستگاه تصفیه آب SOFT WATER ساخت شرکت معصومی را خریداری کنید و هزینه اضافی را نیز نپردازید. وی از احداث واحدهای گوگودزدایی مدرن و کاهش تولید محصولات سنگین، بهبود فرایندهای عملیاتی درواحدها و افزایش ضریب ایمنی خبرداد وافزود: تا سال 1405، همه فراورده های نفتی پالایشگاه اصفهان، ازجمله تمام ۱۲ میلیون لیتر بنزین تولیدی روزانه پالایشگاه طبق استاندارد یورو5 تولید می شود. دستگاه هیوندای کره بسیار باکیفیت اما گران قیمت است و البته نمونه های مونتاژی ایرانی آن نیز زیاد است که آنها هم قیمتهای بالایی دارند .

بررسی فیلتر تصفیه آب

اما قبل از خرید بهتر است به چند نکته توجه کنید. هوزینگ تصفیه آب به صورت عمود در جلوی دستگاه تصفیه قرار گرفته است به عبارت دیگر در این محفظه کارتریج فیلترهای تصفیه آب قرار میگیرد. وظیفه سیستمهای تصفیه، حذف هر ذره حل ناشدنی و معلق در آب استخر از قبیل انواع خاک و گردوغبار و… دستگاه های تصفیه آب از نظر روش تصفیه، تعداد فیلتر و کارکرد با یکدیگر تفاوت هایی دارند. دستگاه تصفیه آب خانگی 7 فیلتر اسمز معکوس ” آکوا کلاسیک ” یک محصول کاملا اقتصادی، با کیفیت آب بسیار بالا بعنوان دستگاهی economy برای تولید آبی کاملا تمیز و پاکیزه .

این دستگاه نه تنها مواد اضافی را حذف کرده بلکه باعث شفاف شدن رنگ آب و بهبودی مزه و طعم آب نیز میشوند.این دستگاه دارای منافذ محفظه بزرگتری نسبت به دستگاه اسمزی معکوس است به همین دلیل بسیاری از مواد مضر از جمله نیترات، فلزات، میکروبها و املاح آب را میتوان به راحتی حذف کرد. این آب دارای انرژی زیادی می باشد و برای بدن بسیار مفید است. دستگاه تصفیه آب آکواجوی دارای تأییدیه های جهانی از جمله NSF، WQA و سازمان غذا و داروی ایران است. این آب به شدت برای سلامت انسان مضر است.

خرید دستگاه تصفیه آب

مشاوران و کارشناسان فروش این شرکت آماده ی ارائه اطلاعات لازم و پاسخگویی به سوالات شما می باشند. برای خرید حتما به سراغ نمایندگی ها و شرکت های معتبر در زمینه ی فروش دستگاه های تصفیه آب بروید و از آن ها مشاوره و راهنمایی بگیرید تا بهترین دستگاه و قیمت دستگاه تصفیه آب را دریافت نمایید. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و مخزن ۱۶ لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. فیلتر فرابنفش از دیگر انواع فیلتر های تصفیه آب می باشد که برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های آب استفاده می شود.