لیست کامل بهترین اتاق فرار های اصفهان +آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ۷ بازی پرطرفدار اتاق فرار آنلاین به انتخاب ایندیپندنت

همیشه به ما یادآوری می‌کند که چطور یک انسان می‌تواند برای رسیدن به هدف خود و… طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از رزرو اسکیپ روم آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک.

  • این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.
  • شاید اون زمان که این بازی اختراع شد چیزی به اسم بهترین اتاق فرار وجود نداشت و پیدا کردن ی بازی خودش غنیمتی بود.
  • همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است.
  • اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد.
  • تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است.

افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند. شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید. داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند. تاکنون تعداد زیادی موفق شدند به این منطقه سفر کنید و این گنجینه را بیاورند. شما و گروه‌تان نیز باید با ترفندهای مختلف خود را از این جنگل مخوف نجات دهید. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد.

طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه کرد. ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید.

استانداردهای بازیکنان برای اتاق فرار

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند. اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند.

لیست کامل بهترین اتاق فرار های اصفهان +آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو | allescape