مشتریان آژانس LUBUS با مهاجرت به WordPress.com 50-90٪ صرفه جویی می کنند – اخبار WordPress.com

هدف LUBUS ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود در حالی که حجم کاری آنها بر پیشنهادات اصلی متمرکز است.

هزینه های پایدار و میزبانی

LUBUS آزمایش WordPress.com را انتخاب کرد و پس از مشاهده نتایج مثبت، با اطمینان آن را به بسیاری از مشتریان خود توصیه کرد.

داستان لوبوس

ما باید از DevOps فاصله می گرفتیم و روی خدمات اصلی خود تمرکز می کردیم. ما به دنبال راه حل ساده ای بودیم که مشتریان بتوانند خودشان را بدون بودجه DevOps یا هزینه های نگهداری مداوم مدیریت کنند. هدف ما ارائه خدمات میزبانی قابل اعتماد به مشتریان بود که بتوانیم بدون تردید آن را تایید کنیم و در نهایت منجر به رضایت مشتریان شود. ما آن سرویس را با WordPress.com پیدا کردیم.

چرا LUBUS تصمیم به مهاجرت مشتریان به WordPress.com کرد؟

برای بسیاری از مشتریان، به ویژه آنهایی که در بازارهای نوظهور یا با بودجه کمتری هستند، هزینه های صورتحساب متغیر ارائه دهندگانی مانند AWS اغلب مخرب بود. این مشتریان باید برای هزینه‌های دقیق بدون هزینه‌های غیرمنتظره در پایان دوره قیمت‌گذاری بودجه بپردازند. برخی از مشتریان افزایش ترافیک زیادی را تجربه کردند که یا باعث از کار افتادن وب‌سایت‌هایشان می‌شد یا منجر به افزایش هزینه‌ها برای پوشش منابع اضافی می‌شد. هیچ کدام از این سناریوها از رشد و مقیاس بندی موثر پشتیبانی نمی کنند.

در غیاب میزبانی مدیریت شده، مشتریان یا باید خودشان محیط را حفظ می کردند یا برای نگهداری به LUBUS پرداخت می کردند. این زمان و هزینه اضافی برای مشتریان بسیار زیاد بود و LUBUS را از تمرکز اصلی خود منحرف کرد.

اگرچه LUBUS بر روی سایت‌های توسعه‌یافته و بهینه‌سازی شده برای بارگذاری سریع تمرکز دارد، توسعه‌دهندگان نمی‌توانند TTFB سرور (زمان تا اولین بایت) را کنترل کنند. TTFB مدت زمانی را که طول می کشد تا اولین بایت صفحه در مرورگر مشتری بارگذاری شود، اندازه گیری می کند که نشان دهنده پاسخگویی سرور است. به طور متوسط، LUBUS پس از انتقال سایت ها به WordPress.com، 60 تا 70 درصد بهبود در سرعت TTFB مشاهده کرد. این بهبود می تواند به معنای تفاوت بین ماندن کاربران در سایت یا خروج آنها به دلیل ناامیدی از زمان بارگذاری باشد.

ثبات

-آجیت بوهرا، بنیانگذار LUBUS

WordPress.com + آژانس شما = مشتریان راضی

پسندیدن بارگذاری…

WordPress.com پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان را ساده می کند.

آجیت و اعضای تیمش اغلب در WordCamp شرکت می کردند و در آنجا با نمایندگان WordPress.com گفتگو می کردند. در نهایت، Ajit به اندازه کافی اعتماد به نفس داشت که WordPress.com را با یک مشتری بودجه که می خواست در آینده سایت خود را مستقل مدیریت کند، آزمایش کند. عواملی که در تصمیم او برای آزمایش WordPress.com نقش داشتند عبارتند از:

فرآیند مهاجرت

بنیانگذار LUBUS آجیت بوهرا اظهار داشت: «بسیاری از مشتریان ما پس از انتقال به WordPress.com مقدار قابل توجهی از 50٪ تا بیش از 90٪ را در هزینه های میزبانی پس انداز کردند. این صرفه جویی قابل توجه برای مشتریان، به ویژه در کشورهایی مانند هند، یا آنهایی که دارای سایت‌های اصلی، وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، سایت‌های تجارت الکترونیک ترافیک سطح متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها هستند، تقویت فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

نتیجه نهایی

LUBUS فرآیند مهاجرت را روان و مقرون به صرفه یافت و به طور قابل توجهی هزینه های DevOps و تعمیر و نگهداری را کاهش داد.

مشتریان LUBUS قدردانی می کنند که WordPress.com به جای جریمه کردن آنها برای موفقیت، به آنها کمک می کند تا موفق شوند. با پردازنده‌های با کارایی بالا و مقیاس‌بندی خودکار خودکار، مشتریان می‌توانند اعتماد کنند که سایت‌های آن‌ها در برابر افزایش ترافیک بدون تحمیل هزینه‌های اضافی مقاومت می‌کنند.

صرفه جویی در هزینه

مهاجرت به WordPress.com منجر به زمان بارگذاری سریع‌تر سایت، بهبود پایداری در هنگام افزایش ترافیک و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه 50 تا 90 درصد برای مشتریان شد. این به LUBUS اجازه داد تا بر روی خدمات اصلی خود تمرکز کند و بدون نیاز به بودجه DevOps یا هزینه های تعمیر و نگهداری مداوم، راه حل ساده تری را به مشتریان خود ارائه دهد. WordPress.com یک راه حل همه کاره ارائه کرده است که تجربه ای پایدار، ایمن و مقرون به صرفه را برای مشتریان LUBUS تضمین می کند.

معرفی

Ajit Bohra، بنیانگذار LUBUS، مثالی را به اشتراک گذاشت که در آن وب سایت یک مشتری هوی متال را به WordPress.com منتقل کردند. هنگامی که گروه متالیکا یکی از مقالات مشتری را به اشتراک گذاشت، سایت بدون زحمت با افزایش ترافیک بدون متحمل شدن هزینه‌های اضافی یا مشکلات مربوط به عملکرد مقابله کرد.

میزبانی بدون نگرانی و تعمیر و نگهداری

– مشتریان از ما و ارائه دهنده میزبانی آنها می خواهند که زندگی آنها را ساده کنیم.
— ما نمی خواهیم مشتریان از وردپرس مرعوب شوند و WordPress.com سازگاری آنها را بسیار آسان تر می کند.
– مشتریان در مورد تکیه بر افزونه ها برای کارهایی که باید توسط میزبانی مدیریت شوند، تردید دارند، کاری که WordPress.com انجام می دهد.
– مشتریان همه چیز را در یک مکان می خواهند، مانند پشتیبانی، دامنه، محتوا، ابزارهای بازاریابی و میزبانی.
– مشتریان می خواهند بدانند که سایت آنها پایدار، ایمن و مقرون به صرفه خواهد بود.

اخیراً با Ajit Bohra، بنیانگذار و مهندس وردپرس LUBUS، یک آژانس توسعه متخصص در WordPress و Laravel صحبت کردیم. LUBUS، که در سال 2008 تأسیس شد، وب سایت هایی با کیفیت بالا برای مشتریان در هند و در سراسر جهان ایجاد می کند. آنها تجربه ساخت انواع وب سایت ها از جمله مراقبت های بهداشتی، انرژی های تجدید پذیر، ناشران، مخابرات، اخبار موسیقی، فروشگاه های آنلاین و موارد دیگر را دارند.

همانطور که LUBUS مشتریان بیشتری را به WordPress.com مهاجرت کرد، آنها همچنان مهاجرت های روان و بدون خطا را تجربه کردند. حتی در شرایط چالش برانگیز، مهندسان شادی WordPress.com (تیم پشتیبانی) مسائل را به طور موثر حل کردند و تجربه مثبتی را برای LUBUS فراهم کردند.

نتایج: سرعت، ثبات و صرفه جویی در هزینه

پیش از این، آنها مشتریان را در AWS (سرویس وب آمازون) و خدمات میزبانی ابری مشابه میزبانی می کردند. در حالی که این راه حل ها برای مشتریانی که نیاز به کنترل پیچیده تری داشتند، مناسب بودند، اما برای بسیاری دیگر با مشکلاتی مواجه شدند.

چالش ها و نیازهای مشتریان مختلف وب سایت وردپرس

ما مشتاق بودیم تا نظرات LUBUS را در مورد تجربه آنها با انتقال سایت های مشتریان به WordPress.com بیاموزیم. در اینجا چیزی است که ما کشف کردیم.

سایت های سریعتر

تعهد آنها به ارائه “راه حل های دوستانه” در توسعه وب سایت وردپرس باعث شد که آنها به دنبال راه حلی باشند که به مشتریان خود ارائه دهد:

  • وب سایتی با هزینه های ثابت و بدون محدودیت سخت
  • یک پلت فرم میزبانی وب با کارایی بالا و ایمن
  • میزبانی که توسط کارشناسان وردپرس مدیریت و نگهداری می شود
  • خدمات و پشتیبانی قابل اعتماد

LUBUS دارای تیمی متشکل از 12 طراح و توسعه دهنده وردپرس است که سالانه به 8 تا 10 مشتری جدید خدمات ارائه می دهد. حدود 60 درصد از مشتریان آنها خدمات تعمیر و نگهداری و مشاوره LUBUS را پس از توسعه و راه اندازی اولیه سایت حفظ می کنند.

LUBUS، یک آژانس توسعه متخصص در وردپرس و لاراول، با چالش هایی با هزینه های میزبانی متغیر و نگهداری برای مشتریان خود مواجه شد. آنها به راه حلی نیاز داشتند که هزینه های ثابت، عملکرد بالا، میزبانی وب ایمن و خدمات و پشتیبانی قابل اعتماد را ارائه دهد. LUBUS تصمیم گرفت WordPress.com را آزمایش کند و پس از مشاهده نتایج مثبت، با اطمینان آن را به مشتریان خود توصیه کرد.

آژانس های طراحی و توسعه وب وردپرس در حال کشف قدرت میزبانی WordPress.com و مزایای ارائه شده به مشتریان خود هستند. WordPress.com با عملکرد تمام پشته، امنیت قوی و ویژگی‌های پسند توسعه‌دهنده، پلتفرمی را به آژانس‌ها ارائه می‌کند که می‌توانند با اطمینان به مشتریان خود توصیه کنند. کشف کنید که ما چه کاری می توانیم برای آژانس شما انجام دهیم.

خلاصه اجرایی

به 98262652 مشترک دیگر بپیوندید