همه چیز در مورد آن و اینکه کدام یک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید


به عنوان یک صاحب کسب و کار، برای مدیریت وبلاگ خود و تمام محتوایی که برای اهداف سئو می خواهید، به خدمات نوشتن نیاز دارید. از توضیحات متا گرفته تا کپی وب سایت، باید آن را توسط شخصی نوشته شود.

با این حال، ده‌ها سرویس نوشتاری وجود دارد. با دانستن این موضوع، چگونه یک مورد مناسب را انتخاب می کنید؟ ما سه مورد از برترین خدمات نوشتاری را انتخاب کرده ایم و تمام جزئیات را در مورد آنها ارائه کرده ایم.

این به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای شرکت خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چرا به خدمات نوشتن نیاز دارید؟

عکس و تصویر تایپ دانشجویی رایگان

قبل از اینکه بتوانید یک سرویس نوشتن را انتخاب کنید، اولین کار شما این است که در وهله اول دلیل نیاز به آن را بیابید. آیا به دنبال یک شیرجه عمیق در فناوری جدید هستید که بتوانید آن را به عنوان مطالعه موردی به اشتراک بگذارید؟ آیا به یک نسخه وب سایت نیاز دارید که موتور جستجوی آن با لینک های داخلی و خارجی بهینه شده باشد؟ مناسب‌ترین نوع نویسندگان بر اساس اهداف شما متفاوت است، بنابراین ابتدا آن‌ها را تعیین کنید.

بازاریابی محتوا یک حوزه بزرگ است و جاهای خالی زیادی در آن وجود دارد. بسته به نوع محتوایی که می‌خواهید، می‌توانید با بازاریابان محتوا، متخصصان وبلاگ، تیم‌های رابط کاربری یا سایر مترجمان آزاد کار کنید. با این حال، برای نوشتن، به احتمال زیاد می خواهید نگاهی به جایگاه خود بیندازید و با نویسنده ای ماهر در صنعت خود هماهنگ شوید.

شما به نویسنده ای نیاز دارید که اهمیت استفاده از کلمات کلیدی و لینک های خارجی را برای تقویت محتوای شما درک کند. شما کسی را می خواهید که مهارت های گرامر خوبی داشته باشد و هر بار انتظارات شما را برآورده یا فراتر از آن باشد.

مقایسه خدمات نوشتن

قبل از انتخاب یک سرویس نوشتن، اولین قدم شما این است که با هر یک کمی بهتر آشنا شوید. این سه سرویس نوشتاری در دنیای دیجیتال مارکتینگ به خوبی شناخته شده اند. یکی از آنها می تواند مناسب برای کسب و کار شما باشد.

WriterAccess

WriterAccess خانه بیش از 15000 نویسنده است که همگی آماده رسیدگی به پروژه های شما در یک لحظه هستند. آنها مهارت های مناسبی برای کمک به رفع نیازهای شرکت شما دارند، صرف نظر از این که آیا شما در موقعیت سختی هستید یا به محتوای چند زبانه نیاز دارید.

هر نویسنده در WriterAccess دارای امتیازی است که از دو تا شش ستاره متغیر است. شما می توانید نقطه بهینه قیمت و سطح کیفیت را انتخاب کنید. کم هزینه ترین نویسندگان کسانی هستند که در نقطه ورودی دو ستاره یا شما می توانید با انتخاب یک نویسنده شش ستاره، حرفه ای های صنعتی را انتخاب کنید که سابقه کار ثابتی دارند.

البته نویسندگانی در سطوح سه، چهار و پنج ستاره نیز وجود دارند. هر یک از آنها بسته به قیمت و نوع کار شما چیزی برای ارائه دارد.

وقتی در WriterAccess به دنبال نویسنده می‌گردید، می‌توانید نویسنده خاصی را جستجو کنید، به سیستم اجازه دهید نویسنده‌ای را برای شما پیدا کند، یا با کارکنان خدمات مشتری همکاری کنید تا فردی را که مناسب است پیدا کنید. عکس هر نویسنده، بازخورد، اطلاعاتی در مورد تعداد مقاله‌هایی که تکمیل کرده‌اند و مجموعه‌ای از محتوا را خواهید دید.

علاوه بر آن، می‌توانید پشتیبانی از خدمات مدیریت شده را انتخاب کنید و از یک مدیر حساب بخواهید که درخواست‌های شما را رسیدگی کند. آسان؟ آسان.

Fiverr

Fiverr مکان دیگری است که می توانید نویسندگانی را برای رسیدگی به پروژه های شرکت خود استخدام کنید. کیفیت استعداد Fiverr به طور قابل توجهی متفاوت است، بنابراین مرتب کردن گزینه ها ممکن است کمی طول بکشد. بر خلاف یک پلتفرم نوشتاری مانند WriterAccess که نیاز به آزمایش و شرایط لازم دارد، هر کسی می تواند برای ارائه خدمات در Fiverr ثبت نام کند.

فروشندگان سطح 1 جدیدترین هستند و ممکن است رتبه بندی زیادی نداشته باشند. فروشندگان حرفه ای حرفه ای ثابت شده هستند، اما خدمات آنها گاهی اوقات می تواند پرهزینه باشد. شما تغییرات زیادی در استعداد و قیمت پیدا خواهید کرد، بنابراین هنگام شروع به مرور نتایج جستجوی Fiverr این را در نظر داشته باشید.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که بیشتر خدمات در Fiverr شامل انجام یک کار واحد است. اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، استخدام یک نفر ممکن است گزینه مناسبی برای شما نباشد.

با این حال، برخی از متخصصان Fiverr تیم‌ها یا گروه‌هایی هستند که برای استخدام کار می‌کنند، بنابراین ارزش دارد که بپرسید آیا توانایی رسیدگی به درخواست شما را دارند یا خیر.

محتوای جمعیت

Crowd Content بیان می‌کند که خدمات نوشتن محتوا با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد و دارای یک بازار محتوای انعطاف‌پذیر با بیش از 6000 نویسنده است. فریلنسرهای آن به مشاغل «بازار» دسترسی دارند، که وظایفی هستند که به یک استخر عمومی واگذار می‌شوند. گاهی اوقات، مشتریان از تیم هایی متشکل از نویسندگان خاصی که انتخاب کرده اند استفاده می کنند. این شرکت می گوید می تواند پست های وبلاگ، صفحات شهر، محتوای سئو، توضیحات محصول و موارد دیگر را مدیریت کند.

از دیدگاه استخدام، اطلاعات زیادی برای ادامه در Crowd Content دریافت نمی کنید. نویسندگان مانند WriterAccess پروفایل کاملی ندارند. آنها همچنین با کلمه حقوق می گیرند و نرخ ها نسبتاً پایین هستند. می‌توانید برای چرخش‌های سخت درخواست کنید که هزینه بیشتری بپردازید.

رتبه بندی ها از یک تا چهار ستاره متغیر است اما همیشه کیفیت نویسندگان را منعکس نمی کند. اگر نیاز خاصی دارید و نمی‌خواهید نویسندگان را از استخر اصلی بیرون بکشید، می‌توانید از تیم داخلی درخواست معرفی کنید. به طور کلی، اگر از بازار استفاده می کنید، هیچ راهی برای انتخاب یک نویسنده برای هر شغل وجود ندارد.

ما می توانیم با محتوای شما کمک کنیم

با وجود گزینه های بسیار زیاد، تشخیص اینکه از کدام سرویس باید استفاده کنید کار آسانی نیست. متوجه هستیم!

اگر شرکت شما نیاز به ایجاد محتوای باکیفیت با بهترین قیمت دارد، WriterAccess را به صورت رایگان آزمایش کنید و فریلنسرهای مناسب را برای توسعه استراتژی خود بیابید. اکنون یک آزمایش رایگان را شروع کنید و یک تیم فریلنسر درجه یک بسازید تا به پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید.

آزمایشی بدون دسترسی