کجا یک مدیر محتوا استخدام کنیم؟


تولید، ایجاد و توزیع محتوای عالی یک کسب و کار را متمایز می کند.

محتوا یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است، بنابراین داشتن یک فرآیند روشن و مالکیت تولید محتوای شما برای کسب و کارهایی که می خواهند موفق شوند مهم است.

برای اینکه بر محتوای خود کنترل داشته باشید، استفاده از خدمات یک مدیر محتوا مفید است. مدیر محتوا شخصی است که می تواند یک استراتژی محتوا ایجاد کند و برای انواع محتوای تجاری برنامه ریزی کند. این شامل وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، پادکست ها، ویدیوها و موارد دیگر می شود.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم بفهمید که چرا استخدام یک مدیر محتوا مهم است و کجا می‌توانید بهترین مدیر محتوا را برای برند خود پیدا کنید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چرا باید یک مدیر محتوا استخدام کنید؟

در حالی که بیشتر کسب‌وکارها می‌دانند که برای تولید محتوای مورد نیاز خود باید تولیدکنندگان محتوا را استخدام کنند، اما همه نمی‌دانند که چرا یک مدیر محتوا مهم است.

مدیر محتوا شخصی است که نه فقط تولید محتوا، بلکه کل فرآیند محتوای شما را بر عهده می گیرد. این شامل برنامه ریزی محتوایی که می سازید و اطمینان از توزیع آن در بین کانال های مناسب است.

یک مدیر محتوا همچنین به شما کمک می کند تا برنامه بازاریابی خود را برای همه محتوای مرتبط اجرا کنید.

آنها مدیر هر نویسنده، فیلمبردار، پادکست یا طراح گرافیک در تیم شما هستند. وقتی همه این نقش‌ها یک نفر را دارند که می‌توان به او گزارش داد، به ایجاد یک فرآیند منسجم و شفاف برای محتوا کمک می‌کند.

چه چیزی یک مدیر محتوای خوب را می سازد؟

هر نقشی در دفتر شما به مجموعه مهارت های خاصی نیاز دارد. یک مدیر محتوا دارای مهارت هایی از قبیل:

  • تجربه در بهترین شیوه ها برای محتوا و سئو
  • آشنایی با پلتفرم ها و سیستم های دیجیتال برای مدیریت محتوا
  • مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی
  • تجربه مدیریت
  • تکنیک های کسب درآمد برای کانال های توزیع
  • مهارت های گزارش دهی و تجزیه و تحلیل

کجا یک مدیر محتوا پیدا کنیم

شما می توانید به دنبال یک مدیر محتوا برای وارد کردن به کسب و کار خود در مکان های مختلف بگردید. در اینجا چند مورد از بهترین مکان‌هایی که باید در جستجوی خود در نظر بگیرید، آورده شده است.

1. WriterAccess

WriterAccess یک پلت فرم قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند یک مدیر محتوای آزاد برای کسب و کار خود پیدا کنید.

به جای استخدام یک عضو تیم تمام وقت و داخلی، می توانید مدیریت محتوای خود را به یک متخصص حرفه ای برون سپاری کنید. با WriterAccess، می‌توانید به مدیران محتوای باکیفیت متصل شوید که استراتژی‌ها را ایجاد می‌کنند، محتوا را ویرایش می‌کنند و به شما کمک می‌کنند بهترین کانال‌ها را برای توزیع پیدا کنید.

WriterAccess همچنین کاملاً بر روی محتوا متمرکز است و آن را به منبعی عالی برای مدیران محتوا تبدیل می کند. سایت های کاریابی دیگر تخصصی نیستند، بنابراین یافتن افراد با پیشینه مناسب می تواند یک مانع بزرگ باشد. با کمک WriterAccess، می توانید بهترین مدیر محتوای کسب و کار خود را پیدا کنید.

یک مدیر محتوا در WriterAccess استخدام کنید

2. لینکدین

لینکدین مکانی عالی برای شروع جستجوی یک مدیر محتوا است.

لینکدین بیش از 430 میلیون کاربر حرفه ای دارد، بنابراین مکانی عالی برای شروع هر نوع جستجوی شغلی است. می‌توانید از ویژگی جستجوی کار استفاده کنید و یک آگهی شغلی قرار دهید، یا می‌توانید پروفایل‌ها را مرور کنید تا ببینید آیا کسی به دنبال کاری است که سابقه‌ای مطابق با نیازهای شما دارد یا خیر.

با این حال، در مورد عناوین شغلی خاص، هنگام استفاده از LinkedIn باید محتاط باشید.

انواع مختلفی از “مدیر محتوا” وجود دارد که برخی از افراد در شرح شغل خود از آنها استفاده می کنند یا زمانی که در جستجوی شغل هستند به دنبال آن می گردند. با گزینه های جایگزین بازی کنید و عناوین متعددی را امتحان کنید تا استخر استعداد خود را گسترش دهید. عناوین شغلی جایگزین عبارتند از:

  • مدیر بازاریابی محتوا
  • سردبیر
  • مدیر محتوای وب
  • مدیر محتوای رسانه های اجتماعی
  • استراتژیست محتوا
  • مدیر بازاریابی محتوا
  • مدیر تحریریه

3. در واقع

مکان دیگری که می توانید جستجوی خود را برای یک مدیر محتوا شروع کنید، سایت کار Indeed است.

در واقع محبوب ترین سایت کار است، بنابراین افراد زیادی در پست ها جستجو می کنند تا موقعیت جدیدی پیدا کنند. این شما را به یک استخر استعداد وسیع تری نسبت به لینکدین باز می کند. با این حال، ممکن است کیفیت نامزدها به اندازه پروفایل های لینکدین صیقلی نباشد.

یکی از مزایای Indeed این است که شما می توانید از داوطلبان بخواهید که آزمون های صلاحیت را قبل از برنامه ریزی مصاحبه تکمیل کنند. این به شما امکان می دهد تا برخی از نامزدهای خود را در مراحل اولیه استخدام بررسی کنید.

همچنین می توانید از کلمات کلیدی مختلفی در پست خود استفاده کنید تا عناوین شغلی دیگری را که یک مدیر محتوا در جستجوی خود شناسایی می کند درج کنید.

4. صفحه مشاغل

یک جایگزین برای هیئت شغلی، قرار دادن آگهی در وب سایت شرکت خود در صفحه مشاغل است.

در حالی که ممکن است به اندازه یک هیئت شغلی درخواست دریافت نکنید، افرادی که درخواست می دهند بیشتر روی برند شما سرمایه گذاری می کنند و می خواهند به طور خاص با شرکت شما کار کنند.

صفحه مشاغل مکانی عالی برای قرار دادن آگهی های شغلی برای افرادی است که درباره شرکت شما می دانند. این به عنوان یک استراتژی استخدام برای مارک های بزرگتر که ترافیک وب سایت بالایی دارند، بهترین کار را دارد. اگر شما یک شرکت کوچکتر یا یک استارت آپ هستید، احتمال کمتری دارد که از این روش موفقیت کسب کنید.

نتیجه

مدیر محتوا نقش مهمی است که می تواند تولید محتوای شما را به سطح بالاتری برساند.

آن‌ها می‌توانند مالکیت کل فرآیند تولید محتوا، از برنامه‌ریزی استراتژی محتوا تا کسب درآمد از توزیع محتوای شما را در دست بگیرند. و هنگامی که بدانید برای یافتن و استخدام بهترین مدیران محتوا به کجا بروید، می توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

WriterAccess یک پلت فرم قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تولید محتوای خود را مقیاس بندی کنید و مدیران محتوای استثنایی را پیدا کنید تا عملکرد خود را به سطح بالاتری برسانند. برای یادگیری بیشتر، WriterAccess را ببینید و یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان دریافت کنید تا ببینید WriterAccess چقدر می تواند برای شما کار کند.

محتوایی که با WriterAccess اجرا می شود