بهترین قالبهای فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۰

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام دامنه موردنظر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید تمام پیرامون امنیت وبسایت خود ار تحت نظارت و حفاظت امنیتی قرار دهید از نسخه غیر رایگان آن استفاده کنید. همچنین به غیر از لینک دکمه ارسال اطلاعات فیش واریزی در قسمت کاربری و صفحه تشکر قرار دارد. این به شما کمک میکند تا دستهبندی خود را به سرعت انجام دهید. هم کاربر از نسخه رایگان قالب استفاده میکند و هم طراحان قالب، محصول خود را معرفی میکنند. همانطور که میدانید بیش از هشتاد درصد کاربران گوگل از موبایل برای سرچ کردن و خرید از سایت فروشگاهی استفاده میکنند بنابراین هنگام تهیه یا خرید قالب فروشگاهی وردپرس به این نکته دقت کنید که قالب سایت حتماً ریسپانسیو باشد. افزونه امنیتی Secupress در سال ۲۰۱۶ در دسترس کاربران قرار داده شد و به دلیل امکانات خوب این افزونه تا سال ۲۰۱۹ حود ۲۰ هزار کارربر از آن استفاده میکنند. نصب وردپرس و راه اندازی یک سایت برروی آن بسیار ساده است اما نقاط ضعف بسیاری در آن وجود دارد که هکرها بهخوبی از آنها آگاه هستند.

نسخه غیر رایگان آن دارای ویژگی های اضافی نظیر محافظت در برابر تهدیدات بصورت بلادرنگ، فایروال بهبود یافته، احراز هویت دوعاملی، حفاظت جغرافیایی، پشتیبانی اختصاصی، حفاظت از هرزنامه ها و سایر می باشد. میتوانید به کمک آن هر چیزی را بفروشید، مثل کالاهای فیزیکی، بلیط رویدادهای مختلف و طرحهای خدمات. همچنین به طور کلی نسخه رایگان دارای ویژگی های کافی برای اکثر وب سایت های کوچک است. WordFence Security است که از مهمترین ویژگی های آن می توان نظارت بلادرنگ، حفاظت از صفحه ورود، عدم اجازه ورود به IPهای مشکوک و مجهز به فایروال را نام برد. این چیزی است که نمیتوانید هزینه مربوط به آن را انکار کنید. دانلودی: محصولاتی هستند که بعد از خرید باید چیزی به دست مشتری برسد؛ مثلا کتاب الکترونیکی خود را فروختهاید و فایل PDF آن باید به صورت اینترنتی به دست خریدار رسیده و از آن استفاده کند. با مراحل نصب کامل قالب و دانلود رایگان نسخه فارسی و ترجمه شده آن همراه ما باشید.

شما میتوانید در هر دسته بندیای که مد نظرتان است، بهترین قالبهای رایگان و پولی را مشاهده کنید و از طریق بخش پشتیبانی، بهترین قالبهای پیشنهاد شده توسط تیم متخصص را نیز خریداری کنید. اگر دلتان برای روزنامه های قدیمی تنگ شده است، اکنون می توانید یک وبسایتی شبیه به زمان قدیم مدرسه ایجاد کنید. توسط آن می توانید امنیت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.همچنین میتوانید یک لایه امنیتی به وبسایت خود اضافه کرده و سایت خود را از هکرها حفظ کنید. نیز یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس به شمار می آید که محیطی کاربر پسند دارد و در آن می توانید به راحتی به مدیریت هکرها و عوامل مخرب ورودی در سایت بپردازید. خب با توجه به این موضوع، همیشه پیداکردن راهی که امنیت سایت رو بالا ببره و مانع نفوذ هکرها بشه، از چالشهای وبمسترهایی مثل من و شما بوده… افزونه MalCare Security امنیت ساییتون رو تضمین میکنه و یک راهحل چند بعدی برای حل مشکل ناامنی سایت جلو روتون قرار میده. اگه مشکلی با افزونه داشته باشین و از تیم پشتیبانی wordfence security کمک بخواین، باید مدت زیادی رو برای جواب صبر کنین.

توسعه دهندهها از بهروزرسانیها برای ارائه آخرین موارد امنیتی، رفع اشکالات، رفع مشکلات سازگاری با آخرین مرورگرها و افزونهها و پاکسازی کدهای قدیمی استفاده سایت arvanwp میکنن. یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس iThemes security است که تا حالا نزدیک به ۱ میلیون نفر آن را نصب کرده اند و بیش از ۳۰ راه حل برای رفع مشکلات امنیتی سایت ارائه میدهد. بعد از نصب وردپرس بهتر است به فکر اضافه کردن افزونههایی برای بالا بردن کاربرد آن باشید. خود را به فروش برسانید و از این طریق به کسب درآمد مشغول شوید. افزایش سرعت وردپرس یکی از بهترین کارها برای کسب نتایج بهتر در جستجوی گوگل است. این افزونه فوقالعاده بسیار مناسب برای افزایش امنیت وردپرس است و میتواند به شما برای ایمن کردن وبسایت در مقابل هکرها کمک کند. از چه افزونهای به عنوان جایگزین نقشهی گوگل استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه های امنیتی را به شما معرفی کنیم.

ممکن است باگ های امنیتی ناخواسته منجر به حمله هکرها شود این افزونه در برابر نفوذها از سایت شما محافظت می کند. شباهت به دیجیکالا : کمتر از 30 درصد. هر فولدری که در پوشه wp-content و پوشه plugins میبینید که با نام افزونه شما شباهت داره رو می توانید حذف کنید. توجه کنید که هیچ تغییری در نام پوشه ها نمی دهد و فقط دسترسی به فایل موردنظر را محدود می کند. حتی میتوانید در بخش Live Traffic ، از زمان و Ip هکر مورد نظر مطلع شد و با این کار میتوانید Ip های شناسایی شده مخرب را مسدود کنید و به محافظت از سایت خود بپردازید. بک آپ گیری live که هر تغییری را که در وب سایت انجام می دهید ذخیره می کند. در اختیارتون قرار میدن و سایت شما را حرفهایتر و امنتر میکنن. دشمنای سایتهای وردپرسی هم هکرها و بدافزارهایی هستن که این سایتا رو هدف قرار میدن. خب همونطور که گفتم وردپرس بهترینه و همیشه بهترین راهحل رو هم در اختیار کاربراش قرار میده و این راهحل چیزی نیست به غیر از افزونههای امنیتی.

اگرچه برای استفاده از آنها قطعاً به دانش کدنویسی احتیاج دارید ، اما این قطعه کد وردپرس شما را قادر می سازد تقریباً هر عملکردی را در وب سایت خود پیاده کنید به نظر من ، Wootsify یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان ایده آل برای تجارت الکترونیکی است. بعد از بررسیها و تحقیقات بسیار تونستم بهترین افزونه امنیتی رو با توجه به سایتم انتخاب کنم. جالبه بدونید که نسخه رایگان این افزونه، عنوان بیشترین دانلود افزونه امنیتی رو به خود اختصاص داده و دارای امتیاز 4.8 از 5 هستش و همین برای پی بردن به کارایی و بهترین بودنش کافیه! به روز رسانیهای افزونه کاملاً از طریق Jetpack مدیریت میشن.

نکته: برای فعال سازی افزونه نیاز به ثبت نام و دریافت کلید API می باشد.این افزونه به صورت پیش فرض در وردپرس نصب شده است اما تا زمانی که عضویت و کد API را دریافت نکنید فعال نخواهد شد. فروشگاه اینترنتی دریچه ای برای رسیدن به موفقیت در حوزه تجارت الکترونیک بوده و همواره درآمد دائمی را به شرط تلاش و موفقیت تضمین خواهد کرد. مسدودسازی موقت کاربر را برای مدت محدودی مسدود میکند، درحالیکه مسدودسازی دائمی برای همیشه آیپی کاربر را قفل میکند. خب وردپرس که عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا رو به دوش میکشه، مسلما خودش بستر امنی برای پیادهسازی سایتهای مختلف هستش ولی استفاده از افزونههای امنیتی وردپرس که اکثرا دو نسخه رایگان و پرمیوم (پولی) دارن، علاوه بر بالابردن امنیت سایتتون، امکانات بیشتری مانند شناسایی و مسدودسازی هکرها و رباتهای مشکوک، فایروال امنیتی، محدودیت دسترسی کاربران و… شما میتوانید کل فرآیند را مدیریت کنید، از روی کاغذ آوردن ایده هایتان تا دیدن آنها به صورت آنلاین.

و این نکته رو به خاطر داشته باشید که قالب های رایگان به هیچ عنوان حرفه ای نیستن و انتظارات کاربر را فراهم نخواهد کرد. وردپرس به شما این امکان را میدهد که با خیال راحت منعطفترین و خلاقانهترین سایتهای فروشگاهی را طراحی کنید و درآمد خود را تضمین کنید. درب قفل است ، با خیال راحت مدیریت کنید ! ما برخلاف سایر سایت های دیگر، هیچ قفل و محدودیتی بر روی قالب های وردپرس قرار ندادیم. این مورد باعث می شود تا تاکتیکهای مبهم سازی مورد استفاده هکرها که ممکن است توسط سایر فایروالهای افزونه مورد توجه قرار نگرفته باشد، شناسایی کند.

محدود کردن تعداد تلاشها، برای ورود به سیستم. با توجه به اینکه در وردپرس چیزی برای مقابله با این حملات تعبیه نشده است ضرورت استفاده از افزونه چند برابر میشود.iThemes Security با مسدود کردن این حملات خودکار، برای ایمنسازی و محافظت بیشتر ورود به سیستم وردپرس، کار میکند. برخلاف سایر افزونههای امنیتی، این پلاگین فقط میتواند آسیبپذیریها را در صفحات وب پیدا کند و فایلهای اصلی مربوط به بکاند وبسایت را نمیتواند اسکن کند. این افزونه هم مانند سایر افزونه های امنیتی به دو صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دوره آموزشی تماما پروژه محور و از سطح صفر تا متوسط می باشد و برنامه نویسی اصولی وب سایت های وردپرسی را به شما آموزش میدهد ! دانش برنامه نویسی ندارم ولی سواد بصریم برای طراحی سایت خوب هست. چندین برنامه افزودنی وجود دارد که باید در هنگام فکر کردن در مورد ویژگی هایی که بیشترین میزان به آنها نیاز دارید ، در نظر بگیرید. زمانی که یک کاربر جدید می سازیم، وردپرس بصورت اتوماتیک یک رمزعبور به این حساب اختصاص می دهد. مخصوصا زمانی که محصولات در افزونه ووکامرس بسیار زیاد باشد و آن وقت ویرایش هر محصول زمان زیادی از وب مستر ها می گیرد.

این قالب چندین ویژگی فوق العاده دارد که باعث شده، برای نمایش تبلیغات طبقه بندی شده ی املاک و مستغلات، عالی باشد. ابزارک “فیلتر محصولات براساس صفت” به شما امکان می دهد یک ویژگی خاص را انتخاب کنید. محصول ساده: محصولات ساده رایج ترین نوع هستند که به سادگی خریداری شده و جزییات خاصی ندارند. وردفنس دارای داشبورد برای اعمال تنظیمات مربوط به پلاگین می باشد البته مقداری کار با داشبورد این پلاگین و اعمال پیکربندی های مربوطه برای افراد تازه کار ممکن هست پیچیده باشد. می توانید ابزارهای مورد نظر خود را از داشبورد فعال یا غیرفعال کنید. در این مقاله به معرفی و بررسی افزونه Wordfence Security خواهیم پرداخت تا با فعال سازی آن در وب سایت بتوانید امنیت را تا حدود زیادی در وردپرس برقرار کنید. یکی از نکات فروش Justified Image Grid این است که horizontal image grid آن نسبت ابعاد اصلی همه تصاویر شما را حفظ می کند. گزارش تعداد جستجوهای انجام شده برای کلمات کلیدی نسبت به سایر ابزارها دقیق تر است. اکثر سایتها به دلیل مشکلاتی که کاملا قابل پیشگیری هستند، هک میشوند. افزونه وردفنس افزونه جامعی است که برخلاف افزونه های دیگر که تنها به امنیت هسته وردپرس، به روزرسانی ها و فایروال می پردازند و تعدادی هم فقط اسکنر هستند، تمامی موارد موثر امنیتی را درون خود دارد.

شما برای اینکه بتونین به صورت کامل با این افزونه کار کنین، باید تمامی بخشای اون رو بلد باشین که این امر نیازمند اینه که یه سری فایل آموزشی و مستندات مربوطه رو مطالعه کنین. قبل از اینکه به سراغ لیست برید پیشنهاد میکنم که مقاله ( آموزش نصب افزونه در وردپرس ) رو حتما بخونین حتی اگه تمام مراحل نصب افزونه رو بلد باشین! به همین صورت از حملات سایبری وارد شده به سایت شما جلوگیری خواهد کرد. با این حال، این فایروال اندازه فایروال سوکوری و Wordfence قوی نیست و لازم است که IP های لیست سیاه به طور دستی در آن وارد بشوند. البته که این افزونه یک فایروال پایه ای هم دارد که خطرات مرسوم را شناسایی می کند و جلوی آن ها را می گیرد.

همچنین گفتنی است که این افزونه بر روی وردپرس شبکه، پاسخگویی خوبی دارد. این افزونه برای اینکه بتونه تمام سایت رو اسکن کنه، پهنای باند زیادی رو مصرف میکنه که یه نقطه ضعف بزرگ برای بهترین افزونه امنیت برای وردپرس به شمار میره. بهعلاوه این پلاگین نقشههای سایت را بهوجود میآورد تا موتورهای جستجو به سادگی بتوانند وبسایت شما را شاخصبندی کنند. در قسمت بالای قالب یک منوی پیمایش وجود داره که دارای یک نوار جستجو ست، که می تونید دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی داخلی و نوار لغزنده محتوای ویژه رو در اون قسمت پیدا کنید. همچنین حملات امنیتی به سایت شما را تشخیص داده و مسدود می کند. افزونه هایی همچون wordfence و آیتمز سکوریتی می توانند امنیت سایت وردپرسی شما را تا حد بسیار زیادی ارتقا داده و خیالتان از نفوذ هکرها را راحت کنند. از آنجایی که وردپرس پر کاربرد ترین سیستم مدیریت محتوا است ممکن است هدف هکرها قرار گیرد. مهم ترین اقدام در این زمینه، نصب افزونههای امنیتی وردپرس است. این افزونه دارای یک سیستم درجه گذاری منحصربفرد بوده و بخش های مختلف وبسایت را از لحاظ سطح امنیتی درجه بندی کرده و ضعف های هر بخش را جهت اقدام برای بهبود مشخص می کند.