راه جدید مورد علاقه شما برای توسعه وردپرس به صورت محلی – WordPress.com News

راه جدید مورد علاقه شما برای توسعه وردپرس به صورت محلی – WordPress.com News

Meet Studio توسط WordPress.com، محیط توسعه محلی وردپرس جدید، رایگان و منبع باز ما.

با پیکربندی ابزار دستی، راه‌اندازی کند سایت، و گردش‌های کاری توسعه محلی بی‌رحمانه خداحافظی کنید و به Studio by WordPress.com، محیط توسعه محلی وردپرس جدید، رایگان و منبع باز ما سلام کنید.

ما استودیو را برای بودن ساخته ایم سریع ترین و ساده ترین راه برای ساخت سایت های وردپرس به صورت محلی.

طراحی شده برای توانمندسازی توسعه دهندگان، طراحان و سازندگان سایت، استودیو یک راه حل یکپارچه برای آن ارائه می دهد ایجاد و اجرای سایت های وردپرس به طور مستقیم بر روی دستگاه محلی شما، همچنین نمایش سایت های در حال پیشرفت با مشتریان، تیم ها و همکاران خود

تعدادی از ویژگی های مورد علاقه ما را در ویدیوی زیر بررسی کنید:

یک راه جدید برای توسعه وردپرس به صورت محلی، به صورت رایگان در دسترس است

Studio اکنون برای استفاده رایگان در Mac* در دسترس است، و می‌توانید تنها در چند دقیقه با یک سایت محلی جدید راه‌اندازی کنید:

  1. دانلود استودیو برای مک.
  2. Studio را نصب و باز کنید.
  3. کلیک سایت اضافه کنید، و شما تمام شده اید!

هنگامی که یک سایت محلی در حال اجرا هستید، می توانید به WP Admin، ویرایشگر سایت، سبک ها و الگوهای جهانی دسترسی داشته باشید، همه فقط با یک کلیک — و بدون نیاز به به خاطر سپردن و وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور.

حتی می‌توانید سایت‌های محلی خود را در ابزارهای توسعه مورد علاقه خود، مانند VS Code، PhpStorm، Terminal و Finder باز کنید، و اضافه کردن Studio به گردش کار توسعه فعلی خود را آسان‌تر می‌کند.

به علاوه، استودیو منبع باز است. با خیال راحت از GitHub استفاده کنید.

*نسخه ویندوز استودیو به زودی عرضه می‌شود و می‌توانید دسترسی زودهنگام را از اینجا درخواست کنید.

بدون زحمت کار خود را به اشتراک بگذارید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید

در حوزه توسعه وب، زمانی که پروژه ها صرفاً روی دستگاه شما زندگی می کنند، نمایش کارهای محلی اغلب یک چالش بوده است. با سایت‌های نمایشی استودیو، راه‌حلی راحت و داخلی برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت خود با تیم، مشتریان یا طراحان خود دارید.

این سایت‌های نمایشی در دسترس عموم، که در WordPress.com میزبانی می‌شوند، راهی مناسب برای اشتراک‌گذاری کار شما بدون نیاز به تنظیمات پیچیده سرور یا استقرار طولانی هستند. در کمتر از 15 ثانیه، می توانید یک پیوند قابل اشتراک گذاری به سایت محلی خود داشته باشید که به مدت هفت روز فعال می ماند.

بهترین قسمت؟ سایت های آزمایشی را می توان به روز کرد تا آخرین ساخت شما را منعکس کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی هرگونه به روز رسانی یا تغییر را منتقل کنید!

مکان نما روی دکمه آبی رنگ افزودن سایت آزمایشی کلیک می کند

رهایی از محدودیت های سنتی

برخلاف ابزارهای سنتی محیط محلی مانند MAMP یا Docker، Studio رویکرد جدیدی را برای توسعه محلی وردپرس اتخاذ می کند. Studio یک راه حل سبک وزن و کارآمد است که با چشم پوشی از نیاز به سرورهای وب، سرورهای MySQL یا فناوری های مجازی سازی، سربار را به حداقل می رساند و سادگی را به حداکثر می رساند.

در پشت صحنه، استودیو از وردپرس Playground، باینری PHP مبتنی بر WebAssembly استفاده می کند. به لطف این فناوری، نیازی به استفاده از وب سرور سنتی نیست و تجربه توسعه شما را بسیار سریعتر و روان تر می کند.

با تنظیمات پیچیده و مشکلات سازگاری خداحافظی کنید. استودیو ساخت و مدیریت سایت های وردپرس را به صورت محلی آسان تر از همیشه می کند.

یک مکان نما که روی دکمه سفید افزودن سایت در Studio توسط WordPress.com کلیک می کند

بریم ساختن

در WordPress.com، ما متعهد هستیم که تجربه مدیریت وب سایت شما را یکپارچه کنیم. تنها در چند سال گذشته، سایت‌های مرحله‌ای را با ویژگی‌های همگام‌سازی، دسترسی SSH و WP-CLI، حافظه پنهان لبه جهانی، توسعه‌های GitHub و موارد دیگر راه‌اندازی کردیم.

Studio یکی دیگر از ویژگی های قدرتمندی است که می توانید به جعبه ابزار خود اضافه کنید. منتظر به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزتر باشید و به یاد داشته باشید که وبلاگ ما را دنبال کنید تا در جریان باشید.

و البته امروز استودیو را دانلود کنید. گردش کار توسعه محلی شما از شما تشکر خواهد کرد.


ستایش بزرگ برای تیم استودیو در این راه اندازی! آنتونیو سجاس، آنتونی آگریوس، کاترینا کودوننکو، فیلیپ جکسون، کارلوس گارسیا پریم، دیوید کالهون، درک بلنک، سیوبهان بامبر، تانر استوکس، مت وست، آدام زیلینسکی، براندون پیتون، بریسلاو گرگیچاک، الکسا پدوزی، جرمی لودی ماسلیو، اولیو گیو هالیگون، متیو دنتون، ایان استوارت، دانیل باخوبر، کی تاکاگی، کلودیو فیلیپ، نیرانجان اوما شانکار، نومی سانچز، و آزمایش‌کنندگان بتا ما.


به 110.2 میلیون مشترک دیگر بپیوندید