آخرین اخبار «افزونه وردپرس

اگر می خواهید سایت معماری، ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و … راه سوم که بهترین روش است این است که ساخت سایت بدون کدنویسی را آموزش ببینید که با یک دوره آموزش وردپرس خیلی سریع امکان پذیر است. تنها محدودیت برای اتصال یک سیستم به سایت وردپرس (با نصب WP OAuth Server) این است که دستگاه/نرم افزار نتواند به اینترنت متصل شود. برای اینکه بتوانید یک سایت را راه اندازی کنید فقط چند ساعت آموزش برای یادگیری وردپرس کافی است. وردپرس نرم افزاری است که تمام فرآیندهای راه اندازی و مدیریت سایت بدون کدنویسی را برای شما مهیا می کند.

همین موضوع استفاده از آن را سادهتر کرده است. این امر به ویژه از آنجا که بسیاری از مشتریان شما خرید خود را از تلفن های هوشمند خود انجام می دهند بسیار مهم است. برای مثال میتوان گفت باید با افزونه های صفحه ساز مانند ویژوال کامپوزر و المنتور و یا پلاگین های خیلی کاربردی سازگار باشد. در این مورد نیاز به هزینه زیادی برای یادگیری نیست و خیلی سریع با یک دوره قدم به قدم چند ساعته می توانید وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. عدم نیاز به کدنویسی: با کمک ووکامرس میتوانید بدون نیاز به کدنویسی یک فروشگاه آنلاین بسازید، آن را مدیریت کنید و محصولات خود را با کمترین هزینه برای فروش قرار دهید.

UpdraftPlus: یک افزونه حرفهای و کاربردی برای بک آپ و بازگردانی در وردپرس است که به شما کاربران وردپرسی قابلیت تهیه بک آپ بهصورت منظم را میدهد. انتخاب یک روش مناسب، اولین گام شما برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی است. یک نمونۀ محبوب و رایج آن، راهاندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات و خدمات است. البته برای طراحی سایت فروشگاهی یک راه دیگر هم دارید و آن استفاده از فروشگاه ساز است. البته استفاده از دوره آموزش وردپرس سطح پیشرفته نیز می تواند مسیر یادگیری وردپرس حرفه ای را برای شما ساده کنند. البته ما به شما پیشنهاد نمیکنیم که این قسمت را فعال کنید. این قالب توسط همان تیمی که MediaCenter را طراحی کرده، ساخته شده است.

این افزونه ووکامرس ویژگی های زیادی را در اختیارتان می گذارد که در اینجا به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد. Wp state Dashboard : این افزونه ترافیک و آمار سایت را به صورت نمودار نمایش میدهد و همچنین افرادی را که در شبکه های اجتماعی عضو هستند را مشخص می کند . همچنین یادگیری این روش بسیار ساده بوده و تنها در چند ساعت و با یک دوره آموزش وردپرس می توانید ساخت سایت به این روش را یاد بگیرید. پس از اینکه نصب وردپرس و ساخت سایت را یاد گرفتید لازم است مدیریت سایت و کار با وردپرس را آموزش ببینید. به کمک وردپرس می توانید سایت حرفه ای دلخواه خود را بدون هیچ دانش برنامه نویسی راه اندازی کنید. خب حتما شما هم هنگامی در طول برنامه نویسی قالب وردپرس وقتی به قسمت فروشگاه سایتتون میرسید یکسری مشکلات براتون پیش میاد.

اما طراحی سایت بدون کدنویسی روشی است که فرآیند راه اندازی سایت را به کمتر از 5 دقیقه خلاصه کرده است. هر کدام از دستگاه های جدید فقط یک مرتبه مستلزم این فرآیند احراز هویت هستند بنابراین شما باید یکبار آن را در هر دستگاه انجام دهید. شما می توانید از تعداد بالای فونت های گوگل به نفع خود استقاده کنید . بنابراین، بله، در صورت آشنایی با افزونه های فوق می توانید با استفاده از Electro یک وبسایت چند فروشنده ایجاد کنید. WP Shamsi افزونه ای برای تبدیل تاریخ های وردپرس به هجری شمسی می باشد که علاوه بر این قابلیت می تواند وردپرس را به طور کامل فارسی نماید. برای این کار نیاز به هیچ مهارت و نبوغ خاصی هم ندارید. این افزونه توانسته است از میان یک میلیون نصب خود از طریق مخزن وردپرس امتیاز ۴/۸ از ۵ را به خود اختصاص دهد. برای شروع پیشنهاد می کنیم در گوگل جستجو کنید دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس و از این آموزش وردپرس استفاده کنید.

اگر بخواهید طراحی سایت خود را برون سپاری کنید هزینه های طراحی سایت شما خیلی زیاد خواهد بود. سطح بعدی آموزش ها این است که کار با امکانات اضافی و سفارشی سازی های ظاهر سایت را یاد بگیرید. راه اول اینکه از خدمات طراحی سایت شرکت ها یا طراحان سایت آزادکار استفاده کنید. برای نصب نیز می توانید از یک دوره آموزش وردپرس قدم به قدم استفاده کنید و مراحل را دقیقا انجام دهید. به طور کلی بخش نظرات برای پاسخ به سؤالات پیش از فروش، که نیاز به کمک فنی زیادی ندارد آماده است. شاید برای خیلی از دوستان این سوال باشد که آیا وردپرس واقعا نا امن است ؟ مسیر یادگیری وردپرس برای کاربران حرفه ای همیشه باز است. آمار دقیق بازدید از سایتهای وردپرس با افزونههای رایگان بهراحتی امکانپذیر است.

میون افزونه های امنیتی وردپرس، BulletProof با بیش از 60 هزار نصب فعال همیشه به چشم میخوره و امکانات قابل قبولی رو تو نسخه رایگان ارائه میده. مجهز به یک داشبورد، برای نظارت بر قسمت های محافظت شده وردپرس. همچنین در صورت نیاز امکان زمانبندی اسکن های روزانه نیز برای شما فراهم شده. سایتهای بسیاری هستند که افتخار همکاری را به ما دادند و افزونههای مورد نیاز را بر روی سایت ایشان نصب کردهایم، لکن سیاست هر مجموعه محترم است و ما به مدیریت سایتهایی که میخواهند خود افزونه را بر روی سایت اصلی خود پیشنهاد می کنیم جهت بررسی عملکرد افزونه قبل از نصب بر روی سایت اصلی، در یکی از پوشه های سایت خود یا درون یک sub domain، یک وردپرس خام نصب کنید و دسترسی به این وردپرس که مستقل از سایت اصلی شما است را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا افزونه را برای شما نصب کنند. هکر ها روش های گوناگونی برای هک و نفوذ به سایت های وردپرسی دارند. یعنی خیلی سریع می توانید با موارد لازم برای ساخت سایت آشنا شوید، آن ها را تهیه کنید و سایت خود را بسازید. وردپرس دو فرآیند مهم در ساخت و مدیریت سایت را آسان کرده است.

اگر خواستید فروش فوق العاده در یک زمان خاص شروع و پایان بپذیرد کافیه روی گزینه زمان بندی فروش کلیک کنید تا یک بخش مثل تصویر زیر باز شود و در این دو فیلد تاریخ شروع و پایان را مشخص کنید. از جمله امکانات افزونه امنیتی All In One WP Security & Firewall عبارتند از: جلوگیری از تلاش های ورود غیرمجاز، امنیت حساب های کاربری، فایروال، حفاظت از پایگاه داده وردپرس، لیست سیاه وبسایت ها و آی پی های خاص. قطعا نمی توان این قالب را بهترین قالب فروشگاهی وردپرس نامید اما در میان قالب های رایگان، یکی از بهترین ها می باشد. این قالب طوری ساخته شده است تا با بسیاری از ویژگی های پیشرفته موجود در محبوب ترین وبسایت های تجارت الکترونیکی مانند mazon ،flipkart ،snapdeal ،walmart ،alibaba ،aliexpress و غیره سازگار باشد.

افزونه پنل کاریری پیشرفته ووکامرس آپ – UP اولین محصول ارائه شده توسط تیم وبیها بود که بصورت اختصاصی توسط این تیم تولید شد و سایت arvanwp توسعه یافت. شما هرکه هستید فقط باید یک محصول تولید کنید، محصول شما یک قالب وردپرس است که یک بار آن را تولید میکنید و میتوانید هزاران نسخه از آن بفروشید و درآمدهای فوق العاده کسب کنید. با این حال، اگر هاست وردپرس خود تغییر داده و یا سایتی را از شخصی خریداری کرده باشید. این روش بسیار سادهتر از روشهای دیگر است و بیشتر توصیه میشود؛ زیرا نهتنها کمک میکند افزونه را به زبان فارسی استفاده کنید بلکه باعث میشود که کاربران دیگر نیز بهطور خودکار بتوانند افزونه را به زبان فارسی دریافت کنند.

شروع کار با وردپرس شاید برای خیلی از کاربران کار سختی باشد. درصورتی که با سیستم وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم به مقاله وردپرس چیست؟ درصورتی که تمایل داشتید قالبی که غیرفعال کردید را به طور کلی حذف کنید، ابتدا بر روی قالب کلیک کرده و سپس گزینه پاک کردن را انتخاب کنید و در انتها روی دکمه OK کلیک کنید. برای اضافه کردن قالب از کامپیوتر شخصی از بالای صفحه بر روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک کنید. با استفاده از آن می توان هشدارهایی تنظیم نمود که به محض اضافه یا پاک شدن یک بک لینک به شما اطلاع رسانی شود. از آنجا که از ایمیل خود در جاهای مختلف استفاده میکنید، هکر میتواند از آدرس ایمیل شما به عنوان نام کاربری استفاده کند و با حدس رمز عبور وارد پنل وردپرس شود. آموزش مقدماتی وردپرس و کار با پنل مدیریت سایت نیز بسیار ساده است. برای این منظور از طریق پنل مدیریت هاست یا از طریق ftp وارد مسیر قالب های وردپرس در هاست می شویم. در دوره های آموزش وردپرس مقدماتی معمولا ساخت سایت و مدیریت مقدماتی آن را یاد می گیرید. ساخت سایت با وردپرس کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. BackWp up : شما با این افزونه از سایت وردپرسی خود می توانید یک نسخه پشتیبان بگیرید تا در زمان لازم آن را بازگردانی کنید و یا نسخه پشتیبان خود را در دراپ باکس ذخیره کنیدBackWPup بیش از ۶۰۰ هزار دانلود از مخزن وردپرس را ثبت کرده است.

اکثر کاربران یا با این مبحث آشنا نیستند و یا به صورت جزئی از آن خبر دارند و همانطور که می دانید یکی از وظایف اصلی افزونه های وردپرس ارائه راهکارهای مفید برای این دسته از کاربران می باشد. بر اساس مطالعه شرکت معتبر Sucuri، در سال 2017 از میان تمامی پلتفرم های سایت سایز، وردپرس با 83% به عنوان رهبر پلتفرمهای آلوده معرفی شد. پس از آموزش های مقدماتی و پایه وردپرس شما می توانید سایت و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. با این وجود افزونه های ووکامرس مانند: Dokan, WC Vendors, WCFM Marketplace and Multi Vendor Marketplace by Webkul وجود دارد که به شما امکان می دهد ووکامرس را در یک پایگاه چند فروشنده قرار دهید. با بیان اینکه اگر مشکلی در رابطه با Dokan یا Wc Vendor به غیر از موارد UI وجود داشته باشد، ما نمی توانیم به رفع آن کمک کنیم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متخصصان طراحی وب درباره مزایا و اشکالات سایت های وردپرسی و HTML های اختصاصی و همچنین اهمیت آنها در بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو صحبت می کنند. دموی وکالت، ساخت و ساز، معرفی محصول، پزشکی، اپلیکیشن، ازدواج، فریلسنر و دموی عکاسی تنها برخی از سایت های آماده ایست که می توان به سادگی راه اندازی کرد.

و در اخر تنها 24 برای هر طلوع تا غروبی وقت دارید ! ورود به کسب و کار طراحی سایت نیازمند تلاش، تمرین و کسب تجربه است و هر چقدر در این مسیر بیشتر تلاش کنید زودتر به سطوح حرفه ای تر خواهید رسید. اما اینکه چقدر طول می کشد تا یک طراح سایت حرفه ای شوید بستگی به خودتان دارد. پس اگر بخواهید کار با وردپرس را در سطح پیشرفته بیاموزید و یک طراح سایت حرفه ای شوید وردپرس برای شما امکانات بی نظیری دارد. پس پیشنهاد می شود اگر قصد دارید یک طراح سایت حرفه ای شوید حتما با استفاده از یک دوره وردپرس حرفه ای مسیر پیشرفت خود را هموار کنید. لطفاً برای ارسال درخواست پشتیبانی از فرم Envato استفاده نکنید. Electronics Store WooCommerce Theme برای کمک به شما در استفاده بیشتر از ووکامرس و بهینه سازی فروشگاه آنلاین طراحی شده است. ببینید، از کلمه غیرقابل نفوذتر استفاده کردیم. بنابراین از ابتدای راه اندازی سایت تا تمام فعالیت های مدیریت سایت بدون حتی یک خط کدنویسی توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می شود. چندین راه برای ایمن نگه داشتن وردپرس وجود دارد ، اما مهمترین مرحله نصب افزونه های امنیتی وردپرس است.