استراتژی های برنده برای موفقیت منطقه ای

local seo strategy

توسعه یک استراتژی سئوی محلی در چشم انداز دیجیتال امروزی بسیار مهم است. آیا می دانستید که 60 درصد از کاربران اینترنت به طور مستقیم بر اساس نتایج جستجوی محلی با مشاغل تماس می گیرند؟ به گفته Semrush حدود 76٪ از آنها در یک روز پس از جستجو از یک کسب و کار بازدید می کنند. این آمار نشان دهنده اهمیت سئوی محلی است. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو کلید کسب رتبه های بالا در جستجوهای ارگانیک است.

بهینه سازی برای سئوی محلی به این معنی است که کسانی که به دنبال خدمات یا محصولی در منطقه شما هستند می توانند شما را پیدا کنند. این اجازه می دهد تا کسب و کار شما با برخی از مهم ترین مشتریان هدف شما مرتبط باقی بماند.

در حالی که درک ایده اصلی پشت سئوی محلی دشوار نیست، یافتن موفقیت در این ابزار بازاریابی حیاتی می تواند دشوار باشد. این راهنما به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه توسعه استراتژی‌های برنده برای موفقیت منطقه‌ای با شیوه‌های موثر سئو داشته باشید.

پایه گذاری: عناصر کلیدی سئوی محلی

ابتدا، شما نیاز به درک عملی از سئوی محلی و تفاوت آن با آنچه قبلاً ممکن است انجام دهید، دارید. سئوی محلی به بهینه سازی دید کسب و کار شما در نتایج جستجوی محلی اشاره دارد. و محلی برای صنایع مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد، اما به طور کلی به ارتباط با مردم در شهر، محله یا ایالت شما مربوط می شود.

سئوی محلی مانند سئوی استاندارد عمل می کند، اما گوگل رتبه بندی های جداگانه ای را برای جستجوهای محلی حفظ می کند. برخی از عناصر منحصر به فرد که در این رتبه بندی ها قرار می گیرند عبارتند از:

  • محل جستجوگر
  • نام، آدرس، و شماره تلفن (NAP) استنادها یا ذکرها
  • لیست نمایه گوگل
  • بررسی های آنلاین
  • کلمات کلیدی در بررسی ها
  • مکان “اعلام حضور”
  • اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی
  • رتبه بندی ستاره در Google Maps

ممکن است گوگل کسب و کارهای محلی را که هدف جستجوگر را برآورده می کنند، در اولویت قرار دهد. شما باید این عناصر سئو محلی منحصربفرد را داشته باشید تا کسب و کارتان در صدر آن لیست قرار گیرد.

بهینه سازی روی صفحه: ایجاد محتوا برای ارتباط محلی

سئوی موفق در صفحات وب شما با NAP شروع می شود.

استنادهای NAP را ایجاد کنید

برای اینکه موتورهای جستجو به راحتی شما را پیدا کنند، مطمئن شوید که هر صفحه وب به نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار اشاره می کند. اینها اغلب در بالا یا پایین هر صفحه قرار دارند، بنابراین اگر کاربران به دنبال آنها باشند، به راحتی می توان آنها را پیدا کرد. سازگار باشید تا هر صفحه دارای سرصفحه یا پاورقی یکسان باشد. مهم نیست که بیننده در کجای سایت شما باشد، باید یک مرجع NAP داشته باشد که می تواند تعداد استنادها را برای گوگل افزایش دهد.

یک صفحه تماس در وب سایت خود قرار دهید. این یک صفحه جداگانه با اطلاعات NAP شما و سایر جزئیات مهم مانند ساعات کار، مسیرها و پارکینگ است. صفحه تماس به شما چیزی می دهد تا در رسانه های اجتماعی و برای پیوند داخلی به مشتریان اشاره کنید.

برچسب های خود را بهینه کنید

هر زمان که صفحه ای برای اینترنت ایجاد می کنید، خواه بخشی از وب سایت خود باشد، یک صفحه فرود بازاریابی یا یک مقاله وبلاگ، یک صفحه فهرست شده بالقوه برای گوگل است. موتورهای جستجو مانند گوگل صفحات را با استفاده از خزنده فهرست می کنند. خزنده محتوا را تجزیه و تحلیل می کند و آن را در فهرست ذخیره می کند.

کسب و کارها می توانند از صفحات ایندکس شده برای کمک به بهبود سئوی محلی خود استفاده کنند. هر صفحه باید حاوی کلمات کلیدی با حجم بالا در URL، توضیحات متا، بدنه و عنوان باشد. شما می توانید با هدف گذاری جغرافیایی به پتانسیل این کلمات کلیدی اضافه کنید. به عنوان مثال، “بهترین پیتزا در (شهر)” یک کلمه کلیدی با هدف جغرافیایی است که می تواند در جستجوهای محلی ترسیم کند.

گزارش وضعیت بازاریابی 2024گزارش وضعیت بازاریابی 2024

محتوای محلی را توسعه دهید

برای سئوی محلی، شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که کاربران محلی را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، می توانید وبلاگی درباره نمایشگاه کشور بنویسید یا یک گروه محلی را برای برجسته کردن انتخاب کنید. ممکن است در مورد تاریخ شهر بنویسید یا گنجینه های محلی را مشخص کنید. نکته این است که در مورد مکان و جامعه بنویسید تا نشان دهید که در هنگام دادن کلمات کلیدی با هدف گذاری جغرافیایی به گوگل فعالانه درگیر هستید.

مطمئن شوید که همه صفحات برای موبایل مناسب هستند

Semrush همچنین گزارش می دهد که 63٪ از جستجوها در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود. به کاربری فکر کنید که در ماشینش نشسته و دنبال پیتزافروشی می گردد یا در حال خواندن نظرات پیتزا فروشی مورد نظرش است.

اگر صفحات شما در گوشی‌های هوشمندشان ضعیف به نظر می‌رسند، از کنار شما عبور خواهند کرد. علاوه بر این، گوگل بهینه سازی موبایل را برای رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) در نظر می گیرد.

تاکتیک های خارج از صفحه: ایجاد اعتبار با بک لینک های محلی

کسب و کارهای محلی “شریک” را در تبلیغات یا وبلاگ ها مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال، پیتزافروشی ممکن است وبلاگی در مورد بهترین بستنی محله بنویسد، که اتفاقاً در همسایگی است. بستنی‌فروشی می‌تواند لطف خود را برگرداند و به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد شبکه‌ای از لینک‌های ورودی محلی ایجاد کند که سئوی شما را تقویت می‌کند.

در همان زمان، به انجمن های تجاری محلی بپیوندید و شرکت خود را در فهرست های آنها فهرست کنید. برای دریافت لینک های ورودی بیشتر، از اتاق بازرگانی و انجمن های تجاری شروع کنید.

همچنین می‌توانید از رویدادهای سازمان‌های محلی و غیرانتفاعی حمایت کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک کلاس CPR برای بیمارستان های محلی برگزار کنید یا یک دیوار در مغازه خود را به عنوان گالری برای هنرمندان منطقه اختصاص دهید. آنها پیوندهای ورودی را در مواد بازاریابی خود قرار می دهند.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

از رسانه های اجتماعی برای به حداکثر رساندن سئوی محلی خود استفاده کنید. آدرس خود را در صفحات رسانه های اجتماعی کسب و کار خود قرار دهید و در صورت امکان به نقشه گوگل لینک دهید. همچنین در پست‌های خود به بسیاری از اتفاقات محلی شهرتان اشاره کنید.

اندازه گیری موفقیت: ردیابی عملکرد سئوی محلی شما

مطمئن شوید که راهی برای اندازه گیری عملکرد سئوی محلی خود ایجاد کنید. برخی از ابزارها می توانند به شما در نظارت بر سئوی محلی کمک کنند، مانند Local Falcon. موقعیت مکانی و کلمات کلیدی خود را وارد کنید و این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می کند سئوی محلی خود را به حداکثر برسانید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

یکی دیگر از برنامه های متریک محبوب برای سئوی محلی Places Scout است. این می تواند به شما در ردیابی نقل قول ها و ممیزی صفحات خود برای بهبود شیوه های SEO کمک کند.

همچنین، برای کمک به توسعه محتوایی که ترافیک محلی را به وب سایت شما هدایت می کند و رتبه بندی سئوی محلی شما را بهبود می بخشد، متخصصانی را بیاورید. WriterAccess با برخی از بهترین استعدادهای جهان همکاری می کند تا به کسب و کارهایی مانند شما کمک کند تا در سئو موفقیت کسب کنند.

WriterAccess همچنین می تواند به شما کمک کند تولید محتوای خود را کاهش دهید. می‌توانید یک دوره آزمایشی 14 روزه دسترسی Writer دریافت کنید و تفاوتی که ما می‌توانیم در استراتژی بازاریابی محتوای شما ایجاد کنیم را ببینید.