به یک تجربه قدرتمندتر WP-Admin خوش آمدید – WordPress.com News

به یک تجربه قدرتمندتر WP-Admin خوش آمدید - WordPress.com News

تجربه wp-admin که می شناسید و دوست دارید به WordPress.com می آید.

همانطور که مت مولنوگ، مدیر عامل Automattic در یک پست وبلاگی در ماه ژانویه اذعان کرد، تیم ما در WordPress.com سخت کار می کند تا تجربه توسعه دهنده ما را افزایش دهد. بهبود آنچه در داشبورد خود می بینید هنگام ورود به WordPress.com یکی از بزرگترین اهداف ما است.

امروز، ما هیجان زده ایم که از یک تجربه قدرتمندتر wp-admin پرده برداری کنیم (اگر می دانید، می دانید)، که به زودی برای همه سایت های موجود در برنامه های Creator و Entrepreneur در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از نحوه دسترسی زودهنگام به ادامه مطلب بروید.

اسمش را بازگشت نگذارید

برای سال‌ها، نمای پیش‌فرض برای کاربران WordPress.com نسخه مدرن‌تر و دوستانه‌تر تجربه کلاسیک وردپرس بوده است. در اطراف دفتر، ما این رابط را “Calypso” می نامیم. این مدیریت شیک پست/صفحه، ویرایش آسان نمایه، نکات و منابع داخلی برای راه اندازی یا رشد سایت شما و موارد دیگر را ارائه می دهد.

در حالی که رابط Calypso برای برخی افراد ایده آل است، ما از بسیاری از توسعه دهندگان شنیده ایم که شما ترجیح می دهید به تجربه داشبورد کلاسیک وردپرس دسترسی آسان داشته باشید. بنابراین، ما این کار را با ایجاد امکان برای wp-admin به عنوان نمای پیش فرض هنگام ورود به سیستم انجام می دهیم.

ماموریت ما در اینجا این است که به کاربران قدرتمند خود – کسانی که در برنامه های Creator و Entrepreneur هستند – قدرت دهیم تا از وردپرس به طور کامل استفاده کنند. این به روز رسانی وعده می دهد:

  • افزایش انعطاف پذیری: رابط کاربری خود را طوری تنظیم کنید که یکپارچه با گردش کار شما مطابقت داشته باشد.
  • یک تجربه آشنا و وردپرس محور: از رابطی لذت ببرید که احساس خوبی در خانه داشته باشید و قابلیت‌های قوی‌ای را که از سایر میزبان‌های وردپرس انتظار دارید، منعکس می‌کند.
  • مدیریت برتر برای سایت های پیچیده: سایت های پیچیده و پروژه های مشتری را به راحتی مدیریت کنید.

در حالی که این راه‌اندازی اولیه برای مشترکین Creator و Entrepreneur است، تعهد ما شامل این موارد نیز می‌شود همه کاربران WordPress.com. ما در مورد امکان گسترش این ویژگی ها برای همه در آینده هیجان زده هستیم.

به لیست دسترسی اولیه بپیوندید

برای دسترسی به رابط wp-admin که می شناسید و دوست دارید، لطفاً به لیست ایمیل ما در زیر بپیوندید تا برای دسترسی زودهنگام در نظر گرفته شوید.

و منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری باشید، از جمله چند تغییر منو و ناوبری که نمی‌خواهید از دست بدهید.


به 105.9 میلیون مشترک دیگر بپیوندید