تغییر دهنده بازی 2024 برای بازاریابان

b2b lead generation

اگر در زمینه بازاریابی B2B فعالیت می کنید، نیازی نیست که به شما گفته شود که موفقیت چیزی بیش از اطلاع رسانی درباره محصولات و خدمات شماست. این در مورد رسیدن به درست مردم و متقاعد کردن آنها مبنی بر اینکه برند شما راه حلی را دارد که آنها به دنبال آن بودند.

هدف استراتژی‌های بازاریابی B2B موفق، تولید سرنخ‌های واجد شرایط با پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان ایده‌آل است. این نیاز به ظرافت، دانش و درک کامل مخاطبان هدف دارد. در اینجا نگاهی دقیق تر به همه چیزهایی که برای درست کردن آن باید بدانید آورده شده است.

چشم انداز در حال تحول نسل اصلی B2B

سرنخ می تواند هر تماس جدیدی باشد که یک کسب و کار از طریق یک یا چند کانال بازاریابی خود برقرار می کند. به طور طبیعی، سرنخ‌ها می‌توانند از استراتژی‌های اختصاصی ژن سرب به دست بیایند، اما می‌توانند از طریق رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌های مهمان، یا حتی دهان به دهان به دست بیایند.

با این حال، سرنخ‌های B2B از جهات مهمی با انواع دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک سرنخ B2B به طور کلی نماینده ای است که به نمایندگی از کل شرکت یا تیم تصمیمات خرید را اتخاذ می کند، برخلاف مصرف کننده فردی. سرنخ های واجد شرایط نیز به محصول علاقه مند هستند، بودجه لازم برای خرید آن را دارند و با معیارهای مشتری مطلوب یک برند مطابقت دارند.

هنر تولید سرنخ B2B در طول سال‌ها به روش‌های جالبی تکامل یافته است. در سال 2024، این است:

  • بیشتر مبتنی بر داده و تمرکز بر درک کامل مشتریان
  • بیشتر روی شخصی سازی متمرکز شده است
  • ساده شده تا تا حد امکان بدون درز باشد
  • زمانی که افزایش کارایی کمپین منطقی باشد، خودکار می شود
  • مشاوره به جلو، با تکرار مایل بیشتر برای درک انتظارات مشتری بالقوه

استراتژی های داده محور: هدف قرار دادن سرنخ ها با دقت

داده ها و اطلاعات بهترین دوستان یک بازاریاب B2B در تولید سرنخ های باکیفیت هستند و دلیل خوبی هم دارند. یک برند B2B خاص ممکن است برای هر کسب و کاری مناسب نباشد. محصولات و خدمات معمولاً بسیار خاص هستند و معمولاً برای به دست آوردن یک سرنخ برای تبدیل نیاز به مراقبت زیادی است.

هرچه بیشتر بتوانید از قبل در مورد نیازهای شرکت و کسب و کار یک رهبر اطلاعات کسب کنید، تمرکز تلاش های بازاریابی خود در جایی که بیشترین اهمیت را دارند، آسان تر خواهد بود. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که با پشتیبانی از داده های جامد به خوبی کار می کنند:

  • مطالعات موردی برای بازاریابی B2B مناسب هستند، زیرا ذاتاً مبتنی بر داده هستند. آنها همچنین شواهد اجتماعی ارزشمندی را ارائه می دهند که نشان می دهد برند شما می تواند نتایج مشابهی را برای شرکت آنها ارائه دهد.
  • بازاریابی محتوا بخش مهمی از هر کمپین بازاریابی دیجیتال مدرن است، اما محتوای با کیفیت مفید، آموزنده، مبتنی بر داده و قانع کننده در بخش B2B بسیار مهم است.
  • تقسیم بندی بر اساس جمع آوری و تجزیه و تحلیل کامل داده ها می تواند به شما در شخصی سازی بهتر تلاش های بازاریابی کمک کند. سرنخ‌های B2B امروزی نمی‌خواهند وقت خود را برای محتوایی که به آن‌ها مرتبط نیست تلف کنند.
  • بهینه سازی موتور جستجو به گفته 57 درصد از بازاریابان B2B (سئو) نسبت به هر ابتکار بازاریابی دیگری، سرنخ های واجد شرایط بیشتری ایجاد می کند. از آنچه در مورد مخاطبان هدف خود می دانید استفاده کنید تا کمپین سئوی خود را به سطح بعدی ببرید.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ و فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان می‌تواند راه‌های محکمی برای استفاده از مخاطبان آماده‌ای باشد که دقیقاً برای آنچه شما ارائه می‌دهید در بازار هستند.

تسلط بر بازاریابی محتوا: چشم‌اندازهای جذاب در سال 2024

در سال 2024، حدود 93 درصد از فروش B2B با یک جستجوی آنلاین دقیق شروع می شود، بنابراین رویکرد شما به بازاریابی محتوا اهمیت دارد – به خصوص وقتی صحبت از وب سایت و وبلاگ شرکت شما باشد.

خریداران B2B به دنبال خرید آگاهانه از برندهای دیگر هستند که الهام بخش اعتماد و اقتدار هستند. محتوای فوق العاده B2B می تواند این کار را با موارد زیر انجام دهد:

  • ارائه اطلاعات کلیدی در مورد یک محصول یا خدمات
  • نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در صنعت تثبیت کنید
  • پاسخ به سوالات خریداران و رسیدگی به نگرانی های رایج
  • آوردن ارزش به جدول که شما را از رقبا متمایز می کند

در اینجا چند پیشنهاد برای حصول اطمینان از اینکه محتوای شما نمره می دهد وجود دارد.

قابلیت استفاده را در اولویت قرار دهید

صفحات فرود B2B در مورد کیفیت، عمق و قابلیت استفاده باید بالاترین استانداردهای ممکن را رعایت کنند. آنها باید صیقلی، کاملاً بهینه، سازماندهی شده و پر از اطلاعات ارائه شده باشند.

گزارش وضعیت بازاریابی 2024گزارش وضعیت بازاریابی 2024

به خاطر داشته باشید که سرنخ های B2B فقط به دنبال حقایق نیستند. آنها همچنین اندازه شرکت شما را بر اساس آنچه که هنگام ورود به صفحات فرود شما می بینند، تعیین می کنند.

از انواع محتوای با عملکرد بالا استفاده کنید

برخی از انواع محتوا به ویژه در مورد بازاریابی محتوای B2B کارآمد مؤثر هستند، بنابراین مطمئن شوید که نمونه‌های به‌خوبی ساخته‌شده را در استراتژی مداوم خود قرار دهید. بهترین گزینه ها عبارتند از:

  • مقالات حرفه ای طولانی مدت
  • مطالعات موردی و نظرسنجی مصرف کنندگان
  • مصاحبه ها
  • کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
  • راهنماهای چگونه
  • اینفوگرافیک ها، نمودارها و سایر تصاویر آموزنده
  • ویدیوهای آموزنده

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای یک فرم تولید سرنخ آشکار است، بنابراین افراد علاقه مند بدانند چگونه با هم تماس بگیرند.

روی محتوای تولید شده حرفه ای سرمایه گذاری کنید

اگرچه قطعاً هیچ اشکالی در ایجاد برخی از محتوای بازاریابی خود به طور مستقل وجود ندارد، یک کمپین تولید سرنخ قوی B2B کاری نیست که بتوانید به تنهایی انجام دهید. شما به تیمی از کارشناسان واجد شرایط در گوشه و کنار خود نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که به سطح کیفی مورد نیاز برای پیشرفت دست یابید.

تیمی از نویسندگان حرفه ای، تولیدکنندگان محتوا، طراحان و کارشناسان سئو با تجربه ثابت شده در بخش B2B را گرد هم آورید. یک پلتفرم سطح بالا (مانند WriterAccess، فقط یک مثال را نام ببرم) مکانی عالی برای ملاقات با نامزدهای قابل دوام است که به دلیل مهارت و حرفه ای بودن خود انتخاب شده اند.

مقدمه ای بر ژنرال لید

بازی Lead Gener خود را به یک درجه ارتقا دهید

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که استراتژی تولید سرنخ B2B شما کاملاً با روندهای بازاریابی فعلی و انتظارات مصرف کنندگان مطابقت دارد. چون اگر شما به این موارد توجه نکنید، می توانید اعتماد کنید که رقبای شما این کار را خواهند کرد. مثالها عبارتند از:

لینکدین را در استراتژی خود حلقه کنید

اگرچه تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی – از جمله فیس بوک، اینستاگرام و X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) – می توانند در بازاریابی B2B موثر باشند، شما نکن می خواهید در لینکدین بخوابید.

این روزها لینکدین چیزی بیش از یک مکان عالی برای استخدام کمک یا ارتباط با همسالان است. این پلتفرم برای اطلاعات صنعتی با کیفیت بالا، ایده های خدماتی و موارد دیگر است. همچنین مکان محکمی برای قرار دادن برند شما به عنوان یک مرجع صنعتی و ایجاد تعداد بی‌شماری سرنخ با کیفیت بالا است.

استقبال از اتوماسیون و هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی و نرم افزار اتوماسیون برای حذف برخی از حدس و گمان های تلاش های نسل پیشرو مانند بازاریابی ایمیلی، تحقیقات بازار، و تقسیم بندی، راهی محکم برای موثرتر کردن استراتژی شما به طور کلی است.

همچنین این یک راه عالی برای آزاد کردن اعضای تیم انسانی برای انجام وظایف حیاتی مانند مشاوره سرنخ، تولید محتوا و موارد دیگر است.

در نهایت، برنده شدن در بازی نسل برتر B2B در سال 2024 و بعد از آن، به معنای جلوتر بودن از رقبا است، و استراتژی هایی مانند موارد فوق می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

تیمی از نویسندگان متخصص B2B و تولیدکنندگان محتوا از یک پلتفرم قابل اعتماد مانند WriterAccess نیز می‌توانند. برای خود ثبت نام کنید آزمایشی 14 روزه WriterAccess رایگان امروز، و گرفتن شما استراتژی B2B به سطح بعدی.

محتوایی که با WriterAccess اجرا می شود