سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ -بهترین بک لینک

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

با وجود اینکه گوگل بطور رسمی اعلام نکرده است که Dwell Time معیاری در رتبه بندی سئو محسوب می‌شود، اما ما می‌دانیم که گوگل برای تجربه کاربر ارزش ویژه‌ای قائل است. و Dwell Time معیار مهمی در تعیین آن است که کاربران در استفاده از یک صفحه چقدر رضایت دارند. A/B Testing یا تست A/B که به آن تست دو بخشی نیز گفته می‌شود، روشی برای مقایسه دو نسخه متفاوت از یک صفحه وب یا یک اپلیکیشن موبایل است.

  • شیوه ی سالم و طبیعی که تنها افراد متخصص می توانند از آن استفاده کنند باعث بهبود اعتبار صفحه و سایت شما تا حد زیادی می‌شود که نتیجه آن، بهبود سئوی سایت شماست.
  • محتوا سایت خود را مرتباً به روز رسانی کنید تا این پیغام به گوگل برسد که شما به سایت خود اهمیت می دهید.
  • هنگامی که یک کلمه کلیدی هدف دارید، باید از آن برای بهینه سازی صفحه خود در موضوع محتوای مورد نظر استفاده کنید.
  • در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است.
  • این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد.

این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد. سئو مخفف واژۀ Search Engine Optimization است و به معنای بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. شما با یک سئوی خوب می‌توانید رتبۀ خود در موتورهای جستجو را ارتقا دهید تا وب‌سایت شما در جستجوهای بیشتری نمایش داده شود. همانطور که می‌دانید ابزارهای جستجو در بین کاربران اینترنت بسیار پر طرفدار هستند و حجم عظیمی از ترافیک یک وب‌سایت از طریق آنها تامین می‌شود. برای آنکه صفحات سایت و وبلاگ شما در نتایج گوگل دیده شوند و رتبه‌های بالاتری کسب نمایند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن جذابیت محتوا، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید.

تبلیغات گوگل چیست؟

که البته اینم بگم که برای سایت زیر دامنه اپ موبایل متصل شده و برای سایت اصلی اسکریپت VIP دانلود نصب دارم. رتبه در ایران به رفتار کاربران ایرانی و رتبه جهانی در مقایسه با کل سایت‌ها سنجیده می‌شود و لزوما در یک راستا حرکت نمی‌کنند. بنده حدود سالی هست که به صورت تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و سئو سایت رو به 4 بخش از نظر خودم دسته بندی میکنم. از نظر سطح کیفی محتوایی وبسیما قابل مقایسه با هیچ منبع آموزشی دیگری نیست. پس جای تعجب ندارد که سایتهای زیادی برای اعتبار بخشی به مطالب خود به سایت وبسیما لینک دهند. معمولا زمانی‌که به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه می‌کند.

  • نتایج گوگل به صورت رتبه‌بندی شده در صفحه نتایج جستجو که به آن SERP یا سرپ گفته می‌شود نقش می‌بندد.
  • محتوای تمامی صفحات اصلی سایت بر اساس اصول سئو و کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه بهینه‌ساز می‌شوند تا رتبه صفحات در نتایج جستجوی گوگل بهبود یابد.
  • اولین و شاید مهم‌ترین قدمی که شما برای بهبود سئوی محلی خود می‌توانید بردارید، اقدام به قرار دادن نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار خودتان در سایت است.
  • علاوه بر این، حتما قرارداد محکم و کاملی بنویسید و به هیچ عنوان تا قبل از عقد قرارداد، به طرف مقابل وبسایت بهترین بک لینک هزینه پرداخت نکنید.

به همین دلیل است که، گوگل مدام سایت و محتوای آن را بررسی می‌کند و از هر نظر مورد سنجش قرار می‌دهد. در فضای اینترنت نیز همین‌گونه است؛ با این تفاوت که موقعیت مغازه شما با ابزاری مثل خیابان اصلی یا کوچه پس کوچه سنجیده نمی‌شود. در کسب و کار اینترنتی، موقعیت فروشگاه (وب سایت) شما را، جایگاه و رتبه آن تعیین می‌کند. هرچه فروشگاه اینترنتی شما (چه بازرگانی و چه خدماتی) جایگاه و رتبه بالا‌تری داشته باشد، قطعا مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت؛ و این افزایش مشتری، به معنی افزایش فروش و کسب سود بیشتر است. حال، این موتور جستجو (گوگل) است که جایگاه و رتبه سایت شما را تعیین می‌کند و این کار را نیز با در نظر گرفتن استاندارد‌ها و معیار‌هایی که سئو نام دارد انجام می‌دهد.

۵- ساختار اطلاعاتی وبسایت و لینک‌های داخلی در سئو

به نظرم در مبحث سئوی داخلی نکته ای نماند و اگر مطلبی به ذهنم رسید، مجدد آن را مورد باز نگری قرار خواهم داد. و یا خود کلمه سئو چیست را لینک کنم به مقاله اصلی که در این رابطه نوشته ام. البته کار پیدا کردن کلمات کلیدی به همین سادگی نیست و با چند دقیقه فکر کردن به پایان نمی رسد. استفاده از اعداد در عنوان مطلب می تواند رتبه بهتری به مطالب شما داده و کاربران را نیز تشویق به کلیک کردن روی آدرس سایت شما نماید.

سئو