معرفی کتابخانه الگوی عمومی – WordPress.com News

معرفی کتابخانه الگوی عمومی – WordPress.com News

وقتی صحبت از ساخت وب سایت می شود، تم های وردپرس با ارائه گزینه های شیک و از پیش انتخاب شده برای فونت ها، رنگ ها و طرح بندی ها، سایت شما را برای موفقیت آماده می کند. حتی اگر مضامین زیبایی شناسی کلی را ارائه می دهند، همچنان باید پست ها، صفحات و قالب ها را در سایت خود بسازید. اینجاست که الگوهای بلوک وارد می شوند!

کتابخانه الگوی WordPress.com منبع جدید شما برای یافتن هر نوع الگوی وب سایت زیبای وردپرس شما است. با صدها الگوی از پیش ساخته شده برای انتخاب از بین بیش از ده دسته، بدون توجه به نیازهای خاص وب سایت خود تحت پوشش قرار خواهید گرفت.

الگوها چیست؟

الگوهای بلوک مجموعه‌ای از بلوک‌ها هستند که برای کار یکپارچه با مضامین مدرن ما ساخته شده‌اند. به صفحه «درباره» نیاز دارید؟ بررسی. یک گالری؟ بررسی. گواهینامه؟ بررسی. خبرنامه چطور؟ بررسی. ما تقریباً هر چیزی را داریم که شما نیاز دارید.

بهترین از همه: برای هر الگو، فونت‌ها، رنگ‌ها و فاصله‌ها با تنظیمات تم شما سازگار می‌شوند و ظاهری منسجم ایجاد می‌کنند. با این حال، الگوها نیز قفل یا ثابت نیستند – پس از اینکه الگو را به پست، صفحه یا الگوی خود اضافه کردید، می‌توانید هر طور که دوست دارید آن را تغییر دهید.

گشتی در کتابخانه الگو

این کتابخانه عمومی جدید به شما امکان می‌دهد هر طرحی را که با سلیقه شما صحبت می‌کند، مرور، پیش‌نمایش و به‌آسانی به اشتراک بگذارید یا پیاده‌سازی کنید. بیایید نگاهی به اطراف بیندازیم.

همه دسته ها را مرور کنید

اسکرین شات از "دسته بندی ها" بخش در کتابخانه الگوی WordPress.com.

اگر می‌خواهید کتابخانه الگوها را کاوش کنید و چیز خاصی که به دنبال آن هستید ندارید، روی هر دسته کلیک کنید تا ایده‌هایی ایجاد شود.

آنچه را که نیاز دارید جستجو کنید

در بالا، یک کادر جستجوی سریع و با کاربری آسان پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. اگر تمایلی به مرور ندارید و می خواهید مستقیماً به یک راه حل برای نیازهای خاص خود بروید، این گزینه عالی است.

طرح بندی صفحه را کاوش کنید

گاهی اوقات شما فقط به اجزای یک پست، صفحه یا قالب نیاز دارید: یک هدر، یک کادر «اشتراک»، یک ماژول فروشگاه، و غیره. در موارد دیگر، می‌خواهید بتوانید یک صفحه کامل را کپی و جایگذاری کنید. به پایین دسته ها بروید و الگوهای تمام صفحه ما را برای کل صفحات پیدا خواهید کرد: درباره، وبلاگ، تماس، فروشگاه و موارد دیگر.

پاسخگویی تلفن همراه را برای هر الگو آزمایش کنید

هنگامی که از طریق کتابخانه در دستگاه دسکتاپ یا لپ تاپ نگاه می کنید، یک نوار عمودی خاکستری در کنار هر الگو می بینید. این یک نوار لغزنده کوچک است که ما در کتابخانه تعبیه کرده‌ایم و به شما امکان می‌دهد ببینید که هر الگو چگونه به اندازه‌های مختلف صفحه نمایش پاسخ می‌دهد. با استفاده از مکان نما برای حرکت نوار به سمت چپ، خواهید دید که این طرح در یک دستگاه تلفن همراه چگونه به نظر می رسد. در وسط جایی است که بیشتر تبلت ها می افتند. و برای نسخه دسکتاپ/لپ تاپ تا آخر به سمت راست حرکت کنید.

کپی و در وب سایت خود جایگذاری کنید

چیزی که میبینی را دوست داری؟ به سادگی روی دکمه آبی رنگ «کپی الگو» کلیک کنید، ویرایشگر WordPress.com را به پست، صفحه یا قالبی که روی آن کار می‌کنید باز کنید و طرح را جای‌گذاری کنید. به همین راحتی است. پس از درج، می توانید هر بلوک را در صورت نیاز با استفاده از نوار کناری سمت راست سفارشی کنید.

ابزار صفحه سازی مورد علاقه جدید شما

اگر وب‌سایت‌هایی برای مشتریان بسازید، کتابخانه الگو به‌ویژه مفید است. هر الگو برای کار با هر موضوعی ساخته شده است که از استانداردهای فنی ما پیروی می کند و سرعت صفحه سازی را نه تنها برای شما بلکه برای مشتریان شما افزایش می دهد – همه اینها در عین حفظ سبک کلی موضوع شما.

به عبارت دقیق، این بدان معنی است که الگوهای ما به جای استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده استاندارد، تنظیمات فونت، رنگ و فاصله را از خود موضوع می گیرند. این باعث می‌شود که احتمال شکستن یک سایت (یا فقط نگاه کردن) بسیار کمتر باشد خاموش) هنگامی که شما – یا یک مشتری – آزمایش می کنید و به روز رسانی می کنید.

هدف ما همیشه این است که زندگی شما را آسانتر و زیباتر کنیم. این منبع جدید دقیقاً این کار را انجام می دهد. امروز کتابخانه الگوی WordPress.com را بررسی کنید تا تجربه ساخت وب سایت خود را افزایش دهید!


به 109.9 میلیون مشترک دیگر بپیوندید