پیش فروش سایپا برای سال 1403؟ خودرو | kamapress

پیش فروش سایپا برای سال 1403؟ خودرو | kamapress

بر اساس اطلاعیه ثبت نام سایپا ویژه ۲۲ بهمن، متقاضیان می‌توانند کوییک GX-L با ترمز ESC و کوییک دو رنگ(Quik_R) را بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه تحویل بگیرند که در این صورت باید کل مبلغ را که حوالی ۳۷۴ میلیون تومان است بپردازند. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید گزینه پیش فروش کوییک بدون قرعه کشی را انتخاب کنید که موعد تحویل آن سال آینده خواهد بود. قیمت و شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شرکت مدیران خودرو با مدل 1403 مطابق جدول ذیل اعلام میگردد. در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش نوروزی سایپا، محدودیت سن 18 سال و دارای گواهینامه، عدم پلاک فعال انتظامی و عدم ثبت نام و صدور فاکتور طی 48 ماه گذشته نزد خودروسازان و 24 ماه گذشته از سوی مونتاژکاران، مورد تاکید قرار گرفته است. تاکید می شود که امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

  • ظاهر ساینا به طور کلی با تیبا متفاوت است و بسیار سخت میتوان شباهتی بین این دو خودرو از لحاظ ظاهری پیدا کرد.
  • متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی باید طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.
  • مصرف سوخت 7.5لیتری در هر 100 کیلومتر نیز عامل اقتصادی دیگر برای خرید شاهین میباشد.

بر اساس اطلاعیه با ۶ فقره چک ۴ماهه می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام سایپا در آبان ماه شرکت کنید. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی را فراهم کرده است که مربوط به طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا است. یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید اقساطی، امکان خرید خودروی مورد نظر با پرداخت مبلغ اولیه کمتر است. این شیوه اجازه می‌دهد تا خریدارانی که منابع مالی کافی برای خرید نقدی ندارند، به راحتی به خودروی مورد علاقه‌شان دست پیدا کنند. علاوه بر این، خرید اقساطی ایران خودرو امکان پرداخت مبلغ خودرو در بازه زمانی بلندتر را فراهم می‌کند. این امر به خریداران کمک می‌کند تا هزینه خرید را تقسیم کرده و به صورت ماهانه پرداخت کنند.

علت تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و کارخانه

همچنین خودروهای عرضه‌شده در این بخشنامه فروش تنها با رنگ مرسوم این وانت یعنی آبی عرضه خواهند شد. همان‌گونه که در جدول زیر می‌توان دید، دو تیپ از وانت نیسان به‌صورت اقساطی فروخته خواهند شد. این دو تیپ شامل نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال است.

محاسبه اقساط

بنابراین تنها کافیست به سایت سایپا مراجعه کرده و شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را مشاهده نمایید. لذا مشتریان محترم با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس ِDA اقدام نمایند. معمولا در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که توسط کارخانه به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود، تعداد محدودی از محصولات این شرکت عرضه می‌شود، اما سبد محصولات آرشا خودرو بسیار کامل بوده و تقریبا تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو را شامل می‌شود. در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است.

طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 + جدول و شرایط

سایاخودرو با افتخار به شما بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهد. با پیشنهاداتی جذاب، کمترین پیش پرداخت ممکن و اقساط ماهیانه مناسب، شما می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه به خودروی مورد علاقه‌تان فروش اقساطی سایپا تحویل فوری دست پیدا کنید. با سایاخودرو شما میتوانید بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را تجربه نمایید.