یک راه ساده تر برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت در وب سایت شما – WordPress.com News

با پیوندهای پیش‌نمایش سایت، می‌توانید یک پیوند پیش‌نمایش منحصربه‌فرد برای سایت تجاری یا تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید که به تیم یا مشتریان خود اجازه می‌دهد بدون نیاز به ورود به سایت به سایت به زودی دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی کار خود را نشان دهید. در حال انجام است و بدون نیاز به ارسال مجدد دعوت نامه ها، به روز رسانی نقش های کاربر، یا بازنشانی رمزهای عبور، از سهامداران خود بازخورد دریافت کنید.

ما هیجان زده هستیم که پیوندهای پیش نمایش سایت را اعلام کنیم، ویژگی که به شما امکان می دهد به راحتی یک سایت تجاری یا تجارت الکترونیک “به زودی” را به اشتراک بگذارید.

اگر نظر خود را تغییر دهید، همیشه می‌توانید پیوند را دوباره فعال کنید و ما یک URL جدید، منحصر به فرد و آماده برای اشتراک‌گذاری ایجاد می‌کنیم.

چه ویژگی دیگری برای شما ارزشمند است؟ چگونه می‌توانیم WordPress.com را به مکانی قدرتمندتر برای ساخت یک وب‌سایت تبدیل کنیم؟ در فرم درخواست ویژگی کوتاه ما نظر بدهید یا ایده های خود را ارسال کنید.


لینک های پیش نمایش سایت یک ویژگی آسان برای استفاده است که در زمان و دردسر شما صرفه جویی می کند. این برای هر کسی که برای دیگران وب‌سایت می‌سازد، عالی است، خواه آژانسی با فهرست مشتریان رو به رشد، پیمانکاری با تعداد انگشت شماری از پروژه‌ها، یا صرفاً شخصی که افراد زیادی را می‌شناسد که به وب‌سایت نیاز دارند.

لینک های پیش نمایش سایت چگونه کار می کنند

لینک‌های پیش‌نمایش تنها یکی از دلایلی است که WordPress.com بهترین میزبان وردپرس مدیریت‌شده در جهان در کنار سایر ویژگی‌هایی است که امسال منتشر کردیم: صفحه سایت‌ها، دسترسی SSH، کلیدهای SSH و انتخابگر مرکز داده ما. اگر به جزئیات بیشتر علاقه مند هستید، می توانید وبلاگ برنامه نویس ما را دنبال کنید.

اگر برای پیوندهای پیش‌نمایش به کمک نیاز دارید، راهنمای دقیق‌تر ما را بررسی کنید.

سایت بعدی خود را در WordPress.com بسازید

می توانید لینک پیش نمایش را مستقیماً از صفحه سایت ها ایجاد کرده و به آن دسترسی پیدا کنید:

کاربرانی که با استفاده از پیوند پیش‌نمایش مشترک به سایت شما دسترسی دارند، می‌توانند به مرور در سایت ادامه دهند، زیرا WordPress.com از یک کوکی مرورگر برای حفظ ارزش پیوند برای جلسه کاربر استفاده می‌کند.

همین امروز لینک های پیش نمایش را امتحان کنید و ببینید که چگونه می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و آسان تر کردن زندگی کمک کند. مشتریان شما تحت تاثیر این راحتی قرار خواهند گرفت و شما می توانید بازخورد آنها را سریعتر دریافت کنید.

سپس می توانید پیوند را با تیم یا مشتری خود به اشتراک بگذارید. وقتی به پیوند پیش‌نمایش دسترسی پیدا می‌کنند، صفحه Coming Soon را دور می‌زنند و می‌توانند سایت شما را مشاهده کنند.

WordPress.com از یک الگوریتم هش HMAC ایمن برای ایجاد پیوند پیش نمایش استفاده می کند که در همه سایت ها منحصر به فرد است. تعداد احتمالی هش های منحصر به فرد 2 عدد است256، که به شدت از تعداد دانه های ماسه در جهان بیشتر است!

آیا برای دیگران سایت می سازید؟ آیا تا به حال برای هماهنگی و مدیریت دسترسی به پروژه های در حال انجام تلاش کرده اید؟ هر چند وقت یکبار باید به مشتریان کمک کنید تا رمزهای عبور خود را بازنشانی کنند؟ ما درد شما را احساس می‌کنیم و از اعلام لینک‌های پیش‌نمایش سایت هیجان‌زده هستیم، قابلیتی که به شما امکان می‌دهد به راحتی یک سایت تجاری یا تجارت الکترونیک «به زودی» را به اشتراک بگذارید.

از پیوندهای پیش نمایش سایت برای به اشتراک گذاشتن کار خود استفاده کنید

پیوند منقضی نمی شود، اما می توانید آن را در هر زمان غیرفعال کنید. کاربرانی که قبلاً با استفاده از پیوند پیش‌نمایش به سایت شما دسترسی دارند، پس از غیرفعال کردن پیوند، دیگر نمی‌توانند به سایت دسترسی پیدا کنند.

پسندیدن بارگذاری…

به 97,375,106 مشترک دیگر بپیوندید