WriterAccess Humanizer: جایی که هوش مصنوعی با اصالت روبرو می شود

Risks of Biased AI

هوش مصنوعی به عنوان یک کاتب قدرتمند در چشم انداز دیجیتالی که محتوا پادشاه است ظاهر شده است. در این عجله الگوریتمی هوش مصنوعی جدید، روح داستان سرایی اغلب گم می شود. از آنجایی که 84 درصد از بازاریابان تأثیر هوش مصنوعی بر استراتژی‌های خود و آخرین به‌روزرسانی‌های Google را تأیید می‌کنند، نیاز به اصالت نه تنها آشکار نیست، بلکه ضروری است.

WriterAccess Humanizer یک سرویس نوآورانه است که برای روح بخشیدن به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی طراحی شده و اطمینان حاصل می کند که هم با الگوریتم های جستجو و هم در قلب انسان طنین انداز می شود. در این مقاله، من مشکلاتی را که در حال حل آن هستیم و نحوه عملکرد WriterAccess Humanizer جدید را بررسی خواهم کرد.

آنچه محتوای هوش مصنوعی فاقد آن است

در حالی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور فزاینده ای رایج می شود، فاقد عمق و اصالت نوشته های انسانی است. در اینجا نحوه تشخیص تفاوت آمده است:

محتوای سطحی: هوش مصنوعی تمایل دارد تا مرورهای کلی بر اساس دانش رایج ارائه دهد. تجزیه و تحلیل عمیق، ایده های اصلی جدید و دیدگاه های منحصر به فرد ارائه نمی دهد.

زبان نمایشی: نوشتن هوش مصنوعی ممکن است از عبارات بیش از حد دراماتیزه شده یا کلیشه ای استفاده کند که شبیه فیلمنامه های B-movie باشد.

الگوهای یکنواخت: اغلب یک الگوی تکراری در طول پاراگراف وجود دارد که منجر به محتوای کسل کننده می شود.

افزونگی: هوش مصنوعی مکرراً همان ایده‌ها را تکرار می‌کند و باعث می‌شود محتوا احساس زائد کند.

مشکل واقعی این است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نمی تواند واقعاً با احساسات و تجربیات انسانی ارتباط برقرار کند، که اغلب منجر به لحن سرد و غیرشخصی می شود. در حالی که هوش مصنوعی در تقلید ساختار و کلمات مهارت دارد، اما در به تصویر کشیدن عمق، خلاقیت و طنین احساسی مشخصه نویسندگان انسانی کوتاهی می کند.

خطر محتوای هوش مصنوعی

این مشکل محتوای هوش مصنوعی را از دیدگاه سبکی تر توضیح می دهد. با این حال، علاوه بر ایجاد محتوای جذابی که خوانندگان از آن لذت می‌برند، کسب‌وکارها معمولاً نیاز به تولید نتایج با محتوا دارند. نتایج اغلب از نظر میزان دسترسی و میزان ترافیکی است که می توانید در بین مخاطبان هدف خود جذب کنید. و برای آن، به سئوی خوب یا بودجه رسانه ای هنگفتی نیاز دارید (ما سئو را ترجیح می دهیم).

سئو تغییر کرده است و دائما در حال تکامل است، اما یک چیزی که می دانیم باقی خواهد ماند: محتوا باید برای انسان مفید و جذاب باشد. ما باید همه چیز مربوط به سئو داخلی و خارجی را بهینه کنیم، اما ستاره پیشرو خود محتوا است.

گوگل در 5 مارس 2024 به‌روزرسانی بزرگی را اعلام کرد که هدف آن کاهش 40 درصدی محتوای غیر مفید است. در نتیجه، چندین وب‌سایت ترافیک خود را از دست دادند و برخی از آنها فهرست‌گشایی شدند.

حتما حدس زده اید، اما من به شما می گویم. اکثر این وب سایت ها محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بدون نظارت را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در مقیاس تولید و منتشر کردند. در حالی که این به روز رسانی فقط مربوط به محتوای هوش مصنوعی نیست، اما با اقدامات دستی اعمال شده بر روی وب سایت ها شروع شد، و یک مطالعه Originality نشان داد که 100٪ از سایت های آسیب دیده دارای پست های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی هستند.

گزارش وضعیت بازاریابی 2024گزارش وضعیت بازاریابی 2024

با افزایش استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، حرکت گوگل برای اولویت بندی محتوای مفید برای خوانندگان انسانی مورد انتظار بود. بسیاری از آنها از فناوری نسل هوش مصنوعی برای ایجاد انبوه محتوای بی‌نظارت و سطحی از نسل هوش مصنوعی سوء استفاده می‌کردند و اینترنت در حال تبدیل شدن به مکانی بود که محتوای بی‌کیفیت در آن معمول بود. این به روز رسانی نوار را بالا می برد و کیفیت محتوا را برای همه بهبود می بخشد.

بسیاری از برندهایی که محتوای نسل هوش مصنوعی را آزمایش می‌کردند، به نویسندگان خوب قدیمی، به ویژه آنهایی که حضور و شهرت قوی دارند و چیزهای زیادی برای از دست دادن دارند، روی می‌آورند.

وقتی در حال حاضر استفاده از هوش مصنوعی را در نظر می گیریم، به عنوان یک صاحب وبلاگ، این فقط مربوط به هزینه های کم و مزایای سرعت نیست. مهم است که در نظر داشته باشید که آیا به دلیل به‌روزرسانی‌های آتی Google که استفاده از هوش مصنوعی را در آینده نزدیک بیشتر محدود می‌کند، می‌خواهید بدون هیچ هشدار قبلی خطر از دست دادن وب‌سایت خود را داشته باشید یا خیر.

راه حل ما: ترکیب هوش مصنوعی با لمس انسان

اگر مایل نیستید این ریسک را بپذیرید اما استفاده از هوش مصنوعی همچنان در رادار شماست، پس مشکلات کافی است. بیایید راه حل کامل ما را برای شما ببینیم.

WriterAccess Humanizer فصل جدیدی را در تولید محتوا نشان می‌دهد و کارایی هوش مصنوعی را با قابلیت اطمینان انسانی پیوند می‌دهد. این فقط در مورد مقیاس بندی محتوا و چرخش سریع نیست. این در مورد تقویت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با ظرافت و نکات ظریفی است که فقط تخصص انسانی می تواند ارائه دهد. این سرویس پاسخ ما به نیاز روزافزون به محتوای تولید هوش مصنوعی مقرون به صرفه و کم خطر است.

چرا انسان ساز؟ زیرا اصالت مهم است

شخصی‌سازی کلید برجسته شدن در دنیایی است که اشباع محتوا یک چالش واقعی است. محتوا برای اجرا باید چیزی بدیع و جدید به مکالمه بیاورد.

چه یک استارت‌آپ کوچک یا یک شرکت چندملیتی باشید، WriterAccess Humanizer محتوا را به گونه‌ای طراحی می‌کند که با صدای منحصربه‌فرد برند شما طنین‌اندازی کند و مطمئن شود پیام شما نه تنها شنیده می‌شود بلکه به خاطر سپرده می‌شود. چرا وقتی می‌توانید اصیل داشته باشید، به عمومی بسنده کنید؟ Humanizer برای اولویت‌بندی صدای انسان و دیدگاه انسان در محتوای هوش مصنوعی، فراتر از کلمات کلیدی و تاکتیک‌های SEO ایجاد شده است.

اینجا خبری جعلی نیست

همه ما می دانیم که هوش مصنوعی چگونه تمایل به توهم دارد. گاهی اوقات، هوش مصنوعی همه چیز را درست می کند. به عنوان مثال، ربات چت بارد گوگل یک بار ادعا کرد که تلسکوپ فضایی جیمز وب اولین تصاویر جهان را از سیاره ای خارج از منظومه شمسی گرفته است که نادرست بود. پاسخ بارد قانع‌کننده به نظر می‌رسید و با درخواست مطابقت داشت، با این حال پس از بررسی حقایق از بین رفت.

پیشگیری از مسائل مربوط به توهمات ناشی از فناوری های مولد می تواند کار دشواری باشد. در حالی که فناوری ممکن است این مشکل را در آینده حل کند، امروزه مدل‌های زبانی برای ایجاد جملات با پیش‌بینی احتمال وقوع رشته‌های خاص طراحی شده‌اند. درستی یا نبودن این جملات چیزی نیست که مورد توجه قرار گیرند.

در عصر اطلاعات غلط، حقیقت قوی ترین دارایی شماست. WriterAccess Humanizer این مشکل را برای مشاغلی که برای تولید محتوا به هوش مصنوعی متکی هستند حل می کند. ویراستاران انسانی ما محتوای شما را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که به اندازه قهوه صبح شما قابل اعتماد است. ما حقایق و ادعاها را بررسی خواهیم کرد تا محتوای شما فقط قانع کننده نباشد. قابل اعتماد است راستی‌آزمایی دقیق انسانی برای محتوایی که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

این ساده و سریع است

زیبایی Humanizer در سادگی آن نهفته است. مشتریان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را آپلود می کنند و متخصصان انسانی ما مسئولیت را بر عهده می گیرند. انتظار داشته باشید که اولین پیش نویس خود را در کمتر از دو روز دریافت کنید و در صورت نیاز درخواست تجدید نظر بیشتری کنید. ما پیش‌نویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را از طریق ویراستاران انسانی ماهر اصلاح می‌کنیم تا از پایبندی برند، دقت واقعی و روایت‌های جذاب اطمینان حاصل کنیم.

این فرآیند کیفیت محتوا را بهبود می بخشد و تولید محتوا را ساده می کند و به برندها مزیت رقابتی و ابزاری پرمحتوا برای بازاریابان ارائه می دهد.

نتیجه

WriterAccess Humanizer فقط یک سرویس نیست. این پلی بین کارایی هوش مصنوعی و گرمای ارتباط انسانی است. همانطور که ما در چشم انداز در حال تکامل بازاریابی محتوا پیمایش می کنیم، Humanizer فناوری را با بینش انسانی ترکیب می کند و اطمینان می دهد که محتوای شما چیزی فراتر از وجود دارد – مخاطب شما را درگیر می کند و الهام می بخشد.